Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש לא. זה קשקוש מוחלט והוא ממש לא "אמר את זה בזהירות", ואת זה אני אומר בזהירות :-P

נתחיל בכך שלהיות כתב רכב זו ממש לא משרה נחשקת, למעט אצל אנשים שלא מבינים באמת מה כתבי רכב עושים רוב הזמן (רמז: זה לא לנהוג על פורשה ופרארי). להגיד "כל מי שמתעסק בעיתונות יודע שאין כתבים שמשרתם נחשקת יותר מכתבי רכב" זה קשקוש גמור במקרה הטוב, ועלבון לאינטיליגנציה כשזה מגיע ממישהו שככל הנראה עלות השכר שלו מגיעה ל-100 אלף שקלים בחודש. כתבי רכב מתחילים מרוויחים כמו מרבית העיתונאים המתחילים - לא הרבה יותר משכר מינימום. אחרי כמה שנים של ותק וניסיון הם יכולים גם לראות סכומים 5 ספרתיים, אבל מהצד הנמוך של ה-5 ספרות, בדר"כ.

נמשיך ב: "עשרות ימים בשנה הם שוהים בחו"ל, מחלקות עסקים, המלונות הכי טובים... את המנטליות הזאת צריך לשנות".

 

א. עשרות ימים בשנה? הלוואי. לא ספרתי אבל נניח לרגע שיש כ-20 השקות בשנה ולא לכולן נשלחים כל הכתבים, כך שגם אם יש מעט כתבים שטסים פעם בחודש בממוצע, יש גם רבים שטסים הרבה פחות. יש מערכות שבהן יש כמה כתבים וההשקות מתחלקות ביניהם.

ב. יש לזכור שהנסיעות הללו נמשכות לרוב פחות מ-48 שעות וכוללות לילה אחד, הרבה שעות טיסה וגם לא מעט שעות עבודה. אז באמצע יש ארוחת ערב יוקרתית והמיטה במלון נורא רכה. אפשר לחשוב.

ג. נכון, בחלק מהמקרים הנסיעה היא במחלקת עסקים, והמלונות לרוב טובים מאוד, אבל כמו כל כתב צרכני עיתונאי הרכב נדרשים למקצועיות. ומעבר לזה - כך זה בכל העולם. אנחנו לא המצאנו את הגלגל. כמו שכתבי רכב ישראלים (בדר"כ בודדים לכל השקה) מגיעים להשקות בחו"ל, כך גם כתבים מעשרות מדינות אחרות. למה בשביל ישראל זה לא בסדר?

ד. ובכלל, מה עדיף - שלא נצא להשקות בחו"ל? ואיך בדיוק זה ישרת את הציבור?

 

כן, רביב דרוקר, באמת מדובר בקולגות. אנשים שעובדים למחייתם בדיוק כמוך. חבל שאתה לא נזהר בדבריך לפני שאתה משמיץ אותם. גם אם זה באופן מרומז.

 

קיבלתי את הנימה ממך שתאה מרגיש שהחיים שלך מתחרים עם אוליבר טוויסט.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

יקי אנוך הפסיד אצלי הכי הרבה נקודות בכתבה הזו.

הבעלים של מכשירים תנועה זכה בכמה.

 

לגבי מי שאמר שיפה שאלדן מוכרת בהנחה רכב מהיבואן. אל תשכח, כמו שלוי יצחק ציינו בתגובה שלהם לכתבה, כי היד הראשונה היא ליסינג, מכאן יש כבר הורדה בשיעור של מעל 10%, כמו כן הלקוח הוא יד שניה, כך שעוד הפחתה בגין היד. במקרה הטוב - קונים את הרכב במחירון משוקלל - למרות שזה נראה זול ממש. יש גם כאלה שמוכרים ביותר מזה :?.

משכנתא זה קל

פורסם

אני חושב שהיבואן של סוזוקי כבר התחיל מזמן לצאת מהסרט של הריכוזיות של היבואנים והוא יודע שעוד מעט החזירות הולכת לרדת משמעותית, אז הוא היה הראשון שהביא לארץ מכונית זולה במיוחד(אלטו) וגם על הדרך מתראיין ועושה לעצמו קצת יחסי ציבור.

