רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 744 צפיות
שלום לכולם, אחרי נסיון קצר יחסית עם 106xsi לפני מספר שנים, לפני כשבוע וחצי רכשתי את הרכב השני בחיי - Peugeot 206cc ידנית 1.6 2004 א. איפה כדאי לטפל ברכב ? מוסך מורשה או מוסך רגיל ? המליצו לי להמשיך לטפל ברכב במוסך מורשה היות והחלקים מקוריים, העבודה מקצועית יותר, והפרש המחירים לא משמעותי. ב. אני מחפש מסיט רוח (הקשת שמתלבשת מאחורי 2 המושבים ומעטה את זרימת האוויר בזמן נסיעה , כאשר הגג פתוח). מקורי של פיז'ו עולה במוסך מורשה 1013 ₪ לא כולל מע"מ. איפה ניתן להשיג במחיר נמוך יותר (גם לא מקורי זה בסדר) ג. בעתיד (אולי אפילו הקרוב), אני אחליף לרכב את הג'אנטים. הקיימים פשוט עושים עוול לרכב ומכערים אותו. אשמח לדעת מה הג'אנט הגדול ביותר שניתן לשים בצור…
הודעה אחרונה מאת 125Live, -
איך מגיעים למצב כזה? 1 2
מאת Sting-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
זה פשוט לא הגיוני למי שתהה, לנהגת שלום.
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 117 תגובות
- 25.7 אלף צפיות
חג שמח לכולם! בתור מישהו ששם לב לכל שינוי בצריכת דלק של הרכב שלו, ומקלל כל פעם שצריך לתדלק לפני שהמד מראה לי 800 ק"מ, רציתי לדעת, מה כמות הק"מ המקסימלית שהצלחתם לסוע על מיכל מלא? אני אתמול שברתי את השיא, 933 ק"מ על מיכל אחד עם הרכב בחתימה. וכשנכנסתי לתדלק, כרגיל תדלקתי 48 ליטרים כמו שאני משתדל תמיד (מין שריטה כזאת, המשאבה קופצת לבד כבר בסביבות ה43/44 ליטר, כל השאר אני דואג להכניס אחרי הוצאת אוויר). בחישוב פשוט יצא 1/19, שזה בשביל רכב עם מנוע עצלן ביותר, שנאלץ לסוע בתנאים של בעיקר עליות ורמזורים שעושים דווקא, פשוט מדהים!
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום הסיפור שלי קצת ארוך בינואר החלפתי מנוע בפיאסטה שלי. כשבאתי לקחת את הרכב, שמתי לב שצינור המזגן מכופף ומפותל. בעצם הורידו את המנוע עליו, ואחרי זה עיקמו את הצינור כדי שיכנס. במקום רבע עיגול ( בערך ) הצינור עשה פיתולים, כיפופים וזיגזגים. אמרתי לבעל המוסך שכך לא צריך להיות הצינור, ושזה לא יחזיק מעמד. הוא אמר לי שאני טועה וככה זה צריך להיות. הסברתי לו שפיאסטה אני מכיר וזה לא כך, ושאני אביא לו תמונה להוכחה. בדקתי את המזגן והוא עבד. בעזרתו של shlomi_e11 , קיבלתי תמונה שמוכיחה שאני צודק. כמובן שלאחר כשבוע המזגן הפסיק לעבוד. בחלק שהצינור היה מכופף הוא נפתח ויצא הגז. חזרתי למוסך והוא אמר שהוא צריך את הרכב לכמה ימים כדי להביא צינור חדש וכו'. מאחר וזה…
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
juke או JOKE
מאת alonvol-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע איך מבטאים?? בפרסומת בטלוויזיה הקריין אומר ניסן joke כמו בדיחה, אבל JUKE באנגלית או כול שפה אחרת שאני מכיר ככה לא מבטאים את המילה. צ"ל עם שורוק...
