Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סובארו XV מושק בישראל. 160 אלף ש"ח וגרסת הבסיס שלו אצלכם בחניה.


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4385 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשאתם מדברים על מינימום כפתורים בקונסולה "כמו אצל הגרמנים" אני מבין שאתם לא ממש מדברים על אופל :lol:

 

2011-Opel-Astra-2-0-CDTI-Sports-Tourer-dashboard_84.jpg

 

 

ותרשו לי לחזור על השאלה שכבר נשאלה: 160K? :shock:

: WTF??? :shock2

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

באופל זה יותר תא טייס מאשר תא נהג.

אין לי בעיה עם מינימליסטיות, אבל כל הפלסטיקים הריקים והבולטים האלה בצדדי הקונסלה הולכים להציק בבירכיים.

אפילו בכתום, שזה אחד הצבעים היפים לדעתי, הסובארו הזאת מצליחה להישאר שמנה ומכוערת.

כנראה ניסיון להתחרות בקרוסאובר ההוא של מאזדה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ישראלי טיפוסי , עבור השקל שלי אני רוצה למצות כמה שיותר . עיצוב מנימליסטי תיתן להודים , אני רוצה הרבה וכמה שיותר , טכנולוגיה , מסכים , קידמה , איכות , תאי איחסון , גאג'טים , פונקציות , שליטה ובקרה .

 

אני לא ישים 160 אלף שקל על קופסא ממתכת שנוסעת על 4 גלגלים ויש לה הגה ודוושות , אתם דורשים 160 אלף שקל ? אני רוצה תמורה למחיר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו דיברו על מחיר של 140,000 לגרסת ההנעה הכפולה של הסדיצ'י.

ככה שכנראה המחיר של סוזוקי היה זהה.

 

חוץ מזה ה-SX4 מבוסס על מכלולים של הסויפט ומגיע עם מנוע 1600 בעוד ה-XV מבוסס על מכלולי האימפרזה ובעל מנוע 2 ליטר, בדומה ל-CX5 שחולק את המכלולים שלו עם המאזדה 3 והאאוטלנדר שחולק מכלולים עם הלנסר.

 

מה שמעניין זה שהמחיר, בדור הקודם ה-XV נמכר במחיר יותר אטרקטיבי של 145,000, מעניין מה הסיבה לעלייה במחיר.

 

140 אלף שקלים היה יכול להיות תמחור הגיוני גם לאימפרזה הזאת אבל עוד 20 אלף שקלים על פלסטיקה? אני לא מחשיב את ההנעה הכפולה כי גם דגמי ה-2 ליטר של האימפרזה יגיעו עם הנעה כפולה ואני בספק מאוד גדול אם הם יחצו את רף ה-140 אלף שקלים אז למה?

המאזדה CX5 וגם האאוטלנדר וכל הג'יפונים חולקים מכלולים עם משפחתיות אבל יש הבדל בין מכלולים משותפים לבין הגבהה קלה ותוספת פלסטיקה, תאר לך שה-CX5 היה מאזדה 3 האצ'בק גבוהה עם פגושים שחורים? או כנ"ל יונדאי I30 באותה תצורה, היית משלם על זה 160 אלף שקלים? נכון שאותם ג'יפונים לא שונים בהרבה אבל מישהו טרח להשקיע בעיצוב החיצוני, תאי הנוסעים נראים טוב יותר, יש גימיקים.

יפנאוטו מביאים את הרכב הזה לפני האימפרזה, יוצרים באז, הנעה כפולה, יכולת שטח ובעצם למרות זהות מוחלטת מבודדים אותו מהמבחר של האימפרזה.

אני לא אומר שלא מדובר ברכב טוב או לא רלוונטי אבל מבחינתי התמחור שלו הופך אותו ללא רלוונטי ביחס למתחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ותרשו לי לחזור על השאלה שכבר נשאלה: 160K? :shock:

: WTF??? :shock2

כמה עולה מאזדה CX-5, יונדאי IX35, קיא ספורטאג' וכו'?

לפחות ביחס לתחרות הם לא יוצאי דופן.

 

אני ישראלי טיפוסי , עבור השקל שלי אני רוצה למצות כמה שיותר . עיצוב מנימליסטי תיתן להודים , אני רוצה הרבה וכמה שיותר , טכנולוגיה , מסכים , קידמה , איכות , תאי איחסון , גאג'טים , פונקציות , שליטה ובקרה .

 

אני לא ישים 160 אלף שקל על קופסא ממתכת שנוסעת על 4 גלגלים ויש לה הגה ודוושות , אתם דורשים 160 אלף שקל ? אני רוצה תמורה למחיר .

