רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
C-3 פיקאסו AIR-CROSS 1 2
מאת bagira-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בד"כ אני נגד הקונספט הזה של "בא ניקח רכב סטנדרטי, נזרוק עליו כמה פלסטיקים ונגיד שזה קרוסאובר". יצרן רכב צריך לדעתי האישית קצת יותר להתאמץ ולהשקיע ושהקרוס-אובר שלו יראה כמו רכב עצמאי בפני עצמו (כמו IX35 ולא כמו סובארו VX). לאחר שזה נאמר, כמובן שלכל כלל יש את היוצא מן הכלל. סתם בשיטוט ברשת נתקלתי ב C3 ברזילאית (ייצור סידרתי של סיטרואן ברזיל) שממש מצאה חן בעיני, קבלו את ה"קרוס-אייר". מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 2 תגובות
- 713 צפיות
היום הייתי במבחן רישוי עם גרור החפצים שלי (500 ק"ג). יש להם עכשיו יציאה חדשה - הלוחות הזוהרים הקיימים (פסים אלכסוניים) זה אאוט. עכשיו צריך לוחות חדשים. למה? ככה! אפשר להוציא מהבן אדם עוד כמה שקלים. האם מישהו יודע איזה לוחות בדיוק ישביעו את רצון גאוני משרד התחבורה?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
שלום חברים, כפי שהבטחתי, הזמן רץ (כשנהנים) ועברה לה שנה ראשונה עם הרכב. הרכב ממודל 2006 (עלה לכביש באפריל 2006), ידני , ונהגתי בו כ17,500 אלף ק"מ משולבים בפקקים, בין עירוני ועירוני וזה מלבד נסיעות פאן מפעם לפעם. להלן סיכום עלויות אחזקה במהלך השנה. סה"כ קרתה תקלה אחת במהלך השנה במהלכה התקלקל ה PCV שהוא רכיב שהיה ידוע מראש שייכשל בשלב מסויים, עלות החלק המקורי 600 + מע"מ. לפני רכישת הרכב על ידי ,מאז שיצא מהסוכנות התבצעו 4 טיפולים במרווחים של 15K ע"י הבעלים הקודם, ללא שום תקלה במהלך התקופה. כל השאר - אחזקה שוטפת מעודכן בטבלה המצורפת , אעלה עלויות דלק בהמשך. הייתי מפרסם התרשמות על הרכב עצמו אבל המטרה היא לא לפתוח עוד דיון בו יהיה ויכוח מי יותר טוב, …
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
שלום פורום נהגים חביבים. אני מעלה לפה הודעה כדי שכולם ידעו, ויזהרו, כי זה בנפשינו. רצ"ב הוכחה, שחור על גבי פיקסל. תאריך העבירה לכאורה: 20 באפריל 2012. תאריך משלוח הדו"ח: 22 באפריל 2012 (יומיים... הבטיחו, קיימו) עכשיו כנסו לכוננות ספיגה. שתי סיבות: 1. אם אתם חורגים מהמהירות בצומת מצולמת, תחטפו דו"ח. 2. כשהמידע הזה יצא לציבור, והוא יצא כי אני מתכוון להוציא אותו בכל ערוץ אפשרי, מה שיקרה זה שכל נהג שיראה אור ירוק מהבהב ברמזור ידפוק ברקס ובלימת חירום של החיים שלו, כי מבחינתו - זה או לתת קצת גז ולעבור בכתום (זה חוקי!!!) אבל במהירות טיפה גבוהה מהמהירות המותרת (דינו לקבל דו"ח), או לתת ברקס ולהינצל מהדו"ח. תודה לחוטף הדו"ח על הסכמתו להעלאת…
הודעה אחרונה מאת blackice, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 32 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני מופתע שלא פתחו על זה שרשור עד עכשיו http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2531883 35.7 ק"מ לליטר, NICE....