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
הנורה האדומה של האזעקה לא ניכבת אחרי שאני מניע את האוטו מה אני עושה
הודעה אחרונה מאת Wowkas, -
שעות תקן במסך
מאת ROEI-A- 2 תגובות
- 604 צפיות
היום הייתי במוסך לטיפול , הטיפול בפועל לקח בערך שעה , בחשבונית מופיע לי תשלום על 1.9 שעות תקן. כשהייתי במוסך מיהרתי לצאת משם בבוקר ועכשיו ראיתי את זה, למה המוסך גובה תשלום על יותר שעות ממה שבפועל עבדו על האוטו?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
שלום לכם, נכנסתי היום ליד 2 ומה אני רואה מיצובישי קולט 2011 אם רישוי ישראלי. http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=3be3952bdabdeb01c2270f03dc9e2970d1d&Code=f50ce4b4dfcf48a3730f3c75a56714c6
הודעה אחרונה מאת sagi.m, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי שאלה שאני לא בטוח לגביה. יש לי רכב שדיי שותה דלק (1:9), אז התחלתי לנסוע ממש רגוע - בעיר אני לא "מושך" הילוכים יותר מ2000 סלד (דווקא מאיץ יפה) ובבין עירוני לא עובר את ה2500. עד כמה זה משפר את צריכת הדלק והאם זה בריא בכלל להשאיר את המנוע בטורים נמוכים כאלה?
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 896 צפיות
שלום לכם, אני נוהג על גולף מודל 2001 מנוע 2.0 אוטומט בתור הרכב הפרטי שלי. אתמול לראשונה נהגתי על רכבים אחרים חוץ מהגולף שלי, נהגתי על גולף 2010 עם גיר DSG ומנוע 1600, ואיביזה 2012 מנוע 1400 גם עם DSG. המנוע שלהם היה פשוט חלק, העברת הילוכים ביקושי מורגשת והסלד פשוט מטפס למעלה במהירות בהדבקת דוושת הגז לרצפה בחוסר האצה, כאילו הסלד פשוט טס למעלה והאוטו ביקושי מאיץ. פשוט לא נהנתי מהנסיעה, זה היה חלק מידיי והכל פשוט צפוי מידיי. ואז שחזרתי לגולף שלי המנוע הרבה יותר מחוספס, הרבה יותר מהנה לטעמי, הסלד מטפס יותר לאט אבל עם האצה הרבה יותר חזקה (אולי בגלל שבDSG יש 7 הילוכים?) ושאני חושב על זה, מתישהו בעוד כמה שנים אני אצטרך להתקדם לרכבים חדשים יותר, שמהם אני לא …
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 5 תגובות
- 859 צפיות
מול הקומפיוטסט במיזרח ראשון יש חנות תיקון אגזוזים ודודים. אין לי שמץ איך קוראים לבחור או איך ניקרא העסק אני יודע שהוא ממוקם מעבר לחניה של הקומפיוטסט באיזור התעשיה הישן של ראשון. אשמח אם מישהוא מכיר ? או יכול לתת לי טלפון או כתובת ? אשמח לעזרה רז.
הודעה אחרונה מאת hagaii, -
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אז ככה אני בן 22 ויש לי כבר רישיון לאוטו עכשיו 1. הבנתי שמי שיש לו רישיון לאוטו לא חייב לעשות תיאוריה עוד פעם זה נכון? 2. הבנתי שצריך לעשות בדיקות שוב בשביל שיאשרו לי רישיון לאופנוע עכשיו פה הבעיה/שאלה עיקרית שלי אני סכרתי ועד שאישרו לי תרישיון לאוטו לקח איזה כמה חודשים טובים של שליחות מסמכים וכל מיני מכתבים מרופאים עכשיו אני יצטרך לחזור שוב על כל התהליך הזה ? יכול להיות מצב שבגלל שיש לי סכרת לא יאשרו לי רישיון על אופנוע למרות שיש לי רישיון לאוטו? 3. כמה בערך עולה לעשות רישיון לאופנוע ? ואם חייב להתחיל מ125 סמק או שאפשר להתחיל מרישיון של מעל לזה ? תודה ושיהיה אחלה יום =]
הודעה אחרונה מאת ofers, -
ב.מ.וו חשפה את סדרה 1 שלוש דלתות החדשה. הגרסה היותר מעניינת היא כמובן M135i עם 320 כ"ס ורק 4.9 שניות 0-100 קמ"ש (עם תיבת 8 הילוכים אוטו'). בקצה השני, ב.מ.וו מציגה מנוע מתחרה ל-1.2TSI (מבחינת נתוני מנוע) בדגם חדש 114i עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 102 כ"ס ו-18.3 קג"מ המציע 11.2 שניות 0-100 קמ"ש (תיבה ידנית בלבד).
