Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה ששיתפת אותנו במידע, תמיד טוב שיש מידע מהסוג הזה זמין.

עלות אחזקה כמעט 15K, ירידת ערך כמעט 5K, דלק בחישוב זריז כ10K. לא יודע מה איתכם אבל להוציא 30K על רכב בשנה זה המון כסף. (מה שכן שמירת ערך להיט).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אמיר74, אני לא יודע איך לבשר לך את זה אבל רכב זו הוצאה, לא השקעה. אם אתה לא רוצה להוציא כסף - לך ברגל :)

המספרים שאתה רואה כאן אלו סדר גודל של מספרים שכל בעל רכב משפחתי חדיש יחסית משלם , פשוט רוב האנשים אף פעם לא משקיעים את הזמן ושמים את הכל באקסל ומחברים את זה יחד , אלא משלמים פה 500 על טיפול כזה ,שם 1000 על טיפול אחר, הביטוח יורד באשראי הטסט יורד בצ'ק ואז מפה לשם אתה מגיע לסכום הזה.

גם הדלק - אתה לא מרגיש אבל בן אדם ממוצע מתדלק פעם בשבוע, מפה לשם אתה חוצה את האלפייה בחודש.

[או לחילופין יש את המצחיקים שמתדלקים כל פעם ב100 שקל ועושים זאת פעמיים שלוש בשבוע ואז זה נראה להם זול :)]

 

 

בקשר לאחריות: בשנתיים הראשונות לדעתי כן כדאי לטפל במורשה (אבל לבחור אותו היטב) כי אלו אמורים להיות בסה"כ טיפולים שוטפים.

עוד משהו מעניין בקשר לאחריות מאחר והייתי נוכח בזמן חתימת הזמנה של פולו חדשה מול צ'מפיון בתחילת השבוע - הם רושמים במלים בחוזה אחריות שנה שלישית של רצון טוב ומפרטים מה זה כולל ומה התנאים לכך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

OK,חוץ מרון,איזה מוסך מורשה יש במרכז ששווה הגעה מהצפון (שעתיים+) ולא מאכזב בד"כ? :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

דווקא שמעתי מקרוב משפחה שהמוסך בנצרת הוא טוב מאוד ,מקצועי ונראה כמו בית מרקחת.

המשפחה שלי מטפלת במוסך העוגן בנתניה , לפי התרשמותי הם עובדים שם יפה.

 

על המרכזי בבני ברק ועל פליקס לא תקבל ממני המלצה, על קלדס בראשון קיבלתי המלצות חמות מחברי פורום אחרים.

בשביל טיפולים שוטפים בסקודה פאביה לא הייתי נוסע רחוק מדי, זה לא רכב שדורש מומחיות מיוחדת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בנצרת אכן מומחים וממש בית מרקחת כשנכנסים לשם,לצערי הם לא מטפלים בסקודה (ביררתי בטלפון).

 

בגולף טיפלתי שם קבוע,ללא ספק שווים כל שקל.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש משהו מומלץ באחים מסלאוויטה, בת"א, זה ליד עזריאלי. אני חושב שרועי מטפל שם ב- GTI שלו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

קוראים להם תושיה והם ספונסרים של הפורום למיטב זכרוני.

 

 

מבחינת נתוני דלק, ביצעתי תיעוד לאורך 16,069 ק"מ , המספרים הם כאלה:

 

צריכת דלק ממוצעת : 1:9.4 , רוב הנהיגה שלי היא בין עירונית אבל חלק לא מבוטל ממנה בפקקים.

סה"כ ליטרים דלק שנצרכו : 1708 ליטר

סה"כ כסף שולם על דלק : 10,915 ש"ח

 

התדלוקים מעורבים : התחלתי עם אוקטן 98, במשך תקופה בדקתי 95 , חזרתי ל98 ומאז העלייה החדה בחודשים האחרונים במחירי הדלק - עברתי ל95 באופן קבוע תוך פשרה מינורית על ביצועי הרכב.

מבחינת הגדרות יצרן ניתן לתדלק ברכב את שני סוגי הדלקים ללא שום בעיה.

 

מבחינת יחס פנימי : בנסיעות התגרזנות / פאן צריכת הדלק עלתה משמעותית, בנסיעה מנהלתית (עד כמה שאפשר לנסוע מנהלתי עם רכב כזה) צריכת הדלק השתפרה משמעותית.

 

כל הנתונים רשומים בפנקס שלי , ללא הסתמכות על מחשב הרכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אמיר74, אני לא יודע איך לבשר לך את זה אבל רכב זו הוצאה, לא השקעה. אם אתה לא רוצה להוציא כסף - לך ברגל :)

המספרים שאתה רואה כאן אלו סדר גודל של מספרים שכל בעל רכב משפחתי חדיש יחסית משלם , פשוט רוב האנשים אף פעם לא משקיעים את הזמן ושמים את הכל באקסל ומחברים את זה יחד , אלא משלמים פה 500 על טיפול כזה ,שם 1000 על טיפול אחר, הביטוח יורד באשראי הטסט יורד בצ'ק ואז מפה לשם אתה מגיע לסכום הזה.

גם הדלק - אתה לא מרגיש אבל בן אדם ממוצע מתדלק פעם בשבוע, מפה לשם אתה חוצה את האלפייה בחודש.

