Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושבת שקיבלת את השילוב המוצלח של,

טיול בחול ביחד עם חגיגה מוטורית מהנה.

: )

תודה על התמונות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמונות מצויינות ונראה שנהנת.

אם זאת, ללנצ'יה אין מנוע דיזל בנפח 1.8 אלא 1.6 טורבו דיזל עם 120 כ"ס שבפועל מרגיש חזק מנתוניו על הנייר.

או לחילופין 1.9 טורבו דיזל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
חברים תרגיעו:wink:

הדבר הראשון שהסתכלתי היה ברשיון הרכב.

הרכב 1800 דיזל.לא בטוח לגבי הטורבו יתכן והיה

 

 

 

ממוע דיזל אטצוספרי בנפח 1800 סמ"ק היה מפיק 70 כ"ס במקרה הטוב.

ושוב- ייצור מנועי דיזל אטמוספריים הופסק לפני כמה שנים כמעט אצל כל היצרנים.

 

יש אצל פולקסווגן מנוע SDI 2.0 70 כ"ס אטמוספרי, שהולך בעיקר לקאדי.

 

אולי יש גם אצל יצרנים אחרים, אבל לשווקי עולם שלישי, ולא לאירופה.

 

 

פורסם

1. קצת המעטת הטוסקנה, יש בה הרבה (אבל ממש הרבה) יותר מאשר תארת.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%A0%D7%94

אני אישית חושב שלוקה, סיינה, ואזור ארזו הם חובה בטיול בטוסקנה.

 

2. תערוכות רכב נודדות זה עניין שבשיגרה באיטליה, התגוררתי שנה ב Ferrara ופעם בכמה חודשים עברה שם תערוכה נודדת.

מה שכן, קשה עד בלתי אפשרי לגלות עליהן למי שהוא לא תושב המקום.

 

3. לגבי הנהיגה באיטליה. דבר ראשון האכיפה שם היא הרבה יותר נוקשה מאשר בישראל, בעיקר בשנתיים האחרונות (רישתו להם את האוטוסטרדות במצלמות מסוג גטסו או מקבילות להן) והם אכן מתלוננים על זה.

אותי אישית עצרו בטוסקנה על חצייה של פס לבן ובמהירות של 50 קמ"ש בערך מעל המותר (זרמתי עם כל שאר הנהגים, ממש לא התפרעתי). לבסוף יצאתי ללא כל פגע ועם "איחולים לבביים" של הקצין שדיבר אנגלית (אסור להסגיר להם שאתה דובר השפה, אחרת הקנס מובטח).

התעניינתי עם המקומיים איך זה שהם נוהגים בצורה שכזו והאם זה חוקי בצורה כלשהי, התשובה הייתה שבשום אופן לא חוקי, הקנסות והעונשים דיי כבדים (בצפון, בדרום הם הרבה יותר סלחניים ואתה יכול לרשום את הנקודות על סבתא שלך שבבית אבות או כל אופציה אחרת). ובכל זאת שאלתי איך הם מעזים, התשובה הייתה שבודקים טוב טוב אם יש שוטר וממשיכים הלאה.. :wink:

 

עם כל הנהיגה "הפרועה" שלהם, מעולם לא הרגשתי בטוח ורגוע יותר על הכבישים מאשר באיטליה, יש להם דרך ארץ, כבוד לזולת ונימוס מינימאלי וזה מה שעושה את כל ההבדל בין לנסוע באיטליה לבין לנסוע בג'ונגל מזרח תיכון שיש לנו בישראל (אופי הנהיגה שלנו דומה יותר לזה הקיים במדינות כמו טורקיה ואירן, ואת זה אמרו לי חברים טורקיה ואירן.. :x)

פורסם

חברים.

עוד אני יכול לספר לכם שחזרתי עם דעה שונה על המכוניות האיטלקיות.

פתאום אני מבין חובבי אלפטות ולנציות על "הנשמה" שיש לרכב לעומת היפניות .

לו רק האיטלקיות היו אמינות כמו היפניות הייתי בודאי לא פוזל לכוון היפניות.

לפחות אצלי הרכב הנוכחי הוא עם פזילה לפיאט.

צילמתי כזה רכב באיטליה :wink:

מי יודע מה הקשר לרכב שלי?:-D

טיול לטוסקנה 670 (Copy).jpg

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

תמונות יפות אך בארץ יש רחובות בתל אביב שביום אחד אני יכול לראות גם את 2 הפורש וגם את היגואר שצילמת.

פורסם
תמונות יפות אך בארץ יש רחובות בתל אביב שביום אחד אני יכול לראות גם את 2 הפורש וגם את היגואר שצילמת.

 

יש הבדל גדול בין לראות את פסל דוד ב Piazza della Signoria בפירנצה לבין לראות אותו בכיכר המדינה, כנ"ל לגבי רכבים.

לצורך העיניין, אפילו לפיאט 500 בסיינה יש יותר סקס אפיל מאשר לפורש בהרצליה פיתוח.

פורסם
חברים.

עוד אני יכול לספר לכם שחזרתי עם דעה שונה על המכוניות האיטלקיות.

פתאום אני מבין חובבי אלפטות ולנציות על "הנשמה" שיש לרכב לעומת היפניות .

