Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עלות החלק בארץ : 600 + מע"מ

 

אם הייתי מזמין אותו מחו"ל , העלות שלו היתה בערך שליש.

למעשה הזמנתי אחד מחו"ל כדי להחליף בכל מקרה והחלק היה צריך להגיע בתחילת מאי , אבל הגורל רצה אחרת :)

 

TosTos, הרכב הבא אחרי תקופת הGTI למיניהן חייב להיות בימר, השאלה אם אצליח למצוא אחת בתקציב ובדרישות אם וכאשר....

 

החלפתי לחבר במיאטה את הPCV, 3 דקות עבודה, עלות 6.5 דולר !!!

 

בגלל זה הסקרנות הורגת אותי, אני חייב לבדוק בחנות שאני קונה כמה עולה החלק לגולף שלך .

haters will hate

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קוראים להם תושיה והם ספונסרים של הפורום למיטב זכרוני.

 

 

מבחינת נתוני דלק, ביצעתי תיעוד לאורך 16,069 ק"מ , המספרים הם כאלה:

 

צריכת דלק ממוצעת : 1:9.4 , רוב הנהיגה שלי היא בין עירונית אבל חלק לא מבוטל ממנה בפקקים.

סה"כ ליטרים דלק שנצרכו : 1708 ליטר

סה"כ כסף שולם על דלק : 10,915 ש"ח

 

התדלוקים מעורבים : התחלתי עם אוקטן 98, במשך תקופה בדקתי 95 , חזרתי ל98 ומאז העלייה החדה בחודשים האחרונים במחירי הדלק - עברתי ל95 באופן קבוע תוך פשרה מינורית על ביצועי הרכב.

מבחינת הגדרות יצרן ניתן לתדלק ברכב את שני סוגי הדלקים ללא שום בעיה.

 

מבחינת יחס פנימי : בנסיעות התגרזנות / פאן צריכת הדלק עלתה משמעותית, בנסיעה מנהלתית (עד כמה שאפשר לנסוע מנהלתי עם רכב כזה) צריכת הדלק השתפרה משמעותית.

 

כל הנתונים רשומים בפנקס שלי , ללא הסתמכות על מחשב הרכב.

 

מבין לחלוטין את השיקול הכלכלי במעבר חזרה ל-95...

 

אצלי ברכב ההורואות הם לאוקטן 98 בלבד תוך שגם על מכסה הדלק מצוין:

Min ROZ 98

 

:shock:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
מבין לחלוטין את השיקול הכלכלי במעבר חזרה ל-95...

 

אצלי ברכב ההורואות הם לאוקטן 98 בלבד תוך שגם על מכסה הדלק מצוין:

Min ROZ 98

 

:shock:

על איזה רכב מדובר וקוד מנוע כפי שרשום ברישיון הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני אישית ממלא / ימשיך למלא 98 גם ככה, אבל תודה... הדלק בארץ לא הכי איכותי ואני מעדיף לתת לאוטו כזה את הטוב ביותר ;)

 

יחד עם זאת, מה היחס דחיסה במנוע?

ולמה כתוב מינימום 98 על מכסה טנק הדלק?

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
אני אישית ממלא / ימשיך למלא 98 גם ככה, אבל תודה... הדלק בארץ לא הכי איכותי ואני מעדיף לתת לאוטו כזה את הטוב ביותר ;)

 

יחד עם זאת, מה היחס דחיסה במנוע?

ולמה כתוב מינימום 98 על מכסה טנק הדלק?

 

השאלה אם כתוב בעברית או אורגינל מהיצרן.

אצלי יש מדבקה בעברית שאומרת 98 ומתחתיה רשום 95 עם 98 בסוגריים (או ההפך, לא זוכר)

 

 

להלן בדיקת דיינו שבוצעה על גולף GTI תוך שימוש בשני סוגי הדלקים , קרדיט לאביחי מE&A שהעלה את זה בפורום אחר

 

http://blogs.insideline.com/roadtests/2011/04/2010-volkswagen-gti-the-effect-of-octane-on-its-power.html

 

 

החלפתי לחבר במיאטה את הPCV, 3 דקות עבודה, עלות 6.5 דולר !!!

