Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סובארו XV מושק בישראל. 160 אלף ש"ח וגרסת הבסיס שלו אצלכם בחניה.


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זאת M3 ולא סדרה 3. יחי הבדל הקטן :wink:

 

חוץ מזה, ממש במקרה יש לי בבית רכב עם מערכת הזאת. הוא גם במקרה שנת 2012 כך שהיא מהדור האחרון.

לא סתם הם הוציאו את הפונקציות העיקריות לכפתורים מסביב לחוגה. היא לא נוחה וידידותית.

 

אבל בתור קונסולה דלה אני התכוונתי לחור מתחת למזגן ותא כוסות שנראה כמו תבנית ביצים מקרטון. זה נראה רע וזול. שוב. אני בוגר סובארו ויודע שהיא ספרטנית. ב7 שנות בעלות על סובארו שקניתי ב164K למדתי להעריך יתרונות וחסרונות וגם להתאים ציפיות. אבל כאן הם הצליחו להפתיע אפילו אותי.

 

זאת לא M3 זה סידרה 3 עם חבילת M

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עיצוב מינמליסטי? הכל נראה כאן מהפלסטיק הפשוט ביותר שקיים, משהו בסגנון של יונדאי אקסנט מלפני המהפכה הבולשביקית.

תסתכל על הכפתורים מצד שמאל להגה, זה כפתורים מימי הסובארית.

 

אפילו דיפון וקצת צבע על פנים הדלת אין.

 

וזה רק בשביל שניכנס לפרופורציות גרמניות - סידרה 3

Bmw-3-Series-Coupe-interior-2-lg.jpg

 

לעומת זה

XV-2.jpg

 

 

מלבד תמונות אשמח לדברי הסבר. ודברי הסבר שיסבירו. כי בסובארו יש דיפון, ויש גם צבע. זהה אפילו לזה של ב.מ.ו.

אז ברשותך, אני לא מצליח לראות את ההבדל ואני אשמח לגלות אותו.

 

אני אנסח את דברי מחדש ברשותך, אם מישהוא בסובארו חושב שיש איזה מישהוא בארץ שיתלבט לשניה בין IX לבין VX כאשר הם נמכרים באותו מחיר, כנראה שהם חיים בסרט.

 

 

למה לא? ללא הנעה כפולה, ללא עצור וסע, ללא רמת הבטיחות של הסובארו, ללא הנוחות והשקט של סובארו - למה שמישהו יבחר בIX?

 

 

טעמך מקובל ובכל הקשור למראה אני לא חולק עליך.

אין לי גם ממש בעיה עם הרכב עצמו, מי שרוצה שיקנה רק אני לא מבין איך ולמה קפצנו בכמעט 20K ש"ח מה VX של שנה שעברה.

 

 

למעט שם הדגם, אין כל קשר בין הXV הנוכחי לXV הקודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא? ללא הנעה כפולה, ללא עצור וסע, ללא רמת הבטיחות של הסובארו, ללא הנוחות והשקט של סובארו - למה שמישהו יבחר בIX?

 

אז תסביר בבקשה את המכירות המגוחכות של ה XV היוצא.

 

למעט שם הדגם, אין כל קשר בין הXV הנוכחי לXV הקודם.

 

דרכת על המוקש שהתמנתי :twisted:

 

אז אנחנו בעצם צפויים לראות עליה של 20K ש"ח גם ב B3 החדשה?

 

כי אם את ה B3 החדשה ימכרו באותו מחיר כמו הקודמת (או במחיר קרוב מאוד), אין שום סיבה להעלות את מחיר ה VX.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרכת על המוקש שהתמנתי :twisted:

 

אז אנחנו בעצם צפויים לראות עליה של 20K ש"ח גם ב B3 החדשה?

 

תסביר לי את המוקש, כי אני לא הבנתי אותו.

 

לXV הקודם היו מכירות נמוכות מסיבות מגוונות. חלקם קשורות ביצרן וביבואן (היעדר מלאים, תמחור גבוה) ורובם קשורות ברכב עצמו (לא היה שום הבדל בין B3 2.0 סטנדרטית לXV, למעט אבזור. וגם זה אבזור לא משמעותי ובעיקר ויזואלי).

הXV הנוכחי שונה מהדגם הקודם לחלוטין.

 

לא יודע על מחירי האימפרזה החדשה, אבל אני מניח שהוא יושפע ממיצוב המכונית בשוק ומהאבזור איתו תגיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ה VX הנוכחי שונה מאוד מהדגם היוצא אבל בדיוק כמו שה XV הקודם היה B3 2 ליטר 4X4 מוגבהת ועם פלסטיקים, כך גם ה VX הנוכחי הוא B3 2 החדשה ליטר 4X4 מוגבהת עם פלסטיקים.

