רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
חברים יקרים הייתי רוצה להפנות אליכם שאלה: לאור הרפורמות האחרונות ביבוא רכב של משרד התחבורה, מתגבש רעיון להביא רכבים כקבוצת רכישה מספקים מחו"ל. הרעיון מתרכז בתתי דגמים שאין בארץ כמו לדוגמא סיוויק קופה ובגרסאות ידניות לדגמים נפוצים שאינם משווקים כידני בישראל כמו לדוגמא פאסאט. מה דעתכם על הקונספט ומהם המחירים שלדעתכם יש לשאוף ביחס לדגם הדומה בישראל
הודעה אחרונה מאת sturek, -
צ'יטה c50i
מאת Hold-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש צ'יטה c50i ולא מוצא כל כך הרבה מידע על המכשיר באינטרנט. האם המכשיר מומלץ? או שזה בזבוז כספי רציני כשניתן להשתמש ב Waze בחינם?
הודעה אחרונה מאת asafasaf, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 967 צפיות
שלום רב, ברכב שלי מד הק"מ מודד רק מאות מטרים (לדוגמא 2.4 ק"מ) ואני משער שכך גם ברוב הרכבים. אני מחפש מכשיר/גאדג'ט או תוכנה לאנדרואיד/אייפון שיכול/ה למדוד את המטרים אותם נסע הרכב (לדוגמא 2.47 ק"מ) גם ברמה של 12 או 60 מטר. אשמח לדעת גם אם יש רכבים שיש להם את פונקציית מדידת המטרים כסטנדרד. אני יודע שיש מכשירים שמודדים צעדים לספורטאים אך אני מחפש משהו קצת יותר רציני ושימדוד בזמן נסיעה. אני צריך משהו שישב/יותקן ברכב ולא גלגלת שצריך לאחוז או להתעסק איתו. בתודה
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
-
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
סקירה של כביש נהיגה בין קריית-גת לאשקלון שעשיתי לאחרונה, מקווה שחלק מכם ימצאו את זה שימושי (למרות מחירי הדלק קיבינימט): אווו, מי שמגיע לפה לאחרונה זה בעיקר הטילים. אבל אתם אמיצים, וגם עלינו להראות תמיכה בישובי האזור. דרך טובה היא להראות שלא ברחנו, אנחנו פה ולא נזוז! עד שיגמר הדלק זאת אומרת. כביש הנהיגה המעגלי הסובב את נגבה וכוכב מיכאל נמצא באמצע הדרך בין קריית-גת לאשקלון. ניתן להתחילו (ולסיימו) בכל מקום בו תבחרו אבל רובכם כנראה יגיע מכביש 6, ולכן הנקודה הנוחה ביותר תהיה עוצם (בגרון) שם גם אתחיל את הסקירה. כאמור למי מכם שיגיע על כביש 6, יש לרדת במחלף קריית-גת, אל כביש 35, ולנסוע לכיוון מערב כ-12 קילומטרים עד לצומת נהורה הצמודה לעוצם. שם ית…
הודעה אחרונה מאת Dark Crystal, -
- 1 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום האם ואיך ניתן לבצע העברת בעלות ללא נוכחות המוכר אלא באמצעות יפוי כח מטעמו? תודה.
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כמו שכולכם שמים לב כולנו ממורמרים על מצלמות המהירות וכל מחירי הדלק והבלאגן מסביב,אין צורך להרחיב כמה תרבות הנהיגה בא"י בזיונית. בכל אופן יש לי רעיון מעולה לכל מי שמפחד לעבור את המהירות המותרת וכו',זה רעיון כה פשוט וקל לביצוע ואני מאחל לכל אחד שיתחיל להשתמש בו ולהראות למדינה הבזיונית הזאת שאנחנו לא נשלם מסים מיותרים. הרעיון הוא רעיון מאוד ישן אך יעיל ביותר. תגבילו את מהירות הרכב ל100-105 קמ"ש. תבררו היכן ניתן להגביל את הרכבים אם זה בצורה אלקטרונית או איזה משהו מתחת לדוושה של הגז שלא ייתן לכם ללחוץ בשביל לעבור את ה100 והופה לא צריך לפחד לעבור את המהירות המותרת ולנסוע עם העיניים על הכביש ולא להסתכל לצדדים או על מד המהירות באיזורים של מצלמות.
