Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתם את התגובה בנוגע לתחרותיות בין יונדאי למיצובישי?

 

ביזכות כלמוביל שמוכרים לנו יונדאי את מסוגלים להמשיך לתת ללקוח את האפשרות ליקנות מיצובישי ללא רווח!! LOL

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הבעיה היא לא זה , הבעיה העיקרית היא הנושא שהחברות מארחות כתבים אצלהם ובהשקות, והכתבים צריכים ללכת על חבל דק מאוד , רק ראה את האירוח האחרון של יונדאי ולפניו של קיה וכו' בוואלה , בynet ובאתרים אחרים זה נראה לך הגיוני?

 

הכתבים לא צריכים ללכת על שום חבל דק אם הם מקצועיים.

 

או את ההשקה של קיה ריו , רוב הכתבים התיחסו יותר על נושא העיצוב וכותרות צעקניות על העיצוב , ומה עם נושא הנסיעה , באחת האתרים הכתב התחמק ואמר שהוא יבוא לארץ הוא כבר יבדוק את הנסיעה , זה נושא מאוד טריקי , כי מצד אחד העיתונים הצרכנים ברובם חיים על פרוסמות , ומצד שני כתב רכב צריך להיות אויבקטיבי מספיק כדי להביע את דעתו.

אני משוכנע שאם אנתח את הכתבות מהשקת הקיה ריו אמצא הרבה יותר התייחסויות מהעיצוב בלבד. עם זאת, יכול בהחלט להיות שבקיה "דאגו" למסלול נהיגה מאוד מצומצם בהשקה כך שלא היה הרבה זמן לבחון את המכונית, ובנוסף מרבית הפעמים כבישי (ומכוניות) ההשקה אינם מייצגים לחלוטין את הדגמים שיגיעו ארצה, כך שבתחומים מסוימים של הנסיעה אין מנוס מלחכות להגעת הרכב ארצה.

כבר הוסבר כאן עשרות פעמים - בכל תחום עיתונאי צרכני יש עניין של פרסומות. אין שום הגיון בהתמקדות רק בתחום הרכב. אתה יכול במקביל להתלונן באותה הצורה על סיקורים של סרטים חדשים או מכשירי חשמל, נניח.

 

בנוסף כמו כל תלמיד טוב לתואר ראשון בתקשורת שלמד תקשורת המונים, מספיק כמה שעורים של יחסי בעל הון ואחזקות של עיתונים וחברות אחרות כדי להבין יותר טוב מאחורי הקלעים מה קורה , אני למדתי אצל ד"ר גדי יציב ז"ל וד"ר ענת פירסט , ובהחלט אין דעה אובייקטיבית בתקשורת. בקשר לשכר זה ברור שלא כל הנוצץ זהב , ורק חלק קטן מאוד מרוויח שכר שיכול לחיות ברווחה אמיתית.

 

לא מכיר את האנשים אצלם למדת, אבל אני מבטיח לך שכמעט בכל תחום עיתונאי תמצא בעיתונים זבל (במקרה הטוב) או דעות מוטות ומשוחדות (במקרה הרע). התחום הפוליטי הוא דוגמא מצוינת לכך. דווקא בעיתונות הרכב המצב פחות גרוע משנדמה, ואני אומר זאת בתור מישהו "מבפנים".

 

בנוסף לאור דברי , אכן לנהל עיתון בארץ בנושא צרכני ובוודאי רכב הוא מורכב מאוד , מצד אחד צריך לבקר ולתת לקוראים מבחני דרכים והשוואות של המוצר , ומצד שני לנהל מערכת יחסית טובה עם היבואנים וכל יבואן עם הדרישות שלו , כדי להמשיך ולקיים את העיתון , זה אחד הנושאים הכי מורכבים שיש , לכן אמרתי שזה נושא לערב שלם.

 

ומה דעתך על מערכת היחסית בין כתבים מדיניים לבין גורמים ממשלתיים? ומערכת היחסים בין כתבים פליליים לגורמים עברייניים? ומערכת היחסים בין כתבים כלכליים לגורמים המתאימים? יש מספיק נושאים מורכבים...

