mic_k
-
הודעות
45 -
כאן מאז:
הנקודות של mic_k
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי
mic_k פרסם הודעה בנושא של נהג במצוקה בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
מצטרף להמלצה של מכון קרמן לכיוון פרונט. מבצעים עבודה מעולה, ונותנים אחריות לשנה במידה ויעלה צורך בביצוע כיוון נוסף מכל סיבה שהיא. לאחר שבצעתי כיוון פרונט חזרתי פעמים נוספות (פעם עקב החלפת טורבו ועם עקב החלפת קלאץ וברקסים) ובשתיהן טופלתי באדיבות וללא תשלום נוסף. -
המלצות לסדנה לבנית מכונית דראג
mic_k פרסם הודעה בנושא של ax sport בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כדאי גם לפנות ל Art-Performance . https://www.facebook.com/#!/pages/Art-Performance/276600795731013 מיכאל -
לפני כחודש פרסמתי כאן שרשור על טיפול ייסודי שביצעתי אצל יעקב אלתר בלאון שלי. לדעתי מדובר בעבודה מעולה , ובניגוד לנאמר המחירים דווקא סבירים למדי. הכי חשוב שניתן להגיע אליו , ולקבל ייעוץ מקצועי ואמין לסוג הטיפול הנדרש והאם מומלץ לבצעו לבד או לא . במידה וניתן לבצע את הטיפול לבד , ניתן לרכוש אצלו חומרים איכותיים. מיכאל
-
בוקר טוב , רציתי לשתף אתכם בפרויקט חידוש חיצוני ללאון 4 שברשותי . למי שלא מכיר ,מדובר ברכב אשר הגיע לארץ בשנת 2002 בלבד , ובעל הנעה כפולה המבוססת על הדורהראשון של מערכת האלדקס . למרות שלא מדובר באמת מידה ספורטיבית בתחום ההוט האץ' ,ודאי לא ביחס לקיים היום , נקשרתי לרכב והשקעתי בו לא מעט גם בתחום המכאני (ישלציין שהרכב נרכש לפני שנתיים מאדם ששמר עליו מאוד ,אבל בכל זאת השנים עושות אתשלהן) כאשר המטרה היא להחזיק בו לעוד שנים רבות. עם השנים הצטברו על הרכב שריטות קטנות , שפשופים וקילופים . בנוסף , כיווןשאני חונה דרך קבע ברחוב בכביש ראשי , הצטברו גם נזקי ציפורים. הלכתי למספר צבעירכב לשאול אותם האם ניתן לתקן את הצבע ללא צביעה מלאה של הרכב. כולם השיבו שיתקשולתקן את הנזקים הללו ללא צביעה . ניסיתי לפנות גם לאחד מהמקומות המוכרים במרכז המבצעים דייטלינג . אכן הצבענראה טוב יותר אך הנזקים נותרו בעיניהם (יש לציין שבעל המקום אמר לי מראש לא לפתחציפיות). לבסוף הגעתי לסדנאת ALT - Design studio של יעקב אלתר הנמצאת בפתח תקווה . מדובר באדם חביב ומקצועי אשרהגיע לסדנא שלו בערב במיוחד כדי לפגוש אותי לצורך ייעוץ , ובמשך שעה עבר איתי עלמפגעי הצבע , הסביר לי על תהליך העבודה , והראה לי אילו מפגעים יוכל לתקן ב 100%ואילו ישאירו סימן (היו נקודות בודדות ברכב בהן הצבע נאכל לחלוטין ונותר פח חשוף). הייחוד בעבודה שלו הינו השילוב בין דייטלינג ייסודי וארוך , באמצעות חומריםאיכותיים אשר הוא מייבא בעצמו , לבין תיקוני צבע ולקה נקודתיים אשר הוא מבצעע"י מעבר סבלני ופדנטי על כל מפגע ומפגע בצבע הרכב. העבודה עוד לא הסתיימה (משך העבודה הינו כשלושה ימים וחצי- חמישי בצהריים עדראשון ) אך ממבט על התוצאות במכסה המנוע אשר ביצעתי בחמישי בערב התוצאה לאפחות ממדהימה . פרט לנקודות ממש בודדת אשר בהן הצבע התקלף לגמרי , מכסה המנוע נראהכמעט חדש כאשר מרובם המוחלט של השריטות והסימנים לא נותר זכר. לסיכום , אני בהחלט ממליץ למי שרוצה לשפר משמעותית את המראה החיצוני שלרכבו אך לא לצבוע צביעה כוללת לגשת אל יעקב ולקבל הצעה והסבר מפורט על מה ניתןלתקן ומה לא (לצערי , יש גם כאלה). למי שמעוניין לבצע את העבודה בעצמו , ניתן לרכוש ממנו את החומריםאיתם הוא משתמש . מחיר אני לא ארשום , רק אציין שמדובר במחיר נמוך ביחס לזמן העבודה הארוך. לצערי , התמונות באיכות ירודה כיוון שצולמו באייפון : לפני : אחרי
-
מבצע ענק לקראת קיץ! מדבקת קרבון לאוטו.
