Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי בחינה חשובה אשר נמצאת בגבעתיים.

אני צריך לנסוע בשעות הבוקר בערך בין 8-9 בבוקר...

עכשיו השאלה שלי, אם מישהו יודע כמה זמן בערך נתקעים בפקקים בשעות הבוקר הללו. אני מתכוון לנסוע דרך כביש גהה(4) או כביש איילון. ואם מישהו יודע מה עדיף?

אני מגיע מרעננה.

 

מצטער אם זה אינו קשור לפורום.

 

תודה רבה לכם

יהונתן.

פורסם

סע עד הרצליה, קח רכבת לתל אביב השלום או מרכז ומשם לגבעתיים באוטובוס. נראה לי זה יהיה הכי מהיר. איילון עומד בשעות האלה, לא יודע לגבי כביש 4. יש גם את האופציה של דרך נמיר.

פורסם

רכבת אני לא אוכל לקחת...

דרך נמיר אתה אומר זו לדעתך הדרך הקצרה ביותר בשעות האלו??

או שכדאי לנסוע על גהה עד היציאה לפתח תקווה לפנות ימינה? לא עדיף??

פורסם

למה לקחת צ'אנס? למה לא לצאת מהבית שעתיים לפני?

למרות שגם ב-7:30 גהה עמוס אבל ככה לפחות לא תהיה בלחץ.

שעתיים אמורות להספיק לך להגיע, למצוא חנייה בנוחות ועוד לעבור קצת על החומר לפני...

ושיהיה בהצלחה, הא? :wink:

פורסם

כדי להגיע רגוע לגבעתיים ב-10:30 צא שעה ורבע עד שעה וחצי קודם. יספיק.

40-60 דקות לדרך, 15 דקות לחניה, וכמה דקות להגעה רישום וכו'.

בתשע וחצי הקטע רעננה נורשה כבר לא נורא עמוס. קצת כן, אבל עביר תוך 15-20 דקות.

לפני שצא בדוק באינטרנט את המצב באיילון ואת המצב בכביש 4 שנראה לי עדיף למטרה שלך. יש תמיד סיפור בכניסה לבני ברק, אבל עוברים תוך דקות בודדות. מהכניסה לאלוף שדה זה כבר עניין של מזל.

בהצלחה בבחינה!

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...