Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מציע לך לבדוק זאת ישירות מול מוסך רון מכיוון שאני בטוח שהרבה חלקים לרכבי קונצרן VAG זולים יותר מרכבי אופל וגם טויוטה.

מוסך רון מטפל גם ברכב של ידידה שלי טויוטה ראנקס וגם ברכבי מאזדה ואופל ונראה לי שיש דברים בגו וחבל סתם לפקפק.

 

מצחיק שהתייחסת רק לאופל וטויוטה - כאילו היו הם היצרנים הנוספים היחידים של מכוניות המיובאות לארץ.

זה לא חדש שהמחירים של חלקים מקוריים ליפאניות הוא שוד לאור יום (וזה בלשון המעטה) - אבל בין זה לבין לומר שב- VAGיות החלקים המקוריים הם הכי זולים מבין כל היצרנים בשוק כיום, יש מרחק גדול.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, מעל 35 (אם לא תהיה לך חברה צעירה יותר) - יש מדרגת ביטוח נוספת ;-)

סתם לשם השוואה, הביטוח שלי, דרך אלייד (סוכנות של צ'מפיון, לא זוכר את שם המבטח), לכל נהג מעל 35, ל- GTI החדשה, הוא כמה מאות שקלים יקר יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מצחיק שהתייחסת רק לאופל וטויוטה - כאילו היו הם היצרנים הנוספים היחידים של מכוניות המיובאות לארץ.

זה לא חדש שהמחירים של חלקים מקוריים ליפאניות הוא שוד לאור יום (וזה בלשון המעטה) - אבל בין זה לבין לומר שב- VAGיות החלקים המקוריים הם הכי זולים מבין כל היצרנים בשוק כיום, יש מרחק גדול.

 

איציק

התייחסתי לרכבים של אופל וטויוטה מכיוון שרכבים אלה נמצאים ברשות משפחתי ואני מכיר טוב את ההוצאות שלהם על תיקונים וטיפולים לרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

איך זה שהטיפולים שלך כ"כ זולים ?

טיפול קטן אצלי נע כ 1500 ש"ח

טיפול גדול שעשיתי ל 60 אלף + החלפת רפידות מקוריות של VW יצא לי כ 3200.

משהו לא בסדר אצלי?

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

אלו המספרים , מה לעשות. כנראה שאתם מבינים למה תמיד הייתי אנטי קניית רכב "רגיל" למטרת הפחתת עלויות , כי נכון להיום הסובארו והקורולה במשפחה שלי עולות פי כמה וכמה לאחזקה.

גם אם היה יוצא פי 2 , הייתי מפרסם מה שהיה יוצא. אין לי מה להסתיר. הכל כאן מפורט לרמת השקל.

 

כנראה שהסוד הוא :

1. לא לטפל בחברה. אתה גם משלם יותר וגם מקבל טיפול לא מקצועי אז למה זה טוב בעצם?

2. להיות עם אצבע על הדופק ולעשות תחזוקה מונעת.

3. לקנות רכב שהיה שמור לאורך כל הדרך וגם לשלם עליו מעל המחירון אם צריך (לא לחפש את הזול כי זה עולה יקר בהמשך!)

4. להכיר את מחירי החלפים

5. לטפל במוסך אמין עם מחירים סבירים שלא יחליף לך סתם חלקים אם לא צריך .אם לא בטוחים בתקלה אז נהפוך הוא - ירכיב לך חלקים על חשבונו למטרת בדיקה אם צריך (אני מכיר כמה חברי פורום שקיבלו שירות כזה)

 

צריך גם ידע והבנה קצת מעבר לבסיסיים אם אתה מטפל בחברה, כדי לדעת שלא מסבנים אותך !

 

איציק נ. , דווקא רון השווה את המחירים לצרפתיות . אבל עזבו. זה לא הדיון כאן. רציתי לשתף במספרים לטובת כולם ואולי לשבור קצת סטיגמות,אבל בטוח לא לנפנף בהם לראווה וליצור ויכוחים.

 

 

 

vw-golf , אם אתה רוצה תתחיל להעלות כאן חשבוניות או פירוט של מה שנעשה בטיפול כדי שאוכל לשים את האצבע על איפה עשקו אותך.

למה שטיפול קטן יעלה 1500 שקל ? לא נשמע לך מוגזם ? הרי מה מחליפים כבר ? פילטר אוויר, פילטר שמן ושמן ? (אולי פילטר מזגן למרות שצריך בכל טיפול שני).

טיפול קטן בחברה לא צריך לעבור את ה500-600 שקל וזה מה שאחותי משלמת עם הפולו.

גם הבעלים הקודמים של הרכב שילמו המון כסף על טיפולים בחברה, סכומים דומים למה שאתה מדבר עליהם. כנראה זה משתנה ממוסך למוסך ואולי התמחור עולה כשרואים רכב יקר יותר, לך תדע.