 

אז נשאלת השאלה, אם ה B3 הקודמת והחדשה ימכרו באותו מחיר, למה ה VX החדשה צריכה לספוג עליית מחיר של 20K ש"ח?

 

 

אין לי כלום נגד הרכב, הוא בטח לא רע ומצידי שיימכר במיליארד יחידות, רק שבמחיר הזה אני לא רואה את זה קורה.

 

שיורידו עשיריה, יעמדו ביעד של 1200 רכבים בשנה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר לי את המוקש, כי אני לא הבנתי אותו.

 

לXV הקודם היו מכירות נמוכות מסיבות מגוונות. חלקם קשורות ביצרן וביבואן (היעדר מלאים, תמחור גבוה) ורובם קשורות ברכב עצמו (לא היה שום הבדל בין B3 2.0 סטנדרטית לXV, למעט אבזור. וגם זה אבזור לא משמעותי ובעיקר ויזואלי).

הXV הנוכחי שונה מהדגם הקודם לחלוטין.

 

לא יודע על מחירי האימפרזה החדשה, אבל אני מניח שהוא יושפע ממיצוב המכונית בשוק ומהאבזור איתו תגיע.

 

ה- XV הוא אימפרזה מוגבהת ומנופחת עם אבזור משודרג בדיוק כמו שאאוטבק זה לגאסי (B4) סטיישן מוגבהת ומנופחת עם אבזור משודרג. סובארו מנסים למצב את ה- XV כדגם נפרד כפי שהצליחו עם האאוטבק וזו זכותם. אני חושב כמו רבים אחרים בשרשור הזה שמי שקונה ג'יפון לא באמת מעוניין ביכולות שטח אלא יותר מעוניין בעיצוב בולט ופרקטיות עדיפה...שני דברים שה-XV לא ממש נותן לעומת אימפרזה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ה VX הנוכחי שונה מאוד מהדגם היוצא אבל בדיוק כמו שה XV הקודם היה B3 2 ליטר 4X4 מוגבהת ועם פלסטיקים, כך גם ה VX הנוכחי הוא B3 2 החדשה ליטר 4X4 מוגבהת עם פלסטיקים.

 

אז נשאלת השאלה, אם ה B3 הקודמת והחדשה ימכרו באותו מחיר, למה ה VX החדשה צריכה לספוג עליית מחיר של 20K ש"ח?

 

הXV הקודמת לא הייתה מוגבהת. זאת הייתה B3 סטנדרטית לחלוטין עם תוספות אבזור.

הXV הנוכחית מוגבהת לעומת האימפרזה הרגילה, נמכרת בקשת צבעים ייחודית (לא ראיתי כתום בהיצע הצבעים של האימפרזה החדשה באנגליה), עם אבזור ייחודי לXV (כמו החישוקים השחורים).

לא בטוח שהאימפרזה החדשה תגיע לארץ עם מערכת עצור-וסע כמו של הXV. אולי כן. אולי לא.

 

המחיר מושפע מאוד גם מהמלאים הקיימים אצל היצרן והכמויות אותם הוא מוכן להפנות לשוק הישראלי. כנראה שהביקוש העולמי גבוה וישראל נמצאת נמוך בסדר העדיפויות, ויש לזה השפעה שלילית על המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אין לי כלום נגד הרכב, הוא בטח לא רע ומצידי שיימכר במיליארד יחידות, רק שבמחיר הזה אני לא רואה את זה קורה.

 

שיורידו עשיריה, יעמדו ביעד של 1200 רכבים בשנה.

 

יש הרבה גורמים המשפיעים על מחיר. אבל אם נתייחס רגע רק למתחרות, אז הCX5 נמכרת במחיר זהה של 160K לדגם בסיסי ללא הנעה כפולה ועצור וסע, וממריאה למחירים מופרכים של מעל 200Kש"ח לדגם מקביל לXV. כך גם עם הIX.

אז בהתייחס למתחרים (ובהתעלמות מוחלטת מגורמים משפיעים אחרים), למה להוזיל את הדגם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מג'אנטים יפים וצבע נחמד (כתום), הרכב הנ"ל לא מציע שום דבר.

עיצוב הפנים דלוח (מה אלו 4 הכפתורים המסכנים משמאל להגה?), ובכלליות לא נראה משהו ששווה לשלם עליו מחיר של B3 + פרמיה. קיט הגבהה, אפשר לקנות גם לבד.

בנוסף: מה זה לעזאזל השק אשכים שמחובר להאנדברקס?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי בסובארו יש דיפון, ויש גם צבע. זהה אפילו לזה של ב.מ.ו.

