רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. מצאתי ב EBAY סט פנסי ערפל קדמיים למיאטה שלי. האם כשהפנסים יגיעו לארץ אצטרך לקבל אישור ממש' התחבורה? חשוב לציין,אלו פנסי "אפטר מרקט" כך שאין להם את החותמת האירופאית על עדשת הפנס. הסיבה שאני מעוניין בהם היא לא כדי לנסוע בהם דלוקים תדיר,אלא משום שזה משדרג את מראה החזית של המיאטה. אשמח לקבל תשובות-טיפים מאנשים שהתנסו בכך. לא הייתי רוצה לעמוד לפני שוקת שבורה כשהפנסים יגיעו ולא אוכל לקחת אותם... תודה מראש. נ.ב מנהלים,אם זה לא הפורום המתאים אשמח אם תזיזו,תודה וסליחה
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 774 צפיות
.מטלבט בין חובה וצד ג. לבין ביטוח מקיף. האם הרכב הזה הוא גניב?
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
חברים מה שלומכם! לפני כחודש רכשתי פולו TSI חדשה והיום סוף סוף סיימתי בהצלחה את תקופת ההרצה של הרכב. בגלל שאכן מדובר באירוע משמח נראה לי ראוי היה לחלוק את החוויה עם חברי הפורום. בקרוב אחלוק התרשמות מקיפה על הרכב. ביינתיים הנה תמונה!
הודעה אחרונה מאת papikian, -
-
- 0 תגובות
- 462 צפיות
לקראת החג החלטנו להפתיע את עצמנו ואתכם, אז קבלו חידה: מי הרכב הטעים בתמונה? יש לכם מושג? כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותנו לנו את התשובה! אה, וחג שמח לכולם! צוות קארספורום!
הודעה אחרונה מאת פבל, -
- 3 תגובות
- 869 צפיות
לידיעתכם: http://cars.walla.co.il/?w=/4715/2528514
הודעה אחרונה מאת zanger, -
- 2 תגובות
- 729 צפיות
לא נהגתי על ידני מאז הטסט אי שם לפני יותר מעשור. אני טס לאירופה שם כידוע המכוניות השכרה במחירים שפויים הם רק ידניות. יש טיפים לנהיגה באיזורים הררים ועירוניים למשך תקופה ארוכה (ונסיעות ארוכות) ?
הודעה אחרונה מאת דניאל STI, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 855 צפיות
7.40 ש"ח בתחנת סול-זול בכפר קאסם. אתם?
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
אני רוצה לקנות גולף שנת 2004 מנוע 2000 ואין לי מושג מה ההבדל בין הרמות גימור.. חיפשתי באתר והתחלתי להשתגע.. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת niro122, -
עריכה: מצטער שזה הולך להיות ארוך. אף פעם לא כתבתי כל כך הרבה. היעוד של הנדסת האנוש הוא להביא להתאמה בין היכולות הפיזיות והפסיכולוגיות של בן האדם ובין מערכות טכנולוגיות אותן הוא מפעיל. עד היום, אף פעם לא יצא לי לחשוב על החשיבות של מיקום הכפתורים והידיות או על הפתרונות הטכנולוגיים שקיימים ברכב אשר נועדו להקל עלינו בנהיגה או בשימוש ברכב. תמיד לקחתי את הכל כמובן מאליו. בין אם מדובר על משהו פשוט כמו ידית איתות או חיישן גשם מתקדם.כל אלו קיימים ברכב כי מישהו המציא, תכנן, מיקם והחליט לייצר. אותו מישהו לפעמים לא יורד לעומק העניין ואז מתחיל הבלאגן. איך חשבתי על הנושא הזה? הכל התחיל היום אחרי הצהריים. הנעתי את הרכב (מרצדס 190E שנת 84) והתחלתי לנסוע. הנסיעה היתה אמורה …
הודעה אחרונה מאת Meishar84, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4231412,00.html מסקנה: טובה ביותר בקטגורית מיני, אבל תמחור בעייתי מעמיד אותה בתחרות במכוניות סופר מיני אמיתיות. בדקתי ב-Fiat.co.uk. המחיר של פנדה גבוה גם בחו"ל והאבזור לוקה בחסר בגרסאות הזולות. כנראה המחיר של העתקת היצור לאיטליה.
