Jump to content

יהונתן279

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יהונתן279

  1. באמת תודה רבה לכם!! עזרתם לי מאוד!
  2. אוקיי, תודה רבה לכם על העזרה! שיהיה שבוע טוב.
  3. רכבת אני לא אוכל לקחת... דרך נמיר אתה אומר זו לדעתך הדרך הקצרה ביותר בשעות האלו?? או שכדאי לנסוע על גהה עד היציאה לפתח תקווה לפנות ימינה? לא עדיף??
  4. הבחינה בשעה 10:30. אם אני אצא בשעה 9 וחצי אין לי סיכוי להגיע בזמן לדעתכם?
  5. שלום, יש לי בחינה חשובה אשר נמצאת בגבעתיים. אני צריך לנסוע בשעות הבוקר בערך בין 8-9 בבוקר... עכשיו השאלה שלי, אם מישהו יודע כמה זמן בערך נתקעים בפקקים בשעות הבוקר הללו. אני מתכוון לנסוע דרך כביש גהה(4) או כביש איילון. ואם מישהו יודע מה עדיף? אני מגיע מרעננה. מצטער אם זה אינו קשור לפורום. תודה רבה לכם יהונתן.
×
×
  • תוכן חדש...