Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו הייתה איביזה קופרה לא FR... :oops:

 

זה לא משנה כמה כסף יש לך, אף אחד לא רוצה לזרוק כסף סתם.

אני עובד קשה בשביל זה וממש לא רוצה לזרוק...

 

אני נוטה לשחק לפי הוראות היצרן (וכמו שאמרתי, אכן כתוב שם רק 98 על מכסה טנק הדלק) חוץ מזה,

שברכב משופר להבנתי ההפרש גדל והופך משמעותי יותר.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם
זה גם לא משנה, כשאתה פדנט - אתה פדנט גם בדלק.

דווקא ממך שאתה יוצר לעצמך תדמית של אחד שלא חוסך בטיפולים ובכלל ברכב שלו, לא ציפיתי שתתדלק 95.

 

לא מסכים. יש להיות פדנט אבל יש גם לנהוג בהיגיון כלכלי.

היצרן מאפשר לתדלק 95 כך שהזנחה או פגיעה במכלול כלשהו לאורך טווח אין פה.

הנסיעות הן ברובן מנהליות, לא כאלה שהפגיעה בביצועים תורגש. למי שנוסע הרבה ההפרש יכול להגיע למאות ש"ח בחודש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

היי,

בבעלותי לאון 4 אשר נקנתה ע"י אדם פדנט מאוד בנוגע לרכבו (ליאור בנאי , למי שמכיר) ואני פדנט מאוד גם כן בקשר לרכב .

כל ליקוי או רשרוש זוכה לטיפול מיידי . כולל ליקויים קוסמטיים שהציקו לי , כנראה , יותר מלליאור (בד גג בלוי , הגה וידית הילוכים מתקלפים , שריטות בצד הדלת ) כל אלו זכו לטיפול לא זול , ברכב אשר מלכתחילה נקנה במחיר גבוה בהרבה מהמחירון (בעיקר בגלל שהמוכר הראה פדנטיות ורצינות בשמירה על הרכב , אשר נראה שווה את התוספת) .

למרות זאת , ולמרות שהרכב משופר בתוכנת ניהול המנוע , גם אני וגם קודמי תדלקנו בדלק 95 .

לדעתי , לא מדובר בעיניין של פדנטיות אלא בעיניין כלכלי אשר לא שווה את הכסף בהתנהלות יומיומית במחירי הדלק בימינו.

במיוחד שאצלי מדובר ברכב ראשי אשר נוסע לא מעט (וצורך 1:8.8 קילומטר לליטר)

מיכאל

פורסם
זה גם לא משנה, כשאתה פדנט - אתה פדנט גם בדלק.

דווקא ממך שאתה יוצר לעצמך תדמית של אחד שלא חוסך בטיפולים ובכלל ברכב שלו, לא ציפיתי שתתדלק 95.

 

אין קשר בכלל, אתה סתם מחפש להבעיר אש. פניתי בצורה מסודרת ליצרן לוודא, בתוך דלתית הדלק רשום אוקטן 95 וגם בספרות הטכנית. הרכב עבר מעל 30 תדלוקים של 95 בלי שום בעיה.

 

חבל, פרשתי כאן את כל הנתונים האמיתיים, נתתי לאנשים להכנס לי לכיס וכל זאת לטובת חברי הפורום.

אם ההודעה הראשונה שלך בשרשור הזה נוגעת דווקא בקנטרנות זה רק מוכיח את הכוונות.

 

בניגוד לחברי פורום אחרים, אני לא צבוע ומפרסם אך ורק את האמת.

חלק מהאמת זה שאני לא מתדלק תמיד ב98, למעשה היחס בתקופה האחרונה : שליש 98, שני שליש מהזמן 95 והסיבה שאני חוזר ל98 זה נקיפות מצפון שאינן מוצדקות. 2-3 תדלוקים רצופים של 98 ואני מרגיש שאין שום הבדל מלבד ההבדל בכיס , חוזר חזרה ל95 לתקופה וחוזר חלילה אחרי חודש חודשיים.

בתור אחד שנוסע כ20K בשנה, ההבדל הוא משמעותי. [בשנה החולפת נסעתי שבועיים עם הGTI הקודמת לפני מכירתה ועוד היתה תקופה שחרשתי לבחינות במשך מעל חודש לכן הקילומטרז' התדרדר מתחת ל20K]

אני לא יודע כמה ידידיי כאן נוסעים בשנה, אבל אשמח לשמוע (roiei וGuyHar)

 

מזכיר לי שלפני 4-5 שנים חבר פורום עם קליאו MK1 (לא אתה) פרסם שרשור בו השתפך כמה הקליאו זולה לאחזקה ורשם שרשור שלידו ההוצאות שלי נראות גרנדיוזיות וזה ממש לאחר שזמן לא רב לפני כן במקרה קלטתי אותו עם הרכב במוסך מורשה עם המנוע למטה מפורק מהאוטו. (ליפט ראשון שרואים מהרחוב). הוא לא שם לב שראיתי אותו ולא רציתי להשפיל אותו בפורום ולכן לא רשמתי מלה מאז ועד היום וגם לא אחשוף את הזהות בעתיד.

