Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר 95 זה לא 95 וכאשר 98 זה לא 98 הוויכוח הוא קצת שטותי, בייחוד שרוב הזמן כלי הרכב לא נלחצים pedal to the metal

 

טוב לראות שרשורים שנותנים תמונת מצב אמינה של הוצאות רכב , ושאולי גם מנתצים מוסכמות של קוראים רבים שחושבים כי לרכב בעל ניחוח ספורטיבי מתלווה תג מחיר "אכזרי" באחזקה.

 

והנוסחה הטובה ביותר היא למצוא רכב מתוחזק ושמור להפליא אחרי מספר שנים על הכביש כדי להינות מירידת ערך נמוכה יחסית לעומת השנים הראשונות.

 

שתהיה לכולם הנאה בהנעה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל, פרשתי כאן את כל הנתונים האמיתיים, נתתי לאנשים להכנס לי לכיס וכל זאת לטובת חברי הפורום.

 

ואנחנו מעריכים זאת מאוד!!

 

אני לא יודע כמה ידידיי כאן נוסעים בשנה, אבל אשמח לשמוע (roiei וGuyHar)

 

האמת שבכלל לא הרבה, בערך 10K בשנה...

 

GuyHar, אם אצלך אלו הוראות היצרן אז אין סיבה לחרוג מהן.

בכל מקרה- גם אני בחצי השנה הראשונה תדלקתי 98 עד שהתחלתי לחשוב האם זה באמת נחוץ.

 

קשה לי להאמין שאי פעם אעבור ל-95, אבל אני לחלוטין מבין מאיפה אתה בא...

לגבי הוראות היצרן, אני מניח שלא שבאמת יקרה כלום למנוע כלום אם אתדלק 95 אבל ההמצלה היא ספיציפית ל-98 (בלבד) אז אני הולך איתה :wink:

 

יש לי פילוח (באקסל) לפי סוג אוקטן וגם לפי תחנה וגם לפי עוד כל מיני פרמטרים שיקראו לי פסיכי אם אציין אותם :D

 

דווקא מאוד נשמח לראות !!

 

תגובותי לעיל,

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
ידוע לי שהיצרן מאפשר 95 (גם בקליאו שלי וגם בקליאו הקודמת), אבל גם ידוע שהיצרן ממליץ על 98.

אני דווקא לא רשמתי את זה מתוך ידיעה שאיבוד הביצועים זניח, רשמתי על זה מתוך מחשבה לעתיד לשמירה על אורך חיי מנוע.

 

למה ש-98 ישמור על אורך חיי המנוע?

פורסם
יש לי פילוח (באקסל) לפי סוג אוקטן וגם לפי תחנה וגם לפי עוד כל מיני פרמטרים שיקראו לי פסיכי אם אציין אותם :D

 

quote]

ניקיון השירותים בתחנה?? :-P

seat leon 1.8 tsi DSG

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אוקיי,

אז עברה לה קצת יותר משנה והגיע הזמן לעדכון השרשור העוקב אחרי תחזוקת הרכב.

בשנה זו הרכב גמע 17,000 ק"מ.

השנה לא היו תקלות ברכב (טפו טפו טפו) , בוצע טיימינג מלא וזו היתה ההוצאה העיקרית.\

המשכתי בביצוע טיפולים מדי 10K (המלצת יצרן 15K) מה שגרם להוצאות נוספות, אבל זו העדפה שלי.

 

לקראת השנה השלישית, עלויות הביטוח ירדו מעט ובוטל הצורך בפויינטר כלומר בדו"ח הבא נראה חסכון כולל של 1000 ש"ח ביחס למה שהיה בשנה החולפת, כמו כן אגרת הטסט השנתי ירדה מ2400 ל1860.

 

 

 

המכה הגדולה השנה באה מכיוון של לוי יצחק / יד 2 , התרסקות ערך פנומנלית של כ25K בשנה אחת !!!

