Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4231412,00.html

 

מסקנה: טובה ביותר בקטגורית מיני, אבל תמחור בעייתי מעמיד אותה בתחרות במכוניות סופר מיני אמיתיות.

 

בדקתי ב-Fiat.co.uk. המחיר של פנדה גבוה גם בחו"ל והאבזור לוקה בחסר בגרסאות הזולות. כנראה המחיר של העתקת היצור לאיטליה.

פורסם

סמלת מתמחרת גבוה? מפתיע!

 

מה שכן, העיצוב מושך יותר והרכב בכללי נראה יותר טוב ואני מניח שגם מרגיש ככה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

חבל שמאחור לא הגדילו את המקום,לדעתי תא מטען של הפנדה הנוכחית שגם כך הוא מספק בהחלט עדיף שהיה נשאר,ואת המרחק הנוסך היו משקיעים מרווח מאחור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מעניין יהיה לקרוא ביקורת עתידית לגירסת הטווין אייר 85 כ"ס שגם היא משווקת, הביקורת שעשו ל 500 עם המנוע הזה היתה חובבנית לגמרי (בחו"ל מאוד משבחים את המנוע הזה), אולי עם הפנדה זה יהיה יותר רציני.

פורסם

ישבתי בפנדה.

 

קודם כל אני מוכרח לציין שהשירות בסוכנות היה מעולה. הסוכן היה סבלני וענה על כל שאלותי.

 

בנוגע לרכב קיבלתי רושם טוב. הדלתות כבדות ונטרקות כמו דלת של מקרר. (שזה טוב) מושבים עבים ונוחים. משמעותית יותר נוחים מהמושבים בפיקנטו. בנוגע לתחושה מי שישב בפנדה הישנה ירגיש בבית. ידית הילוכים גבוהה ונוחה לתפעול. פתח אחסון ענק בצד הנוסע. ברכב יש אווירה צעירה ונעימה. פלסטיק בגוונים שונים, ריפוד יפה (כמו בתמונות), דיפון בד בדלתות (פלסטיק בפיקנטו). תא מטען מפתיע בגודלו.

 

התאכזבתי מהאבזור. הגרסה המאובזרת ביותר (בארץ) מבחינת אבזור קצת יותר נחותה מפיקנטו. 2 חלונות חשמל בלבד, מערכת שמע מקורית בלי USB, צבע מטאלי בתוספת תשלום, ידיות ומראות לא צבועות. לא קריטי, אבל בתג מחיר 80K מצפים ליותר.

 

קבעתי נסיעת מבחן. בעצם שתי נסיעות מבחן. ראשונה בפנדה עם מנוע 69 כ"ס והשנייה ב-500 ידנית עם מנוע טווין אייר. עדכון ביום שישי.

 

מעניין יהיה לקרוא ביקורת עתידית לגירסת הטווין אייר 85 כ"ס שגם היא משווקת, הביקורת שעשו ל 500 עם המנוע הזה היתה חובבנית לגמרי (בחו"ל מאוד משבחים את המנוע הזה), אולי עם הפנדה זה יהיה יותר רציני.

 

אין פנדה טווין אייר לנסיעת מבחן. זו הסיבה שאני עושה נסיעת מבחן בפנדה עם המנוע הישן וב-500 עם מנוע טווין אייר.

פורסם

רק שקצת נסחפו ב-YNET והמבחנים המתומצתים שלהם זה ממש לא רציני. לתאר את הפלסטיקה של הפנדה החדשה כאיכותית, זו די הגזמה כי היא לא איכותית יותר מהפיקנטו, i10 וכו'. לי לפחות, מיקום ידית ההילוכים עדיין מפריע לברך ימין במיוחד עם סידור דוושות בעייתי. היא כן מרגישה מרווחת יותר מהדור היוצא בכל הקשור בממד הרוחב, והיא קצת מרגישה כמו ספורמיני ופחות מיני (וכך גם בסמל"ת מנסים לשווק אותה), אך צריך לזכור שבמחיר שלה, מקבלים פאביה,איביזה, קליאו או מיקרה, העדיפות עליה כמעט בכל תחום למעט אולי צריכת הדלק במקרה של הפאביה והאיביזה ודומה למדי במקרה של המיקרה. כולן דרך אגב, מאובזרות יותר ממנה.

פורסם

ch2856 אתה בכלל ראית את האוטו או שאתה מנחש?

 

נהגתי בפנדה הסגולה שבמבחן, ואין מה להשוות בכלל את הפנדה לפיקנטו וI10 (לטובת הפנדה..) ובטח שלא לפאביה או מיקרה - מבחינת פלסטיקה. כולם נורא מתלהבים מהפלסטיקה ב500 אז בפנדה החדשה זה עוד רמה מעל לפי דעתי.