 

בכל מקרה - כשאתה רואה את עלויות הטיפולים בטבלה שלי אל תשכח לחבר להם את השמן שנמצא במשבצת הסמוכה...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,

 

כעקרון אתה צודק, לטפל בחברה - לרוב מטופש.

 

ואל אף שצ'מפיון נונתים רק שנתיים אחריות וזו בדיחה לכשעצמה,

ברכב חדש / באחריות עדיין משתלם לטפל בחברה...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

נתונים מרשימים ועוד יותר מרשים הירידת ערך הפעוטה.

תמיד בתקופת האחריות כדאי לטפל במורשה בנסועה רגילה זה 2-3 טיפולים בשנתיים,

ואם יש בעיה יש הוכחות של טיפולים במורשה.

ולפי מה שאני יודע החלפים המקוריים של הונדה בין היקרים שאני מכיר אם לא אה.

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

לא דובר על רכבים באחריות. הרכב הזה 5 שנים על הכביש.

מי שקונה רכב חדש, טיפולים במחיר גבוה לא אמורים להפחיד אותו,

מה שכן צריך להפחיד אותו זה חוסר מקצועיות בטיפול ברכבו היקר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

סה"כ קרתה תקלה אחת במהלך השנה במהלכה התקלקל ה PCV שהוא רכיב שהיה ידוע מראש שייכשל בשלב מסויים, עלות החלק המקורי 600 + מע"מ.

 

 

 

דיי פתטי להגיד "רכיב שהיה ידוע מראש בלה בלה בלה". אפשר להגיד תקלה חוזרת ברכב, מחלה, הצתרפתות, אבל אל תתיפייף...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

דיי פתטי תמיד לחפש את הרע בכל דבר. תלמד פעם לפרגן לאנשים שמשקיעים מזמנם לטובת חברי הפורום.

לפחות אני מודה כשיש תקלה בניגוד לאנשים שמנסים להציג כאן רכבים מסויימים ככליל השלמות בזמן שהם לא יוצאים את דלתות המוסך.

 

ידוע שברכיב המקורי שיוצר בשנת 2005 נוטה לקרוס בשלב מסויים ,ידעתי זאת כחלק מסקר התקלות האופייניות שערכתי לפני שקניתי את הרכב ולכן זה היה צפוי מבחינתי.

נכון, חברה נורמלית היתה עושה ריקול , אבל ידעתי שזה יקרה בשלב מסויים. בהנחה שהכושל החזיק 5 שנים , אז המשופר אמור להחזיק לאורך שאר חיי הרכב. הלוואי שבכל אחת מהשנים הבאות אחווה תקלה של 600 ש"ח בלבד. :)

 

אני עובד על חישוב עלויות הדלק, יעלה בהמשך.

בינתיים מסתמן ממוצע של איזור ה 1:9.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אהלן איל,

 

עשית לי חשק:) עכשיו הסתכלתי אצלי באקסל, מה היא העלות של אחזקת הBMW 320I 2007 שלנו.

 

וייצא לי 14700 ש"ח לשנה כולל טסטים, טיפולים וביטוח אך ללא ירידת ערך. מוצרי קוסמטיקה גם לא הכנסתי אני מאמין שזה עוד איזה 600 ש"ח.

 

אני יפתח גם נושא חדש עם פירוט.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

איציק נ. , דווקא רון השווה את המחירים לצרפתיות . אבל עזבו. זה לא הדיון כאן. רציתי לשתף במספרים לטובת כולם ואולי לשבור קצת סטיגמות,אבל בטוח לא לנפנף בהם לראווה וליצור ויכוחים.

לא מדובר כאן על ויכוח - אלא על נקודה עקרונית שהעלת והיא עלולה להטעות.

אם רון השווה את המחירים לצרפתיות (עם דגש על פג'ו וסיטרואן), אני מוכן להתערב שברוב החלקים הפופולאריים - עבור המכוניות הפופולאריות של כל יבואן (כל דגמי ה 1.6\2.0-אוטומט למינהם) המחירים של לובינסקי (בחברה ! לא דרך יבוא מקביל ושאר קומבינות) יהיו יותר זולים מהמחירים של צ'מפיון מוטורס. החלקים הפופולאריים שאפשר לקבל איזשהו מדד עבורו הם: חלקי בלמים (צלחות, רפידות) וחלקי בלאי אחרים (צינורות, פולי מנוע, רצועות תזמון, סטים לרצועות תזמון, מצתים, סננים, מנוע-מאוורר לרדיאטור, סלילי הצתה וכו').

עם כל הכבוד לצ'מפיון, אני עדיין חושב שבלובינסקי (ותשים לרגע את כל סטיגמות השירות בצד של היבואנים האלו) מחירי החלפים הם מן הזולים ביותר שנמצא למצוא כיום בשוק הישראלי, אם לא הזולים ביותר. אם תכניס למשוואה גם פנסים למשל, הרבה יבואנים אחרים יכולים להחוויר מול המחירים של לובינסקי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...