(שלא נדע מטומאה)

בינתיים הכל תאורטי כי אין תוכניות להחלפת הרכב. עם זאת כזו צניחה לא ראיתי באף רכב שהיה בבעלותי בעבר.

עלויות אחזקה שנה שניה.png

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

סך הכול אני רואה שמחירים מבחינת אחזקה לא כאלה יקרים,חוץ מהטסט,מאוד הפתיע אותי הביטוח חשבתי שיעלה הרבה יותר,מה הנתונים שלך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני חושב שהאחזקה לא יקרה. חלקים מקוריים בלבד ועוד כולל הביטוח.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

סה"כ מאוד סביר.

 

חוץ מירידת הערך הפנומנאלית, רוב העלויות פה מאוד דומות לקליאו שלי (וזאת מילה טובה לגולף, וקצת פחות טובה לקליאו...)

 

מה צריכת הדלק המשוקללת לאורף התקופה?

מגאן 265

פורסם

אייל - תודה, הטבלה מעניינת מאוד ולא מפתיעה את אלה שברשותם מכוניות יקרות ומבינים שעיקר הוצאות האחזקה של הרכב נמצאות בסעיף ירידת הערך ולא בשום מקום אחר.

 

הערה אחת - התחזוקה של הרכב אמנם לא מתפשרת מיכנית אבל חסכונית בהוצאה הכספית, שמני המנוע נרכשו ישירות מהחנות, הרכב טופל אצל רון ומצתים הוזמנו מ- EBAY.

 

בעלים פחות מיומן ממך יאלץ להוסיף עוד 50% על מחירי הטיפול ששילמת.

 

עוד עניין - באחד הדיווחים הקודמים שלך רשמת שיש לך מסקנות ברמת תחנת דלק ולפי אוקטן, האם זה עדיין אקטואלי? תהיה מוכן לשתף?

פורסם

על פניו עושה רושם כי מדובר בעסקה משתלמת עם כ-1000 ש"ח אחזקה נטו בחודש, ברשותך תוכל לשתף אותנו בהוצאות הדלק גם כן? במידה ויש לך מעקב אחר הנושא?

מעניין אותי לדעת איך נסועה של 17,000 ק"מ ברכב טורבו מתבטאת במחיר, ואיך זה מעלה את העלות של אחזקת רכב מהסוג הזה.

 

תודה.

פורסם

נוריד את טיפול הטיימינג שעושים פעם ב ? ממש שפוי ועוד לרכב מהסוג הזה

 

דלק כמה עלה שנתי?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האמת שכרגע אנו שוקלים, לאחר שנה+ עם ה- GTI, אבל גם תינוקת+, האם להישאר עם הרכב עד שהיא תעבור לטיולון ואז אין שום סיבה להחליף, גם בנסיעות לסופ"ש או לעבור לרכב קצת יותר "משפחתי" ע"ע קאנטרימן (רחמא ליצלן, אשתי חושבת הוא נאה על אף שהוא סוג של ג'יפון), G37 או IS.

דווקא הדיווח שלך מאוד משרה ביטחון ביחס לאחזקת הרכב לטווח ארוך, גם מעבר לתקופת האחריות הפורמאלית.

 

לגבי דלק: ה- GTI DSG שלנו צורכת בממוצע 1:10.5, בנסיעות מעורבות (נטיה ליותר עירוני) עם מזגן. כשאני נוהג הממוצע קצת יורד, ל 1:9.5 (שזה מאוד סביר, הייתי בטוח שיהיה גרוע יותר), וכשאשתי נוהגת זה קצת עולה, באותו יחס+.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שום דבר לא פנומנלי בירידת הערך, 25% בשנתיים זה סביר או מעל הממוצע, הרכב בן 6 וחדש מדגם משודרג עולה 180K, והשנה האחרונה היתה שנת ירידה ענקית בכל הדגמים.


×
×
  • תוכן חדש...