הודעה אחרונה מאת elik0, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חברים, החידה השבועית בפייסבוק שלנו היא לחובבי הז'אנר: כנסו לפייסבוק שלנו וזהו את הרכב בתמונה!
הודעה אחרונה מאת shayBB, -
-
- 0 תגובות
- 481 צפיות
כנסו לפייסבוק של קארספורום ותנו לנו את הכותרת שלכם לתמונה ההזויה של השבוע מחכים לתגובות שלכם, סוף שבוע מעולה, צוות קארספורום
הודעה אחרונה מאת פבל, -
היום בדרכי לעבודה כמו בכל בוקר,אני עובר בכביש החדש של רמת החייל לכיוון ת"א. מלפניי עומד רכב,לא אפרט יותר מדי,עם שני אנשים מגעילים,במקרה הזה בעל ואישה. שמיד לאחד שהוא לוקח את הפח שלו בפקק ומרוקן את כל הגועל נפש שלו בצד הכביש מהחלון,הוא מדליק סיגריה,לאחר כמה דק' זרק את הבדל שלו ושל אישתו,ואז פתח מסטיק וזרק את העטיפות שלו ושל אישתו. וגם את הסיגריות השניות שהוא תקע ,גם כן העיף. ככה לאורך כקילומטר-שניים של פקק פשוט אנשים מגעילים,זבל אנושי!!
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
שלום חברים, היום במהלך שיחה (בנושא נדל"ן דווקא) במשרד החל ויכוח בנושא מימון בנקאי או דרך חברת אשראי כזו או אחרת במעמד רכישת רכב חדש או משומש, כמה מיכם נעזרו במימון ברכישת רכב ומי תמיד מקפיד לרכוש רכב בחסכונותיו בלבד? רוב האנשים בויכוח של היום אגב נעזרו במימון דרך הבנק או במסגרת מבצע כזה או אחר אשר נותן תנאי תשלום מוטבים. אחד החברים לעבודה אגב דוגל בשיטת "מי שלא מתחייב לא מתקדם"... אשמח לדעת גם מה שיעור המימון (הסביר לדעתכם) ביחס למחיר הרכב/ההון העצמי במידה ונעזרתם במימון כזה או אחר. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת PePSi, -
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום אני לא יודע אם זה לפורום הזה או לטכני אני מחפש כבלי הנעה טובים במחיר הגיוני משהו שיש בו יותר חוט מאשר ציפויי עבה ידועה לי השיטה של כבלי ריתוך הבעיה היא למצוא אטבים/קטבים איכותיים עם בורג ולא סתם לחיצה אשמח לקישור או לחנות באזור מרכז /צפון הרבה תודה
הודעה אחרונה מאת mickey, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים! אני מתכונן לרכוש את הרכב מהסוכנות. רציתי לדעת אם יש לי סיבה לדאוג ממשהו שלא מספרים לי . האם המזגן שלו חזק (כי היה לי רכב מהשכרה (שעשה 1400 קמ) והמזגן שלו לא היה משהו . אודה לעזרתכם הדוחופה אני הולך לרכוש אותו מחר ! תודה אורי
הודעה אחרונה מאת eitanm, -
-
חידוש רכב ישן 1 2
מאת meteor- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
האם זה אפשרי ויעיל להחליף את כל התוכן שמתחת למכסה המנוע ברכב ישן? האם זה דומה לעלות של רכב טוב משומש? כי הרכב ישן וכל הזמן יש תקלות שגוזלות הרבה כסף. אז אולי אפשר פשוט להחליף את כל החלקים לטובים ולהיות רגוע יחסית? אז אם להשוות את האופציה שכתבתי עם האופציה של קניית מכונית משומשת במצב טוב, האם זה משתלם? ובכלל, כמה זה יכול לעלות (כל החלקים, יחד עם עבודה)?.
