רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים, הזמנתי מחו"ל (מאירלנד) ARMREST לרכב שלי, ב-60.58 יורו כולל משלוח. והגיע אליי עכשיו מכתב "בקשה לשחרור דבר דואר", קראתי קצת כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=409852 עכשיו רציתי רק להבין, כנראה שאעשה זאת באמצעות "העמילות של דואר ישראל" מכיוון שיעלה לי יקר להפסיד יום עבודה ולשלם כמה שצריך, עכשיו, כמה פחות או יותר יהיה עליי לשלם אשאל אותם, אם מישהו יודע מראש, אשמח לשמוע. רציתי לדעת 2 דברים, קודם כל, האם שירות "העמילות של דואר ישראל" כבר מטפל לי בכל הסעיפים הקשורים ליבוא אישי? הסעיף הוא: ועוד שאלה, בסעיף "ערך מוצהר" רשום לי US DOLLAR 1.00, הדבר לא יגרום לבעיה? לא ביקשתי שיצהירו את זה על הקופסא או ידעתי על זה.. …
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 1 תגובות
- 524 צפיות
כמו תמיד, כל הדברים המענינים והטובים באתר נמצאים במרכז, ובגלל שאני לא הולך לבזבז שעתיים+ נסיעה בשביל מדבקות, אשמח לשמוע אם מישהו מכיר מקום שמבצע עבודה איכותית בצפון הארץ. למי שמתעניין אני מעוניין להדביק מדבקת שחור מט או קארבון (עדין מתלבט) על מכסה המנוע כדי להסתיר כמה מכות ושריטות עליו וכמובן ליופי.
הודעה אחרונה מאת אלעדיקו, -
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
לפי מה שאני קורא פה בפורם,זה הרכב הכי גניב כרגע בארץ,ואולי הכי גניב בכל הזמנים! ואני שואל למה? הרכב חדש,מי כבר צריך חלקים לרכב הזה? מה הקטע? הגנבים פשוט מצאו פטנט להניע את הדגם הזה ספציפית ב2 דקות? אם מישהו יכול לשפוך קצת אור או היגיון,אני אשמח! ולא,אין לי את הרכב הזה,סתם מסקרן אותי.
הודעה אחרונה מאת שגיא 601, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
השאלה בכותרת. האם ישנם דגמים מסוימים בשנתונים מסוימים בהם המערכת המובנת ברכב קוראת MP3?
הודעה אחרונה מאת אייל מסובארו, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי לכולם שמי ענבר קוזלובסקי אני מנהלת פרויקטים במגזין פנאי פלוס, אנחנו מצלמים ביום שלישי הקרוב 5.06 הפקה מאוד מיוחד באווירה של שנות ה-60 (תלמה ולואיז) למגזין שיק או שוק שלנו עם החשיפה הכי גדולה בשנה , אשר מסוקר ע"י גיא פינס וערוץ הבידור. אני מחפשת רכב להפקה, רכב קלאסי סטייל מוסטאנג וכו' (אדום, טורקיז, לבן וכו') אני אשמח אם משהו שהוא בעל רכב כזה יוכל ליצור איתי קשר , כמובן שיהיה קרדיט בהפקה וגם אייטם . בתודה מראש 050-8833481
הודעה אחרונה מאת msigal, -
עברתי היום ליד סוכנות סיאט וראיתי איביזה ירוקה עם פרונט חדש ומדהים, הן כבר הגיעו לארץ? היא נראתה ככה http://www.distrocars.com/wp-content/uploads/2019/03/2013-Seat-Ibiza-Front-Side-at-Geneva-590x392.jpg
הודעה אחרונה מאת Or_s, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים, אני מחפש מקום טוב לשטיפה פנימית בעיקר (וגם חיצונית) בכדי לשטוף את הרכב שלי -המון המון אבק הצטבר בתוך רכבי. האם מישהו מכיר מקום טוב שלא משאיר שריטות, ובמחיר לא יקר מידי ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
-
החלפת כל הנורות הרגילות ל LED- מאזדה 1 2
מאת Guest car4fun- 21 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
שלום חברים, אז נורות לד לאורות החנייה יש נורות דיימונד למעבר יש עכשיו אני מעוניין להחליף את כל שאר הנורות ברכב ללדים גם כן וכמובן לפי צבעים תואמים. ברשותי הנתונים הבאים של מה עליי לקנות: נורות איתות לד צבע אמבר : קדמיים - PY21W אחוריים- W21W צדדיים- לא הצלחתי למצוא באינטרנט אנסה לחפש בספר רכב. נורות ברקסים לד צבע אדום: אחוריים - W21/5W זנב (אמצעי)- W18W נורת רוורס לד לבן - W21W שאלתי למבינים בניכם היא האם הנתונים האלה נכונים? אם תוכלו לכוון אותי או לאשר את מה שבידי, אשמח לעזרתכם מדובר על מאזדה 3 08.