פורסם
קיבלתי את הנימה ממך שתאה מרגיש שהחיים שלך מתחרים עם אוליבר טוויסט.

 

אל תקצין. אני לא מתלונן (אפילו שהמשכורת שלי מגוחכת). אבל עצם העובדה שרכשתי לי השכלה בתחום אחר לגמרי, אומרת די הרבה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אל תקצין. אני לא מתלונן (אפילו שהמשכורת שלי מגוחכת). אבל עצם העובדה שרכשתי לי השכלה בתחום אחר לגמרי, אומרת די הרבה.

 

חבר מאוד קרוב שלי עורך ב"דה מרקר" (גילוי נאות: הוא גם מכיר אותך ושופע מחמאות כלפייך) וגם הוא כמו רבים אחרים טוען שכתבי הרכב נהנים הרבה יותר משאר עבודות העיתונאות היותר סיזיפיות. שלא נדבר על הבונוסים של חו"ל, תנאים טובים בנסיעות ועבודה מהנה למדי. גם הוא מציין שאין את ה"לחץ" שמאופיין אצל שאר הכתבים שזה מהווה פאקטור רציני אצלכם. ואם אני אצטט: "אתם אפילו מתעלים על מבקרי מסעדות" :lol:

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

בתור "האזרח הקטן" או "הלקוח הפרטי", אני כבר לא יודע מה נכון לעשות כדי להשתייך ל"חכמים" ולא ל"פראיירים".

 

למכור את הפולו, לא למכור, לקנות עד 30K, לקנות חדש, טורבו דיזל, אולי מנוע קטן וזריז. מסתובב הראש.

 

עד מתי ותגיע הישועה, ידנ 8 ש' ל-100 ו-1:20 בדלק @ 49,000 שקלים? אני חי בסרט.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
חבר מאוד קרוב שלי עורך ב"דה מרקר" (גילוי נאות: הוא גם מכיר אותך ושופע מחמאות כלפייך) וגם הוא כמו רבים אחרים טוען שכתבי הרכב נהנים הרבה יותר משאר עבודות העיתונאות היותר סיזיפיות. שלא נדבר על הבונוסים של חו"ל, תנאים טובים בנסיעות ועבודה מהנה למדי. גם הוא מציין שאין את ה"לחץ" שמאופיין אצל שאר הכתבים שזה מהווה פאקטור רציני אצלכם. ואם אני אצטט: "אתם אפילו מתעלים על מבקרי מסעדות" :lol:

 

צריך לשים הכל בפרופורציה. אני לא מכיר את החיים של כל כתבי הרכב בארץ, ויש כאלה שמצאו לעצמם נישה מאוד נוחה בה הם היחידים או כמעט היחידים בעיתון גדול, ולכן יכולים לבחור בקלות את הנסיעות שלהם, אבל רבים לא פחות משתייכים למערכות עם כמה וכמה אנשים באותה ה"מחלקה" ובפירוש לא טסים כל כך הרבה לחו"ל. וכאמור - הטיסות הן לא רק fun. יש לזכור גם שמרבית העבודה היא עדיין סיזיפית - כתיבת ידיעות חדשותיות לא מעניינות במיוחד, נהיגה על מכוניות משעממות (אולי יש כאלה שנהנים מזה. אני כבר לא נהנה מסתם משפחתית) וניהול מערכות יחסים עם יחצ"נים ויבואנים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אגב רוני אם לא שמת לב, אני שמח אחרי הדיון ביננו היום שהוצאתי מהלב כמה דברים שהעיקו לי על עיתונות הרכב

אולי אם יהיה קשר כזה בין הקוראים לבניכם בצורה טובה זה היה עוזר להרבה קוראים.

אני מקווה אם ראית את ההודעה האחרונה שלי

פורסם

אני לא יכול לדבר בשם אף כתב רכב אחר, אבל העובדה שאני פה, תמיד מוכן לענות על שאלות ולהסביר, אומרת שאני בהחלט מעוניין בקשר עם הקוראים (וגם עם קוראים פוטנציאליים :wink: )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...