 

נראה את הכתב רכב הראשון שיבוא ויצעק בכול כתבה על דלק מוטרס וחברות אחרות שמוכרים את הרכבים שלהם בהנחות ענק לחברות ליסניג ואנחנו משלמים יותר כדי ליצור את המעגל המסחרי שנותן חלק מזכות החיים לחברות הליסינג שאחרי שלוש שנים המחירון של יצחק לוי כמעט זהה למחיר קניה שלהם אולי 15 -20 אלף שקל פחות ממחיר קניה של רכב שנסע שלוש שנים וקיבלו עבורו תשלום מלא שיוצא לשוק ,יש שם כסף לא גדול יש שם כסף ענק וכסף מעוור כבר אמרו חכמנו.

 

אוהו כמה פעמים כתבי רכב צעקו על הבעיות בשוק הליסינג...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה חושב שכולנו נאיבים מר קרמבו ורוני היקרים

אני חורש את המגזינים בשבת מגיל 10 בערך שנת 1986

למדתי תקשורת ואני כותב בעצמי

התיחסתי לתחום הרכב כי זה פורום רכב כאן ולא של מכונות כביסה.

ד"ר גדי יציב היה חבר כנסת מטעם מפ"ם וד"ר ענת פירסט היא הדיקנית כיום ונחשבת לגדולה.

למדתי גם סדנאות עיתונות אצל רפי מן שהיה עורך החדשות במעריב ואודי רבנוביץ' והרבה אחרים. כמו ראובן פדהצור וכו'

שים לב למבחן הדרכים הבא

 

כלכך הרבה מילים על עיצוב ומרחב קיה ריו ואף מילה על נסיעה.

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1883501

 

ושים לב את ynet

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4155999,00.html

שוב עיצוב ועיצוב רק כמה מילים בודדות על נסיעה

 

ושוב וואלה - הבוחן מציין בכתבה שהגלגלים מעט עוזבים מוקדם את הכביש , בפיתול זה לא נעים

ביונדאי i35 מה זאת אומרת מוקדם ולא נעים , אני נהגתי ברכב בכבישים משובשים מעט הוא כמו ספינה נע בצורה לא נעימה

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1849455

אתם הוספתם חסר איזון מרכב רק במבחן דרכים שלישי או רבעי , או למשל באתר אוטו כותבים שהנוחות לא טובה אבל לא כל דבר מושלם. נו באמת , או המינוח מהטובות בקבוצה מה זה אומר בדיוק.

 

אתם מצניעים חסרונות למכוניות שבא לכם.

 

לפעמים מתיחסים לנושא מסוים כנקודה חשובה ולפעמים לא

שים לב לכותרת הבאה על שברולט אורלנדו

הרכב הטוב של שברולט מאז שהגיעו

 

ואם נקרא בהמשך נראה - שהאוטו מקבל ציונים נמוכים

ואפילו יותר נמוכים ממותגים אחרים של שברולט

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4225321,00.html

 

וכולנו זוכרים את הגעתה של שברולט קרוז אייך היא ניצחה בידיעות אחרונות

והצניעו את הבעיה של תיאום מנוע וגיר

 

אתה רוצה שאני ימשיך עם מגזין אוטו

 

לפני כמה חודשים התגאתם שהמגזין גדל לאור הצלחתכם וכי למה כי היה מוסף יחצון נהדר לשברולט

והיום כמה דפים יצא החודש העיתון 122 דף בלבד

חסר על מה לסקר , לא היה מבחן דרכים משמעותי אחד מארץ , בנוסף חסר על מה לכתוב

יש כלכך הרבה תרבות מוטרית בארץ כל כך הרבה מפגשי מועדונים בארץ כמעט כלום לא מסוקר במגזין של אוטו

 

 

 

מגזין אוטו גליון 310 מבחן דרכים השוואתי פוקוס מול אסטרה מול c4

 

אתם יורדים על c4 בגלל הגיר הרובטי ונותנים לה מקום אחרון בעיקר בגלל זה

ולמרות שפוקוס היא עם גיר לא פחות בעיתי ואתם מציינים זאת היא מקום ראשון בקלות למרות שהסיטרואן תא נוסעים טוב יותר ויש מבחנים שכתבי רכב אחרים כמו בהגה שבגלל תא נוסעים היא הפסידה לc4 אז רגע מה הקריטיון לניצחו או הפסד

 

אני יכול עבור איתך מגזין מגזין ולראות לך שאתם.