אז ברשותך, אני לא מצליח לראות את ההבדל ואני אשמח לגלות אותו.

כדי להבין את ההבדל קודם כל צריך לגעת בחומרים בשני הרכבים. ברכבים כמו במוו ומרצדס החומרים נעימים למגע, רכים עם מרקם יפה. מעבר לזה, במקום פסי פלסטיק יש עץ אמיתי עם לקה. ברכבים פשוטים יש הרבה פלסטיק קשיח עם מרקם של נייר זכוחית, לא רק שלא נעים לגעת.

בכלל להשוות גימור של רכבי פרמיום עם רכבים עממיים יותר זה לא הוגן. ברכב פרמיום אין בסאלון מתכת גלוייה של הדלתות, הכל מוסתר, אין אפילו גומי גלוי אלא גומי מצופה בד מיוחד, הדלתות נסגרות עם צליל כמו סגירת ספר איניקלופדייה גדול ולא רעש מתכתי שממשיך לנגן עוד חצי דקה אחרי שהדלת כבר סגורה. פשוט אי אפשר להשוות ואני חושב שגם לא צריך. על פניו ניראה שסובארו סאלון ברמה של רכב משפחתי ממוצע, אבל לבקש על כזה דשבורד 160K? הייתי מצפה שישקיעו טיפה יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להבין את ההבדל קודם כל צריך לגעת בחומרים בשני הרכבים. ברכבים כמו במוו ומרצדס החומרים נעימים למגע, רכים עם מרקם יפה. מעבר לזה, במקום פסי פלסטיק יש עץ אמיתי עם לקה. ברכבים פשוטים יש הרבה פלסטיק קשיח עם מרקם של נייר זכוחית, לא רק שלא נעים לגעת.

בכלל להשוות גימור של רכבי פרמיום עם רכבים עממיים יותר זה לא הוגן. ברכב פרמיום אין בסאלון מתכת גלוייה של הדלתות, הכל מוסתר, אין אפילו גומי גלוי אלא גומי מצופה בד מיוחד, הדלתות נסגרות עם צליל כמו סגירת ספר איניקלופדייה גדול ולא רעש מתכתי שממשיך לנגן עוד חצי דקה אחרי שהדלת כבר סגורה. פשוט אי אפשר להשוות ואני חושב שגם לא צריך. על פניו ניראה שסובארו סאלון ברמה של רכב משפחתי ממוצע, אבל לבקש על כזה דשבורד 160K? הייתי מצפה שישקיעו טיפה יותר.

 

 

אני לא חושב שיש פער בין איכות הפנים של הXV למתחריו.

לאחרונה לא יצא לי לטרוק את הדלת של הXV ומיד אח"כ לטרוק את הדלת של X1, אבל אני מנחש בבטחון גמור כמעט, שאני לא ארגיש בהבדל. לאור השיפור האדיר באיכות הגימור של כלל היצרנים, אני בספק אם מישהו ירגיש באמת בהבדל, או שכל ההבדל נוצר בראשו של המתבונן ומושפע מתדמית ושאר ירקות שיווקיים.

 

אני מסכים שקיים הבדל בין עץ אמיתי לבין פלסטיק, ובין עור אמיתי למלאכותי, ובין ברגים חשופים לסמויים. אבל מלבד מחיר (ורכבי יוקרה מתומחרים משמעותית מעל קו ה160K ש"ח) יש גם עניין של קהל מטרה.

אני מוכן להמר שתא הנוסעים של הBRZ יהיה ספרטני לפחות כמו זה של הSTI, ולא מדובר במכוניות זולות. אבל מדובר במכוניות שפונות לקהל מטרה שרוצה לדעת איך הדבר הזה נוסע, ולא איך זה מריח או מלטף לנהג ת'ישבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מדובר במכוניות שפונות לקהל מטרה שרוצה לדעת איך הדבר הזה נוסע

בעיקרון אני מסכים עם זה. אבל לא כך כך ברור לי לאיזה קהל פונה XV. זה לא רכב שטח, מדובר על סוג של קרוסובר שניראה כמו, אבל בפועל רכב משפחתי. אנשים שקונים "ג'יפון" זה כניראה אנשים שלא ממש אכפת להם איך זה נוסע, הם רוצים רכב גבוה שניראה ג'יפ בכאילו (ויש אפילו כאלה שבאמת מאמינים שיש יכולות שטח לדברים האלו ומי שמנסה לפעמים זה נגמר על גרר - מכיר מקרה מצער שמישהו הצטרף לטיול ג'יפים אמיתיים וניסה לטפס על הדיונה :lol:). המטרה פוזה - לשבת גבוה וליראות רחוק יותר (בפועל זה טיפה גבוה יותר מפרייבט וטיפה רחוק יותר, ברכב שטח אמיתי ומגובה אתה באמת יושב גבוה ורואה רחוק).