לו רק האיטלקיות היו אמינות כמו היפניות הייתי בודאי לא פוזל לכוון היפניות.

לפחות אצלי הרכב הנוכחי הוא עם פזילה לפיאט.

צילמתי כזה רכב באיטליה :wink:

מי יודע מה הקשר לרכב שלי?:-D

שמח שאתה מתחיל לראות את האור. אבל השמחה מהולה במעט עצב וזה נוגע להנחה שלך שמכוניות יפניות אמינות מאיטלקיות, בד בבד עם העובדה שמה שיש לך הוא בעצם מין יפני איטלקי או להפך ולו היית צודק, קרוב לודאי שהאוטו הזה שלך היה מפתח מצב נפשי קשה בשל חוסר היכולת להחליט מה הוא יותר, מהנה או אמין.

פורסם

אז בעצם ניתן לומר ש YRV נוסע על פיאט?:wink:

איך שוק מבחינת הפנדות החדשות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שלום לכולם.

קודם אגיד שלראות פורשה או לנציה באיטליה זה דבר אחר לחלוטין.

האוירה המוטורית,האהבה לרכבים ,הכבישים המתפתלים בטוסקנה המוקפים ירוק,

כל זה שונה תכלית השינוי מהארץ.

היי אלעד-צדקת פיאט סדיצ'י וSX4 הם אותו רכב.

אבל גם רועי S צדק.אני בכל מקרה נהנה מהפיאט והסוזוקי יחדיו:-D

הרכב אמין מאוד ,עם צריכת דלק נמוכה1.13 ,וטיפולים זולים להפליא.

לכן גם האיטלקי וגם היפני עשו את העבודה.

לגבי הרנו המצולמת -נכון זה רכב ליחיד והדייט היחיד הוא עם עצמך:wink:

ולגבי הנהגים האיטלקים-הם נוהגים כמו מטורפים אבל בניגוד אלינו הם יודעים לנהוג,

היה לי מצב בפס לבן ששני רכבים באו מולי ואיכשהוא רכב אחד שיצא לעקיפה נכנס לפני הרכב הנעקף,

וזאת שניה לפני שהגעתי ,מפחיד ומעורר אדרנלין.

אבל עקיפה בפס לבן ספרתי אולי 100 עקיפות כאלה במיוחד באזורי העיירות הכפריות בטוסקנה.

ואכן כמו שנהגת שודים כתבה-נהניתי גם מהאזור וגם מהרכבים על הכביש ומהתערוכות הניידות.

איטליה היא אכן מדינה מוטורית ,והלואי ונלמד מהם.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

יתרונם המרכזי של הנהגים באיטליה נובע מהעובדה הפשוטה שתגובותיהם צפויות. אין שם מצב, כזה שכה נפוץ כאן, שאתה מוצא את עצמך מנסה לנחש מה הנהג השני מתכוון לעשות ולנסות לקדם את הרעה שכמעט תמיד צפויה. אני מעריך שאין מדובר כאן בשוני גנטי בין ישראלים לאיטלקים, אפילו לא בלימודי הנהיגה, אלא מכך שנהיגה מהירה בכבישים תובעניים מחייבת סוג כזה של קשר בין נהגים שכל היסוס, חשש, חוסר הבנה, אפילו נסיעה איטית מדי, עלולים להגמר רע מאוד. פשוט מתרגלים לנהוג מהר ונכון. גם נהגים ישראלים שמגיעים לכבישים האלו מוצאים די מהר את עצמם נוהגים כמו נהג איטלקי ממוצע, פשוט אי אפשר אחרת.

פורסם
סוזוקי SX4 ופיאט סדיצ'י הם אותה הגברת בשינוי אדרת. הדגם הוא פרוייקט משותף של סוזוקי ופיאט.

במה זכיתי? :-)

 

 

זכית לראות אותה בארץ.

ממש בקרוב באולם התצוגה הקרוב לביתך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

האמת היא שבאמת זכיתי לראות אותה בארץ. אני מדבר על היחידה שהגיעה לכאן, קיבלה תקינה וגם נשארה.

רק שזה לא היה באולם התצוגה הקרוב לביתי, אלא במחסן החלפים של סמל"ת כשעוד היה ברח' הברזל.

קח כל SX4, תחליף לה את הסמלים לפיאט וקיבלת סדיצ'י.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה הולכים להביא אותה באופן מסחרי לארץ?

הגיע הזמן שפיאט שנעדרה משוק ה משפחתיות האמיתיות בארץ תתחיל להכנס לשוק הזה.

פיאט סטילו למשל נמצא המון בארופה מ2001 כמדומני, והוא מזכיר את הI30 של יונדאי.

למה היבואן לא הביא אותו לארץ?

אותו דבר אחלה רכב כמו פורד פיוז'ן שגרסת הסטיישן שלו מככבת באיטליה-למה יבואן פורד לא הביא אותה לארץ?

יתכן לגבי הפיוז'ן כי חשש שזה יאכל ממכירות הפוקוס.

לגבי הפיאט סטילו אני לא מבין.

מה שכן אם יביאו את הסדיצ'י מעניין איך יהיה השוק שלה לעומת הSX4?

(איך יהיה השוק של טיוטה אייגו לעומת ה107??)

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.


×
×
  • תוכן חדש...