לפני חצי שנה קניתי רכב ולא לקחתי למכון בדיקה,יש לציין שאני מרוצה מאוד מהרכב והשקעתי בו לא מעט.
בשבוע שעבר הלכתי לבצע טסט שנתי והתגלה מספר מנוע מחוק "מושחז" ככל הנראה החליפו ברכב מנוע ממקור מפוקפק,לי לא ידוע ולא נאמר על שום דבר כזה במעמד הקניה של הרכב.
הרכב יד חמישית האם ניתן לפנות לגורם משפטי?
המוכר מכחיש כל קשר לדבר.