 

היא גם מאוד מאוד נוחה, נסעתי בכבישים השבורים מסביב לסוכנות ושמתי גז בבאמפרים והבורות, פשוט לא מזיז לה. (אני משווה לפנדה שיש לי כרגע) יכול להיות שזה מורגש לרעה בנסיון לנהיגה יותר ספורטיבית אבל במילא זה לא מה שמחפשים באוטו כזה.

 

המחיר הגבוהה ימנע ממנה להפוך למכונית עדר כמו פיקנטו (שהיא סבבה, פשוט הפנדה יותר טובה) אבל למי שמחפש קצת יותר תחושת איכות אבל בכל זאת רוצה את האוטו שלו בקטן, הפנדה שווה בדיקה.

 

גם בטח עוד חודש-חודשיים יהיה ""מבצעים"" או שהיא תגיע לאיזה מגרש במחיר טוב, אבל הטיפשים בסמלת לא יעשו את זה מחירון מראש כי אז יהיו הרבה קונים וזה משהו שבסמלת כנראה לא אוהבים.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
ch2856 אתה בכלל ראית את האוטו או שאתה מנחש?

 

נהגתי בפנדה הסגולה שבמבחן, ואין מה להשוות בכלל את הפנדה לפיקנטו וI10 (לטובת הפנדה..) ובטח שלא לפאביה או מיקרה - מבחינת פלסטיקה. כולם נורא מתלהבים מהפלסטיקה ב500 אז בפנדה החדשה זה עוד רמה מעל לפי דעתי.

 

היא גם מאוד מאוד נוחה, נסעתי בכבישים השבורים מסביב לסוכנות ושמתי גז בבאמפרים והבורות, פשוט לא מזיז לה. (אני משווה לפנדה שיש לי כרגע) יכול להיות שזה מורגש לרעה בנסיון לנהיגה יותר ספורטיבית אבל במילא זה לא מה שמחפשים באוטו כזה.

 

המחיר הגבוהה ימנע ממנה להפוך למכונית עדר כמו פיקנטו (שהיא סבבה, פשוט הפנדה יותר טובה) אבל למי שמחפש קצת יותר תחושת איכות אבל בכל זאת רוצה את האוטו שלו בקטן, הפנדה שווה בדיקה.

 

גם בטח עוד חודש-חודשיים יהיה ""מבצעים"" או שהיא תגיע לאיזה מגרש במחיר טוב, אבל הטיפשים בסמלת לא יעשו את זה מחירון מראש כי אז יהיו הרבה קונים וזה משהו שבסמלת כנראה לא אוהבים.

 

בניגוד לאחרים, אני לא כותב על רכב שלא יצא לי להכיר באופן אישי. לא יצא לי לנהוג עדיין על הפנדה החדשה ולכן לא רשמתי שום דבר בנושא זה.

 

אם אתה אומר שהפנדה יותר איכותית מהפאביה, שיבושם לך.

פורסם

פלסטיק בפנדה מרגיש איכותי. קשיח כמו בפיקנטו, אבל לא נשמע כמו מחיצת גבס. אבל מה זה משנה? העיקר שהפלסטיק יחזיק מעמד שנים בחום הישראלי בלי להתפרק. מושבים לעומת זאת הרבה יותר עבים ורכים בהשוואה לפיקנטו. חשוב ברכב שיבלה את רוב ימיו בפקקים ובנסיעה על כבישים משובשים.

 

בנסיעת מבחן אבדוק איך הרכב מתנהג.

פורסם

חייב לחזק לגבי המושבים,הרבה יותר עדיפים לדעתי מהפנדה הנוכחית,מאוד נוחים.

הפלסטיק לדעתי לא ממש שונה אין משהו רך.

חבל מאוד שהיא עולה כזה מחיר,אגב מישהו מכם במיוחד ליאור שם לב שהיא לא יותר מרווחות מאחור מהקודמת?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ישבתי ברכב האוטומוטור - בדיחה עצובה. אין פה שום איכות ושום חומרים טובים. הרכב מרגיש מגעיל, פשוט וזול.

 

בצחוק לא הייתי קונה כזאת.

פורסם

הפנדה היא מיני,היא לא מתיימרת להתחרות בסופר מיני ולכן איכות הפלסטיק בהתאם,זה כמו בכול המיני,מעבר לזה עיצוב זה טעם אישי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאוד מעניינת אותי הטענה שהרכב מתמודד טוב עם שיכוך מהמורות ושיש לו כיול מתלים רך. אחד מהמכנות המשותפים של הפיאטים באשר הן, בין אם זה האונו שהיתה לאבי בזמנו ולגרנדה שיש לי כעת הוא תחושת הדיקטיות המזעזעת בנסיעה על כביש משובש. אתה מרגיש שאתה נוסע על קרש וכל בור בן מס' ס"מ גורם לפלסטיקה לקרקש. אני באמת מסוקרן לבצע איזו נסיעת מבחן על הפנדה החדשה, בשביל הספורט - אם לא בתור נהג, אז לפחות בתור נוסע, מאחר ובפנדה הותיקה אני פשוט לא נכנס.

×
×
  • תוכן חדש...