Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר לי כשאתה בא לדבר על אמינות גרועה של פיג'ו.

אני בעלים כבר שנה וחצי של 206 והיא אמינה בטירוף.

אבל אני מסכים איתך שזה רכב מאוד עדין ושאתה בתור נהג צריך להתרגל אליו.

אחרי שהתרגלתי אליו, קודם כל שיטת הנהיגה שלי נהייתה סבלנית בהרבה, גם כמות הביקורים במוסכים ירדה באופן משמעותי.

 

בשונה ממה שאתה חושב, אני בהחלט חושב שהרכב הבא שלי יהיה 206+ אולי בגלל שה-206 הנוכחית שלי פשוט מוצלחת.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
ברשותי 206+ 14000 ק"ם יולי2011 מפורסמת ביד 2 ועוד אתרים כבר כמה חודשים ,מחיר:57000 שזה כ-20% מתחת למחירון לוי יצחק.הרכב ממש חדש וקשה לתאר זאת כאן במילים! כמעט ללא טלפונים מלבד כאלה שמנסים לתת הצעות מצחיקות ,כמו 50000 ש"ח למשל,וגם כאלה היו רק2. אני מוכן ב55000 ש"ח .מה המחיר שממנו אסור להתקפל יותר?

 

 

אני לא יודע איזה חשבון עשית אבל גם אם אני מוריד 20% ממחיר פיג'ו חדשה (אאל"ט עלתה 69K) זה יוצא 55,000 ש"ח.

אתה מבקש למכור רכב לימון (אבל נניח שאת זה הקונה לא יגלה ואתה באדיבותך לא תספר לו) באילת (ניתן לספור את הרוכשים הפוטנציאלים על יד אחת) ועם ק"מ לא נמוך במיוחד (14K ק"מ זה לא מעט לרכב מסוג זה) במחיר מוגזם של 10K+/- פחות מחדשה.

כל זה בזמן שמבין כל הקבוצה של הסופר מיני (פאביה, איביזה, פיאסטה, סוויפט ועוד) הוא הכי מיושן (אם לא לומר עתיק) והכי פחות מוצלח.

 

צריך להיות טמבל רציני בכדי לרכוש את הרכב הזה ביותר מ-50K ש"ח, Sorry.

 

מה לעשות שבמחיר שאתה דורש ניתן לרכוש מיני בסגנון קיה פיקנטו אשר תהיה עדיפה על ה-206+ מכל בחינה.

 

הפיג'ו נופלת בין שתי הקבוצות (סופר מיני/ מיני) ולכן המחיר שלה צריך להיות גם כן בין שתי הקבוצות (בין 70K ל-60K) כלומר 65K כחדשה.

תוריד ממחיר זה 20% והגעת בערך למחיר אותו מציעים לך!

 

ועוד נקודה, עושה רושם שבזמן האחרון כל מי שלא מצליח למכור פותח פה שרשור בסגנון: לא מצליח למכור רכב מסוג X במחיר Y עם נתונים מצויינים (בלה בלה בלה), רכב שמור ומלוקק במצב תצוגה, כל מי שירכוש יהיה האדם המאושר עלי אדמות.

כל זאת במחיר פצצה של 20% מתחת למחירון.

טל' לבירורים: 052-בלהבלה..

 

סליחה, אבל שרשורים מסוג זה יש לפתוח במדור פירסומי!

אבל סחתיין על היצירתיות, מצאתם שיטה לעקוף את חוקי הפורום ולפרסם רכבים בפורום הכללי. :mm_yeah:

בשלב הבא תעלו גם תמונות..

פורסם
מוזר לי כשאתה בא לדבר על אמינות גרועה של פיג'ו.

אני בעלים כבר שנה וחצי של 206 והיא אמינה בטירוף.

אבל אני מסכים איתך שזה רכב מאוד עדין ושאתה בתור נהג צריך להתרגל אליו.

אחרי שהתרגלתי אליו, קודם כל שיטת הנהיגה שלי נהייתה סבלנית בהרבה, גם כמות הביקורים במוסכים ירדה באופן משמעותי.