לפעמים אתם מדרגים מכוניות בניגוד גמור להלך הכתבה ולצערכם אני קורא את כל הכתבה ועושה חישוב נקודות לבד.

ולמה נקודות כי פעם דנתי עם מישהוא בכיר אצלכם בנושא של מדד אמפירי למבחני דרכים והבנתי שזה לא טוב ואתם עושים חישוב נקודות אז לכן גם אני עשיתי.

 

אתם נותנים פיסקאות לכאורה גם למכוניות נחותות כדי שהם יצוטטו לפרסומות , ראה ערך הפרסומת הנוכחית של פלואנס על כוח ממשי וחסכוני והאצה ורק שכחו לציין שמדובר או בגירסאת הדיזל שהיא לא עולה 115 או בפלואנס 2 ליטר אבל לא בשניהם יחד.

 

בבקשה אתה רוצה עוד אני יכול להמשיך עד מחר. או שזה מספיק.

 

טוב אני שמח שהתשובה שבחרת היא שיש בעיה בכל תחום לא רק בתחום הרכב ואכן הצד עימך

 

אבל חשבתי שכאן יש מקום לדון בשקט גם בזה. וכול קוראי ואוהבי התחום מבינים את זה וחיים עם זה. כי בלעדיכם עולם הרכב היה מקום עצוב. בהצלחה לא פשוט להיות כתב רכב ולהחזיק עיתון רכב.

פורסם

בכל הקשור למבחני רכב הייתי קורא קודם כל סיקורים מארצות אחרות (גרמניה, אנגליה וכו...) שם הדגמים מגיעים ראשונים וכמות הצרכנים/הבודקים גדולה יותר ומכן שהסיקור רחב יותר.

 

לדוגמה, התענייתי ברנו מגאן RS 250 לפני כמה חודשים.

אחרי שגיליתי שנמכרו פה מספר דו ספרתי של יחידות התחלתי לחפש בחו"ל ולבצע השוואות.

רק לאחרונה פורסם מבחן השוואתי גדול במגזין בין רכבי ההוטהאטץ' הנמכרים בארץ אבל יהיה לי קשה למצוא תקלות על הרכב שכן הוא נמצר במספרים נמוכים מאוד בארצינו.

 

היה מעניין לשמוע שרכבי ליסינג חדשים-יד 2 הם דבר לגיטימי שכן חברות הליסינג (שבבעלות היבואנים) קונות רכבים מהיבואנים ומוכרות את הרכבים בהנחות משמעותיות רק מעצם העובדה שהקונה הוא יד 2.

 

בכלל, אני, כמי שקנה רכב חדש לפני שנה מרגיש מרומה בעקבות התחקיר על המחירון הפיקציוני (מהמילה פיקציה) של לוי יצחק!

איך אני אמכור את הרכב שלי עכשיו??? :evil:

למה שאפסיד 20-30% בשנה על רכב אם הטכנולוגיה רק משתפרת ורכבים מחזיקים יותר שנים???

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

תשובות באדום

 

אתה חושב שכולנו נאיבים מר קרמבו ורוני היקרים

אני חורש את המגזינים בשבת מגיל 10 בערך שנת 1986

למדתי תקשורת ואני כותב בעצמי

התיחסתי לתחום הרכב כי זה פורום רכב כאן ולא של מכונות כביסה.

ד"ר גדי יציב היה חבר כנסת מטעם מפ"ם וד"ר ענת פירסט היא הדיקנית כיום ונחשבת לגדולה.

