שלום,
יש לי בחינה חשובה אשר נמצאת בגבעתיים.
אני צריך לנסוע בשעות הבוקר בערך בין 8-9 בבוקר...
עכשיו השאלה שלי, אם מישהו יודע כמה זמן בערך נתקעים בפקקים בשעות הבוקר הללו. אני מתכוון לנסוע דרך כביש גהה(4) או כביש איילון. ואם מישהו יודע מה עדיף?
אני מגיע מרעננה.
מצטער אם זה אינו קשור לפורום.
תודה רבה לכם
יהונתן.