 

בשונה ממה שאתה חושב, אני בהחלט חושב שהרכב הבא שלי יהיה 206+ אולי בגלל שה-206 הנוכחית שלי פשוט מוצלחת.

 

מבחינה לוגית הפוסט שלך לא מסתדר לי.

יש לך את הרכב כבר שנה וחצי והוא אמין בטירוף, רק היית צריך להתרגל אליו ועכשיו הוא נכנס הרבה פחות למוסך?!

כמה פעמים הוא כבר נכנס למוסך במשך שנה וחצי?!

לידיעתך, רכב אמין בטירוף זה רכב שלא נכנס אפילו פעם אחת למוסך במשל 5 שנים ועשרות אלפי ק"מ (קרה לי בקורולה).

פורסם

היי, מניסיון עם השניים.

הישאר עם ה206, ואל תרכוש בעתיד את ה-206+ ולא בשל בעיות אמינות. "מתיחת הפנים" שעשו לה פשוט גרועה, הרכב מרגיש כמו צעצוע מפלסטיק, ובעיות היגוי קלות (שבחורף הופכות לסכנת חיים).

 

ענת

אוויס

 

מוזר לי כשאתה בא לדבר על אמינות גרועה של פיג'ו.

אני בעלים כבר שנה וחצי של 206 והיא אמינה בטירוף.

אבל אני מסכים איתך שזה רכב מאוד עדין ושאתה בתור נהג צריך להתרגל אליו.

אחרי שהתרגלתי אליו, קודם כל שיטת הנהיגה שלי נהייתה סבלנית בהרבה, גם כמות הביקורים במוסכים ירדה באופן משמעותי.

 

בשונה ממה שאתה חושב, אני בהחלט חושב שהרכב הבא שלי יהיה 206+ אולי בגלל שה-206 הנוכחית שלי פשוט מוצלחת.

פורסם
מבחינה לוגית הפוסט שלך לא מסתדר לי.

יש לך את הרכב כבר שנה וחצי והוא אמין בטירוף, רק היית צריך להתרגל אליו ועכשיו הוא נכנס הרבה פחות למוסך?!

כמה פעמים הוא כבר נכנס למוסך במשך שנה וחצי?!

לידיעתך, רכב אמין בטירוף זה רכב שלא נכנס אפילו פעם אחת למוסך במשל 5 שנים ועשרות אלפי ק"מ (קרה לי בקורולה).

הכוונה שלי הייתה שמאז ישור הקו, שבוצע חודש לאחר רכישת הרכב לא נכנסתי למוסך.

 

גיל, מוזר מה שאתה אומר.

שמעתי את זה מעוד כמה אנשים.

 

טוב נו, בנתיים טוב לי עם ה-206 שלי.

אולי כשאשתחרר בעוד שמונה חודש ארכוש רכב אחר.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
שוק המשומשים די חלש ותשאל את עצמך אם שווה לך לא למכור במחיר שאתה רוצה או למכור במחיר שאתה לא רוצה. הקונים הם כרגע אלה שקובעים את השוק בגלל ההיצע שעולה בהרבה על הביקוש. אם אתה לא לחוץ למכור וחבל לך להתפשר על כמה אלפיח שקלים' date=' תשאר עם הרכב אבל אם זה מעכב ותוקע אותך, חבל להתעקש. זה לא עניין של מליונים ולא של גורלות. ככה זה ועל רכב משומש בדרך כלל מפסידים.[/quote']

 

לך תסביר את זה לכל האנשים מה "יד שנייה" שמנסים למכור את ה206+ שלהם!

פורסם

אל תפרסם מחיר. ירצו מחיר בטלפון תגיד "תבוא תראו את מצב הרכב קודם אח"כ תחליטו כמה הוא שווה".

פורסם
אני לא יודע איזה חשבון עשית אבל גם אם אני מוריד 20% ממחיר פיג'ו חדשה (אאל"ט עלתה 69K) זה יוצא 55,000 ש"ח.

