Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סובארו XV מושק בישראל. 160 אלף ש"ח וגרסת הבסיס שלו אצלכם בחניה.


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבעיה המרכזית של ה VX מעבר לתמחור היא שחיצונית זאת סתם B3 עם פלסטיקים.

 

רוכש שקונה IX35 רוצה בין היתר לעשות רושם על חברים/שכנים ומקרים.

 

יגיע עם ה VX אז ישאלו אותו, "מה זה, הגבהת את האימפרצה שלך?" :wink:

 

 

ה VX לא פורצת שום דרך, היו שם כבר רכבים רבים בג'אנר ה"בא ניקח משפחתי, נגביה, נשים פלסטיקים ונקרא לזה "שטח", (אני אפילו בעלים של הרכב הראשון בג'אנר) אם זכרוני לא מתעתע בי, אף רכב מהג'אנר הזה לא נמכר במספרים משמעותיים בעולם..

 

 

אוקטביה סקאוט

SKODA-Scout-002_S-e1301565508333-625x312.jpg

 

אולי פביה?

 

Skoda-Fabia_Scout_2011_800x600_wallpaper_09.jpg

 

 

פולו קרוס (גם כתומה)

20351505_201006c.jpg

 

מי בעד רובר?

01.jpg

 

 

(יש גם את האוודי אול-רואד ווולבו אבל זה כבר עניין אחר לגמרי וגם בו, לא מדובר ברכבים נמכרים).

 

 

ולקינוח, סתם כי מתחשק, לא נשכח את האמא של כולם :lol:

 

 

GolfCountry5.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא יכלתי לעצור את עצמי, הנה אחת גם מקדימה :-D

 

6692298961_508ce3014a_z.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאימפרזה הקודמת היה גיר ידני עם הילוך כוח. ל-XV החדשה יש אופציה לגיר ידני בלי הילוך כוח. קנו אימפרזה דור קודם עם גיר ידני, קצת הגבהה ומיגון, ויש לכם XV טובה יותר מ-XV.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנחות לחוד ומציאות לחוד, אני בספק גדול מאוד אם איכות ההרכבה ו/או החומרים עולים על אלה של הקוראניות.

בנוגע לצריכת דלק, זה פשוט נהיה אופנתי להוסיף את האמירה הזאת לפרסומים, מה שעצוב הוא שיש אנשים ש-״אוכלים״ את זה ובאמת חושבים שהאימפרזה המוגבהת תגיע לצריכת דלק דימיונית שכזאת שהיא נחלתם של רכבי מיני או דיזל.

לגבי ההנעה הכפולה, אף אחד מהרוכשים בפלח הזה לא באמת זקוק לה (עד כמה שזה מצחיק) ככה שאני לא רואה כאן ״יתרון מטורף״.

 

נכון שזאת רק הנחה אבל היא מבוססת על משהו. ראיתי מספיק רכבי יונדאי,קיה וסובארו בחיים.

 

אני לא מתכוון לכך שהסובארו תגיע לצריכה שהיצרן טוען לה, זה גם לא קורה במרבית המקרים(99%) אצל יצרנים אחרים.

אבל הצריכה בפועל תהיה טובה יותר משל היונדאי-קיה גם בזכות המערכת "עצור וסע".

 

הנעה כפולה זה יתרון משמעותי בעייני ברכב שמתיימר להיות גיפון.

 

אין לי ספק שמי שחפץ בפוזה יבחר בספורטז\יונדאי ומי שמעניין אותו מעבר לכך(מיעוט) יבחר בסובארו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנעה כפולה זה יתרון משמעותי בעייני ברכב שמתיימר להיות גיפון.

זה אמור להראות כמו יתרון בפרוספקט, כי אנשים יודעים ששטח זה הנעה כפולה. בפועל זה לא סוג הנעה כפולה שיתן לך משהו בשטח. הנעה מסוג הזה מיועדת לשפר אחיזה על שלג, קרח וכד'. הנעה כפולה לכביש נטו.