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב של אחי נתקע בגגל רצועה קרועה והוא השאיר אותו ליד הבית שלי לאחר מספר שעות הגיע גרריסט של ממס"י דירדר את הרכב לאמצע הכביש ורצה להניע את הרכב בשביל להעלות אותו על הגרר (כנראה לעשות לעצמו חיים קלים ולא להתכופף ולחבר וו גרירה ולהעלות את הרכב) אמרתי לו שימתין שניה שארים טלפון לבעל הרכב לקבל אישור להניע בגלל שהרצועה קרועה ואני מפחד שיהיה נזק. הוא רק שמע את זה קיפל את עצמו ואת המשאית ואמר "אני הולך תשבור את הראש עם ממס"י" ונסע יש לציין שהגרר הוא של ממס"י ולא של חברה חיצונית שנותנת שרותים ושוב מדובר פה על שיחת טלפון בלבד שהוא לא היה מוכן שאעשה. והשאיר אותי עם הרכב באמצע הכביש !!!! יחס כזה חוצפני ומזלזל לא קיבלתי בימי חיי (שלא לדבר על חוסר האחריות להש…
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
יש שני נהגים על אותו האוטו, אני רוצה לדעת האם אני יכול לשלם ביטוח (חובה, מקיף וצד ג') בנפרד.
הודעה אחרונה מאת shayBB, -
-
- 1 תגובות
- 521 צפיות
אני צריך להגיע לאחד הרחובות הפנימיים ליד הצומת. אני מתכוון לצומת הגדול עם רחוב מנחם בגין. ואם כבר, יש מפות אונליין המכילות מידע כזה ?
הודעה אחרונה מאת gt11, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם בירצוני לקנות מגיני רוח לפיג'ו 206 אפשר המלצה על מקום טובו אמין שאפשר לסמוך עליו במחיר + עבודה באיזור חיפה והקריות , דבר שני מה עדיף בפיג'ו שלי הדבקה או הלבשה ? מהצד או מיתוך החלון? ובנוסף אני רוצה לקנות וילון אחורי עם סמל של הרכב(פיג'ו) באיזור חיפה וקריות בבקשה המלצות תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Shivoni, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, יש לי מעט שריטות לא עמוקות בכלל שלדעתי יירדו עם פוליש, אבל עד כמה שאני יודע אסור לעשות פוליש לצבע מטאלי. מה הם האופציות שלי? יש פוליש כלשהו שמיועד לצבע מטאלי? תודה
הודעה אחרונה מאת [email protected]., -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
לאחרונה רכשתי אודי A1 חדשה דגם סטייל. בתהליך הרכישה מול אודי, סניף הרצליה נאמר לי שחובה איתוראן פעיל לצרכי ביטוח. לכן הצעת המחיר כללה איתוראן פעיל בעלות של 2770 ש"ח וקניתי אותו. אולם הביטוח שלי לא חייב אותי באיתוראן בכלל. יש לציין שחלק גדול מחברות הביטוח דורשות איתוראן פעיל לרכב הזה, אבל חלק קטן גם לא דורש את זה. פניתי לאודי בנושא כדי לקבל החזר/זיכוי כי קניתי את האיתוראן רק בגלל שהם אמרו שזה חובה ברכב הזה (אני מדגיש חובה ולא מומלץ) אך הם מסרבים. הגעתי אפילו עד מנהל מכירות ארצי וגם הוא מסרב. עוד אוסיף כי התשובה הראשונה בעקבות התלונה שלי, של איש המכירות שמכר לי את הרכב הייתה: לא יכול להיות, הביטוח שלך טועה, חייב איתוראן פעיל. מה דעתכם? מה אני יכול …
הודעה אחרונה מאת [email protected]., -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
האיביזה הכתומה הידנית - דגם SC מנוע 1.6 - סיימה שנתיים ברשותי וזה עתה עברה טסט וטיפול שנתיים גדול. במצטבר הרכב נסע מעט (יש לי רכב נוסף לרוב השימושים המשפחתיים) ולאחר שנתיים גמע רק 13,150 ק"מ. הרכב נשמר בקפדנות וננהג באופן אחראי ושקול. להלן סיכום עלויות ואמינות : 1. צריכת דלק לשנתיים - מחצית הנסיעות בינעירוניות ואופי הנסיעות רגוע למדי - 988 ליטר ולפי חישוב ממוצע צריכה של 13.22 ק"מ לליטר. 2. היסטוריית טיפולים ואמינות : * לאחר המסירה נתגלה שמגב אחורי אינו פועל . תוקן במסגרת אחריות צ'מפיון - הוחלף מנוע מגב אחורי לחדש. * ק"מ - 3200 חודש שישי בכביש - רכב לא מניע עקב מצבר חלש לאחר 10 ימים ללא נסיעה - הותנע ע"י כבלים. בו…
הודעה אחרונה מאת mohen, -
-
סיטרואן DS5 - פורסמו תמונות ופרטים ראשונים 1 2 3
מאת Guest Arco-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 38 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/Citroen-DS5-2011-first-official-pictures/ לא רע בכלל
הודעה אחרונה מאת Mleder, -
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
שלום לכולם , רדיו דיסק PREMIER P400 ככל הנראה הגיע מחו"ל , מחפש תחנות רדיו בכפיצות של 2 יח אי זוגיות לדוגמא אפשר לשים 107.1FM אבל לא 107 עגול . המספר הבאה בחיפוש הוא 107.3 האם יש פתרון פשוט לבעיה ,?