למדתי גם סדנאות עיתונות אצל רפי מן שהיה עורך החדשות במעריב ואודי רבנוביץ' והרבה אחרים. כמו ראובן פדהצור וכו'

שים לב למבחן הדרכים הבא

 

כלכך הרבה מילים על עיצוב ומרחב קיה ריו ואף מילה על נסיעה.

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1883501

 

ושים לב את ynet

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4155999,00.html

שוב עיצוב ועיצוב רק כמה מילים בודדות על נסיעה

השקת הקיה ריו בוצעה בצורה עלובה מצד היצרן - מעט מאוד נסיעה ובתנאים מאוד מגבילים - עם מכונית קוצבת בראש ומכונית מאספת שלא איפשרו סטייה מתוואי הנסיעה או ממהירותה. בתנאים כאלו אי אפשר באמת לבחון את הרכב ועושים את המקסימום שאפשר במסגרת המגבלות.

 

ושוב וואלה - הבוחן מציין בכתבה שהגלגלים מעט עוזבים מוקדם את הכביש , בפיתול זה לא נעים

ביונדאי i35 מה זאת אומרת מוקדם ולא נעים , אני נהגתי ברכב בכבישים משובשים מעט הוא כמו ספינה נע בצורה לא נעימה

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1849455

 

הוא אומר שהאחיזה נמוכה מדי, בעיקר בחלק האחורי, ושזה יוצר תחושה לא נעימה אצל הנהג. מה לא בסדר?

 

אתם הוספתם חסר איזון מרכב רק במבחן דרכים שלישי או רבעי , או למשל באתר אוטו כותבים שהנוחות לא טובה אבל לא כל דבר מושלם. נו באמת , או המינוח מהטובות בקבוצה מה זה אומר בדיוק.

 

לא הבנתי מה לא בסדר במשפט הראשון שלך. המינוח "מהטובות בקבוצה" פשוטו כמשמעו.

 

אתם מצניעים חסרונות למכוניות שבא לכם.

 

כתב רכב שמצניע חסרונות של מכונית לא עושה עבודתו נאמנה. כמו בכל תחום עיתונאי, יש כתבים טובים יותר ופחות.

 

לפעמים מתיחסים לנושא מסוים כנקודה חשובה ולפעמים לא

 

נכון. במכונית ספורטיבית הביצועים וההתנהגות חשובים. במוביל נוסעים המרחב הפנימי חשוב.

 

שים לב לכותרת הבאה על שברולט אורלנדו

הרכב הטוב של שברולט מאז שהגיעו

 

ואם נקרא בהמשך נראה - שהאוטו מקבל ציונים נמוכים

ואפילו יותר נמוכים ממותגים אחרים של שברולט

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4225321,00.html

 

הכותרת אומרת שזה הרכב הטוב ביותר של שברולט מאז שהחלו לייצר מכוניות בקוריאה. זה לא אומר שהוא טוב באופן כללי - רק שהוא טוב מקודמיו. תן דוגמאות לציונים נמוכים יותר ב-YNET במבחנים אחרים של שברולט.

 

וכולנו זוכרים את הגעתה של שברולט קרוז אייך היא ניצחה בידיעות אחרונות

והצניעו את הבעיה של תיאום מנוע וגיר

 

אני לא זוכר. תזכיר לי ואתייחס.

 

אתה רוצה שאני ימשיך עם מגזין אוטו

 

לפני כמה חודשים התגאתם שהמגזין גדל לאור הצלחתכם וכי למה כי היה מוסף יחצון נהדר לשברולט

והיום כמה דפים יצא החודש העיתון 122 דף בלבד

חסר על מה לסקר , לא היה מבחן דרכים משמעותי אחד מארץ , בנוסף חסר על מה לכתוב

יש כלכך הרבה תרבות מוטרית בארץ כל כך הרבה מפגשי מועדונים בארץ כמעט כלום לא מסוקר במגזין של אוטו

 

לא זוכר שמישהו התגאה שהמגזין גדל לאור הצלחתו, אבל כמות הדפים במגזין נקבעת מכל מיני שיקולים שאין לי הבנה מעמיקה בהם, והיא גם לא רלוונטית לצורך הדיון.