-
- 5 תגובות
- 988 צפיות
אהלן חברה, קניתי מצלמת דרך לרכב והיא סבבה והכל אבל אני רוצה להשתמש בה לא רק בזמן נסיעה, אני רוצה שהיא תצלם 24 שעות ביממה (נגד שכנים שלא יודעים לחנות ). בקיצור הבטרייה שלה מספיקה רק לשעה בערך והחיבור של המצת עובד רק כשהאוטו מונע. חשבתי על לחבר אותה לחשמל של הרכב אבל אני מפחד שהיא תגמור את המצבר בלילה (מבצר חלש). מה אפשר לעשות? יש איזה פתרון?
הודעה אחרונה מאת IPFIGil, -
- 8 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
היי, מהי הפרוצדורה של אדם שהוציא רשיון נהיגה אוטומתי, וכעת רוצה לנהוג על ידני? האם עליו לעבור את ארבעת מדורי הגהנום: תאוריה - שיעורי נהיגה - טסט פנימי - טסט חיצוני, או שמא ישנה גרסה מקוצרת כלשהי? בתודה, אלי.
הודעה אחרונה מאת Aino, -
- 1 תגובות
- 801 צפיות
שלחתי לו הודעה פרטית אבל הוא כנראה כבר לא נכנס לפורום הרבה זמן. הודעה אחרונה שלו מלפני שלושה וחצי חודשים... יש למישהו טלפון שלו או דרך אחרת ליצירת קשר איתו ?
הודעה אחרונה מאת itire.co.il, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם. הייתי בטוסקנה שבוע ימים. לידיעה טוסקנה היא חבל באיטליה שגודלו כשל מדינת ישראל וכולל עיירות וערים רבות. עיירות מפורסמות הם סאן גמיניאנו וקולה.ערים מפורסמות פיזה ופירנצה היפה. לכל עיירה או עיר שהגענו צפתה לנו תערוכת מכוניות -בין אם חדשות ונוצצות בין עם ענתיקות מטופחות. צילמתי כמה צילומים בשביל חברי הפורום-אז קדימה לגלריה תהנו! דרך אגב התמונות הראשונות הן של לנציה דלתא 1800 דיזל ידנית-רכב מטוס עם צריכה ממוצעת של 18 ק"מ לליטר ששכרנו לשבוע(קבוצה E)
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 1 תגובות
- 544 צפיות
נתקלתי כאן באתר, בקישורים לחנויות בחו"ל של אביזרים לרומסטר (ובכלל לרכבי סקודה), חיפשתי את הקישורים אך לשווא. מי שהוא מכיר?
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
- 1 תגובות
- 967 צפיות
האם זה נכון שעיריות בגוש דן העבירו את פעולת איסוף הנטושים לקבלן הגריטות בפתח תקווה ? האם גם איסוף קטנועים נטושים כלול בהסכם זה ? מה כולל תהליך ההתרעה המוקדמת לפני הגרירות ? האם כשאין טסט אין גם התרעה מוקדמת ? קראתי בפורום זה על ביצוע גרירה שלא היה חוקי לגולש גנאדי -גלוק . מי יכול לשפוך אור נוסף על הנושא ?
הודעה אחרונה מאת אוקסימורון, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הכירו את הוונום GT ספיידר החדשה. מדובר על אחת מהמכוניות היותר מיוחדות, חזקות ויקרות שיש לשוק הרכב להציע. הרכב מיוצר ע"י סדנת Hennessey Performance והוא מיותר בד"כ בתצורת קופה. בסדנא מתפארים בעבודה כי המכונית המדהימה הזו (בגרסת הקופה) מספקת כ- 1230 כוחות סוס ומשקלה 1230 קילוגרמים. נתוני הביצועים הם כמובן דרמטיים. מנוע ה- V8 בנפח 6.2 ליטרים נעזר בצמד מגדשי טורבו על מנת להוציא את אותו הספק אסטרונומי של מעל 1,200 כוחות סוס. המנוע, שמותקן במרכז המכונית לחלוקת משקל והתנהגות מושלמת הוא גולת הכותרת ומקור גאוותם של מהנדסי סדנת Hennessey. הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים ומצליח להטיס את המכונית הזו מעמידה למאה קמ"ש בכ- 2.5 שניות. בסדנא…
הודעה אחרונה מאת hwgeek, -
- 1 תגובות
- 707 צפיות
למה הם טובים? מה ההבדל בפועל בין חישוקי מגנזיום לחישוקים רגילים? אגב, ממה עשויים חישוקים רגילים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Haim_gds, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חזרתי מסשן נהיגה קצר וראשון בגולף GTI Mk6 החדשה בכביש בית אורן (כביש 721) וכביש נשר - עוספיה (כביש 7212). מדובר בכביש ציבורי ולא מסלול והרכב ננהג בהתאם. בעיה, כפי שתראו בהמשך. התרשמות ראשונית: הרכב מהיר וקל לנהיגה. המנוע בשרני, מומנט שופע, הגיר נעים לתפעול (ידני), רמת האחיזה גבוהה בהחלט. לא חשתי בהשהיית טורבו, בהחלט הפתעה לטובה. ההגה מדוייק אבל חסר פידבק כמעט לחלוטין. אי אפשר להרגיש את העומס על הצמיגים הקדמיים דרך ההגה, המשקל שלו קבוע בהאצה, בלימה, היגוי יתר ותת היגוי. חבל. ניתן להכניס כוח די מוקדם מבלי לקבל תת היגוי, גם בסיבובים חדים של הילוך שני. בהחלט מרשים, בהתחשב במומנט של המנוע המודגש. ברוב המוחלט של הזמן ההתנהגות ניטרלית לחלוטין. את הגולף מסובבים עם …
