Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריכת הדלק נעה בין 1:9.5 ל-1:10 במקרי קיצון (כמו אתמול כשנכנסו 48 ליטר על 492 ק"מ נסועה) , גם המזגן משפיע ברמה מסויימת .

יש לי תיעוד של כל תדלוק ותדלוק וביום מן הימים אכניס את זה לאקסל, כרגע אין לי הרבה זמן לזה.

בכל מקרה לדעתי מי שקונה רכב כזה ומתעניין קודם כל בתדלוק, דיי מחטיא את המטרה.

גם אם הוא היה צורך 1:7 זה לא היה הופך אותי ללא מרוצה מהרכב :)

 

הכל מתבצע אצל רון, מה שנמצא בשורה נפרדת אלו דברים שרכשתי בנפרד והבאתי איתי לטיפול.

 

ברור שבעלים פחות מיומן ממני ישלם יותר, זה עניין של נסיון. את הפלאגים רכשתי כבר בתחילת השנה כי ידעתי שב100K אני אחליף אותם (למרות שהדרישה דרך אגב, היא ב120K -החלפה בכל 60K)

 

תחזוקה מונעת ובלתי מתפשרת גם מאפשרת לחסוך הרבה כסף כי אתה זה שמתזמן את החלפת החלקים הרלוונטים ויכול לרכוש אותם ללא לחץ זמן בערוץ המשתלם ביותר ולא כשאתה במוסך על הליפט עם תקלה כלשהי שמונעת ממך לזוז.

עם זאת אני משלם קצת קנס על זה בכך שלעתים אני סופג עלות פירוק והרכבה של חלקים סתם לבדיקה שגרתית (למשל כוסית במערכת הדלק, פורק שפירוק והרכבה שלהם עולה כ200 ש"ח)

 

עוד משהו בנוגע לביטוח :

חברות ביטוח לא מתות על הרכב, קיבלתי לרוב הצעות אסטרונומיות, בחלקן של 5 ספרות למקיף .

עם זאת בשנה הראשונה הביטוח היה מעל 4K (הכי זול שמצאתי) , בשנה השניה (עיניכם הרואות) ירד ל3K ובשנה השלישית בדיוק חידשתי במחיר של 2775 ש"ח והדרישה לפויינטר בוטלה מה שחוסך עוד מעל 600 ש"ח בשנה.

הרכב מתיישן, ערכו יורד והביטוח יורד.

אני מעל גיל 30 , נהג יחיד ועם הסטוריית תביעות נקיה כך שגם זה תורם למחיר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דבר ראשון, למה רון לא החליף לך את הגלגלי שיניים, זה לא חובה אבל מאוד רצוי לעשות בטיימינג.

בקשר לסיכום שלך, תענוג לקרוא!

אני רושם את ההוצעות בכתב יד, כל פעם שאתה מעלה את השרשור הזה אני נזכר במשהו ומוסיף :-D.

ועוד דבר אחד, בקשר למחירון, כל הרכבים צנחו בחודשים האחרונים, חלקם יותר חלקם פחות אבל לא צריך להתרגש

בזמן שחברים שלי לא מצליחים למכור GTI ו-S3 כבר חצי שנה לי הציעו רק החודש 15K מעל המחירון (שאין לי מושג מהו..)

ואלה היו אנשים רציניים ולא בלבלו ת'שכל. כמו שאמרת המחירון זה עניין תיאורטי לחלוטין.

אייל, תרשום גם התרשמות מהנהיגה באוטו, מעניין אותי מה אתה חושב...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

המחירון אמור לעניין את מי שמנסה למכור, הוספתי אותו (ואפילו השקעתי שיחת טלפון ללוי יצחק לרגל השרשור הזה) בעיקר בשביל הצד הרכילותי.

 

לדעתי ההתרשמות מהנהיגה היא לשרשור אחר, אבל אחרי שנתיים שכללו נהיגה במגוון תוואים/ימי נהיגה וכו' אין לי ספק שזה אחד מרכבי ההנעה הקדמית הטובים בשוק, מכאן אפשר להתקדם רק להנעה אחורית.

הנמכה והקשחה יתנו ערך מוסף על המסלול אבל הוא גם ככה קשיח יחסית לנהיגה יום יומית לכן אני מעדיף להשאר כך.

 

אני נהנה מכל רגע, לפעמים בפקקים חוטא במחשבות על DSG אבל בסה"כ מרוצה עד הגג.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תחטוא, תחטוא, תבוא לשמוע את העברות ההילוכים ואז בכלל תפסיק להתלבט ;-)

ויתחיל להסתבלט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי ההתרשמות מהנהיגה היא לשרשור אחר, אבל אחרי שנתיים שכללו נהיגה במגוון תוואים/ימי נהיגה וכו' אין לי ספק שזה אחד מרכבי ההנעה הקדמית הטובים בשוק, מכאן אפשר להתקדם רק להנעה אחורית.