 

GuyHar, אם אצלך אלו הוראות היצרן אז אין סיבה לחרוג מהן.

בכל מקרה- גם אני בחצי השנה הראשונה תדלקתי 98 עד שהתחלתי לחשוב האם זה באמת נחוץ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הרכב הבא אחרי תקופת הGTI למיניהן חייב להיות בימר, השאלה אם אצליח למצוא אחת בתקציב ובדרישות אם וכאשר....

 

אייל, יש לי גם בחנייה 545I שאני בקושי נוסע עליה אם תרצה בעתיד דבר איתי אתה יודע שאני משוגע על המכוניות שלי חוץ מזה שהרכב מאובזר מפה ועד אלוהים יודע גאנ'ט 20", כורסאות נאפה, וילונות חשמליים, מערכת T.V. עם ערוצים של ישראל וגם כמה של חו"ל וכ'ו.

הרכב שיחליף אותו כבר בתכנון קרוב מאוד אודי R8 :twisted:

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

ומה אני אעשה עם ה-GTI מודל 06 שאני יכול להוציא כבר מחר חדשה?, הכוונה הייתה שתמכור את הבייבי שלך אז אני מוכון למכור לך את המפלצת הזאת. מה גם השכנים לא ישימו לב שהחלפת אוטו הרי הוא גם בצבע שחור, מקסימום יחשבו שהדבקת סמל של BMW :lol: בעיר שלך הסמל הזה מעוד מוערך 8).

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

אייל, לשאלתך אני נוסע בסביבות 9-10 אלף ק"מ בשנה.

 

אני לא מחפש להבעיר אש, אני רק חושב שפדנט צריך ללכת עד הסוף ולא עושה שיקולים על 95\98.

ידוע לי שהיצרן מאפשר 95 (גם בקליאו שלי וגם בקליאו הקודמת), אבל גם ידוע שהיצרן ממליץ על 98.

אני דווקא לא רשמתי את זה מתוך ידיעה שאיבוד הביצועים זניח, רשמתי על זה מתוך מחשבה לעתיד לשמירה על אורך חיי מנוע.

 

עוד יתרון ל 98 זה שיפור בצריכת הדלק, נכון זה גם די מזערי אבל זה עוד משהו.

 

לא קשור לקנטרנות, הפליא אותי שאחד כמוך ששומר על הרכב שלו, לא הולך "עד הסוף" גם בסוג\איכות הדלק.

 

תודה רבה על השיתוף, אני מברך אשכולות כאלו.

פורסם

רועי, אולי תופתע לשמוע אבל עם אוקטן 95 הושגה צריכת דלק משופרת.

יש לי פילוח (באקסל) לפי סוג אוקטן וגם לפי תחנה וגם לפי עוד כל מיני פרמטרים שיקראו לי פסיכי אם אציין אותם :D

 

מזכיר לי פה כל מיני פדנטים למיניהם שתדלקו 98 ברכבים שלפי הגדרת יצרן , 98 לא מתאים רק כדי להרגיש פדנטים.

 

בקליאו אלו כמעט 200 כ"ס שנסחטים ממנוע אטמוספרי ללא טורבו, זו סיטואציה שונה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כשהיתה לי קליאו ספורט תדלקתי רק 98 כי זאת ההמלצה של היצרן.

כשהיתה לי VRS (מנוע זהה לרכב של אייל) וקראתי בספר הרכב שאפשר לתדלק 95 במחיר של ירידה מסויימת בביצועים, תדלקתי 95 כי אין מה לעשות ורוב הנסיעות שלנו מנהלתיות ולא מנצלים בהן 100% מהמנוע.

 

ואחרי שאמרתי את כל זה...גם אותי מפתיע שאייל לאור התדמית שיצר לעצמו בפורום מתדלק 95 ולא 98. :-D

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מצטער לאכזב אתכם,

אבל אני עושה מה שטוב לי ולרכב ובטוח לא עושה דברים כדי לקבל תגובות אוהדות או לא אוהדות בפורומים.

אם מחירי הדלק יתאזנו אני לא פוסל, כרגע במחירים בתחנות הדלק הגדולות , זה פשוט יקר מדי.

 

בכל פעם שהרכב תודלק בתחנות המוזלות שכולם מדברים עליהן , הוא הרגיש כאילו נוסע על אוקטן 89 ולא 98.

השאלה מה עדיף : למלא זבל אבל להיות מבסוט על עצמך שאתה מתדלק תמיד 98 , או לתדלק 95 איכותי. אני בוחר באופציה ב' כרגע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...