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אחרי היציאה מאשדוד דרום בכביש 4 לכיוון צפון (מאשדוד ליבנה), כמה קילומטרים אחדים אחרי תחנת הדלק דור אלון יש פסי סימון על הכביש בנתיב השמאלי, לפי מה שהצלחתי לקלוט אלו פסי סימון דקים, משהו כמו חצי ממצלמת רמזור בצומת בית דגן לצורך העיניין, והם במרחקים קבועים. יש מצב שעושים שם איזה פרויקט קטן או איסוף נתונים על סגנונות נהיגה בכביש הזה?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם. אחרי שפרסמתי את התמונות מאיטליה המוטורית רציתי לשאול אתכם על 2 מערכות , חדשות שנתקלתי בהם בלנציה דלתא הידנית שנהגתי באיטליה. האחת-מערכת לסיוע זינוק בעליה שבה הרכב לא מתדרדר אחורה בזינוק בעליה וזאת למשך כמה שניות, אחרי כמה שניות אם לא יצאתי מהזינוק הרכב כן מתדרדר(ביציאות מכביש לכביש) השניה -כאשר אני בפניה ימינה עם אורות מלאים -שורת פנסי הלד הימניים נדלקת ונכבית אחרי הפניה. אותו דבר גם בצד שמאל. לא הכרתי את שתי המערכות-גם כי אני נוהג ברכבים אוטומטים לחלוטין ואז אין צורך בזינוק בעליה. והמערכת השניה לא קיימת ברכבים שלי כי אין להם כלל לדים. האם אתם מכירים את שתי המערכות והאם אתם יכולים להוסיף על המערכות עצמם? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת _IBIZA_, -
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי האם רנו סניק/גרנד סניק III דיזל ידנית הגיעה כבר לארץ? האם מישהו יודע פרטים על כך? ומה המחיר הצפוי ? אני מדבר על מנוע 1.5 דיזל ותיבת הילוכים ידנית תודה
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.hnn.co.il/gallery18315.html תמונות של תאונה שהייתה אתמול בצומת כברי. מישהו מזהה את הרכב השני המעורב התאונה ? (נראה לפי החלק האחורי כמו s60 או s80 של volvo)
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טויוטה ספייס ורסו, סיטרואן C3 פיקאסו והונדה ג'אז - שלושה מיקרו-וואנים מודרנים, מהטובים בקטגוריה, שמהווים אלטרנטיבה מעניינת למכונית משפחתית סטנדרטית. חסכוניות, מרווחות וגם די זולות. אז מי מהן היא הטובה ביותר ואת מי אנחנו היינו מעדיפים לקחת הביתה? כל ההסברים במבחן ההשוואתי - טויוטה ספייס ורסו, סיטרואן C3 פיקאסו והונדה ג'אז היברידית. כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו וכתבו לנו איזה אחד מהם אתם הייתם לוקחים הביתה ואיזה אחד מהם הייתם מדרדרים לתהום.
הודעה אחרונה מאת דל-פיירו, -
שלום, יש לי משהו שמציק לי , כמעט כל אחד שאני אפגוש ואני אשאל אותו או אראה לו "שיפורים" ברכבי הישן,(טויוטה 99, ואני סתם נותן דוגמה כי במקרה יש לי רכב ישן, זה לא לרכב לשיפורים מכנאים אז חסכו ממני תגובות) יגידו שזה רכב ישן," חבל, אתה מפסיד כסף". ואני שואל, אז מה אם אני מפסיד כסף? הרי לאהבה אין גיל ואם בא לך לשפר רכב ישן תשפר, מה זה משנה. אני יודע באמת ובתמים שזה לא יעלה את ערך הרכב אבל כשאתה נהנה מזה, ובינינו אין כמו להינות מרכב שטוב לך איתו ואיך שהוא נראה אז מה זה משנה אם משקיעים ברכב ישן או חדש? אשמח לדיון.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
מכירת רכב לפירוק
מאת צהוב- 3 תגובות
- 950 צפיות
שלום, במידה ואני מוכר רכב (הטסט שלו עוד בתוקף) למגרש\סוחר למטרת פירוק מספיק לי רק ללכת למשרד הרישוי ולהוריד אותו מהכביש ואז למכור אותו פשוט?
