Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע איך האונו שלכם, אבל כשהיתי לי אונו 60s אי אז בניינטיז, היא היתה נוחה ורכה למדי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
ישבתי בפנדה.

 

קודם כל אני מוכרח לציין שהשירות בסוכנות היה מעולה. הסוכן היה סבלני וענה על כל שאלותי.

 

בנוגע לרכב קיבלתי רושם טוב. הדלתות כבדות ונטרקות כמו דלת של מקרר. (שזה טוב) מושבים עבים ונוחים. משמעותית יותר נוחים מהמושבים בפיקנטו. בנוגע לתחושה מי שישב בפנדה הישנה ירגיש בבית. ידית הילוכים גבוהה ונוחה לתפעול. פתח אחסון ענק בצד הנוסע. ברכב יש אווירה צעירה ונעימה. פלסטיק בגוונים שונים, ריפוד יפה (כמו בתמונות), דיפון בד בדלתות (פלסטיק בפיקנטו). תא מטען מפתיע בגודלו.

 

התאכזבתי מהאבזור. הגרסה המאובזרת ביותר (בארץ) מבחינת אבזור קצת יותר נחותה מפיקנטו. 2 חלונות חשמל בלבד, מערכת שמע מקורית בלי USB, צבע מטאלי בתוספת תשלום, ידיות ומראות לא צבועות. לא קריטי, אבל בתג מחיר 80K מצפים ליותר.

 

קבעתי נסיעת מבחן. בעצם שתי נסיעות מבחן. ראשונה בפנדה עם מנוע 69 כ"ס והשנייה ב-500 ידנית עם מנוע טווין אייר. עדכון ביום שישי.

 

אין פנדה טווין אייר לנסיעת מבחן. זו הסיבה שאני עושה נסיעת מבחן בפנדה עם המנוע הישן וב-500 עם מנוע טווין אייר.

 

יודע, גם אני רציתי לעשות נסיעת מבחן על הפנדה טווין אייר והציעו לי על ה 500 טווין אייר אבל אני לא מעוניין, תנוחת הנהיגה ב 500 שונה משמעותית מהפנדה (לרעה לדעתי) ואני מעדיף לחכות. מה שעוד יותר "מסקרן" אותי זה האם מערכת העצור וסע שלא ניתנת לניתוק, באמת מציקה כמו שאומרים, או שזה לא קריטי.

פורסם
מאוד מעניינת אותי הטענה שהרכב מתמודד טוב עם שיכוך מהמורות ושיש לו כיול מתלים רך. אחד מהמכנות המשותפים של הפיאטים באשר הן, בין אם זה האונו שהיתה לאבי בזמנו ולגרנדה שיש לי כעת הוא תחושת הדיקטיות המזעזעת בנסיעה על כביש משובש. אתה מרגיש שאתה נוסע על קרש וכל בור בן מס' ס"מ גורם לפלסטיקה לקרקש. אני באמת מסוקרן לבצע איזו נסיעת מבחן על הפנדה החדשה, בשביל הספורט - אם לא בתור נהג, אז לפחות בתור נוסע, מאחר ובפנדה הותיקה אני פשוט לא נכנס.

 

לא יודע על מה אתה מדבר, גם בפנדה הקודמת יש שיכוך מצוין למהמורות בכבישים. נכון, זה לא סיטרואן C6 אבל ביחס למכונית מיני? אין לי טענות.

פורסם

אתה יותר ממוזמן לסיבוב על הגרנדה שלי, קשה לי להאמין שזה בגלל שמידת הצמיגים שונתה בזמנו מ 175.65.15 ל 185.65.15. פא*ינג דיקט. בדבר האחיזה אין לי יותר מדי טענות, היא סבבה לגמרי מהבחינה הזו.

פורסם
אגב מישהו מכם במיוחד ליאור שם לב שהיא לא יותר מרווחות מאחור מהקודמת?

 

לא ממש בדקתי את זה (שנוסעים אצלי 5 זה בעיה שלהם, אני מקדימה :wink:)

שמתי לב שיש יותר תחושת מרחב מקדימה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

ישבתי היום בפנדה החדשה ,

חשבתי שבסכום הזה (הגבוהה בקבוצה ) הקונים יזכו ליותר אוטו מסתבר שרק חשבתי .

המחיר שם לא תואם למציאות כך שלא ירדתי לפרטים של הרכב

מה שכן הפלסטיק ממש לא נראה איכותי שלא נדבר על ההרכבה

שכבר ברכב התצוגה הפלסטיק מימין לדוושת הגז נשאר על הרצפה .

 

בקיצור במילה אחת תודה בשתי מילים לא תודה .

פורסם

המגזינים המובילים באירופה התלהבו מאוד מפנדה החדשה. אני מחזיק בידיי גיליון של Autocar שהכתיר את הפנדה החדשה למכונית העירונית הטובה ביותר.

פורסם

Autocar תמיד מתלהבים בהשקות, לא חדש.

 

הפנדה מאד מסקרנת - לא נהגתי לצערי, אבל מאד התרשמתי ממנה באוטומוטור, לפחות ביחס לפיקנטו של חבר.

 

עצור וסע - בג'ולייטה לא הפריע לי, גם לא בפקק די ארוך ומעצבן בכביש החוף. בזמן שלוקח לך ללחוץ קלאץ' ולהעביר הילוך המנוע כבר פועל. המערכת גם ידעה לזהות גלישה איטית ולא כיבתה את המנוע. מכיוון שזה אותו בית, סביר להניח שזו וריאציה על אותה המערכת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

חבר בעבודה מנוי למספר מגזינים מובילים. ברגע שהוא שמע שאני מתעניין בפנדה טווין אייר הוא הביא אותם לעבודה. מגזין Car הגיע לאותה מסקנה כמו Autocar.

×
×
  • תוכן חדש...