Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

כפי שהבטחתי, הזמן רץ (כשנהנים) ועברה לה שנה ראשונה עם הרכב.

הרכב ממודל 2006 (עלה לכביש באפריל 2006), ידני , ונהגתי בו כ17,500 אלף ק"מ משולבים בפקקים, בין עירוני ועירוני וזה מלבד נסיעות פאן מפעם לפעם.

 

להלן סיכום עלויות אחזקה במהלך השנה.

סה"כ קרתה תקלה אחת במהלך השנה במהלכה התקלקל ה PCV שהוא רכיב שהיה ידוע מראש שייכשל בשלב מסויים, עלות החלק המקורי 600 + מע"מ.

לפני רכישת הרכב על ידי ,מאז שיצא מהסוכנות התבצעו 4 טיפולים במרווחים של 15K ע"י הבעלים הקודם, ללא שום תקלה במהלך התקופה.

 

כל השאר - אחזקה שוטפת מעודכן בטבלה המצורפת ,

אעלה עלויות דלק בהמשך.

 

הייתי מפרסם התרשמות על הרכב עצמו אבל המטרה היא לא לפתוח עוד דיון בו יהיה ויכוח מי יותר טוב,

אסכם בשתי מלים : הנאה צרופה.

 

חג שמח לכולם.

 

 

attachment.php?attachmentid=238490&stc=1&d=1303653001

עלויות אחזקה שנה ראשונה.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד על הפדנטיות!

כמה אתה מתכנן להחזיק ברכב?

 

שמירת הערך שלו מצויינת. זכור לי שבגולף הישנה שהייתה במשפחה גם היא הפגינה שמירת ערך למופת.

לכמובן שלרכב כזה מחירון לא ממש אקטואלי :-)

פורסם

אתה צודק, גם אני הופתעתי (אבל, טפו טפו טפו - כן? :))

אפילו רון ממוסך רון טוען שמחירי החליפם המקוריים של הVAGיות הם כיום הזולים בשוק מבין כל היצרנים.

 

כל הכבוד על הפדנטיות!

כמה אתה מתכנן להחזיק ברכב?

 

שמירת הערך שלו מצויינת. זכור לי שבגולף הישנה שהייתה במשפחה גם היא הפגינה שמירת ערך למופת.

לכמובן שלרכב כזה מחירון לא ממש אקטואלי :-)

 

שמירת הערך מאוד הפתיעה אותי, דווקא הרכבים הללו לא מצטיינים בשמירת ערך טובה במיוחד.

ציפיתי בשלב זה להיות במחירון דו ספרתי ולאו דווקא קרוב ל100.

 

אתה צודק - לרכבים הללו מחירון באמת לא אקטואלי, בייחוד לא ל3 דלתות ידנית 2006 שהיא היחידה שנמצאת בטווח נגיעה של רוב הציבור. שאר המחירונים עדיין גבוהים מדי.

 

אין לי כרגע תוכניות או מחשבות להחליף את הרכב, אני מרוצה ממנו מעל ומעבר , אני מעריך שזה יקרה מתישהו בין שנתיים לשלוש שנות בעלות אבל אין לדעת.

 

אני חייב לציין שהצלחתי להפחית את המקיף ב1000 ש"ח (חידשתי לפני שבועיים) ביחס לשנה הקודמת וככל הנראה הורדתי את החובה לפויינטר מה שיפחית לא מעט כסף מהעלויות הצפויות לשנה השניה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל כל הכבוד על הדוח המפורט, פשוט תענוג לקרוא. מאחל לך רק הנאה מהרכב .

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
יחסית לרכב מהסוג הזה הוא מאוד זול לאחזקה לפי הטבלה שלך.

מי הסוכן ביטוח שלך??:-)

 

באמת מי הסוכן שלך??

אני משלם יותר על המקיף ושלי לא GTI ושנת 99:shock:

 

פרמיית הביטוח מושפעת יותר- מעבר ביטוחי (היעדר תביעות), ותק רישיון נהיגה וגיל הנהג

פורסם

מרשים מאוד!

הביטוח שלי בשמיים ...

את כל הטבלה שציינת פה בערך אני משלם רק עליו :)

התפלאתי מהמחירון דווקא בשנה הוא איבד ממש מעט מהערך,

תמשיך להנות ולשמור על הרכב ועל הכסף!

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

מצחיק שאתה אומר את זה כי הבעיה ב MK4 היתה שהכפתור נשבר, לא מתקלף :)

במקרה הנ"ל זה סתם אובר פדנטיות, הקצוות של הכפתור היו קצת שחוקים לכן החלפתי אותו. עניין של 30 דולר לחלק מקורי (ל3 דלתות) - אתה יודע איך זה, אתה קונה את רכב החלומות (הריאליים) שלך, בא לך שהוא יהיה מושלם ולא כמעט מושלם :)

 

פרמיית הביטוח מושפעת יותר- מעבר ביטוחי (היעדר תביעות), ותק רישיון נהיגה וגיל הנהג

 

 

ללא ספק, גיל 31 ללא תביעות בעשור האחרון וכמובן נהג יחיד הורידו את המחיר.

 

אבל הבעיה היא בהתחלה למצוא מי שירצה לבטח את הרכב הזה, לאחר מכן להתחיל לרדת ממחירים התחלתיים של 5K-7K למחירים הגיוניים והכי חשוב: עם גבולות אחריות הגיוניים ולא עד 300K שזה בדיחה וזה מה שיש לרוב האנשים. (מספיק שפגעת ברכב בשווי דומה ואתה בבעייה! ).

 

אין לי בעיה למסור את פרטי סוכני הביטוח, לפי המגמה בפורום לאחרונה אי אפשר לעשות פרסומות בחינם אז אעביר לכם בהודעה פרטית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סיכום אחזקה ממש יפה.. פחות מ- 15K לשנת אחזקה וזה כולל פויינטר, ביטוח וצמיגים שאני לא מכיר, אבל אני בטוח שאתה שם את הטוב ביותר ביחס למחיר. יש לך רכב ממש מיוחד. תמשיך לשמור עליו ככה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 


×
×
  • תוכן חדש...