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
- 7 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
קרול שלבי הלך היום לעולמו, שלבי היה פעם לפני המון שנים (שבחור לבן) נהג מרוצים אי שם בשנות ה50 אבל רובינו נזכור אותו בזכות יצרות מוטריות מפורסות שהיה אחרי עלהן במהלך השנים כמו AC COBRA,מוסטנג 500,350 ואפילו עזר לבנות את הGT40 האגדית. לאחרונה שלבי חגגו 50 שנה,כמובן עם עוד מוסטנג פסיכית.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברים, כן, שאלה של טירון אני מניח ואולי יש גם תשובה באינטרנט אבל הרגשתי צורך לשמוע מהמומחים פה את דעתכם: האם לג'אנטים ברכב יש איזושהי השפעה על הרכב/נסיעה או שהם באמת רק ליופי חיצוני ודקורטיבי של הרכב? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת Rinor81, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3 אלף צפיות
אלפא רומיאו ג'ולייטה 1.4 מולטיאייר עושה שרירים בגהנום הירוק. המגזין האיטלקי Al Volante לקח פעם נוספת את הג'ולייטה לנורבורגרינג, הפעם כאשר היא מצויידת במנוע 1.4 מולטיאייר בעל 170 כ"ס ומשודכת לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית מבית Zahnradfabrik המוכרים בקיצור ZF.* התוצאות מדברות בעד עצמן: 1''48'8 - שמונה דקות, ארבעים ושמונה שניות ומאית השניה. תהנו! http://www.alvolante.it/news/alfa_romeo_giulietta_tct_nurburgring-648756 *עריכה: תחילה נכתב בטעות כי התיבה היא מבית ZF. למעשה מדובר על פיתוח של פיאט (Fiat PowerTrain ו-Magneti Marelli) בשילוב יחידת הפעלה של BorgWarner.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
שאלה על משאית
מאת haimvrt- 1 תגובות
- 722 צפיות
יש את המשאית עד 15 טון עם צינור שאיבה בקבוקים למיחזור, כמה הילוכים יש לה ? זה כולל high ו low? ( מסקרן אותי לדעת) תודה
הודעה אחרונה מאת Superdror, -
שאלה על עדכון צי'טה 1 2
מאת TamirK- 17 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב, רכשתי ציטה בחו"ל. קניתי גם מנוי עדכון לכל החיים. עדכנתי חומרה ועדכנתי נתונים, זה היה דיי מזמן. כעת אני מנסה לעדכן שנית. בעדכון הנתונים, במקום לעדכן, התפריט מוביל אותי לקובץ השמור במחשב. אני מבין באתר של צ'יטה שאם זה קורה, הסיסמא והיוזר לא מעודכנים, או לא מזוהים. העניין, איך מגיעים לתפריט של עדכון היוזר והסיסמא? התפריט לא מציע את זה בשום מקום. תודה, תמיר.
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, יש לי בחינה חשובה אשר נמצאת בגבעתיים. אני צריך לנסוע בשעות הבוקר בערך בין 8-9 בבוקר... עכשיו השאלה שלי, אם מישהו יודע כמה זמן בערך נתקעים בפקקים בשעות הבוקר הללו. אני מתכוון לנסוע דרך כביש גהה(4) או כביש איילון. ואם מישהו יודע מה עדיף? אני מגיע מרעננה. מצטער אם זה אינו קשור לפורום. תודה רבה לכם יהונתן.
הודעה אחרונה מאת יהונתן279, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שבוע טוב. לאחרונה רכשתי סיאט לאון 1.8, ואני די מרוצה ממנה. בשבת ראיתי ליד ביתי לאון fr, ונוכחתי לראות שיש לה יחידות תאורה שונות, מעוגלות יותר בקצוות מהלאון שלי. מה פשר ההבדל? - זהו אחד השינויים בין הלאון ללאון fr? או שזו לפני מתיחת הפנים וזו לאחריה, או ששני הדגמים מגיעים בשתי הצורות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סתם, אני קורא באתר "הגה", ופתאום מגלה את ה "מציאה " הזאת! בכלל בשבועות האחרונים ראיתי מישהו מחפש רומסטר משומשת ב 80 K שקל.. אז הנה סופר משפחתית ב 85K.. http://motocar.ifeel.co.il/article/14572.aspx
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 8 אלף צפיות
כבר כמה שנים אני שוטף את הרכב בא.ת הישן מול "יינות ביתן " ב"דלק" , לאחרונה התחלפה ההנהלה והם ממש הגזימו הפעם. "המבצע" בתחנה כלל שטיפה חיצונית בתוספת 5 ש"ח, לאחר מכן התנו את השטיפה בתדלוק מעל X ליטרים הניגוב היה חלק אינטגרלי מהשטיפה עד הפעם האחרונה בה יצאתי משטיפה ,המתנתי כמה דקות ואף אחד לא ניגש לאחר בירור עם האחראי הבנתי שמעכשיו השיפה ללא ניגוב , "רוצה רכב יבש ? תנגב לבד..." האם תכלו להמליץ על תחנה באזור א.ת הישן בה היחס לפחות ,יהיה פחות מגעיל ? תודה
הודעה אחרונה מאת SeazeR, -
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
איך תגיבו אם תקבלו בדואר הודעה בנוסח הבא: "בהתאם לרישומנו, הרכב שבנדון רשום כגנוב או כאובדן גמור או כמבוטל. ניתן לקבל החזר אגרת רישוי..." הרכב שבנדון הוא רכב רגיל, שלא נגנב, לא עבר תאונה, רשיונו לא בוטל מעולם! הא? בהקשר זה אפשר בהחלט לצטט: "מדינה של מטומטמים".