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
-
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חבר עושה לי חיים קשים, יש לו קטנוע רשום רק על שמו, הקטנוע ללא טסט שנתיים, הוא רוצה להעביר לי אותו בעלות, הסברתי לו בגלל שלקטנוע אין טסט מעל 3 או 6 חודש לא זוכר בדיוק, הוא חייב להגיע איתי למשרד הרישוי, אין באפשרותו להגיע בשעות הבוקר למשרד הרישוי, איזו דרך קיימת שאני יוכל להעביר ממנו את הבעלות עליי בלי שהוא יהיה נוכח, אשמח לשמוע גם דרכים בעייתיות
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
אני אחסוך מכם את התחושות הקשות כי שום דבר לא ישיב את המצב לקדמותו. החנתי בהרצליה את הרכב שרכשתי לפני קצת פחות מחצי שנה (גולף חדשה 2012) בצידי המדרכה, לאחר שעתיים סיימתי לעשות סידורים וחזרתי לרכב ולא האמנתי למראה עיניי - כל ארבעת הגלגלים היו מפונצ'רים ומהסתכלות על הדפנות של הצמיגים אפשר היה לראות סימנים של חפץ חד. אחרי שיצאתי מהשוק גיליתי שחסמתי חניה של בית פרטי, אין לי מושג איך לא שמתי-לב ואני יודע כמה זה מעצבן, אבל לפנצ'ר את כל הגלגלים בצורה כ"כ ברוטלית? גועל נפש! אני כרגע חושד מתוך היגיון בדיירים שגרים מול החניה שחסמתי אותה, אבל השאלה אם ללא הוכחות אני אוכל לגשת למשטרה ובאמת לשם שינוי הם יתחקרו את החשודים ויגרמו להם לשלם על הנזק?
הודעה אחרונה מאת senda, -
תוכנית המקור של ערוץ 10 עשו תחקיר על שוק הרכב בארץ http://www.nana10.co.il/video/?videoid=161636&ssv=1 אחרי שראיתי את התחקיר לא התפלאתי כל כך מהממצאים אבל הרגשת הגועל שבי רק התעצמה! אז לכל מי ששאל למה שוק היד 2 ״קשה״ ולמה רכבים כל כך יקרים, וכל מי שחושב לקנות רכב חדש, אין איך לסובב את זה ואין מקום לטיוחים ותירוצים, תראו את התחקיר וסעו בזהירות. שיהיה לכולנו המשך לילה טוב.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ראיתי עכשיו שחבר יצאו במבצע עם סוזוקי ומורידים 3500 על הסוויפט הידנית, לדעתכם, כל בן אדם שיכנס וילחץ יקבל את ההנחה הזו? או שהם באמת שומרים אותה לאנשי חבר?
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
-
- 1 תגובות
- 649 צפיות
רכשתי אוטו חדש מקיה (מגיע עוד שבוע) וקיבלתי שתי הצעות לביטוח- האחת יותר כדאית כלכלית בסוכנות א' אבל מוסך ההסדר שלהם אינו מורשה של קיה (למרות שהוא מצהיר שהוא מטפל בקיה, דיהטסו ועוד משהו). השניה פחות כדאית כלכלית (המקיף כמעט אותו מחיר אבל ההשתתפות העצמית כפולה) ומוסכי ההסדר שלהם הם כל מוסכי חברת קיה. אני מתלבטת. מצד אחד אם מוסך מטפל בקיה במשך השנים הוא יודע לטפל בקיה. מצד שניה אני לא בטוחה שיש לו חלפים מקוריים. אני גם לא רוצה שיהיה מצב שאני עושה פחחות ויוצא לי דלת אחת בצבע אחר מכל שאר האוטו מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת loty, -
מעריץ אלמוני לגולף 1 2
מאת SlowRide-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3 אלף צפיות
סתם רציתי לשתף, הערב מצאתי את הדף הזה על השמשה באוטו: תודה לבחור/ה האלמוני/ת, עשית לנו (לי ולגולף) את הערב!
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 10 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חדשה בפורום, וגם חדשה (יחסית) בנהיגה. תהיתי מה אני אמורה לעשות במידה והבלים נתקעים / מתקלקלים כשאני נמצאת במהירות גבוהה. הרי אם ארים מיד את בלם היד אני מועדת להתהפכות, לא? אז במידה ואני ברכב ידני אני מניחה שצריך להוריד הילוכים בהדרגה ואז להשתמש בבלם היד. ומה עושים באוטומט? אשמח להדרכה.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם רכשתי רכב לפני כחודש בערך וכיום כאשר אני נדרש להראות בעלות על הרכב (למשל בקבלת תו תושב לרכב) אני לוקח את רישיון הרכב בצירוף טופס העברת בעלות כי שמי לא רשום על הרישיון. מישהו יודע אם ומתי אמור להגיע רישיון רכב חדש עם שמי עליו?