ולא ממש חייב הנעה כפולה בשטח (ראה טרקטורים), למאט שטח קשה ששם צריך גם נעילת דיפ והילוך כוח (במקומות כאלה גם ככה ג'יפון לא יעבור).

 

מה זה ג'יפון מבחינתי? פרייבט עם הגבהה: מרכב גבוה (אוירודינאמיות פחות טובה - צריכת דלק), מרכז כובד גבוה יותר מפרייבט רגיל (אחיזת כביש), משקל עודף (דלק).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיכום הייתי מעדיף לראות כמה שפחות רכבים מהסגמנט הזה על הכביש.

 

מה שמאפיין את כל הגיפונים האלה זה שהאנשים(לרוב נשים) שנוהגים בהם מדברים בטלפון פקה-פקה תוך כדי הנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אמור להראות כמו יתרון בפרוספקט, כי אנשים יודעים ששטח זה הנעה כפולה. בפועל זה לא סוג הנעה כפולה שיתן לך משהו בשטח. הנעה מסוג הזה מיועדת לשפר אחיזה על שלג, קרח וכד'. הנעה כפולה לכביש נטו.

ולא ממש חייב הנעה כפולה בשטח (ראה טרקטורים), למאט שטח קשה ששם צריך גם נעילת דיפ והילוך כוח (במקומות כאלה גם ככה ג'יפון לא יעבור).

 

מה זה ג'יפון מבחינתי? פרייבט עם הגבהה: מרכב גבוה (אוירודינאמיות פחות טובה - צריכת דלק), מרכז כובד גבוה יותר מפרייבט רגיל (אחיזת כביש), משקל עודף (דלק).

 

לא נכון. צלחתי הרבה שבילים עם B4 שישבה על צמיג 16 במקום 17. היום עם קאמרי אני אפילו לא מעיז להתקרב למקומות שהייתי עובר עם סובארו. להנעה כפולה יש יתרון גדול בכך שהגלגלים לא מפרפרים. היא מעבירה כוח לגלגלים שאוחזים יותר טוב ובכך מונעת אפשרות להתחפר, שהיא הבעיה העיקרית ברכבים רגילים בדרך לא סלולה. למרווח גחון אין משמעות לרוב. אם כבר זוית גישה ונטישה חשובים יותר ביער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון. צלחתי הרבה שבילים עם B4 שישבה על צמיג 16 במקום 17.

וברכב ליסינג אנשים מצליחים לחצות נחלים ולעבור במקומות שרכב שטח בקושי עובר.

הבעייה של הנעה כפולה שכאשר הלדקס מתחמם בגלל מאמץ אז אין לך הנעה כפולה ואתה נתקע. כל מקום שג'יפון עובר, טנדר רגיל הנעה אחורית עובר והרבה יותר מזה וזה לא נחשב רכב שטח. גם עם סיטרואן C5/קסנטיה אפשר להגיע למקומות שונים בגלל שניתן להגדיל את מוורח הגחון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לסיכום הייתי מעדיף לראות כמה שפחות רכבים מהסגמנט הזה על הכביש.

 

מה שמאפיין את כל הגיפונים האלה זה שהאנשים(לרוב נשים) שנוהגים בהם מדברים בטלפון פקה-פקה תוך כדי הנהיגה.

מה שבאמת מפריע ברכבים האלה, זה ששלנהגים מסויימים קשה לחנות איתם ותוצאה מכך נשרטות מכוניות של אחרים ושהם חוסמים שדה ראיה של נהגים אחרים בכביש בגלל הגובה שלהם, בדומה למשאיות.

לדבר פקה-פקה בטלפון אפשר גם באלטו (או בלאון :lol:)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וברכב ליסינג אנשים מצליחים לחצות נחלים ולעבור במקומות שרכב שטח בקושי עובר.

ברכב ליסינג התחפרתי בדיוק באותם מקומות. ניסיתי.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק אם מישהו ירגיש באמת בהבדל, או שכל ההבדל נוצר בראשו של המתבונן ומושפע מתדמית ושאר ירקות שיווקיים.