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2529637
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
- 0 תגובות
- 548 צפיות
לכל התל אביבים אנחנו כבר מחכים לכם, כל הפרטים על האתגר נמצאים באפליקציה, כנסו: http://on.fb.me/UrbanBySubaru אייל מסובארו.
הודעה אחרונה מאת אייל מסובארו, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מבחן דרכים מעמיק ומאוד מעניין של הפורשה 911 קאררה S החדשה. הסקירה הועלתה על הכתב ע"י חבר פורום מוערך באתר http://www.rennteam.com, לאחר שקיבלתי את הסכמתו לעניין אני מעלה את זה כאן. *מתנצל מראש עקב הבלאגן עם סימני הפיסוק, אך טרם הצלחתי למצוא פתרון לבעיה. ------------------------------------------------------------------------------------------------ (NEW PORSCHE 911 CARRERA S (991 IN DEPTH – ROAD TEST/"Carlos from Spain" - Rennteam moderator After a weekend with the 991 Carrera S, I will try to give my personal impressions of the latest generation of 911, I will do it from the point of view of the previous generation 997 from which we come fr…
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- 6 תגובות
- 836 צפיות
מקווה שפתחתי את השרשור במקום הנכון. שלום לכולם המצב הוא כזה , סיימתי לימודי הנדסאי תעו"נ , עבדתי בתחום ושוב כמו בעבר הגעתי למסקנה שדווקא רכב זה מה שהכי מעניין אותי. נו אז מה עושים עכשיו? קודם כל המטרה: לימודים בתחום הרכב , והתקדמות בידע ובדרגות הלימוד עד הגעה למצב שבו אני פותח מוסך עצמאי, שלי. אינני מחפש את הדרך הקלה להשגת המטרה אלא את הדרך הנכונה והמקצועית ביותר להגעה אל היעד. יש לציין שיש לי ניסיון קל במכונאות רכב, עבדתי כשנתיים בסדנא מאוד מוכרת במרכז הארץ , יצא לי להחליף קלאצ,גיר, לפרק מנוע סופה לגורמים, מכיר את שמות החלקים המכאניים ברכב , יודע לבצע עבודות קלות ברכב, החלפת בולמים +בלמים, טיפולים, יצא לי לעשות אוברול לאופנוע xr 600 ועוד ועוד. …
הודעה אחרונה מאת אביב29, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, עשיתי נסיעת מבחן על פיקנטו הנ"ל, התרשמתי לטובה, ואפילו עשיתי הזמנה. למרות כל המבחנים שאני קורא ברשת ושאומרים שאין בעיה לרכב הזה לנסוע מחוץ לעיר, ואכן, נסעתי מתל אביב להרי ירושלים, במישור הכל טוב, בעליות לירושלים צריך לתפעל את ההילוכים כדי לשמור על מהירות סבירה. עדיין מכרסם בי הספק לגבי עמידות המנוע הקטן לאורך זמן(של שנים) בנסיעה יומית של 50 ק"מ (במישור). מה דעתכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
-
- 0 תגובות
- 783 צפיות
מהיכן ניתן לרכוש? ויש לי סופייה של אגזוז אבל החור שלה גדול קצת,יש אפשרות להתאים את זה באיזשהו דרך?