mic_k פרסם הודעה בנושא של odiva-art בתוך שיפורים ותוספות לרכב
קיימת אפשרות לצפות חלקים פנימיים ברכב ? אם כן , כמה יעלה 4 ידיות דלתות (החלק הפנימי אשר בתוך הרכב . המקורי מתקלף) תודה -
זאב בעור כבש : קליאו ספורט mk1 כבש בעור זאב : אופטרה ספורט
-
המלצות לשיפור איביזה טורבו 2001 (20vt)
mic_k פרסם הודעה בנושא של KPH בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בשביל ההספק שציינת , כ 250 כ"ס , אין צורך לרוץ לטורבואים גדולים . כמו שנאמר , טורבו הייבריד יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר (גם אני , עם לאון 20VT חוסך כרגע...) , והוא מתאים אחד לאחד במקום הטורבו הקיים אצלך היום (תוכל להגיע איתו עד ל 300 כ"ס). גש ל E&A , ישאר לך עודף מהתקציב שציינת. מיכאל -
ה CTS פשוט עושה לי את זה . הבחירה שלי.
-
הצבעתי לאינסיגניה . לדעתי , למי שפחות חשוב הסמל מקדימה , מדובר בתמורה הטובה ביותר.
-
10 דקות על פרארי F430 ליד מוזיאון פרארי במראנלו . לא ידעתי שמנוע יכול להשמע ככה. אם מתמקדים ברכבים שבאמת שרפתי עליהם שעות נהיגה , ולמרות שבבעלותי היום ואגית גודשת , אני אבחר ב 106 ראלי דור ראשון שהייתה לי במשך שלוש שנים . בסיסית מתקשרת וכמעט בלי שיפורים (מנוע 1.3) - וחוויה שאני עדיין מתגעגע אליה.
-
המונדאו תמיד הציע חבילה מוצלחת בהיבט ההתנהגות והתחושה הכללית ברכב . נקודת החולשה הייתה מנועים בינוניים . כעת גם סוגייה זו נפתרה בסדרת המנועים החדשים והמצויינים. לדעתי החבילה המשתלמת.
-
לא היה עלי פטיש או WD40 באוטו . קומפרסור דווקא יש אבל העומס על הגלגל כנראה הכריע אותו , לא ניתן היה לנפח את הצמיג.
-
האמת ליאור , מדובר קצת בחוסר מזל. החלפתי את ה R1R לפני כמה חודשים אחרי 15000 ק"מ. לא היה ניתן להשיג אז את ה R1R או משהו איכותי אחר . החלפתי להנקוק המדוברים והייתי מרוצה , בהחלט ספקו אותי. לפני כחודש היה לי ארוע מצער , היה לי פנצר באמצע כביש 4 וניסיתי למשוך עוד קצת בנסיעה איטית עד לתחנת דלק. גם שם התקשיתי להחליף צמיג (בספייסר מתכת היה חלוד ולא ניתן היה לחלצו לצורך מעבר לרזרבי) התוצאה , לא ניתן היה לתקן את הצמיג וגם הגאנט סבל קצת מהנסיעה. יש לציין שכבר בקניית ההנקוק כבר היה קשה לאזן אותו. לכן ניצלתי את ההזדמנות ועברתי לגאנט 18 אינץ , שוב עם R1R (קבלתי זכוי מכובד על הגאנטים ושלושת הצמיגים התקינים). הגאנט 18 אינץ אגב שקל כמו הגאנט 17 אינץ של OZ שהיה לפני כן. יש לציין שלא ניתן אז להשיג הנקוק במקום הצמיג שנהרס וכיוון שהרכב 4*4 הייתי צריך להחליף את הרביעיה. מיכאל
-
היי, ממליץ על הנקוק s1 evo K107 בעלי אחיזה טובה ושקטים יחסית. נקנו ב 2700 ש"ח לרביעיה מיכאל
-
הצבעתי ללאון קופרה R . שילוב טוב בין כוח להתנהגות (גם אם פחות משל המגאן) עם פוטנציאל שיפורים גבוה. מהווה שיפור ביחס לרכב הנוכחי שלי (לאון 4) גם בכוח וגם בהתנהגות . בנוסף , ניתן להשיג גם ב 5 דלתות (אני חושב , במידה ולא , תמיד ניתן להתפשר על הקופרה ה"רגילה") ,לדעתי הכרחי להורים לילדים. הסיבה שהעדפתי על הגולף , בנוסף להבדל בכוח , הינו שאני מתחבר יותר לדגמי סיאט.
