Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והכי חשוב: עם גבולות אחריות הגיוניים ולא עד 300K שזה בדיחה וזה מה שיש לרוב האנשים. (מספיק שפגעת ברכב בשווי דומה ואתה בבעייה! ).

 

בכל הפעמים שביטחתי את הרכבים שלי האחריות עבור צד ג' בלבד היתה כ-450,000 שקל, בלי קשר לנזק של הרכב שלי

וזה בלי בקשה מיוחדת או התמקחות

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראשית קבל ח"ח על דו"ח התחזוקה. וניתן לשלב הנאה בהוצאה לא מטורפת.

 

המפתיע הוא ירידת הערך המינימאלית של 5% לשנה. אם זכור לי, כתבת היכן שהוא ( וזה מהזכרון שלי ) שהיד הראשונה הייתה לו ירידת ערך של 50% ב 4 השנים הראשונות , ופתאום כלום!!

 

הכיצד??

 

ובקשר לביטוח זה לא קוטג' 5%

 

כל נהג ומאפייניו כל רכב ומאפייניו לכן השונות הגדולה במחירים. וכן יש גם סוכני ביטוח שיודעים /רוצים / מסתפקים בלהרוויח פחות ויש להם תנאים טובים יותר מאחרים בגלל גודלם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יחסית לרכב שמוגדר ספורטיבי - הוצאות התחזוקה עליו נחשבות לזולות יחסית. אייל תרם להורדת הוצאות התחזוקה ע"י קניה של חלקים בעצמו ואולי גם טיפולים קטנים בעצמו, כך שאין לייחס לדו"ח הזה חשיבות אם אתה מתכנן על גולף GTI ועל כל טיפול או תקלה להיכנס למוסך מורשה יבואן - כי אז הדו"ח שלך בטוח לא יראה כמו זה.

 

בעניין הטענה של רון שב VAGיות החלקים המקוריים הם הכי זולים מבין כל היצרנים בשוק כיום - הרשה לי לפקפק בטענה הזו...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק, מצטער לקלקל את החגיגה :

ראשית -זה נכון שאני ואתה עוד מכירים מהתקופה בה הייתי מטפל ברכב שלי בעצמי , אבל כיום אני לא מטפל ברכב בעצמי, זה רכב יקר שצריך להיות מטופל ע"י מקצוענים, וכשאני אומר מקצוענים זה אומר שגם לצ'מפיון הוא לא ייכנס . הרכב מטופל אך ורק אצל רון.

שנית - הדברים היחידים ברשימה זו שרכשתי בעצמי הם כוסית דלק והשמנים שאני מביא לטיפולים כי אני מתעקש על סוג שמן מסויים.

החסכון של הדברים שקניתי בעצמי אולי הסתכם ב200-300 שקל בכל התקופה.

 

 

אני חייב לציין שהחלקים לרכב שלי ,כשהיה צורך בהם (גומיות ציריה וכו') , הוזמנו במרבית המקרים כהזמנה מיוחדת מצ'מפיון עצמם כי אין הרבה מכוניות כאלה ובדרך כלל הם לא יושבים על המדף במקומות שאינם צ'מפיון המרכזי ולכן לא זכו להנחות מיוחדות - נהפוך הוא, סביר להניח שהמוסך שלי עוד הרוויח עליהם אחוז מסויים.

 

ישה, בנוגע למחירון .

אין ממש תשובות, אולי לוי יצחק קנה לנכד שלו רכב כזה :D

העובדות הן שהרכב הזה בגרסא הזו נמכר כחדש ב225 אלף ש"ח מחיר נקוב , אני מעריך שעם מיקוח היה ניתן להוציא אותו בזמנו ב218-220K.

השקעתי שיחה כדי לעיין במחירון לוי יצחק ולהביא את הנתון לשרשור הזה, אין ממש הסבר.

כרגע עושה רושם שקניתי בדיוק ברגע המתאים ולומר לך את האמת, עד שלא כתבתי את הפוסט הזה לא בדקתי מה המחירון ולא עניין אותי מה המחירון כי אני לא חושב בכלל למכור.

 

איך ידעת שצריך להחליף את השסתום pcv ?

 

בנוגע לשאלת ה PCV , הבעיה בחלק הזה היא ממברנה שנפרצת עם הזמן , בשוק קיים חלק שעבר רוויזיה (מכונה : גרסא N )ואמור להחזיק מעמד.זה מה שהורכב אצלי. מצד שני בשביל 600 שקל לחלק מקורי ,מצידי שיוחלף בכל 5 שנים.

איך מזהים את הבעיה? טורים לא יציבים , רעידות של הרכב.

עמדתי בפקק והרגשתי שהטורים קצת נמוכים מהרגיל וטיפה "משחקים" בתוספת רעידות של הרכב.

טלפון קטן לרון שזיהה את התקלה עוד בטלפון ונסגר הסיפור.

מבחינת קודי תקלה עולים 3 קודי תקלה שכל אחד מהם בנפרד מרמז על משהו אחר אבל כולם יחד מביאים אותנו לבינגו בזיהוי התקלה.

