Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אחרי שפרסמתי את התמונות מאיטליה המוטורית רציתי לשאול אתכם על 2 מערכות ,

חדשות שנתקלתי בהם בלנציה דלתא הידנית שנהגתי באיטליה.

האחת-מערכת לסיוע זינוק בעליה שבה הרכב לא מתדרדר אחורה בזינוק בעליה וזאת למשך כמה שניות,

אחרי כמה שניות אם לא יצאתי מהזינוק הרכב כן מתדרדר(ביציאות מכביש לכביש)

השניה -כאשר אני בפניה ימינה עם אורות מלאים -שורת פנסי הלד הימניים נדלקת ונכבית אחרי הפניה.

אותו דבר גם בצד שמאל.

לא הכרתי את שתי המערכות-גם כי אני נוהג ברכבים אוטומטים לחלוטין ואז אין צורך בזינוק בעליה.

והמערכת השניה לא קיימת ברכבים שלי כי אין להם כלל לדים.

האם אתם מכירים את שתי המערכות והאם אתם יכולים להוסיף על המערכות עצמם?

תודה מראש לעונים.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

גם בפיאטים שיש בארץ יש את המערכת HILL HOLDER,לדעתי מערכת מצוינת,עובדת טובה ובהחלט עוזרת בעליות קשות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המערכת הראשונה שהזכרת נקראת HILL HOLD. זהו מודול בתוך בקרת היציבות (VDC) של הרכב שמופעל כאשר הרכב עוצר בשיפוע בשיעור מינימלי של 2%.

המערכת השניה היא פנסים עוקבי פניה.

שתי המערכות הללו מופיעות יותר ויותר ברכבים חדשים (בכל קבוצת פיאט, VAG ו-PSA) ולא ניתן להתקינן במכוניות שלא צוידו בהן במקור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מערכת התאורה בפניות קיימת כבר מעל שנתיים בארץ.

הראשונים (אם אני לא טועה) היו אודי. אחריהם כבר כל הואגיות.

מסקודה ועד סיאט, ברוב הדגמים, לא יודע אם קשור לרמת הגימור..

 

לגבי המערכת לזינוק בעליה, לא מכיר, לא ברור איך היא עובדת.

מדובר על רכב ידני?

פורסם

קיימות בלא מעט רכבים כיום (גם בארץ).

אצלי בפונטו פנסי הערפל משמשים כעוקבי פניה, דיי נוח.

למרות שזה לא ממש נחוץ לדעתי, גם מערכת הHILL HOLD עובדת טוב.

!AWDSOME

פורסם

הראשונה - מערכת סיוע לזינוק בעלייה(HILL HOLD). קיימת ברכבים מסויימים בעלי גיר ידני וגיר רובוטי.

לדוגמה מגיע כסטנדרד באיביזה שעולה 70K.

 

המערכת השנייה- פנסי ערפל עוקבי תנועה, מטרתה לשפר את ראות הדרך בפניות.

פורסם

המערכת שעוזרת לזינוק בעליה קיימת גם בפיאט פנדה ליסינג, כלומר עירומה לחלוטין.

אני מניח שזה משהו שמגיע די סטנדרט ביצרנים שמשתמשים בזה.

לדעתי זו מערכת שימושית מאוד שלא יכולה להזיק, לכל יצרן כדאי להתקין כזו ברכביה הידניים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שלום.

מה שאני יכול להגיד שהופתעתי מהמערכות.

קודם כל ההרגשה היתה מוזרה איך הרכב לא מתדרדר אחורה למרות שהקלאצ' לחוץ

(אכן הרכב ידני למי ששאל)אני שואל (וזו הרגשתי-)האם אחרי כמה שניות המערכת מפסיקה לעבוד

ואז האוטו כן מתדרדר?

לגבי פנסי לד עוקבי פניה -מערכת מצוינת בדרכים חשוכות וכפריות בטוסקנה -הפנסים פשוט סימנו לי את הדרך.

אין ספק ששתי המערכות הוסיפו לחווית הנהיגה שחוויתי בלנציה דלתא.

הוספתי שוב את תמונת הדלתא עם הלדים עוקבי הפניה.

טיול לטוסקנה 065 (Copy).jpg

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אחרי 2 שניות הרכב יתחיל להידרדר או לחילופין לחצת על גז.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בגלל שמדובר בדיזל, מספיק שהוא ישחרר פחות מחצי קלאצ' והאוטו כבר יתחיל להתקדם יפה מאוד בלי אפילו ליטוף על הגז(גם בעליה)

מי יודע את זה כמוך עם דובלו לשעבר :lol:

פורסם

נכון אי אפשר להשוות את המומנט של הדובלו לפנדה,אבל בעליה למשל זה יכול לעזור,כשהיה לי את הדובלו רק עברתי מרכב אוטומטי לכן לפעמים מהלחץ הרכב נכבה.

נהג מנוסה יכול גם בלי המערכת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...