[או לחילופין יש את המצחיקים שמתדלקים כל פעם ב100 שקל ועושים זאת פעמיים שלוש בשבוע ואז זה נראה להם זול :)]

 

 

בקשר לאחריות: בשנתיים הראשונות לדעתי כן כדאי לטפל במורשה (אבל לבחור אותו היטב) כי אלו אמורים להיות בסה"כ טיפולים שוטפים.

עוד משהו מעניין בקשר לאחריות מאחר והייתי נוכח בזמן חתימת הזמנה של פולו חדשה מול צ'מפיון בתחילת השבוע - הם רושמים במלים בחוזה אחריות שנה שלישית של רצון טוב ומפרטים מה זה כולל ומה התנאים לכך.

 

 

אני מסכים. מרבית האנשים (וחלק גדול מהחברים בפורום) מתייחסים למרכיב הוצאה של דלק + ביטוח ומתעלמים לחלוטין ממרכיב העלות הגבוה ביותר באחזקת רכב שהוא ירידת הערך. במקרה שלך ירידת הערך היא כ"כ מינורית (על הנייר, קשה לי להאמין שזה המצב במציאות. לא הגיוני שירידת הערך השנתית היא ברמה של 2-3%) שעלות התחזוקה היא נמוכה. כל רכב משפחתי רגיל חדש סופג ירידת ערך של כ-20K ש"ח בשנה הראשונה, שזה באזור 1,500 ש"ח בחודש רק על ירידת ערך ללא שום מרכיב נוסף.

פורסם

הרכב הזה כבר חטף את הזבנג הגדול ב4 השנים הראשונות ואיבד כ110K מערכו . אני זוכר שבחודש אחד הוא איבד 5-6K ממש לפני שרכשתי אותו.

 

בכל מקרה, אני צפיתי ירידת ערך של 15-10 אחוז שנתית ולדעתי בסוף זה כן יגיע לשם.

הכל מתיישר בסוף. תכלס זה לא מעניין אותי, עם כל הכאב שבעניין - אם הייתי מחפש לא להפסיד כסף , הייתי קונה קורולה או משקיע בנדל"ן. :)

 

אני זוכר שכשקניתי את ה GTI הקודמת בשלב מסויים המחירון התחיל לעלות כך שאחרי שנה הרכב עלה 2K יותר מהמחירון שהיה ביום הרכישה, אבל בשנתיים הבאות המחירון סגר את הפער וצלל בערך ב20K.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מרק ידידי, מערכת שמע לא נחשבת אחזקה.

מערכת שמע זה בדרך כלל משהו שהולך איתך הלאה מרכב לרכב, כפי שהיה אצלי עד הרכב הנוכחי: הרדיו והמגבר עברו איתי 4 רכבים עד שראיתי שאני מגיע למצב בו אפשר לשים רק מערכת מקורית או תואם מקורי והשארתי את זה לרוכש המאושר.

 

כשהרכב יימכר בבוא היום, המערכת המקורית תוחזר אלא אם כן הקונה ירצה להוסיף את עלות מערכת השמע ומצלמת הרוורס.

זה סה"כ פירוק פלאג וניתוק פלאג ,בלי שום התחברות או חיתוך חוטים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ברור שמערכת שמע זה לא חלק מאחזקת הרכב, אבל בכול זאת זו הוצאה לא קטנה לאחר רכישת הרכב ובעתיד (אני מקווה שלא) כאשר המערכת תתקלקל תצטרך להוסיף לרשימת האחזקה את עלות התיקון. במקרה שלך ושלי ייתכן שלא תוכל להמשיך לקחת את מערכת השמע איתך לרכב הבא מהסיבות שציינת.

תוסיף את רכישת המערכת בסעיף שיפורים.

 

מה שרשמת לגבי פירוק המערכת זה לא מדוייק כי שכחת לכתוב שיש לפרק את הפנל+חיישן טמפ'...או שאצלך זה שונה.

איזה כייף לי :)

פורסם

חבוב, אני מבצע את הפירוק הזה ב5 דק' עם יד קשורה מאחורי הגב :) אבל זה לא העניין כאן.

 

בכל מקרה, מטרת השרשור הזה לא היתה לתת לאנשים לחטט לי בכיסים (למרות שתכלס זה מה שקרה) אלא להציג כשירות לחברי הפורום- עלות אחזקה של גולף GTI.

 

נניח התקנתי מערכת ב20 אלף ש"ח, אז אתה יגידו שהרכב עולה 35K אחזקה בשנה.

בוא נסגור שאם אמכור את המקורית של הרכב אתקזז עם החדשה לגמרי (וקיבלתי לא מעט הצעות דווקא על המקורית הפשוטה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בנצרת אכן מומחים וממש בית מרקחת כשנכנסים לשם,לצערי הם לא מטפלים בסקודה (ביררתי בטלפון).

 

בגולף טיפלתי שם קבוע,ללא ספק שווים כל שקל.

 

גם אני הייתי מרוצה מהמוסך בנצרת (בניגוד לזה שבחיפה).

אני יכול להמליץ לך על מוסך הצפון בחיפה, אבל הוא כבר לא מוסך מורשה.

VW Golf GTI 2006 Manual


×
×
  • תוכן חדש...