אתה מבקש למכור רכב לימון (אבל נניח שאת זה הקונה לא יגלה ואתה באדיבותך לא תספר לו) באילת (ניתן לספור את הרוכשים הפוטנציאלים על יד אחת) ועם ק"מ לא נמוך במיוחד (14K ק"מ זה לא מעט לרכב מסוג זה) במחיר מוגזם של 10K+/- פחות מחדשה.

כל זה בזמן שמבין כל הקבוצה של הסופר מיני (פאביה, איביזה, פיאסטה, סוויפט ועוד) הוא הכי מיושן (אם לא לומר עתיק) והכי פחות מוצלח.

 

צריך להיות טמבל רציני בכדי לרכוש את הרכב הזה ביותר מ-50K ש"ח, Sorry.

 

מה לעשות שבמחיר שאתה דורש ניתן לרכוש מיני בסגנון קיה פיקנטו אשר תהיה עדיפה על ה-206+ מכל בחינה.

 

הפיג'ו נופלת בין שתי הקבוצות (סופר מיני/ מיני) ולכן המחיר שלה צריך להיות גם כן בין שתי הקבוצות (בין 70K ל-60K) כלומר 65K כחדשה.

תוריד ממחיר זה 20% והגעת בערך למחיר אותו מציעים לך!

 

ועוד נקודה, עושה רושם שבזמן האחרון כל מי שלא מצליח למכור פותח פה שרשור בסגנון: לא מצליח למכור רכב מסוג X במחיר Y עם נתונים מצויינים (בלה בלה בלה), רכב שמור ומלוקק במצב תצוגה, כל מי שירכוש יהיה האדם המאושר עלי אדמות.

כל זאת במחיר פצצה של 20% מתחת למחירון.

טל' לבירורים: 052-בלהבלה..

 

סליחה, אבל שרשורים מסוג זה יש לפתוח במדור פירסומי!

אבל סחתיין על היצירתיות, מצאתם שיטה לעקוף את חוקי הפורום ולפרסם רכבים בפורום הכללי. :mm_yeah:

בשלב הבא תעלו גם תמונות..

 

KIA PICANTO זה רכב קטן צפוף חלש 3בוכנות אין תא מטען נכון שזה זול אבל הוא הרבה פחות אוטו אפילו מה206+ אז ההשוואה היא לא במקום כלל , בכל אופן החלטתי ללכת על הסוזוקי במחיר של 68500 ש"ח על הכביש לאחר הנחה. השאלה היא: לעשות החלפה או לקנות את הסוזוקי ולחכות למכור את הפגיו?

פורסם

כשלא מפרסמים מחיר מפסידים את:

1. אלה שלא מתקשרים אם אין מחיר (כי מניחים שהמחיר גבוה ולכן לא פורסם, או סתם מתעצלים)

2. אלה שעושים סינון לפי טווח מחיר

 

ואישית, כשלי אומרים "קודם תבואי לראות ואז נדבר", זה מתכון בטוח לגרום לי להישאר בבית. יש לי תקציב מסויים לרכב, ויש לי תקציב מסויים של זמן פנוי, ואין לי שום כוונה לנסוע לראות רכב בלי לדעת כמה מבקשים עליו.

הבנאדם מאילת, מנסה למכור רכב שכרגע אין לו ממש שוק, והפתיון היחיד שיש לו זו העובדה שהמחיר שהוא מבקש נמוך יותר מכל שאר המודעות בלוח. ואתה בא ואומר לו "אל תשים מחיר", "תגיד לאנשים לבוא לראות קודם". עדיף כבר למחוק את המודעה מהלוח, האפקט יהיה זהה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

עם הלימון שאתה מתאר שיש לך בחניה הייתי מרים טלפון בהול לקונה נותן לו ב50 אלף ובורח כל עוד אפשר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אל תפרסם מחיר. ירצו מחיר בטלפון תגיד "תבוא תראו את מצב הרכב קודם אח"כ תחליטו כמה הוא שווה".

 

כשלא מצוין מחיר או לא מצוין ק"מ אני בכלל לא טורח להרים טלפון, ואני מניח שיש רבים כמוני. מי שלא מציין מחיר כנראה רוצה מחיר מחירון (כנראה של המחירון הגבוה מבין לוי יצחק ויד 2) או רוצה מחיר גבוה. מי שלא מציין מס' ק"מ כנראה מנסה להסתיר ק"מ גבוה.