 

ואני חשבתי הנה אייל התבגר ומוכן להפתח לדברים חדשים, ממש "אייל חדש" (ע"ב עידן חדש). ואז הגיעה התגובה הבאה:

 

אם לא היו לך 2 דלתות מיותרות, הייתי חותם איתך זכרון דברים כבר מעכשיו... :lol:

 

והחזירה אותי למציאות.

אני כבר יודע מה יהיה הרכב הבא שלך, גולף GTI.

 

כרגיל הסיכומים שלך הם ממש לתפארת מדינת ישראל. אני מצטרף לחברים ורוצה לחזק אותך שתמשיך לטפל ברכב במסירות ולפרסם את המסקנות שלך.

לצערי בזמן האחרון אני התחלתי "לזרוק" ואין לי תיעוד מדויק כמו שלך כדי להשוות עלויות (אבל בגדול זה ממש מוזר שהעלויות אחזקה שלך יקרות מהמיאטה).

אני ממליץ לך לרכוש סט כלים מינימלי ולעשות החלפת שמנים בבית/אצל חבר בין הטיפולים השנתיים.

אני עשיתי את זה בקליאו וכל התענוג עלה לי פחות מ-200 ש"ח(שמן בערך 120 ש"ח ופילטר מקורי עוד איזה בערך 60 ש"ח) ופחות משעה עבודה (רק להעלות את האוטו על בוקים מאולתרים של מע"ץ כי ג'ק עגלה לא היה נכנס מתחת לאוטו, לקח מעל לחצי שעה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אם לא היו לך 2 דלתות מיותרות, הייתי חותם איתך זכרון דברים כבר מעכשיו... :lol:

 

למה מיותרות? תהיה אופטימי, אולי בעוד שנה/שנתיים כבר יהיו לך ילדים?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
תחטוא, תחטוא, תבוא לשמוע את העברות ההילוכים ואז בכלל תפסיק להתלבט ;-)

 

אתה מזכיר לי את הבדיחה הזו:

 

זוג ישראלים מטיילים באפריקה על חוף הים, אומר הבעל: רותי מה דעתך על מספר כאן על החוף ?

האשה: תראה משה אני לא מרגישה טוב, נבוא מחר.

באים למחרת, ושוב אותה שאלה מהבעל.

האשה: חם לי אני לא יכולה.

הבעל רואה מרחוק כושי גדול, הולך עם עלה גדול של שיח בננות.

הבעל לכושי: בוא יא כושי תנפנף עלינו עם העלה שיהיה קריר בזמן הזיון.

הבעל מזין, הכושי מנפנף, אבל רותי לא מגיבה (קרירה כזאת).

הבעל קם בעצבים, לוקח את העלה מהכושי ואומר לו: בוא תחליף אותי, תעלה עליה ואני אנפנף.

הכושי על רותי, הבעל מנפנף, ופתאום שומעים חיים מרותי, היא נאנחת גונחת והוף מגיעה לאורגזמה מדהימה.

אומר הבעל לכושי: אתה רואה יא כושי מפגר, ככה מנפנפים.

 

מה, אתה מזמין אותו לשמוע איך הכושי מנפנף?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ואני חשבתי הנה אייל התבגר ומוכן להפתח לדברים חדשים, ממש "אייל חדש" (ע"ב עידן חדש). ואז הגיעה התגובה הבאה:

 

 

 

והחזירה אותי למציאות.

אני כבר יודע מה יהיה הרכב הבא שלך, גולף GTI.

 

כרגיל הסיכומים שלך הם ממש לתפארת מדינת ישראל. אני מצטרף לחברים ורוצה לחזק אותך שתמשיך לטפל ברכב במסירות ולפרסם את המסקנות שלך.

לצערי בזמן האחרון אני התחלתי "לזרוק" ואין לי תיעוד מדויק כמו שלך כדי להשוות עלויות (אבל בגדול זה ממש מוזר שהעלויות אחזקה שלך יקרות מהמיאטה).

אני ממליץ לך לרכוש סט כלים מינימלי ולעשות החלפת שמנים בבית/אצל חבר בין הטיפולים השנתיים.

אני עשיתי את זה בקליאו וכל התענוג עלה לי פחות מ-200 ש"ח(שמן בערך 120 ש"ח ופילטר מקורי עוד איזה בערך 60 ש"ח) ופחות משעה עבודה (רק להעלות את האוטו על בוקים מאולתרים של מע"ץ כי ג'ק עגלה לא היה נכנס מתחת לאוטו, לקח מעל לחצי שעה).

 

כרגיל אתה מחפש את העקיצה , אבל לא נורא, התרגלתי :)

המטרה כאן היתה לשתף מידע עם החברים ולא להיות מושא לחיצי ביקורת / לעג .

ככל הנראה הרכב הבא יהיה שירוקו, GTI או S3 וזה לא נובע משמרנות אלא מהיעדר היצע/תקציב למשהו שעומד בדרישות.

