Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמווע מבעל הסוזוקי על יתרונותיה חוץ מישיבה גבוהה, איני מבין את הקונספט. אשמח לשמוע גם על השת"פ בעניין בין שתי החברות

 

בעניין השפעות הדדיות בין פיאט לסוזוקי- להבנתי יותר סוזוקי:

אני מנחש שמיוצרת במיזרח אירופה בעיקר כסוזוקי. בקצה מיפעל בסככה עומד איטלקי, מוריד סמל סוזוקי, שם פיאט. משתמש בכלי חד- יוצר שריטות, זה ביחד עם סמל מפח ירוד, דואג בהמשך לשלוח ידי חלודה ארוכות לכל האוטו.

הוא נכנס לאוטו עם סיגריה להחליף סמל על ההגה , נושם ונושף- זה נותן לאוטו נשמה.

ההוראות למכונאי תורגמו ברשלנות מיפנית לאיטלקית- זה סוגר את הפינה של האמינות.

 

ואים ימכר בארץ? כפיאט?

התימחור יהיה מוגזם ,הן לא יימכרו. אז ימכרו במיבצע שחיטה או כיד שניה.

אז פיאט לא ימכרו אך יהרסו גם לסוזוקי את השוק בגלל מחיר שחיטה, ובגלל שיגידו שהסוזוקי כמו פיאט אז לא אמינה.

 

אגב, אם מישהו ישים כאן תמונה של כרומה ושל ליאנה סטישן בפרופיל, תיראו שעיצובית הכרומה היא ליאנה מוגדלת.

אני מניח שפיאט קיבלו תוכניות, אך התרשלו במידות.

 

למי ששאל- הבראבו החליפה את הסטילו שהחליפה בראבו ובראבה קודמות.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אותי אישית עצרו בטוסקנה על חצייה של פס לבן ובמהירות של 50 קמ"ש בערך מעל המותר (זרמתי עם כל שאר הנהגים, ממש לא התפרעתי). לבסוף יצאתי ללא כל פגע ועם "איחולים לבביים" של הקצין שדיבר אנגלית (אסור להסגיר להם שאתה דובר השפה, אחרת הקנס מובטח).

 

עם כל הנהיגה "הפרועה" שלהם, מעולם לא הרגשתי בטוח ורגוע יותר על הכבישים מאשר באיטליה, יש להם דרך ארץ, כבוד לזולת ונימוס מינימאלי וזה מה שעושה את כל ההבדל בין לנסוע באיטליה לבין לנסוע בג'ונגל מזרח תיכון שיש לנו בישראל (אופי הנהיגה שלנו דומה יותר לזה הקיים במדינות כמו טורקיה ואירן, ואת זה אמרו לי חברים טורקיה ואירן.. :x)

 

ומי אמר שתחושת הביטחון שלך עולה בקנה אחד עם המציאות? צורת הנהיגה באיטליה האמתית (=דרום איטליה) היא פרועה, שלוחת רסן ומאוד מסוכנת וגם גובה מחיר כבד של תאונות דרכים. מצבנו - טוב בהשוואה, ואת זה אני אומר בתור מישהו שחולה אבל ח-ו-ל-ה על איטליה!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ראוי לציין שפיאט סדיצ׳י המקורית, בניגוד לסוזוקי SX4, צוידה בהנעה 4x4 (ומכאן גם פירוש השם: סדיצ׳י באיטלקית זה 16=4x4).

חשוב להדגיש שזהו אינו רכב שטח, אלא רכב בעל עבירות משופרת בדרכים מושלגות.

הגירסה של סוזוקי אומנם שומרת על מרווח הגחון היחסית גבוה אך נעדרת הנעה כפולה.

את הסדיצ׳י ראיתי כאן לפני כשלוש שנים. למיטב זכרוני היא שימשה את אחד מבעלי התפקידים בסמל״ת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ראוי לציין שפיאט סדיצ׳י המקורית, בניגוד לסוזוקי SX4, צוידה בהנעה 4x4 (ומכאן גם פירוש השם: סדיצ׳י באיטלקית זה 16=4x4).

חשוב להדגיש שזהו אינו רכב שטח, אלא רכב בעל עבירות משופרת בדרכים מושלגות.

הגירסה של סוזוקי אומנם שומרת על מרווח הגחון היחסית גבוה אך נעדרת הנעה כפולה.

 

אני מניח שבעולם רוב המכירות של הסוזוקי הזו הן של גירסת 4X4 גם.

 

השם SX4 לא נבחר סתם, ולא יכול להיות שייך לרכב שמשווק עם הנעה קידמית בלבד.

 

 

פורסם

חברים.