פורסם
כשלא מפרסמים מחיר מפסידים את:

1. אלה שלא מתקשרים אם אין מחיר (כי מניחים שהמחיר גבוה ולכן לא פורסם, או סתם מתעצלים)

2. אלה שעושים סינון לפי טווח מחיר

 

ואישית, כשלי אומרים "קודם תבואי לראות ואז נדבר", זה מתכון בטוח לגרום לי להישאר בבית. יש לי תקציב מסויים לרכב, ויש לי תקציב מסויים של זמן פנוי, ואין לי שום כוונה לנסוע לראות רכב בלי לדעת כמה מבקשים עליו.

הבנאדם מאילת, מנסה למכור רכב שכרגע אין לו ממש שוק, והפתיון היחיד שיש לו זו העובדה שהמחיר שהוא מבקש נמוך יותר מכל שאר המודעות בלוח. ואתה בא ואומר לו "אל תשים מחיר", "תגיד לאנשים לבוא לראות קודם". עדיף כבר למחוק את המודעה מהלוח, האפקט יהיה זהה.

אז גבירתי הנכבדה והחכמה מה את היית עושה? אילו היה לך קצת כסף כמובן,בהנחה שאת קונה את הסוזוקי ספלאש, החלפה ב50000 ש"ח על הרכב שלך ה206+ או קונה בכל מקרה את הסוזוקי ומחכה למכור את ה206+ וכמובן לא יודעת מה יהיה העתיד עם שוק המשומשות?יהיה ביקוש או לא? ובכמה יירד עוד ה206+ במחירון? הזה כמובן מתחיל להתקבל כוירטואלי לגמרי ולא מציאותי.

פורסם

מה אני הייתי עושה? בודקת אפשרות של טרייד אין עבור רכב אחר כמו שאתה עשית. אם הסכום שמציעים לי בהחלפה קרוב לסכום שהציעו לי מעט הקונים הוירטואליים (אני מניחה שאף אחד לא באמת בא לראות את הרכב), הייתי שוקלת בחיוב לבצע טרייד אין.

ההפרש בין ה50 אלף שהציע לך הטרייד אין ובין ה55 אלף שהוא הקו התחתון שלך למכירה הוא לא הפרש שמצדיק את ההמתנה ואת הסבל.

 

זה לא משנה מה יהיה עתיד המשומשות או כמה ה206+ תרד במחירון. אם בעוד 5 שנים השוק שלה יהיה טוב יותר ואפשר יהיה לקבל עליה מחירון (נניח- 20 אלף ש"ח), תחכה 5 שנים? אתה רוצה עכשיו רכב אחר וחדש, סובל מרכב "לימון", ולא מוצא קונים. יאללה, תיפטר מהנבלה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
אין ספק שפיגו מאז ומעולם היו מייצרים רכבים מאוד נוחים.

אבל אמינות מעולם לא הייתה הצד החזק שלהם, בטח שלא בחום הישראלי.

 

טעות בידך.

 

אל תכליל ("מעולם")

 

לפני שהם עברו לבקרה אלקטרונית וכל המערכות האלקטרוניות, הצרפתיות היו בין הכי אמינות שיש בשוק. (כאשרהכל היה מכאני, אפילו לצבא הכניסו אותם).

 

יש לך דוגמא של כל ה205 והדומות לה.

 

יש לך דוגמא של מכונית שהספיקה להכנס עם שם טוב לשנות ה2000, ה406, חוץ מגיר, קופי טויוטה מבחינת אמינות, חוץ מגיר!.

וגם בידני אין בעיות בכלל. (כך גם ב206 הידניות.)

 

 

מאז שעברו לכל הרכב אלקטרוני, בא המשבר הצרפתי שנמשך עד היום, עם ה407 וה307 וכל מה שביניהם.

צרות צרורות.

חבל שאני לא מנהל את הקונצרן, אולי הייתי חייב כמה עשרות\מאות מיליונים פחות.

×
×
  • תוכן חדש...