הודעה אחרונה מאת timur2008, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בטיפשותי לא שמתי לב שתאריך סיום רשיון הרכב הוא ליום ראשון 13.5 , יש בעיה אם זה שאני אלך מחר לחידוש 15.5 , יש צורך להודיע, לעשות משהו מיוחד ??
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
סובארו השיקה הבוקר בפני עיתונאים את הדור החדש של סובארו XV. למי שכבר הספיק לשכוח, מדובר ברכב פנאי (ג'יפון, בישראלית) המבוסס על האימפרזה החדשה. ביפנאוטו ממצבים אותו אל מול רכבים כמו מאזדה CX-5, יונדאי ix35 וניסאן קשקאי וגם תג המחיר דומה - 160 אלף ש"ח לגרסת הבסיס. כאן, בשונה מהמתחרים האחרים שהוזכרו קודם, מערכת ההנעה הכפולה מגיעה כסטנדרט בכל הדגמים. כל הפרטים בידיעה שפורסמה באתר - סובארו XV החדש - השקה מקומית ובקרוב גם בקטלוג הרכב של האתר. כמה תמונות מההשקה: תא הנוסעים של הגרסה המאובזרת (פרימיום): וזה תא הנוסעים של גרסת הבסיס:
הודעה אחרונה מאת roee, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 963 צפיות
לפני חודש וחצי העברתי את אחד הרכבים שלי טסט, כשניגשתי לקבלה הפקידה אמרה שנגמרו להם המדבקות ולכן היא מצרפת לי לרישיון נספח עם בדיקת תקינות במקום המדבקה. נספח שאני צריך לשמור עם הרישיון כל הזמן. הרגע העברתי רכב אחר שלי טסט, גם הפעם אותו הסיפור, קיבלתי נספח במקום מדבקה. לעומת זאת, אבא שלי העביר את הרכב שלו טסט לפני שבועיים והוא כן קיבל מדבקה באותו מכון טסטים. מישהו יודע מה הסיפור? זה לא יכול להטעות למשל פקח של העירייה שיכול להחליט שהרכב נמצא ברחוב בלי טסט וצריך לפנות אותו?
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
צולם על ידי ביום שישי האחרון 11/5/2012 מנהלים: אפשר להעביר לשרשור תמונות וסירטונים מצחיקים.
הודעה אחרונה מאת markmakov, -
-
- 8 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
מישהו יכול לתת לי קישור של מעמד לפלאפון קבוע שמתברג לדשבורד ? יש לי אייפון אבל אני רוצה אחד שאפשר להתאים אליו כל פלאפון. כמובן שבאיביי
הודעה אחרונה מאת golf mk2 92, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב, שמועות מתהלכות להן שהנה, קרב ומגיע המירוץ החוקי הראשון, לכן לא מזמן התכנסו להם כמה חברים לאימון איי שם, ובמקרה יצא לי להשיג חלק מהתמונות. החלטתי לשתף, אז אני מקווה שתהנו מהן, לפחות כמוני
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 937 צפיות
ראיתי בפורום שאנשים ממליצים על מכשירים מ-dealextreme, pandawill או מאיביי (אני נוטה לכיוון המכשיר הזה: http://www.ebay.com/itm/5-GPS-4GB-3D-Israel-Map-POI-SpeedCam-Hebrew-Menu-Voice-/270672252825 , עושה רושם טוב לפי התגובות; למישהו כאן יש ויכול לספר עליו?). השאלה שלי היא לגבי חוקיות תוכנת המפות שלהם - הם מריצים iGO או תוכנות אחרות שבאופן רגיל עולות הרבה כסף (התוכנות והמפות). האם התוכנות והמפות הן חוקיות במכשירים האלה? (במיוחד במכשיר שקישרתי אליו לעיל) או שהן פרוצות/ישנות מאוד/לא טובות בצורה אחרת?
הודעה אחרונה מאת asafasaf, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ידוע לי שבדגמים הראשונים מערכת בקרת היציבות לא ניתנת לניתוק. האם יש שינוי בדגמים המאוחרים יותר? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
bmw 530 2008 0-100 1 2 3
מאת raz2000-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם יש לחבר במוו 530i מנוע 3000בנזין. לפי היצרן היא אמורה לעשות 6.5 שניות מ 0-100, ולפי בדיקות שביצענו היא לא יורדת מ 8 שניות. איך זה הגיוני??? אפילו בירידה זה לא יורד מה 8 שניות אשמח שתעזרו לייי.