הודעה אחרונה מאת natco, -
לפני שבועיים נסעתי בכביש חד סיטרי בין בתים ו בצד שמאל של הכביש יש גן ילדים והרבה הורים חונים בצידי הכביש להוציא את ילדיהם כי אין שם חניה מוסדרת. באתי לפנות ימינה לכביש חד סיטרי צר. בצד הדרך בדיוק במקום פנייתי ימינה עמדה מכונית ובה פעוטה ובשניה שהגחתי האבא פתח את דלת המכונית שפונה לכביש ובו באותה שנייה נכנסתי בו- לא יכולתי להבחין בכך לפני- האדם הנ"ל יצר את המפגע וההפרעה בכביש ומה גם שחנה בצד שמאל של הכביש החד סטרי. הנזק: לרכב שלי: המראה נסגרה ויש שריטה עליה ולרכב הנפגש בקצה הדלת פגיעה כשהפח פונה החוצה במקצת. לא נסעתי מהר, כי אם הייתי נוסעת מהר הדלת הייתה נעקרת ממקומה. לדעתי שנינו אשמים מכיוון שאני כביכול לא ראיתיו בשנייה שפתח את הדלת הוא אשם שפתח את הדלת לצד ה…
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אתמול התקבל בדואר פתק של דואר רשום וצויין שזאת הודעה שניה. הראשון בכלל לא ביקר אצלנו. היום הלכתי לקחת את הדואר, היתי בטוח שמדובר באיזה דוח חניה או משהו, מסתבר שזה זימון לנהיגה מונעת (לא לי). כמו שאתם רואים, העבירות בוצעו בשנת 2003-2004, למה עכשיו קוראים לנהיגה מונעת? אם הנהג הזה כלכך עבריין, אולי הוא הספיק להוריד כמה הולכי רגל ורוכבי אופניים בשנים שחלפו מאז העבירות האלה? עבירות המהירות לא בוצעו על ידי המזומן אלא על ידי צד שלישי שלא לקח על עצמו אחריות אז נא לא להעיר בנושא (למרות שלא ממש מזיז לי אבל זה לא הנושא פה). בנוסף מה שמחשיד אותי, שימו לב לתאריך הזימון, מעליו כתוב "תאריך התלייה", לי זה לא נראה כמו שפת כתיבה שמתאימה למדינה... בסופו של דבר, האם…
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ברשותי 206+ 14000 ק"ם יולי2011 מפורסמת ביד 2 ועוד אתרים כבר כמה חודשים ,מחיר:57000 שזה כ-20% מתחת למחירון לוי יצחק.הרכב ממש חדש וקשה לתאר זאת כאן במילים! כמעט ללא טלפונים מלבד כאלה שמנסים לתת הצעות מצחיקות ,כמו 50000 ש"ח למשל,וגם כאלה היו רק2. אני מוכן ב55000 ש"ח .מה המחיר שממנו אסור להתקפל יותר?
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, מה אני יכול להגיד? אני פשוט מודה לה' שאני עדיין חי, אני עד עכשיו רועד. היום בסביבות השעה 1 יצאתי מבית הספר עם האוטו שלי. הגעתי לצומת מרומזר עם פניה ימינה ושמאלה וישר, ואני צריך להמשיך ישר. הגעתי לצומת והיה אור אדום, עצרתי לפני המעבר חציה הכל טוב ויפה (הייתי הרכב הראשון והיחיד ברמזור). ברגע שהאור התחלף לירוק התחלתי לנסוע ושהגעתי לאמצע הצומת לפתע הבחנתי בזווית של העין ברכב המתקרב משמאל במהירות מטורפת שאני לא מגזים, הוא היה לפחות על 90 - 100 קמ"ש ובלמתי הכי חזק שיכולתי (וכל זה קורה בהפרש של שניה, ובאיזור עירוני). כמו שאתם מנחשים, הוא פשוט עבר באור אדום במהירות של לפחות 90 - 100 קמ"ש ופספס את האוטו שלי בסנטימטר! ופשוט המשיך בדרכו כאילו כלום לא קרה. א…
הודעה אחרונה מאת adidas1, -
-
ההצעה הכי מטופשת ששמעתי,אין מילים,ואני בטוח שלכבוד השופט אין שמץ לגבי ההשלכות של דבר כזה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4232060,00.html אני לא מתפלא למה אנחנו 100 שנה בפיגור אחרי אירופה כשמדובר בעולם הרכב,ספורט מוטורי ובטיחות על הכביש. טמטום!!!