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בביקור בברצלונה, נתקלתי לא מעט בגרסאות ואן למכוניות מיני קטנות, לא ברור לי למה לא מביאים אותן לארץ. במחיר תחרותי של כ-60-70 אש"ח, נראה לי שיהיו לא מעט בעלי מקצוע שירצו כזה רכב (ספרי כלבים, סוכני מכירות של דברים לא נפחיים וכו') - לדעתי אם זיכוי מס, המחירים יכולים להיות אף זולים מכך, רכב בעל 2 מקומות בלבד, פחות אבזור, פחות חלונות וכו', מחיר יכול לעמוד על כ-45 אש"ח לגרסה ידנית. נראה אידיאלי לזוג פנסיונרים עם כלב
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
קניתי רכב נוסף לחלקים לפני שנה, הטעות שעשיתי זה שלא קיבלתי רשיון "כתום" מאותו בן אדם וחיכיתי עד שישלח לי בדואר, ועכשיו אחרי שנה אני ממש חייב את זה, ולא קיבלי ממנו בטענה שזה נאבד בדואר בזמן משלוח, השאלה שלי : אחרי שנה, ניתן לגשת למשרד רישוי ולקבל רשיון כתום של אותו רכב ?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום כולם אני כבר תקופה חושב על לפרסם את זה, והנה זה בא. מי מכם שמגיע למעיין עין מבוע (ליד כפר אדומים, אלון) - אנא, אל תחנו בחניון הרחוק (יש שני חניונים - חניון עליון וחניון משני). בחניון הרחוק קיימת תופעה קשה של פריצה וגניבת רכבים. שמרו על רכבכם, ואל תתפתו לחנות בחניון ההוא.
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 958 צפיות
ברצוני לבדוק עם בעלי יונדאי 35 IX האם יש גם לכם יש רעש מוזר מהאגזוז ברכב זה ? רעש מתכתי ולא אחיד. הרכב שלי חדש מהסוכנות . במוסך החברה הסכימו שיש רעש. עשו השוואה מול רכב זהה וגם שם שמעו את אותו הרעש. המסקנה היתה : "זה הרעש של האוטו". לא נשמע הגיוני. כמו כן, יש ריח חזק יותר של גזי הפליטה מרכב זה ביחד בהשוואה לרכבים אחרים.
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני בודק פנסים באייבי ללאנטיס 2002 שלי, אבל אף אחד לא שולח לישראל, למה ככה?
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יצאתי מחנייה והתחכחתי ברכב אחר שעמד ליד. בעל הרכב היה בתוך הרכב. אני לא שמתי לב שהתחכחתי, רק צעקתי עליו שיזוז מאמצע הכביש. אחרי שהוא זז, נסעתי משם, הוא צעק עלי "חכה", אבל מיהרתי. אחרי שעצרתי, פתאום שמתי לב שיש סימן של הצבע שלו על האוטו. מיד חזרתי לשם, אבל הוא כבר לא היה. יש סיכוי שהוא הצליח לרשום את המספר שלי, זה היה באמצע היום ולא נסעתי מהר. מה אני עושה עכשיו? צריך לדווח על זה? אין לי מושג מה המספר שלו, או אפילו איזה רכב זה היה.
הודעה אחרונה מאת הספגטי המעופף,
-
מי מחובר 54 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 351 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- yahaga
- הרקוליטו
- zvit
- שלמה 30
- יבגניפ
- David32
- Rongaflugen
- סידן
- RedLabel
- Yoyo770
- flytomars
- גרנד פריקס
- פינדר
- Itzik-b
- שחר 1
- YaronNahum
- NEW10
- shahar188
- Ldh_88
- ofralon
- וולברין
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- במבליק
- פולו,גולף
- itaysamurai
- tohanov
- vigi
- איציק נ.
- עדי-אל
- Avia
- BoazB11
- yaba
- nechmya
- גולדן191
- earlofbug
- malcishua
- PASHUT
- Step
- razi_pazi
- sciPoPo
- thema832
- srool
- mikyl
- גקסי
- הצילינדר השישה עשר
- nir eli
- סולל הדרך
- chesh
- hans
- לירון .ה.
- spidrman
- yoav911gt2