המוסף של שברולט היה יוזמה של המגזין לכבוד 100 שנים לחברה. הייתה בו כתבת היסטוריה (כמו שעושים לכל יצרן מעניין אחר) וכתבה על 3 קורבט ממגוון שנים, כמו גם נסיעת חוויה בקאמרו ומבחן לוולט. לקרוא לזה "מוסף יחצון" זה כמו לקרוא לכל כתבה אחרת "כתבה יחצ"נית".

 

מגזין אוטו גליון 310 מבחן דרכים השוואתי פוקוס מול אסטרה מול c4

 

אתם יורדים על c4 בגלל הגיר הרובטי ונותנים לה מקום אחרון בעיקר בגלל זה

ולמרות שפוקוס היא עם גיר לא פחות בעיתי ואתם מציינים זאת היא מקום ראשון בקלות למרות שהסיטרואן תא נוסעים טוב יותר ויש מבחנים שכתבי רכב אחרים כמו בהגה שבגלל תא נוסעים היא הפסידה לc4 אז רגע מה הקריטיון לניצחו או הפסד

 

על הגיר של הפוקוס נכתב בין השאר:

תיבת ההילוכים עובדת טוב ב-95% מהזמן, עם בעיות דומות בעיר לאלו של ה-DSG, אבל במינון נמוך יותר.

אז גיר לא פחות בעייתי? אולי בעיניך.

לא מכיר את המבחן בהגה.

ניצחון או הפסד - יש מגוון קריטריונים משתנים, שלרוב מוסברים היטב בסיכום (כמו בכתבה זו).

 

אני יכול עבור איתך מגזין מגזין ולראות לך שאתם.

לפעמים אתם מדרגים מכוניות בניגוד גמור להלך הכתבה ולצערכם אני קורא את כל הכתבה ועושה חישוב נקודות לבד.

ולמה נקודות כי פעם דנתי עם מישהוא בכיר אצלכם בנושא של מדד אמפירי למבחני דרכים והבנתי שזה לא טוב ואתם עושים חישוב נקודות אז לכן גם אני עשיתי.

 

אתה מוזמן לעבור איתי מגזין מגזין. תאמין לי שאני קורא את כולו. לא אומר שאין טעויות לפעמים, אבל דירוג סופי בניגוד גמור להלך הרוח בכתבה? אין מצב. ואגב, ב"אוטו" לא עושים חישוב נקודות.

 

אתם נותנים פיסקאות לכאורה גם למכוניות נחותות כדי שהם יצוטטו לפרסומות , ראה ערך הפרסומת הנוכחית של פלואנס על כוח ממשי וחסכוני והאצה ורק שכחו לציין שמדובר או בגירסאת הדיזל שהיא לא עולה 115 או בפלואנס 2 ליטר אבל לא בשניהם יחד.

 

אתה חי בסרט אם אתה חושב שיש לי מושג איזו פיסקה שאני כותב תופיע באיזו פרסומת של היבואן בתור ציטוט שלי. אין לי שום שליטה על זה.

 

בבקשה אתה רוצה עוד אני יכול להמשיך עד מחר. או שזה מספיק.

 

טוב אני שמח שהתשובה שבחרת היא שיש בעיה בכל תחום לא רק בתחום הרכב ואכן הצד עימך

 

אבל חשבתי שכאן יש מקום לדון בשקט גם בזה. וכול קוראי ואוהבי התחום מבינים את זה וחיים עם זה. כי בלעדיכם עולם הרכב היה מקום עצוב. בהצלחה לא פשוט להיות כתב רכב ולהחזיק עיתון רכב.

 

למה לא פשוט? לפי רביב דרוקר זו המשרה הנחשקת ביותר בתחום העיתונות :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יש לו ביצים אמר מה שיבואנים אחרים אומרים בלב.

 

ולמר sronis תגיד לי איך זה שבשנים הארוכות שהייתי מנוי למגזין אוטו לא ראיתי ביקורת קלה ביותר כלפי יבואנים אלא רק כלפי המדינה?

 

 

אני לא בטוח שזה הביצים.