 

בגלל זה הסקרנות הורגת אותי, אני חייב לבדוק בחנות שאני קונה כמה עולה החלק לגולף שלך .

 

בנצי, הרכיב עובד ובנוי שונה מרכב לרכב.

זה כמו שתגיד : מנוע.

 

המחיר בארה"ב הוא 60 דולר לא כולל משלוח. (חלק מקורי אצל דילר מורשה)

אני אישית העדפתי לא לחכות כי לנסוע עם PCV פרוץ זה לא הדבר הכי בריא לאוטו.

 

http://www.ecstuning.com/Search/06F_129_101_N/

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הכיתוב הינו באנגלית וללא מדבקה בעברית כלל וכלל.

 

כך הגיע במקור מהיצרן להערכתי...

 

גם אם זה לא היה כתוב - זה מה שהייתי מתדלק (אבל אני פאנט:) .

 

לגבי בדיקת הדיינו, (אכן, תודה לאביחי) ההבדלים אמנם לא גדולים אבל נזכיר כי הבדיקה הייתה לרכב סטנדרטי. ברכב משופר - ההפרש גדל בהרבה.

 

בנוסף אני מעדיף לתדלק 98 לא רק בשביל הכוח אלא לשמירה על חיי המנוע לאורך זמן...

 

אייל,

מהי ההתרשמות שלך לגבי זמינות הכוח והביצועים בתדלוק 98 (איכותי) מול 95 (איכותי גם כן)?

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

יחס הדחיסה אצלך הרכב הינו 9.8:1, יש לציין שלא רק יחס הדחיסה קובע את אוקטן הדלק אלא גם מערכת ניהול המנוע.

מערכת ניהול ההצתה/הזרקה המותקנת אצלך ברכב היא מסוג Motronic MED 9.1 אשר מסוגלת להתמודד עם דלק באוקטן 95 ללא שום בעיה.

צא מהסרט שדלק באוקטן 98 יישמור לך על המנוע. מלא רבע מיכל באוקטן 95 ובדוק האם מופיעים צילצולי מנוע.

עדיף שמישהו אחר ייסע ברכב כי בעל הרכב עלול להיות משוחד.

איזה כייף לי :)

פורסם

חיי המנוע? אתה מחליף כל חצי שנה, לא? ;)

 

מסכים עם קודמיי הממליצים על 95. רק אם יתגלו בעיות, תעבור לאוקטן גבוה יותר.

משכנתא זה קל

פורסם

בדיחה על חשבוני... :oops:

 

עם הרכב הזה בכוונתי להישאר לפחות 3 שנים!! :)

 

באמת שאין הבדל גדול בין המחיר שאני משלם על ליטר 98 לליטר 95...

 

חוץ מזה שברכב עם מנוע TSI החדש והכ"כ מתקדם עם מע' הזרקת הדלק שלו ושמפיק כ"כ הרבה כוח, אני מעדיף להישאר עם ה-98 ללא כל קשר למחיר

 

 

אבל קצת סטינו מהנושא של השרשור הזה, לא? ;)

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לא נעים לי לרשום את זה, אבל תדלוק בסוג דלק מסויים זה בין היתר עניין של כסף. צריך לבצע חישוב של עלות תועלת.

למרות שאני מסכים עם NAKAMICIHI ו FITCH, מי שיכול להרשות לעצמו להוציא מהסוכנות לאון קופרה ב200K לאחר שאיבד עשרות אלפי שקלים ירידת ערך באיביזה FR שנמכרה אחרי חודשים ספורים, אז אוקטן 98 או 95 באמת לא משחק תפקיד מבחינה כספית.

 

בכל מקרה אני רואה את ההבדל בביצועי הרכב בין שני סוגי האוקטנים כזניח עד לא קיים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...