 

למרות שזה שרשור אופטימי, לטובת חברי הפורום אצרף תמונה של הממברנה הקרועה בתוך ה PCV שפורק מהרכב שלי (כן, הכל מתועד גם בתמונות אצלי) :) :

img2300j.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ללא ספק, גיל 31 ללא תביעות בעשור האחרון וכמובן נהג יחיד הורידו את המחיר.

 

אבל הבעיה היא בהתחלה למצוא מי שירצה לבטח את הרכב הזה, לאחר מכן להתחיל לרדת ממחירים התחלתיים של 5K-7K למחירים הגיוניים והכי חשוב: עם גבולות אחריות הגיוניים ולא עד 300K שזה בדיחה וזה מה שיש לרוב האנשים. (מספיק שפגעת ברכב בשווי דומה ואתה בבעייה! ).

 

אין לי בעיה למסור את פרטי סוכני הביטוח, לפי המגמה בפורום לאחרונה אי אפשר לעשות פרסומות בחינם אז אעביר לכם בהודעה פרטית.

 

אני לא אחזור על דברים שאמרו קודם, מלבד, אוטו נהדר, כל הכבוד וסע בזהירות!!

 

כמו כן, מצטרף לבקשה לקבל את הטלפון של הסוכן שלך... :lol:

אין לי אף תביעה ברקורד של 8 שנים על הכביש ועל האוטו שלי (שיחסית דומה במאפייניו) אני משלם הרבה יותר...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

נתונים מצויינים.

 

מחיר הביטוח פנטסטי ! אני משלם על האלמרה יותר (הייתי נהג צעיר בהתחלה) והנתון הנ"ל קצת מביך אותי :).

 

בקיצור, מאחל לך שתמשיך ליהנות.

פורסם

אייל, אל תזלזל במחיר שחסכת בזה שהבאת את השמן למוסך כי גם 300 שקל זה לא מעט כסף. ברוב המוסכים לא מוכרים היום שום שמן 5W40 בפחות מ 200-300 שח לגלון (לפני מעמ כמובן !) , ואתה קנית בהרבה פחות (אין לי מושג מה כמות השמן אצלך ברכב).

יכול להיות שהגומיות לציריות של הדגם שלך הן משהו מאוד מיוחד - אבל מההיכרות שלי עם עולם הרכב והמוסכים, ברוב המקרים חלק שמתאים לדגם מסויים יתאים לעוד דגמים אחרים, במיוחד כאשר מדובר על קונצרן ענק עם מיליון ואחד דגמים. אתה צודק שישנם מקרים יוצאים מן הכלל - אבל היבואן לא בדיוק מכר 2-3 יחידות של גולף בחייו, לכן הסבירות שיש לו חלפים זמינים ל-כ-ל הדגמים של גולף מהשנים האחרונות היא גבוהה ביותר.

 

בסך הכל הכללי האחזקה של הרכב, יחסית ליעודו, לא יקרה במיוחד. המחיר שקיבלת על הביטוח - כבר אמרו לך - הוא מצויין, ולכן יצא לך לחסוך גם כאן לא מעט כסף. שים לב לתגובות שקיבלת כאן בפורום, אנשים עם וותק ביטוחי מצויין משלמים ה-ר-ב-ה יותר ממך.

 

אם ננסה להשוות את הרכב הזה מול כלי רכב אחרים - זה דיי קשה, כי תלוי איך מסתכלים על זה. מצד אחד - אפשר לומר "רכב ספורטיבי, אחזקה יקרה והרבה בלאי", מצד שני - אפשר לקחת רכב אחר מאותה קבוצת מחיר\ביטוח ("קבוצה 5 ?") וסביר להניח שההוצאות יהיו דומות כי בקטגוריות מחיר האלו לרוב הרכבים מגיעים עם צמיגים רחבים וגדולים ומנועים גדולים - ובאופן טבעי הטסט וההוצאות הקבועות על הבלאי הן דיי דומות. כל רכב, אם תתעלל בו, יכניס אותך להוצאות מטורפות.

אם נוסיף למשוואה את העובדה שאתה לא ידוע כאחד כזה שהורס רכבים או מתעלל בהם - אז קיבלת מתכון מנצח לרכב חזק ומהנה שלא עושה בעיות. אצלך, גם אלפא תהיה אמינה ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ברכב נכנסים כ5 ליטר מה שמחייב אותי לקנות לכל טיפול 2 מיכלים של MOBIL שמגיע כ4 ליטר.

הרכישה נעשתה שלא על מנת לחסוך אלא כי המוסך המטפל לא מחזיק במלאי את השמן הספציפי.

 

מה שאמרתי בקשר לעלויות החלקים הוא במטרה להבהיר שחלק מהחלקים נקנו במחירי צ'מפיון ולא בצורה עקיפה שחסכה כסף.

 

 

בקשר למחירי ביטוח : מכיוון שאני יסודי התחלתי את סקר השוק עוד בטרם רכישת הרכב ובטרם מצאתי את ה"מיועדת" ,

מי כמוך יודע שסקר שוק טוב יכול להפחית עלויות בצורה עצומה וזאת בלא להתפשר על איכות המוצר.