התחלנו?

עיצוב: אודי, פולקסוואגן, סקודה אינם הודים, בעלי עיצוב סופר מינימליסטי (עד כדי כך שבחלק הדגמים פשוט אין עיצוב) ועדיין מצליחים למכור.

טכנולוגיה: במה סובארו כל כך נחותים?

מסכים: ועוד ברבים...בכל אופן זה לא קריטי וניתן לשינוי בקלות.

איכות: איכות ההרכבה בסובארו מעולה, בשונה מיצרנים מסויימים. עם זאת החומרים באמת אינם מרשימים בד"כ.

תאי אחסון: יש.

פונקציות: אקספוננט או לוגוריתם?

שליטה ובקרה: תסביר.

 

אין רכב מושלם, יש רכב שמתאים לצרכים של קונה ספציפי.

 

נ.ב. לא רוצה? אל תקנה. לא שאני רוצה, אני בכלל נגד רכבים מהסוג הזה אבל זה לא רלוונטי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ייטי עולה 130K לאוט' אז למה הXV עולה 160 , הם נפלו על הראש?

ראית פעם איך היטי ניראה?

מה גם שהוא עם 2 על 4, ואני בטוח שעם הרבה מגרעות לעומת הסובארו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה חסר בקונסולה? אני רואה מערכת סטריאו ובקרת אקלים, העיצוב מינימליסטי ולא עמוס במיליון כפתורים. הגרמנים עושים את זה כבר המון זמן.

 

זה עיצוב מינמליסטי? הכל נראה כאן מהפלסטיק הפשוט ביותר שקיים, משהו בסגנון של יונדאי אקסנט מלפני המהפכה הבולשביקית.

תסתכל על הכפתורים מצד שמאל להגה, זה כפתורים מימי הסובארית.

 

אפילו דיפון וקצת צבע על פנים הדלת אין.

 

וזה רק בשביל שניכנס לפרופורציות גרמניות - סידרה 3

Bmw-3-Series-Coupe-interior-2-lg.jpg

 

לעומת זה

XV-2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור אכן גבוה ,ופנים הרכב זהה ב90% לB3 2009 שלי:?

אבל שכחתם שבתור ג'יפון אם הילוך כח אמיתי (בידני ואחד לבלימת מנוע בCVT) ואם מרווח גחון 21 ס"ם ואופציית הגבהה מקורית -סוברו בעלת יכולת שטח הטובה בקטגוריה!

 

השאלה אם אתם צריכים ג'יפון או סתם רכב פוזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הקונסולה שמקבלים היום תמורת 160K?

הוצאת לי את המילים מהפה. קונסולה כל כך דלה באבזור. יש שם משהו שאנחנו מפספסים?! מבחוץ לפחות הרכב נראה יפה. מן B3 מוגבהת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

השאלה אם אתם צריכים ג'יפון או סתם רכב פוזה

 

נו באמת, אתה ודאי יודע שכמעט אף אחד לא רוכש את הרכבים האלה בשביל יכולת השטח המופלאה שלהם. ליכולת שטח אין ממש רלוונטיות כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא? בד"כ שפות המדרכה ליד בתי הקפה גבוהות במיוחד. חייבים רכב שטח.

 

:lol: לייק

 

זה אומר הכל שאף אחד כאן לא מתייחס אם יש בכלל לרכב יכולת שטח או לא.

 

הריי מה שמעניין זה מסך מגע וחיישני לשלשת ציפורים על הגג(דווקא יכול להיות רעיון לא רע:idea: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עולה מאזדה CX-5, יונדאי IX35, קיא ספורטאג' וכו'?

לפחות ביחס לתחרות הם לא יוצאי דופן.

.

 

 

אתה בהחלט צודק!

 

זאת כנראה גם הסיבה שה B3 המוגבהת הזאת מכרה כ"כ יפה בסיבוב הקודם שלה פה.

 

 

אין לי נתוני אמת כמה היא מכרה אבל עצם העובדה שאני עושה 45K ק"מ בשנה ועדיין לא ראיתי ולו אחת כזאת על הכביש בטוח רומז על המכירות שלה.

 

 

ובנימה במעט יותר רצינית, אם אתה או מישהוא בסובארו חושב שהוא יגביה B3, יזרוק עליה כמה פלסטיקים וימכור אותה במחיר של IX/ספורטאג', אז יש איזה בורג גדול שהשתחרר לו בראש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4385 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...