לא סתם הגדרתי את איטליה כמוטורית.

הדרכים היפיפיות הנוף הכפרי ירוק ומשכר בטוסקנה,

ההילוכים(כמה מגעיל זה אוטומט!)הפיתולים בכביש,

הלנצ'יה(מבין את לנצ'יהוליסט)עם הכח המתפרץ,

הנהגים האילקים שלא רוצים להפנים מה זה חוקי תנועה מהירות חוקית פס לבן וכיו"ב,

כל זה שינו את דעותיי-מודה.

עוד לא אגיד שאני רץ למכור את היפניות האוטומטיות שלי אבל

יש קסם במכוניות איטלקיות שלשום מכונית אין!

הייתי בעבר באלפים בצפון איטליה וקיבלתי לנהיגה גרנדה פונטו 1.2 וכמובן ההרגשה היתה שונה.

הרכב לא סחב ,היה צפוף והיתה לו הרגשה "יפנית" למהדרין.

הלנציה+ איטליה עשו לי את זה

אני מצרף תמונות נוף+לנציה שלא צרפתי שתבינו את ההרגשה:lol:

טיול לטוסקנה 256 (Copy).jpg

טיול לטוסקנה 594 (Copy).jpg

טיול לטוסקנה 599 (Copy).jpg

טיול לטוסקנה 600 (Copy).jpg

טיול לטוסקנה 629 (Copy).jpg

טיול לטוסקנה 695 (Copy).jpg

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

יפה, בטח יפה. וכנראה שבכל זאת יש משהו באויר של האיטליה הזאת, אפילו הלנצ'יה שלך שידועה כמכוערת השכונה פתאום נראית כמו איזה יונדאי יפהפיה.

פורסם
ומי אמר שתחושת הביטחון שלך עולה בקנה אחד עם המציאות? צורת הנהיגה באיטליה האמתית (=דרום איטליה) היא פרועה, שלוחת רסן ומאוד מסוכנת וגם גובה מחיר כבד של תאונות דרכים. מצבנו - טוב בהשוואה, ואת זה אני אומר בתור מישהו שחולה אבל ח-ו-ל-ה על איטליה!

זה אתה החלטת..

דרום איטליה זו איטליה "האמיתית", איזה קישקוש..

 

יפה, בטח יפה. וכנראה שבכל זאת יש משהו באויר של האיטליה הזאת, אפילו הלנצ'יה שלך שידועה כמכוערת השכונה פתאום נראית כמו איזה יונדאי יפהפיה.

 

ציני?? :shock:

פורסם

רועי -על טעם וריח אין מה להתווכח

ציני או לא עם כל הכבוד ליונדאי ויש כבוד(המותג המשתפר ביותר בשנים האחרונות)

עיצוב -זה איטליה.

כל מעצבי העל בכל תחום הם "איטלקים כשרים"

העיצוב של הלנציה(אני מתחיל להשמע כמו לנציהוליסט)הוא יפיפה.

האוטו גדול מאוד בפנים.תא מטען שהכיל 3 מזוודות!

ועם זאת (רכבים גדולים בד"כ מכוערים) העיצוב יפיפה!

כך שיונדאי I30 החדשה ניסתה "לגנוב" קצת מC4 וקצת מהלנציה ובודאי שאינה יפה כלנצ'יה.

על כך אמרו מוני מושונוב ואריק איינשטיין בסרט כבלים: בראוו על הלנצ'יה:-D

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
זה אתה החלטת. דרום איטליה זו איטליה "האמיתית", איזה קישקוש...

 

קודם כל, גם בצפון המצב לא יותר טוב ואת זה רואים גם בהודעה שלך. מה שכן, מבחינה תרבותית - צפון איטליה היא יותר "אוסטריה איטלקית" מאשר איטליה: דרום איטליה היא יותר ים-תיכונית ופחות אירופית ובכך היא נאמנה יותר למורשת האיטלקית. תרבות הנהיגה - בהתאם.

 

בדרך שבה נוהגים באיטליה - זה מפתיע וגם מרשים שאין תאונת דרכים בכל עשר שניות בערך, אבל להגיד שהנהיגה שם בטוחה יותר זה שטויות. נינוחה יותר - אולי (כי לאף אחד אין את האומץ לחסום נתיב שמאלי), אבל בטוח שלא בטוחה יותר!

 

יש לי הרושם הלא נעים שההתרפקות הזאת על תרבות הנהיגה האיטלקית היא ביטוי ליצר הרע של חלק מחובבי ההגה לפרוק כל עול של חוק וזהירות בכביש (ע"ע חצית פס לבן, מהירות ברחובות צרים, נסיעה ברמזורים אדומים וכדומה).

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...