מספיק מבט חטוף כדי לשמוע את הפלסטיק החלול נוקש בעוז.

אם אתה לא רואה את ההבדל, כנראה שאין לך מספיק נסיון עם הסגמנט.

 

אני מסכים שקיים הבדל בין עץ אמיתי לבין פלסטיק, ובין עור אמיתי למלאכותי, ובין ברגים חשופים לסמויים. אבל מלבד מחיר (ורכבי יוקרה מתומחרים משמעותית מעל קו ה160K ש"ח) יש גם עניין של קהל מטרה.

אני מוכן להמר שתא הנוסעים של הBRZ יהיה ספרטני לפחות כמו זה של הSTI, ולא מדובר במכוניות זולות. אבל מדובר במכוניות שפונות לקהל מטרה שרוצה לדעת איך הדבר הזה נוסע, ולא איך זה מריח או מלטף לנהג ת'ישבן.

 

אני שמח שאתה מסכים. אבל אם אתה חושב שמישהו הולך לקנות סובארו מוגבהת כדי לדעת איך היא נוסעת ולא בשביל לעשות סיבובי פוזות מסביב לבתי הקפה בשכונה, אתה קצת טועה.

ואת המשפט האחרון, אתה יכול להפנות גם למי שקונה M3 או פורשה. מאד מעניין אותם איך זה נוסע אבל גם מאד מעניין אותם גם איך זה מריח ומלטף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שזאת רק הנחה אבל היא מבוססת על משהו. ראיתי מספיק רכבי יונדאי,קיה וסובארו בחיים.

 

אני לא מתכוון לכך שהסובארו תגיע לצריכה שהיצרן טוען לה, זה גם לא קורה במרבית המקרים(99%) אצל יצרנים אחרים.

אבל הצריכה בפועל תהיה טובה יותר משל היונדאי-קיה גם בזכות המערכת "עצור וסע".

 

הנעה כפולה זה יתרון משמעותי בעייני ברכב שמתיימר להיות גיפון.

 

אין לי ספק שמי שחפץ בפוזה יבחר בספורטז\יונדאי ומי שמעניין אותו מעבר לכך(מיעוט) יבחר בסובארו.

 

גם אני ראיתי מספיק משפחתומטיות, מתאי הנוסעים של סובארו אף פעם לא נפלתי ואני מציע לך לבדוק שנית את דגמי יונדאי/קיה החדשים. לדעתי גם תא הנוסעים של מאזדה 3 מרגיש יותר טוב משל סובארו B3 הנוכחית אבל שוב אני לא רוצה להניח הנחות כמוך משום שמדובר בדגם חדש שמן הסתם עדיין לא נתקלתי בו וחבל לצאת בהצהרות. עיקר הטענות שלי נוגעות למיצוב ותמחור, דברים שאפשר לשפוט בלי לבחון את הרכב עצמו שיכול להיות לא רע בכלל.

מערכת עצור-סע בישראל היא משהו שרוב הלקוחות יבחרו להשאיר כבוי, אני לא רוצה להתבשל בפקק ואני לא חושב שיש מישהו שמעוניין בחוויה המפוקפקת הזאת.

אני מסכים עם bagira וזה גם מה שאמרתי בהתחלה, הלקוחות בסגמנט הזה מחפשים שואו וזה המפתח למכירות נאות, האוטו הזה חסר את האפקט המשמעותי הזה ונשאר לו לרכב על צבע "כתום לקמנטינה", קטלוג מעוצב ונתוני צריכת דלק מאוד אופטימיים.

 

בנוגע להשוואות עם ב.מ.וו, אני מוצא את זה קצת מגוחך, מי שמשווה כנראה לא בדק מספיק או לא חד עין דיו כדי להבחין בהבדלים המהותיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת מאמין שאין הבדלי איכות בין X1 ל-XV?