 

פשוט חוסר תשומת לב לסיטואציה ולמצלמה.

 

בכל מקרה הוא באמת באמת חיי מהם.

 

כבר ב 98 הגענו למסכנה שאין שום סיבה לקנות חדש.

ועד אז קנינו לא מעט מרכבים חדשים, לבית ולעסק.

פורסם

בקשר ליונדאי ואחיזתה

 

בכתבת הוידאו הכתב אומר שהרכב בפיתול ממש לא נעים ובכתבה עצמה הוא מציין שזה מסוכן

אבל להכריז שהיא נוסעת טוב יותר משברולט קרוז היציבה יותר באמת. או שהוא הגזים או שזה לא הגיוני.

 

בקשר למוסף של שברולט כזכור לי אין את הגליון כרגע מולי העורך אמר שהעיתון היום גדול מהרגיל וגדוש וכו'

ואז היה את המוסף של שברולט , אגב אחרים גם עשו זאת על 100 שנות שברולט ולדעתי אף זה היה אחרי ששנת המאה עברה. וכך היה תחושה שזה מין מוסף יחצון.

 

ידיעות אחרונות ושברולט קרוז בבקשה קישור

 

http://chevrolet.co.il/cruze/press.htm

3 ליולי 2009 אודי עציון ודרור ברלי

 

בקשר לפרסומות אין לך שליטה זה נכון , אבל מה שרציתי לומר שהיבואנים מעוותים את מה שהתכוונתם לומר

 

בקשר לגיר של הפוקוס חרה לי שאותה נקודה שהורידה את c4 למקום אחרון , לא משפיע בכלל על הפורד

ובכלל נושא הגיר של פורד הוא בעייתי עד כדי עידכוני תוכנה ותלונות בארה"ב

 

 

פה הבעיות

 

ופה השידרוג

 

 

 

מה שחרה במבחנים ובמבחן למשל שהיה מאוחר יותר שהוספתם את הג'טה מול הפוקוס 2 ליטר היונדאי i35

 

שבמהלך המבחן הבנתי שהג'טה בתור סדאנית היא טובה יותר בגלל מרחב נסיעה לא רעה תא מטען שימושי וכו'

ואף בסוף מבחן אמרתם שמי שלא צריך תא מטען אז שיקח את הפוקוס אבל וסיימתם עם הג'טה הנפלאה

וכו' עם כל היתרונות שלה ואז סייגתם על תחרות מבית עם הסקודה , אז רגע לא הבנתי מי ניצח כאן במבחן איזה מכונית טובה יותר הג'טה או הפוקוס הסדאנית האם המרווח של הפוקוס וחוסר תאי איחסון הם לא מספיק נקודות כדי לא לתת לה לנצח.

 

אז כתבתי בפייסבוק שלכם על רעיון מדד אמפירי למשל כמו בחו"ל שלכל סעיף יש נקודות.

אז דני כתב לי שרכב זה משהוא מעבר לנקודות זה הרבה יותר מזה וכו' , נקודות זה משהוא שטוב לכתב הרכב כדי לארגן את עצמו אבל לא מוסיף כלום לקורא , אז הבנתי שאתם מחשבים נקודות לעצמכם ואז יודעים מי מנצח לכן עשיתי זאת.

 

אני לא בא לנגח אגב אתכם אתם עושים עבודה חשובה ונפלאה אבל יש נקודות שקצת מעיקות לי לפעמים.

פורסם

שוב תשובות באדום

 

בקשר ליונדאי ואחיזתה

 

בכתבת הוידאו הכתב אומר שהרכב בפיתול ממש לא נעים ובכתבה עצמה הוא מציין שזה מסוכן

אבל להכריז שהיא נוסעת טוב יותר משברולט קרוז היציבה יותר באמת. או שהוא הגזים או שזה לא הגיוני.

 

אתה נתפס לקטנות. בכתבת וידאו אי אפשר להרחיב אז מתמצתים. בכתבה נטען שהמכונית מחליקה את זנבה מוקדם מדי בפניות, ושאלמלא בקרת היציבות זה היה יכול להיות מסוכן. זה הכל.