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי בחור ספרדי בנה לבד מנוע 12 צילינדר הכי קטן בעולם (לטענתו)..... http://www.youtube.com/watch?v=P_51Rj7SO7M&feature=related כמה סמ"ק הוא לדעתכם ? מה הספק שלו לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
היי. הייתי לפני יומיים בסוכנות של פולקסווגן כי אני מתכנן לקנות פולו. רציתי צבע לבן והוא אמר לי שאין להם, הוא לא יודע מתי יהיה להם, והזמנה מראש יכולה לקחת חצי שנה (נו באמת...). בקיצור חשבתי לקנות את הרכב בצבע שחור או אדום (עם עדיפות לראשון)... אפור נראה משעמם, כסף נראה יפה אבל רואים בכל מקום, אז נתקעתי עם מה שנשאר. בכל מקרה, כמה חם יותר בתא הנוסעים של אוטו שחור יכול להיות? האם זה הפרש רציני נגיד בין השחור לאדום (לא נראה לי..) או בין השחור לכסף (כן נראה לי... אבל שוב, כסף זה צבע משעמם)? כמה זמן אקסטרה המזגן יצטרף לפעול על פול קור כדי להגיע למעלות אליהן הוא יגיע עם אוטו כסוף למשל? אבי נוסע בטוארג שחורה ואני יכול לומר שממש בוער שם, והמזגן צריך לעבוד המון זמן כדי ל…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
השבוע אני מגיע לרכב בבוקר, ומגלה שפשוף + פס לאורך הכנף האחורית וקצת בדלת הימנית אחורית , הפס כולל צבע ירוק שאינו משתווה ליותר מדי אופציות (חברת אגד) , אני יודע בודאות שעובר מדי בוקר אוטובוס של אגד בתוך הרחוב שלי ואכן הגיוני שזו התוצאה משם, אך מה יש לעשות? הנהג בטח לא שם לב וגם אם כן - לא השאיר פרטים על החלון. קרה למישהו בעבר? הצליח לדבר עם אגד ולקבל פיצוי? או שחבל על הזמן שלי?
הודעה אחרונה מאת gt11, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
היי. אתמול יצא לי להיות בחניון תת קרקעי שהגישה אליו תלולה במיוחד. הגישה נעולה בשער וצריך להתקשר לפתוח, משמע, צריך לעמוד עם הרכב בשיפוע החד, לחכות שהשער ייפתח ולצאת. ברכב אוטומטי לחיצה אגרסיבית על הגז פותרת את הבעיה (אף על פי שהוא מדרדר כמו רכב ידני) ברכב הידני שלי לעומת זאת, אין שום גובה בקלאצ׳ שהצליח להחזיק אותי מלהדרדר אחורה במהירות, ומעבר לזה, רק לחיצה אגרסיבית על הגז עזרה לי, אחרי זמן ממושך, לצאת משם, וגם אז אני סבור שעשיתי נזק למנוע או לגיר(האוטו הריח לא טוב אחרכך) יש שיטה הגיונית לעלות את הדבר הזה?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, במהלך טיול בפולין נתקלתי בסוזוקי הנקראת - Suzuki Kizashi נראית כמו גרסת סדאן ספורטיבית ומוחצנת של הסוויפט. יש למישהו מושג במה מדובר? קצת נתונים? למה לא מייבאים אותה לארץ? במציאות היא די מרשימה לדעתי.
הודעה אחרונה מאת י.ל1, -
-
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
הרכב שלי משעבד לחברת מימון, ואני רוצה לטוס לכמה חודשים לחו"ל. אני רוצה את הרכב שלי איתי, האם זה בכלל אפשי לרכב משועבד ? תודה .
הודעה אחרונה מאת SP33DS73R, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 52 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אם מישהו במרחק 20 ס'מ ממני נגיד ואני בא לזנק עם האוטו, ואני נותן לו נגיעה (לזה שמאחורי) אשמת מי זה? לא קרה לי חס וחסה סתם התעניינות..
הודעה אחרונה מאת א רות, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היום ניסיתי לחפש קודנים באתר EBAY וכמעט ואין, מדוע ? האם בחו"ל מתקינים רק אזעקות ? נכון שלרכבים חדשים יש כבר קודן מקורי, אך עדיין במידה ומישהו גונב את המפתח אין שום סיבה שהוא לא יצליח להניע - הרי אין קודן. אז איך בכל זאת נלחמים בחו"ל בתופעה של גניבת מפתח ?
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מבצע יומיים באלפא. http://cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2620-%D7%99%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95-TCT-%D7%91-139,900-%D7%A9%D7%A7%D7%9C.html מקס.
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