לא אמרתי שאין הבדלי איכות. אמרתי שאם יש הבדלים, הם קטנים עד בלתי מורגשים. תוסיף לזה את העובדה שהXV והX1 אינן מתחרות באותו הסגמנט על אותו לקוח, והתמחור שלהם שונה.

אני סבור שאפילו אתה לא ממש מאמין למה שכתבת, הרי זה ברור לך שאיכות החומרים שונה לחלוטין, ברור לך שאיכות הנסיעה תיהיה שונה, איכות ההרכבה שונה, זה עוד לפני שמגיעים למנועים ותיבות הילוכים.

זה לא ברור לי. למעשה אני בספק אם זה ברור לך, או שמה האהבה למכונית הנוכחית שלך יחד עם קצת תעמולת שיווק משומנת מדברת מגרונך.

אני אגיד לך יותר מזה, איכות החומרים בסובארו כנראה לא תגיע אפילו לרמה של הגרמנייה המזדקנת שלי.

לא מכיר את הזקנה שלך.

עצוב אבל סובארו בתחום הזה לא התקדמו הרבה אם בכלל, עדיין הם עושים שימוש בפלסטיקים שמרגישים חלולים וזולים למגע, עדיין יש משהו גס בעיצוב הפנימי של הרכב (וברצינות, הם חייבים להתחיל להעסיק שם מעצבים), מזל שיש להם הנעה כפולה אסימטרית ומנוע בוקסר להמשיך ״לנגן״ עליהם לעוד 50 שנה כי כנראה שגם אז כפתורי הנעילה של הדלתות יהיו בדיוק כמו בסובארו ליאונה, ידית בלם היד תיהיה תקועה באמצע הרכב כמו איזה.....ז׳ (כי ממש קשה לעשות אותה בזוית פחות מציקה או לשים מעליה משענת יש, למשל) ועוד כל מיני הפתעות אחרות.

כשאני לא יודע, אני מודה שאני לא יודע.

תעשה עם עצמך חסד, ולך שב בB4.

ספר לי איפה ידית הבלם.

 

הבעיה המרכזית של ה VX מעבר לתמחור היא שחיצונית זאת סתם B3 עם פלסטיקים.

 

אתה חוזר ואומר את זה, למרות שכבר אמרנו שזה לא כך.

הXV אומנם משתמשת בשלדה ובמנוע של האימפרזה, אבל כל השאר שונה.

הפער בין האאוטבק לB4 אפילו קטן יותר, ופער התמחור ביניהם גדול מאוד. לא שזה מפריע לאאוטבק להימכר בארה"ב בכמויות היסטריות, וכאן בארץ בכמויות מאוד צנועות אבל יפות נוכח גודל הסגמנט כולו.

 

רוכש שקונה IX35 רוצה בין היתר לעשות רושם על חברים/שכנים ומקרים.

 

וכתום זועק עם חישוקים שחורים לא עושה את העבודה של לזעוק "תסתכלו עלי"?

 

 

 

ה VX לא פורצת שום דרך, היו שם כבר רכבים רבים בג'אנר ה"בא ניקח משפחתי, נגביה, נשים פלסטיקים ונקרא לזה "שטח", (אני אפילו בעלים של הרכב הראשון בג'אנר) אם זכרוני לא מתעתע בי, אף רכב מהג'אנר הזה לא נמכר במספרים משמעותיים בעולם..

 

אני לא חושב שסובארו הצהירו שהם הולכים "לפרוץ דרך". זו עוד מכונית שמצטרפת לסגמנט קיים.

הפורסטר, ג'יפון קטן שבסגמנט שלו נחשב מוצלח מאוד, הוא הרי לא יותר מאימפרזה מוגבהת "עם כמה פלסטיקים". ועדיין הוא מוצלח, ועדיין הוא נמכר מאוד.

 

אגב, טכנולוגית הXV כן פורצת דרך. למיטב זכרוני הדל, היא היחידה בקבוצה עם מע' עצור-וסע כה מתקדמת.

 

 

 

מספיק מבט חטוף כדי לשמוע את הפלסטיק החלול נוקש בעוז.