הודעה אחרונה מאת locomotive, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
באי הקטן ששוכן מעט צפונית לקו המשווה גרים ארבע מליון תושבים מקומים ועוד מליון זרים. רוב הזרים הם פועלים מהמעמד התחתון שבונים ומפתחים את האי או עוזרות בית שרובן מגיעות מהפיליפינים וממלזיה. השכבה השניה מכונה expats, שהם מומחים בתחומים שונים שנדרשים לכלכלה המקומית. שכבת הexpats גוררת אחריה ביקורות קשות מצד המקומים על "גזילת" מקומות עבודה, גרימת לעלית מחירים והגדלת העומס על הכבישים. לא ניכנס לדיון אם ועד כמה הדברים נכונים. בשבוע שעבר, פרארי (limited editon) בעלות של מעל למליון דולר, נהוגה ע"י expats סיני, חוצה צומת באור אדום במהירות מופרזת וגורמת למותם של נהג הפרארי, נהג המונית, הנוסעת שלו (יפנית) ופציעת אחרים. התאונה העלתה לשיח הציבורי את שאלתת נחיצותם של ה-expa…
הודעה אחרונה מאת qil, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מאמין שחלק ראו את זה כבר אבל למי שלא: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LVYtqOZ3feM
הודעה אחרונה מאת amir74, -
מכשירי התנועה הצטרפו לשוק הסופר מיני הידניות. בשעה טובה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2531300
הודעה אחרונה מאת computer_freak, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, תגידו יש בישראל פולקסווגן פולו 2011 אם 3 דל'?
הודעה אחרונה מאת SniPro, -
מעניין אותי לדעת מה הדין של כל עברייני תנועה שנוסעים בשמאלי כל הדרך ולא מעניין אותם האחרים. הנדחפים והחותכים בגסות. אי ציות לתמרורים וכו... יש תשובה חד משמעית לשאלה שלי או שישנם פרמטרים מסויימים שהוידאו מחוייב לכלול? כמו ציון תאריך, נק' ציון וכו... או שהמשטרה לא באמת תטפל בראיות מהסוג הזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
- 1 תגובות
- 651 צפיות
אהלן, האם ישנם דגמים דיזל-היברידיים בישראל? הבנתי שהייתה בעיה במיסוי/היתרים לרכבים כאלו, האם נפתרה? אם כן אשמח לדעת אילו דגמים קיימים כיום בשוק הישראלי. תודה
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 26 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום רב קיבלתי את הריו ....תודה , תודה . אני לא מצליח להבין היכן נקודת החיכוך והאוטו נכבה לי בכל רמזור במישור ושלא לדבר על זינוק בעליה. ניסיתי בחצי קלאץ לא הולך ,ניסיתי בלמעלה מחצי גם לא הולך ,ניסיתי בפחות לא הולך בקיצור אני מתחיל להתבאס שקניחי את הריו . כרגע הריו עומדת בצד ואנחנו נוהגים על האוטומטית שיש בבית . לא נעים לחסום צומת כשרכב נכבה 20 פעים באותו הרמזור ונעשה פקק ולספוג קללות ולהרגיש אדיוטים שאנחנו לא מסוגלים לתפעל גיר רגיל . ניסינו שעות של אימונים והתסכול רק גדל כי לא נעים להניע רכב 40 פעמים בשעת אימון גם הורסים את הרכב וגם התסכול גדל. ואני לא מבין שריו יש מערכת לסיוע בעליות מעניין שלנו נכבה המנוע בעליות הכי קטנות אז מה תורמת לנו המערכת הזו ? …
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 916 צפיות
עולה חדש מעוניין להעביר את המכונית שלו במתנה לאזרח ישראלי. חלפה רק שנה מאז רכישת הרכב. כמה מיסים הוא צריך לשלם על כך ואיך עושים את זה?
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום, אני בע"ה מתחיל לעבוד בקרוב בעבודה חדשה ולמקום העבודה אין אפשרות להגיע בתחבורה ציבורית במקום העבודה דורשים שאגיע ברכב ומשלמים על כל ק"מ 1.84 ש"ח האם הסכום הינו סכום סביר? מה מקובל בשוק לגבי עלויות נסיעה ברכב? תודה
הודעה אחרונה מאת micronot, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום ידוע לי כי מדובר בתוספת כוח לרכבים,האם לרכב מוגדש בלבד. מהו עניין ה-STAGE 1,2,3 ? מישהו יכול לשפוך אור על הנושא? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת obarshad,