 

בקשר למוסף של שברולט כזכור לי אין את הגליון כרגע מולי העורך אמר שהעיתון היום גדול מהרגיל וגדוש וכו'

ואז היה את המוסף של שברולט , אגב אחרים גם עשו זאת על 100 שנות שברולט ולדעתי אף זה היה אחרי ששנת המאה עברה. וכך היה תחושה שזה מין מוסף יחצון.

 

הגיליון עם המוסף 100 שנה לשברולט אכן היה גדול מהרגיל עם יותר מ-150 עמודים. לא כל גיליון הוא כזה. שוב אתה נתפס לקטנות. התחושה של מוסף יחצון היא בראש שלך.

 

ידיעות אחרונות ושברולט קרוז בבקשה קישור

 

http://chevrolet.co.il/cruze/press.htm

3 ליולי 2009 אודי עציון ודרור ברלי

 

הלינק לא עובד.

 

בקשר לפרסומות אין לך שליטה זה נכון , אבל מה שרציתי לומר שהיבואנים מעוותים את מה שהתכוונתם לומר

 

אז שלח להם מכתב תלונה.

 

בקשר לגיר של הפוקוס חרה לי שאותה נקודה שהורידה את c4 למקום אחרון , לא משפיע בכלל על הפורד

ובכלל נושא הגיר של פורד הוא בעייתי עד כדי עידכוני תוכנה ותלונות בארה"ב

 

 

פה הבעיות

 

ופה השידרוג

 

 

לא משפיע על הפורד - כי הגיר בה הוא טוב בניגוד לזה שבסיטרואן. על תקלות פוטנציאליות בגיר אתה לא באמת מצפה שנכתוב במבחן דרכים, נכון?

 

 

מה שחרה במבחנים ובמבחן למשל שהיה מאוחר יותר שהוספתם את הג'טה מול הפוקוס 2 ליטר היונדאי i35

 

שבמהלך המבחן הבנתי שהג'טה בתור סדאנית היא טובה יותר בגלל מרחב נסיעה לא רעה תא מטען שימושי וכו'

ואף בסוף מבחן אמרתם שמי שלא צריך תא מטען אז שיקח את הפוקוס אבל וסיימתם עם הג'טה הנפלאה

וכו' עם כל היתרונות שלה ואז סייגתם על תחרות מבית עם הסקודה , אז רגע לא הבנתי מי ניצח כאן במבחן איזה מכונית טובה יותר הג'טה או הפוקוס הסדאנית האם המרווח של הפוקוס וחוסר תאי איחסון הם לא מספיק נקודות כדי לא לתת לה לנצח.

 

כנראה שלא הבנת נכון. לא חוכמה להאשים את הכותב בחוסר ההבנה של הקורא. לא מצאתי בכתבה את ההתייחסויות עליהן אתה מדבר, וגם לא את ההתייחסות לסקודה. בסיום הכתבה כתוב בבירור שהפוקוס מנצחת, ומוסבר גם למה.

 

אז כתבתי בפייסבוק שלכם על רעיון מדד אמפירי למשל כמו בחו"ל שלכל סעיף יש נקודות.

אז דני כתב לי שרכב זה משהוא מעבר לנקודות זה הרבה יותר מזה וכו' , נקודות זה משהוא שטוב לכתב הרכב כדי לארגן את עצמו אבל לא מוסיף כלום לקורא , אז הבנתי שאתם מחשבים נקודות לעצמכם ואז יודעים מי מנצח לכן עשיתי זאת.

 

שוב, הבנת משהו שלא נאמר. נכון להיום במגזין אוטו אין חישובי נקודות.

 

אני לא בא לנגח אגב אתכם אתם עושים עבודה חשובה ונפלאה אבל יש נקודות שקצת מעיקות לי לפעמים.

 

מקווה שעניתי על הכל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אכן כן לא באתי לנגח כמו שאמרתי רק להציף כמה נקודות שהעיקו

גילוי נאות אני אפילו מנוי של המגזין.