אם אתה לא רואה את ההבדל, כנראה שאין לך מספיק נסיון עם הסגמנט.

 

יש דוגמאות טובות ורעות לכאן או לכאן. אבל הדברים לא חד משמעיים כמו שאתה מציג אותם. דווקא איכות החומרים בVW ג'טה מצוינים, ולא מדובר ברכב פרימיום.

אני חושב שהדברים לא כ"כ חד-חד-ערכיים. זה לא שרכב יקר הוא אוטומטית בעל איכות חומרים טובה וההפך.

 

אני שמח שאתה מסכים. אבל אם אתה חושב שמישהו הולך לקנות סובארו מוגבהת כדי לדעת איך היא נוסעת ולא בשביל לעשות סיבובי פוזות מסביב לבתי הקפה בשכונה, אתה קצת טועה.

ואת המשפט האחרון, אתה יכול להפנות גם למי שקונה M3 או פורשה. מאד מעניין אותם איך זה נוסע אבל גם מאד מעניין אותם גם איך זה מריח ומלטף.

אתה לא ירדת לסוף דעתי.

מה שנכתב נכתב בהקשר של הBRZ, ולא של הXV.

וגם הM3 וגם הפורשה שייכים בכלל לסגמנט אחר ולא קשור.

 

 

למען הסר ספק, אני לא חושב שהXV זו המכונית המושלמת ביותר עלי אדמות.

אני לא.

אבל אני חושב שלכל מטבע יש יותר מצד אחד, ואין דברים שתשובה עליהם היא "כן" או "לא".

כשאדם מציג את דעותיו הפרטיות (ולפעמים אף פחות מדעותיו. סתם את הרגשתו הפנימית) כעובדות מוגמרות ומוצקות, זה פשוט לא מקצועי.

העובדה שכה הרבה יצרנים בחרו לייצר גרסה כזו, מוכיחה שיש מי שקונה את המכוניות האלה. אולי לא אתה, אולי לא הוא, אולי לא אני, אבל יש.

מאחר ואף אחד כאן הוא לא מנכ"ל של יצרן רכב, מנהל שיווק של יצרן רכב, מעצב רכב או אפילו פועל נקיון בפס יצור, שומה עלינו לשמור לפחות מעט על צניעות בכל הקשור לביקורת ודעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיכום הייתי מעדיף לראות כמה שפחות רכבים מהסגמנט הזה על הכביש.

 

מה שמאפיין את כל הגיפונים האלה זה שהאנשים(לרוב נשים) שנוהגים בהם מדברים בטלפון פקה-פקה תוך כדי הנהיגה.

 

מעניין..

באותה הזדמנות ניתן לומר שמה שמאפיין את כל הלאון (בעיקר הצהובות) זה שהאנשים (לרוב ערסים) שנוהגים בהם נוסעים בפרעות עם מוזיקת רקע בווליום שמרקיד את כל הרחוב (עם חלון פתוח אפילו שבחוץ 45 מעלות), עם אגזוז משובר, פנסי קסנון בשקל תשעים וחלונות שחורים משחור עם מדבקה של נייק, אז ואיך שכחנו את היד על החלון.

מה, יכול להיות שזו תגובה טיפשית?! :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולקינוח, סתם כי מתחשק, לא נשכח את האמא של כולם :lol:

זה אמא של כולם (GAZ M-72 POBEDA 4X4) (הידוע גם כ"מה רוסים לא יעשו, רק לא לבנות כבישים"):

 

pics-med-9910-358491-gaz-m72-pobeda-ussr.jpg

 

ואם כבר דשבורדים.

 

בדשבורד לא צריך להיות שום דבר מיותר. לא מולטימדיה שמולטימדיה, לא מסכי מגע, ובכלל לא מסכים בכלל, כדי לא להוריד עיניים מהכביש. מבחינתי הדשבורד של לנסר קלאסיק זה הדשבורד המושלם:

 

800px-2005_Mitsubishi_Lancer_%28CH_MY05%29_ES_sedan_01.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...