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
- 0 תגובות
- 597 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4232590,00.html נתחיל עם זה שהגדר הפרדה לא נמוכה אבל לא גבוהה, אני לא רוצה ליהיות חכם גדול, אבל על ידי כניסה לחיכוך עדין עם הגדר, ולאט לאט להטות עוד את ההגה ולהגביר את החיכוך, יש אפשרות להאט את הרכב?. (או לפחות להשאיר אותו שלא יאיץ.) לגבי החגורה, עוד מאז שראיתי שכתבו על התאונה, שיש יותר נוסעים ממושבים, אמרתי לעצמי, זאת שלא הייתה חגורה, ניצלה. ניחשתי ככה כי אני חיי בדרום, שמעתי על כמה וכמה "אגדות" (סיפורים אמיתיים עם פוטנציאל לחרטה), על הבני-דודים, שהם לא חוגרים חגורה אף פעם (משיחה איתם: "סומכים על אללה", כנ"ל לגבי אלכוהול ונהיגה), ובדרך כלל בתאונות הם פשוט עפים מהחלון, והנזק לא גדול כל כך, סבבה אז פצוע בינוני, לא …
הודעה אחרונה מאת nir100, -
- 0 תגובות
- 897 צפיות
"לראשונה מזה שנים יש לאופל מכונית שמצליחה לרגש לא רק קשישות יקיות ברחביה ובכרמל". מתוך פורום רכב ynet, לשם יש לי אישור מאודי עציון לסרוק כתבות שלו. דרור ברלי ואודי עציון, ידיעות אחרונות, מוסף ממון, 22.5.2012
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם,ברצוני להתחיל קורס אוטוטרוניקה במכללת עתיד שמשכו כ-10 חודשים בלימודי ערב. רציתי לדעת ממי שיודע או שעבר כבר את הקורס אם הוא מומלץ ועד כמה הוא באמת מלמד על המכניקה מבחינה מעשית(ז"א האם אוכל להחליף טיימינג לדוגמא אחרי הקורס...) יש לציין שמטרת הקורס בשבילי היא לידע אישי ובכדי לדעת לתחזק את רכבי מעבר לטיפולים שאני כבר עושה... מנגד גם חשבתי על הנדסאי רכב במסלול ערב של 3 שנים ששם אני כבר מקבל הסמכה ותעודה שגם תוכל לעזור לי מעבר לידע האישי! מה דעתכם ועל מה כדאי ללכת...אודה לכם מאוד אם תעזרו לי להחליט!
הודעה אחרונה מאת maor82, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/645/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%282012%29-%D7%9E%D7%92%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C קצת יקר הייתי אומר...
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- 1 תגובות
- 633 צפיות
שלום מבקש לקבל מידע בנדון . רקע - אני מתכנן לנסוע לחו"ל (אירופה) לתקופה של 6 חודשים בשנה ( מפוצל לשתי תקופות של 3 חודשים כל פעם ) במשך 10 שנים ( רק שנישאר בריאים ) . בהעדרי מחו"ל הרכב יהיה מאוחסן אצל חברים או במחסן יעודי בשוויץ. את הרכב אני מתכנן לרכוש בבלגיה ( נחשבת למדינה זולה ברכבים ) אם יש ידע/המלצה על מדינה אחרת אשמח לשמוע ( מדובר על רכב 4X4 מסוג TOYOTA ) ומתכנן לטייל בכל מדינות אירופה במשך 10 שנים עם קארוון . השאלות שלי מתייחסות לכמה נושאים : 1. ביטוח - האם אפשר לעשות בחו"ל ביטוח לרכב כאשר אני אזרח ישראלי ואין לי אזרחות אירופית כל שהיא ? - האם אפשר "להקפיא" את הביטוח בהעדרי ,קרי הרכב באחסנה ? 2. טסט - האם המושג הזה קיים בחו"ל (מהני…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מה עוד?
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
אתמול בערב הלכתי לאסוף חבר וישבנו במסעדה בירושלים, אכלנו הכל היה טוב לאחר כ45 בערך אני מקבל טלפון מאיתורן שמחשב הרכב פורק ושאלו אותי האם אני ליד האוטו? אמרתי לא ורצתי לעבר האוטו. כעבור 2 דקות של ספרינט של החיים הגעתי לאיפה שהחנתי את האוטו ומצאתי רק זכוכיות ההיתי עדיין עם איתורן על הקו והם מיד אמרו לי לחייג למשטרה. יש לציין שבמהלך הריצה הבחנתי בשתי ניידות משטרה נוסעות בתפקיד לעבר שכונת פסגת זאב. חייגתי למשטרה הגשתי תלונה טלפונית ואמרו לי ללכת לתחנה בתלפיות. כמובן עשיתי מה שאמרו לי הלכתי כולי נסער ועצבני (הרכב חדש 2012 והראשון שלי), בדרך במונית איתרון חייגו שוב לשאול עוד פרטים על הרכב ושאלתי אותם היכן האוטו? האם אתם רואים איפה הוא? והתשובה היתה "אני לא יכולה להגיד ל…
הודעה אחרונה מאת prelude_type_r,
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