הודעה אחרונה מאת ToSToS, -
-
- 1 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב אספנות מיוחד מאוד שחונה מחוץ לבית שלי, ברצוני לדעת אם אפשר לדעת את פרטי בעל הרכב על פי מספר רישוי בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
במוצאי שבת נסעתי מירושלים לתא, וראיתי מחזה נדיר. נהג חדש, נוסע ביונדאי i10, כששני הרגליים שלו על הדשבורד, במהירות 110, בכביש שיוצא מירושלים, בירידה. הכי חשוב - הוא כיוון את ההגה עם הרגליים, בזמן שהוא עישן סיגריה. כל כך התעצבנתי! איפה עוד לעזאזל אפשר לראות דבר כזה אם לא בישראל?
הודעה אחרונה מאת ofekgg, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
החלטתי היום לאחר שיעמום ממושך להוריד את גוגל מפות ולהשתשע איתו. ראיתי שיש אופציה מעניינת של Street View, כלומר - צפייה מזווית כאילו אני ממש עומד באותו המקום. אז הדבר הראשון שסקרן אותי זה איזה מכוניות יש בארה"ב, התחלתי לטייל דרך התוכנה וראיתי מכוניות ממש מרהיבות ומלא מהם. מכוניות שאני כנראה לא אזכה לנהוג עליהן בחיים פשוט זרוקות כל שתי מטר בחניות. הנה דוגמה קטנה: חשבתי שאולי עוד חברי פורום ירצו לדעת על התוכנה הזאת (Google Earth) כי אותי ממש סקרן לדעת איזה מכוניות יש בכל חלקי העולם. וגם, אולי יש עוד איזה כתובות מעניינות להציץ בהם?
הודעה אחרונה מאת Skity, -
כן, כותרת לא תקנית אני יודע אבל זאת המציאות. הסבר בעוד רגע... החלפתי לאחרונה את הגלגלים ברכב שלי לחישוקי סגסוגת. בגלגלים החדשים גם פקק הונטיל כסוף ועשוי מסגסוגת אלומיניום - ולא סתם הונטיל השחור הרגיל. כמה ימים אחרי שהחלפתי את הגלגלים גיליתי שנעלמו לי 2 פקקי ונטיל והיום (בערך שבועיים שאני עם הגלגלים) גם שתי הפקקים הנוספים נעלמו. כנראה ילדים חארות דפקו אותם בשביל האופניים שלהם. עכשיו, אני יכול לשים מחדש עוד רביעיית פקקים אלא שכנראה שגם אותם יגנבו. למישהו יש רעיונות מה לעשות חוץ מלשים את הפקקים השחורים הרגילים? זה נראה פחות אסטתי.
הודעה אחרונה מאת gt11, -
- 2 תגובות
- 612 צפיות
הי חברים, לומד כרגע לתואר המנהל עסקים ועושה עבודה מעינינת על סמארט בשיתוף היבואן הרשמי. בתור חובבי רכב , שרחוקים ככל שניתן מהשגרה, אשמח אם תצטרפו לעונים לשאלון , תיכנסו ללינק ותקליקו- כמובן שהשימוש דיסקרטי ללא חשיפת שם או איזשהם פרטים http://www.facebook.com/l.php?u=http...um&h=lAQHpkYWI תודה ושבוע טוב, גרצמן
הודעה אחרונה מאת גרצמן, -
C-3 פיקאסו AIR-CROSS 1 2
מאת bagira-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בד"כ אני נגד הקונספט הזה של "בא ניקח רכב סטנדרטי, נזרוק עליו כמה פלסטיקים ונגיד שזה קרוסאובר". יצרן רכב צריך לדעתי האישית קצת יותר להתאמץ ולהשקיע ושהקרוס-אובר שלו יראה כמו רכב עצמאי בפני עצמו (כמו IX35 ולא כמו סובארו VX). לאחר שזה נאמר, כמובן שלכל כלל יש את היוצא מן הכלל. סתם בשיטוט ברשת נתקלתי ב C3 ברזילאית (ייצור סידרתי של סיטרואן ברזיל) שממש מצאה חן בעיני, קבלו את ה"קרוס-אייר". מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 247 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- ניקו פ.
- פינדר
- Alberrto
- MIHAEL
- EliC25
- ypz
- mcshmupi
- nechmya
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- אליה
- matan_mil
- FROGIE
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
- carsgo
- נהג חדש תקציב קטן
- עדי-אל
- avargel
- Nemesis
