Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני בן 22 ויש לי כבר רישיון לאוטו עכשיו

1. הבנתי שמי שיש לו רישיון לאוטו לא חייב לעשות תיאוריה עוד פעם זה נכון?

2. הבנתי שצריך לעשות בדיקות שוב בשביל שיאשרו לי רישיון לאופנוע עכשיו פה הבעיה/שאלה עיקרית שלי אני סכרתי ועד שאישרו לי תרישיון לאוטו לקח איזה כמה חודשים טובים של שליחות מסמכים וכל מיני מכתבים מרופאים עכשיו אני יצטרך לחזור שוב על כל התהליך הזה ? יכול להיות מצב שבגלל שיש לי סכרת לא יאשרו לי רישיון על אופנוע למרות שיש לי רישיון לאוטו?

3. כמה בערך עולה לעשות רישיון לאופנוע ? ואם חייב להתחיל מ125 סמק או שאפשר להתחיל מרישיון של מעל לזה ?

 

תודה

ושיהיה אחלה יום =]

פורסם

אם יש לך רישיון לאוטו מעל שנתיים אתה פטור מתאוריה אתה רק צריך להחתים את הרופא משפחה ולעשות בדיקת עיניים ואז ללכת למשרד הרישוי שיחתמו לך על פטור מתאוריה.

ולא חייב עד 125 סמק למרות שזה כבר לא לפי נפח מנוע אלא לפי כוחות סוס

A2 - עד 14.6 כ"ס

A1 - עד 33 כ"ס

A - מעל 33 כ"ס

ואתה יכול לעשות לA1 מעל גיל 18 מבלי לעשות קודם A1

 

לגבי הסוכרת אני לא יודע איך זה עובד

פורסם

התשובה נחלקת למספר חלקים.

תיאוריה בכל מקרה לא תצטרך לעשות שוב.

במידה ואתה מעוניין ברשיון עד 125 סמ"ק (או יותר נכון רשיון מוגבל ל-14.6 כ"ס) ויש לך מעל לשלוש שנים רשיון לרכב, כל מה שצריך לעשות זה 8 שיעורים אצל המורה + טסט שבמקרה זה מדובר על מבחן שליטה במגרש סגור בלבד.

אם אין לך רשיון נהיגה לרכב מעל שלוש שנים, תצטרך לעשות כבר 15 שיעורים + טסט.

במידה ותרצה רשיון עד 500 סמ"ק, תצטרך לעבור 15 שיעורים אצל המורה + טסט שכולל מבחן שליטה במגרש ונהיגה בכביש הציבורי.

לאחר שנה שבה יהיה לך רשיון לאופנוע, תוכל להוציא רשיון בלתי מוגבל לאופנוע לאחר מעבר נוסף של טסט.

אין צורך להחתים את רופא המשפחה אם יש לך רשיון נהיגה אלא רק בדיקת עיניים + חתימה של משרד הרישוי על פטור מהתיאוריה.

בהצלחה.

פורסם

מתעלק.

 

עשיתי תאוריה לרכב לפני חצי שנה וכבר הוצאתי רשיון. האם בשביל להוציא רשיון A1 אני צריך לעשות תאוריה שוב?

 

 

תודה לעונים.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
התשובה נחלקת למספר חלקים.

תיאוריה בכל מקרה לא תצטרך לעשות שוב.

במידה ואתה מעוניין ברשיון עד 125 סמ"ק (או יותר נכון רשיון מוגבל ל-14.6 כ"ס) ויש לך מעל לשלוש שנים רשיון לרכב, כל מה שצריך לעשות זה 8 שיעורים אצל המורה + טסט שבמקרה זה מדובר על מבחן שליטה במגרש סגור בלבד.

אם אין לך רשיון נהיגה לרכב מעל שלוש שנים, תצטרך לעשות כבר 15 שיעורים + טסט.

במידה ותרצה רשיון עד 500 סמ"ק, תצטרך לעבור 15 שיעורים אצל המורה + טסט שכולל מבחן שליטה במגרש ונהיגה בכביש הציבורי.

לאחר שנה שבה יהיה לך רשיון לאופנוע, תוכל להוציא רשיון בלתי מוגבל לאופנוע לאחר מעבר נוסף של טסט.

אין צורך להחתים את רופא המשפחה אם יש לך רשיון נהיגה אלא רק בדיקת עיניים + חתימה של משרד הרישוי על פטור מהתיאוריה.

בהצלחה.

 

תיקונים קלים

עד 500 סמ"ק שונה והיום זה עד 33כ"ס (בערך 250 סמ"ק). או שניקרא לילד בשמו A1.

ובקשר לבדיקת רופא. אני שידרגתי עכשיו רישון מ A2 ל A1 (מ125 סמ"ק ל 33 כ"ס) וכן הייתי צריך אישור רופא משפחה. אבל ל A2 (125 ס"מק) לא הייתי צריך אישור רופא משפחה (רק רופא עניים).

פורסם

מקבל את התיקונים הקלים עופר 8)

בנוגע לבדיקת הרופא, אינני יודע מה המצב כשמגישים בקשה לרשיון ל-A1 מבחינה זו.

אכן ל-A2 כשעשיתי זאת לפני כשנה לא היה צורך לבדיקת רופא אלא רק לבדיקת עיניים.

פורסם

ואי תודה רבה על המידע

לפי מה שהבנתי ממכם אז בסך הכל צריך רק עוד בדיקת עיניים שיעורים וטסט

נקווה שזה נכון :)

פורסם

מה העלויות בערך?

של הרישיון, שיעורים, טסט, (טסט פנימי יש?) וכו'.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם

לרשיון A2 (הכי נמוך) לא הייתי צריך אישור רופא משפחה.

לרשיון A1 כבר הייתי צריך אישור רופא משפחה.

עצה שלי אם אתה לא לחוץ בכסף או זמן תעשה ישר על A1.

שעור עולה 85 פלוס\מינוס 10 ש"ח

טסט על A1 עלה לי באזור ה600 ש"ח, 132 או משהו כזה עמלה שמשלמים בדואר וכל השאר למורה על שעור פלוס השכרה של האופנוע לטסט.

אין טסט פנימי.

מספר שעורים מנימילי זה רק המלצה לרוב (לפחות אצל שני בתי ספר שאני הייתי בהם).

זה לא אומר שצריך לקחת את מינימום שעורים כדאי לעבור טסט, קח שעורים עד שתרגיש ביטחון על האופנוע. פה טעויות עולות הרבה (ואני לא מדבר על כסף).

 

A1 עברתי טסט בחודש האחרון וA2 ממש לפני החורף.

ככה שזה די טרי הכל, אבל אני מדבר רק מהניסיון שלי. יש מצב שזה שונה ממקום למקום.

 

עצות: חפש בחנויות ציוד וכו יש חוברת (חינמית) על שם טל שביט ז"ל. המון טיפים שימושיים בשפה קלה וברורה.

חפש סרט בשם Twist Of The Wrist II ותשנן כל מילה!.

כמובן שתמיד טוב לקחת קורס נהיגה מתקדמת.

פורום פול גז.

ותלמד מה זה היגוי הפוך!

 

עפר (בלי וו)

×
×
  • תוכן חדש...