 

אגב לגבי הג'טה טעיתי סיכום המבחן הזה היה במגזין הגה ולא במגזין אוטו עמך הסליחה

אצלכם אכן בסיכום המבחן יש הסבר מפורש למה היא סיימה שניה

פורסם

לגבי הגיר של הפוקוס מול ה-C4 :

 

יש לי כרגע את הפוקוס 2 ליטר, ולפני שלקחתי אותה בחנתי גם את ה-C4 טורבו בין היתר.

אהבתי את ה-C4 מאד - פסלתי אותה אך ורק בגלל הגיר. פשוט גיר מזעזע עם קלאץ בודד, שעובד יותר גרוע מקורולה רובוטית (שהייתה לי קודם).

אז נכון שהגיר בפוקוס לא מושלם, אבל אני מסכים עם רוני שהוא עובד טוב מאד ב-95% מהזמן. בנהיגה ספורטיבית הוא זוועה, אבל לרוב האנשים הוא יהיה 'שקוף' רוב הזמן.

יש לו כל מיני גלי'צים פה ושם שהם עניין של תוכנה, שמבחינתי לפחות עדיין לא נפתרו למרות שעבר עדכון תוכנה לאחרונה.

אבל זאת לא סיבה להמנע מהפוקוס, בC4 המצב הרבה יותר גרוע.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
ראיתם את התגובה בנוגע לתחרותיות בין יונדאי למיצובישי?

 

ביזכות כלמוביל שמוכרים לנו יונדאי את מסוגלים להמשיך לתת ללקוח את האפשרות ליקנות מיצובישי ללא רווח!! LOL

 

בטח...

בזכות זה מוכרים כאן i20 אבל לא מוכרים קולט.

מוכרים כאן פג'ארו ולא מוכרים את יונדאי ix55.

 

מעניין שאופל עברו לשלמה פתאום אופל מוכרת בכמויות יותר גבוהות.

מעניין שלפני שהייבוא עבר לשלמה, UMI התחילו לשווק באופן יותר אגרסיבי את הקורסה, כי השיווק של האביאו הופסק עקב בקרת יציבות.

 

עוד דוגמא אצל דלק מוטורס, דלק מוטורס מוכרים את מאזדה 5, אבל לא מוכרים את פורד C-MAX.

הייבוא של פורד גלאקסי התחיל אחרי שהייבוא של מאזדה MPV הפסיק.

הייבוא של מאזדה מיאטה פסק, בגלל הורדת מחירים של מיני.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מרתיח לשמוע את כל הדברים שאומרים בכתבה הזו, במיוחד על הריכוזיות!! למה בריכוזיות של הבנקים טיפלו ובנושאים כאלה לא??

 

ירון זלוכה מקבל ממני הרבה כבוד, יצא לו משום מה שם רע בעבר ונראה לי שממש לא בצדק.

פורסם

לזליכה יצא מוניטין של משיח רכוב על חד קרן בזכות הרצאותיו המחשמלות שגורמות לאנשים להאמין שרק צריך לתת לזליכה את ההגה וישראל תהפוך לשוויץ. אין ספק שהוא אדם מאוד מוכשר שהתקדם בחיים בקצב מטאורי, אבל מה הוא עשה חוץ מלדבר ולריב עם כולם?



פורסם
ראיתם את התגובה בנוגע לתחרותיות בין יונדאי למיצובישי?

 

ביזכות כלמוביל שמוכרים לנו יונדאי את מסוגלים להמשיך לתת ללקוח את האפשרות ליקנות מיצובישי ללא רווח!! LOL

 

גמילות חסדים:)

פורסם
מרתיח לשמוע את כל הדברים שאומרים בכתבה הזו, במיוחד על הריכוזיות!! למה בריכוזיות של הבנקים טיפלו ובנושאים כאלה לא??

 

ירון זלוכה מקבל ממני הרבה כבוד, יצא לו משום מה שם רע בעבר ונראה לי שממש לא בצדק.

 

הוא פופוליסט עם ראיית עולם חד מימדית. הדו"ח שלו איכשהו מצליח לדפוק את כל הצדדים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...