נקודת המוצא היתה 10K לביטוח מקיף, משם התכנסתי ל5K ובסוף הופתעתי עם כ4K.

אגב, אני לא מבין מה אנשים מתלהבים ממקיף של 3850, על ה GTI הקודמת שילמתי מקיף מצחיק של 2200 אצל סוכן אחר לגמרי :D

כל הפוליסות הן לא דרך החברות הישירות אלא פוליסות כמו שצריך של הפניקס, מנורה, ביטוח חקלאי וכו'...

 

כפי שנאמר כאן : ביטוח זה לא קוטג' 5%, הוא מורכב מהרבה גורמים.

זורקים את הנתונים למשוואה ומקבלים תוצאה. מעל גיל 30 זו מדרגה רצינית במחיר, העדר תביעות גם, נהג יחיד גם .

 

הסוכן הזה למשל לא הצליח לשפר להורים שלי על הקורולה את המחיר ביחס למה שקיבלו במקום אחר.

מצד שני הסוכן של ההורים שלי שהוא סוכן "משפחתי" שאנחנו עובדים איתו עשרות שנים לא הצליח בכלל להתקרב למחיר הזה.

 

 

בנוגע לאופי הנהיגה, הרכב היה מת שמה שאתה מתאר יקרה במציאות, בפועל הוא לא עובר חיים קלים אך הוא מטופל בהתאם.

אני לא נוהג להתרברב בפורומים על צורות נהיגה או אימוני נהיגה ובטוח לא להצטלם.

מי שקונה רכב כזה ולא מנצל אותו כמו שצריך זה סוג של פשע , בשביל נסיעות שגרתיות יש דגמי TSI שעולים הרבה יותר זול :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, כל הכבוד על הפדנטיות, אחריות והשקעה.

לדעתי, מה שגם השפיע על ההוצאות הלא כל כך גבוהות בשנה הראשונה, זה שהרכב היה מטופל לפני הקניה ולא מוזנח

(חוץ מהבלאי: צמיגים, רפידות בלמים וגומיות הצירייה),

אחרת העלות יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים, רק בכדי לעשות יישור קו ולטפל בכל מיני תקלות ו/או טיפולים

שבעל רכב הקודם הזניח (לפעמים זה במודע, כי ידע שגם כך מוכר את הרכב).

אך עדיין השמש והאקלים הישראלי עושים את שלהם ופתאום מתגלים: כל מיני רעשי פלסטיקה, צינוריות מגומי-נקרעות

ומפלסטיק (למשל צינורות נשם)-נסדקות כתוצאה מהחום, וכד'...

לכן יש צורך תמיד לעשות טיפול מונע (מה שצ'מפיון לא עושים)- להגדיש עוד כמה דקות, לבדוק ולגלות חלק שחוק או "גוסס".

התעלמות מתקלה כלשהי או רעש שהופיע, יכול לעלות אחר כך ביוקר.

רכבים אירופאים בכלל, והגולף GTI בפרט נחשב ל-"מפונק". אם מטפלים בו כמו שצריך הוא יתן גם תמורה

וחיוך גדול לבעליו.

פורסם

בעניין הטענה של רון שב VAGיות החלקים המקוריים הם הכי זולים מבין כל היצרנים בשוק כיום - הרשה לי לפקפק בטענה הזו...

איציק

 

אני מציע לך לבדוק זאת ישירות מול מוסך רון מכיוון שאני בטוח שהרבה חלקים לרכבי קונצרן VAG זולים יותר מרכבי אופל וגם טויוטה.

מוסך רון מטפל גם ברכב של ידידה שלי טויוטה ראנקס וגם ברכבי מאזדה ואופל ונראה לי שיש דברים בגו וחבל סתם לפקפק.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש מצב שכל מוסך קובע מחירים בנפרד לחלפים? כי אני לא יודע מה קורה במרכז ודרום, בצפון המוסכים שוחטים במחירי החלפים וכולם באותם הסכומים ורוב החברים שלי מחזיקים יפניות והם לא מגרדים את הסכומים האלה..(במוסך מורשה).

רק דוגמא קטנה: במחיר שנתנו לי הצעה למנוע של חלון חשמל(לא כולל מנגנון) חבר החליף ראש מנוע קומפלט + חיישן בהונדה סיויק.

וזאת רק דוגמא קטנה.

אבל מצד שני שאני נזכר עכשיו לאחי יש הונדה ג'אז והוא מצא הבדלי ענק בין מוסך מורשה שממוקם ליד חיפה ובין אחד שליד נהריה (שניהם מורשים הונדה) אז יכול להיות שאצלכם המצב זהה.

פורסם

ובקשר לביטוח, אני לא נהג צעיר ולא חדש בלי עבר תאונות והסוכן אפילו לוקח את ההיסטוריה של אבא שלי לעשות עוד הנחה, אפילו ביררנו אצל כמה מקומות כשאבא שלי הוא המבוטח לרכב וזה לא היה בהבדלים ענקיים, אין לי מושג למה הרכב הזה מבוטח ביוקר.


×
×
  • תוכן חדש...