עוד לא מצאתי רכב שימלא טוב יותר מהנ"ל את מה שאני דורש מרכב.

אגב, כשאני אומר הנעה אחורית אני לא חושב על מיאטה שזה רכב שלא מתאים לי אלא על BMW וזה עדיין גדול עליי.

כמו כן מכיוון שיש לי תשתית עצומה של ידע בכל מה שקשור לרכבים הנ"ל, יודע מאיפה להשיג חלקים, איך לאבחן בעיות , יש לי מוסך מטפל טוב וכו' , אם תהיה אלטרנטיבה היא תצטרך להיות משמעותית עדיפה כדי שאעבור ליצרן חדש.

 

כשאתה משווה עלויות, תשווה את זה לטיפול במוסך שמכבד את עצמו, לא החלפת שמן עם החבר'ה מתחת לבניין ,

שזה משהו שמתאים לעשות ברכבים פשוטים של 20 אלף ש"ח (הייתי עושה זאת בעבר במשך שנים), לא ברכבים יקרים ומורכבים יותר שגם צריכים סוג של בקרה ובדיקה כללית, מעבר מדוקדק על נקודות תורפה כדי לזהות בעיות מבעוד מועד.

הכמה מאות שקלים הבודדות האלה שאני משלם על עבודה בשני הטיפולים שאני מבצע בשנה, זה לא משהו שיעשה אותי עשיר או עני ואני לא סופר כל אגורה בתחזוקה אחרת הייתי גם מביא את הפילטרים לטיפול. (למשל : ביום שישי שילמתי על פילטר דלק 200+מע"מ אבל צריך להשאיר גם משהו למוסך...)

מנסים לחסוך בדברים משמעותיים כמו פלאגים או חלקים אחרים , בנוגע לשאר הדברים אני סומך על המוסך שלי גם אם המחירים לא כ"כ זולים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

א) בתגובה שלי לא הייתה שום מטרה לעקוץ אלא להחמיא (לנושא התיעוד והפרסום).

ב) שים לב שאתה זה שרשמת הנעה אחורית=מיאטה, ולא אני. אני הבנאדם האחרון שניתן להאשים אותו שיש לו חיבה ליצרן מסויים.

אבל כמו שמי שרוצה לקנות רכב חדש וחזק בזול ישר ממליצים לו על הלאון במבצע כי כל רכב אחר עם כאלה ביצועים עולה כמעט פי 2 אז אותו הדבר למי שרוצה רכב הנעה אחורית עם הוצאות אחזקה שפויות אין משהו שמתקרב למיאטה (ותאמין לי שהייתי בשמחה מחזיק בחניה S2K ו-Z4).

ג) לא הבנת את כוונתי לגבי הטיפולים. את הקליאו הייתי מכניס פעם בשנה למוסך לטיפול מלא וביקורת בדיוק כמו שאתה עושה. אבל בין לבין הטיפולים הייתי עושה החלפת שמנים בלבד בבית (כלומר פעם בחצי שנה הרכב היה נכנס למוסך, ופעם בחצי שנה הייתי עושה טיפול בבית). לא מבין מה חאפרי ולא מקצועי בזה?

הרכב הנוכחי שלי לא עובד קשה כמו הרכב הקודם (קליאו) ולכן אני לא רואה לנכון להמשיך עם הנוהל הזה.

אבל אצלך בגלל הק"מ כן צריך לעשות החלפת שמנים פעמיים בשנה ולכן המלצתי לך לחסוך כמה מאות שקלים ע"י ביצוע אחת ההחלפת לבד בבית (ז"א שעדיין תכנס למוסך לפחות פעם בשנה).

ד) מסכים אתך לגבי החלפים הגדולים והיקרים (זו הסיבה שהבאתי למיאטה קלאץ מארה"ב ולקליאו פלאגים מאנגליה וכו') אבל זה עדיין לא סותר את מה שרשמתי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אוקי, סבבה :)

 

בנוגע להחלפת שמנים - אין לי עניין כרגע לבצע את זה לבד ואני מעדיף להשאיר את העבודה הזו למוסך.

להתחיל להעלות את הרכב על בוקים, לפרק מגן גחון , לפרק פילטר שמן טבול שזה הרבה יותר מלוכלך , להפטר מהשמן בצורה מסודרת וכל זה - פשוט לוקח יותר מדי זמן והזמן שלי שווה הרבה יותר משעתון עבודה של טיפול 10K במוסך.

:)

 

בלי קשר, אני אוהב שיש הסטוריית טיפולים מסודרת ומעקב במחשב המוסך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שיעור שני בכלכלה

 

רופא שהוא גם מכונאי מעולה נותן את רכבו למכונאי , כי בתור רופא הוא מרוויח יותר.

 

טוב רופא היום זו לא דוגמה טובה :lol:

 

בנוסף פער המחיר מתקזז על ידי היסטורית טיפולים מתוקתקת ביום המכירה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...