 

ואם כבר קרוסובר פונה לקהל שלא אכפת להם איך זה נוסע, אז לפחות שיתנו קצת באבזור. בפועל לרוב רמת האבזור של משפחתית רגילה. אז נישאלת השאלה על מה הלקוח משלם? על משפחתית עם הגבהה קלה ואקטרא צריכת דלק (ולא קרוסובר לא יותר פרקטי ממשפחתית סטיישין ובטח לא ממיני ואן)?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון אני מסכים עם זה. אבל לא כך כך ברור לי לאיזה קהל פונה XV.

 

ואם כבר קרוסובר פונה לקהל שלא אכפת להם איך זה נוסע, אז לפחות שיתנו קצת באבזור. בפועל לרוב רמת האבזור של משפחתית רגילה. אז נישאלת השאלה על מה הלקוח משלם? על משפחתית עם הגבהה קלה ואקטרא צריכת דלק?

 

לאותו קהל מטרה שמתעניין במאזדה CX5, היונדאי IX, ניסאן קאשקאי, סקודה ייטי, וכו'. יש די הרבה בקטגוריה הזו.

 

אגב, האבזור של הXV די עשיר יחסית לקטגוריה. ברמת המחיר הזאת, רוב הקטגוריה לא מצוידת בהנעה כפולה, 7 כ"א ועצור וסע.

זה לא ייחודי מאוד אומנם, אבל הXV (ובעצם אף מכונית בקטדוריה הזו) לא טוענת להיות ייחודית בנושא האבזור.

 

ההגבהה היא לא כ"כ קלה (עם 22 ס"מ מרווח גחון, זה זהה ללנד קרוזר), ולפחות לפי מה שסובארו טוענת, מדובר במכונית הכי חסכונית והכי פחות מזהמת בקטגוריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת M3 ולא סדרה 3. יחי הבדל הקטן :wink:

 

חוץ מזה, ממש במקרה יש לי בבית רכב עם מערכת הזאת. הוא גם במקרה שנת 2012 כך שהיא מהדור האחרון.

לא סתם הם הוציאו את הפונקציות העיקריות לכפתורים מסביב לחוגה. היא לא נוחה וידידותית.

 

.

 

אכן כמו שכבר תיקנו אותך, זו לא M3 אלא סידרה 3 רגילה עם M package.

 

לא יצא לי להתנסות במערכת של סידרה 3 החדשה, כן יצא לי לשחק בזו של M3 הנוכחית ו-M5 הקודמת, זה דרש קצת הסתגלות אבל עבד בסדר גמור.

 

אני לא חושב שיש פער בין איכות הפנים של הXV למתחריו.

לאחרונה לא יצא לי לטרוק את הדלת של הXV ומיד אח"כ לטרוק את הדלת של X1, אבל אני מנחש בבטחון גמור כמעט, שאני לא ארגיש בהבדל. לאור השיפור האדיר באיכות הגימור של כלל היצרנים, אני בספק אם מישהו ירגיש באמת בהבדל, או שכל ההבדל נוצר בראשו של המתבונן ומושפע מתדמית ושאר ירקות שיווקיים.

.

 

אתה באמת מאמין שאין הבדלי איכות בין X1 ל-XV?

אני סבור שאפילו אתה לא ממש מאמין למה שכתבת, הרי זה ברור לך שאיכות החומרים שונה לחלוטין, ברור לך שאיכות הנסיעה תיהיה שונה, איכות ההרכבה שונה, זה עוד לפני שמגיעים למנועים ותיבות הילוכים.

אני אגיד לך יותר מזה, איכות החומרים בסובארו כנראה לא תגיע אפילו לרמה של הגרמנייה המזדקנת שלי.

עצוב אבל סובארו בתחום הזה לא התקדמו הרבה אם בכלל, עדיין הם עושים שימוש בפלסטיקים שמרגישים חלולים וזולים למגע, עדיין יש משהו גס בעיצוב הפנימי של הרכב (וברצינות, הם חייבים להתחיל להעסיק שם מעצבים), מזל שיש להם הנעה כפולה אסימטרית ומנוע בוקסר להמשיך ״לנגן״ עליהם לעוד 50 שנה כי כנראה שגם אז כפתורי הנעילה של הדלתות יהיו בדיוק כמו בסובארו ליאונה, ידית בלם היד תיהיה תקועה באמצע הרכב כמו איזה.....ז׳ (כי ממש קשה לעשות אותה בזוית פחות מציקה או לשים מעליה משענת יש, למשל) ועוד כל מיני הפתעות אחרות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...