רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 918 צפיות
מישהו שמע על היצרן הקרואטי הזה או הדגם הזה? עם 1088 כוחות סוס וטווח נסיעה של 600 ק"מ זה לא נשמע קצת הזוי? http://hwzone.co.il/tech/news/138036 לינק לאתר הבית של החברה, אלה אכן הנתונים שהם מציגים: http://www.rimac-automobili.com/
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 949 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4222722,00.html אולי כן ואולי לא
הודעה אחרונה מאת יהודה גבריאל, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברת סמל"ת יבואנית פיאט פנדה החדשה מציעה בחודש מאי מבצע שלדעתי טרם היה בארץ : http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28641-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D.aspx האם באמת מדובר בפריצת דרך לצרכנים ? לכאורה מי שנוסע מעט ומחזיק רכב חדש הרבה שנים יזכה לאחריות מופלגת על המנוע והגיר. גם האחריות לשבע השנים מאוד מקיפה (יותר מקיה? ). האם שווה לקבל 2000 ש"ח הנחה ולוותר על ההצעה ?
הודעה אחרונה מאת hwgeek, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רציתי לשתף כי אני לא יודע עד לאן נגיע. לפני כמה ימים העברתי את הרכב לטיפול תיקון בלמים ברכב הליסינג. בגלל שאני למוד ניסיון מציוד שנעלם מהרכב לאחר החזרתו מטיפול במוסכי ההסדר, אני מוציא כמעט הכל מהרכב. אני אומר "כמעט הכל" כי חוץ מעץ ריח ואשפתון אני מוציא הכל ומעביר לרכב החליפי. אבל, וזה "אבל" לא קטן, אני לא יודע לאיזו רמה אני צריך לעלות בהוצאת "חפצים אישיים" מהרכב. היה לי מן מתקן קטן כזה לעט שמתלבש על פתחי האוורור, לא הוצאתי אותו ואפילו השארתי את העט - לתומי לא חשבתי כי המוצר אטרקטיבי. אפילו את העט לקחו יחד עם המתקן הזה, וגם את האשפתון לא החזירו לי... האשפתון אולי נעלם בשטיפה (לזכותם יאמר כי על פי רוב מחזירים לי אותו שטוף), אבל למה המתקן?? זה מקומם אותי כי א…
הודעה אחרונה מאת gt94, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חייב לשתף אותכם במקרה שקרה לי הבוקר בדרכי לעבודה. אני נוסע בכביש בכביש 46 (חד מסלולי) מכיוון ברקת לצמת אל-על במהירות 80 קמ"ש. 2 רכבים שנסעו אחרי עקפו אותי מימין על שולי הדרך באופן שסיכן אותי, אותם ורוכבי אופניים פוטנציאליים (שלמזלם של הרוכבים) שלא רכבו על קטע הכביש בשעה הזו. וכל זה בשביל לעמוד איתי ברמזור אחרי 400 מטר... מה עושים אם מצב כזה??? נראה לי שאיבדנו כיוון במדינה הזו! נמאס לי כבר להתלונן ולסבול את מטומטמי ארצנו!
הודעה אחרונה מאת bari850, -
-
178 כוח סוס 1.4 TSI ועכשיו רשמית מופיעה באתר של סקודה תחת הכותרת "עוצמה מתפרצת"
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
- 2 תגובות
- 558 צפיות
קודם... אם זה לא המקום אבקש התנצלות והכוונה למקום הנכון. יש לי השלט הבא (אחד בלבד) הוא פועל אבל הפלסטיקה גמורה ושבורה. ואני נאלץ להדביק עם סלוטייפ וזה בקושי מחזיק. אני צריך לדעת של איזה חברה זה כדי שאוכל להתחיל לחפש אפילו באיביי שאלתי בכמה אביזרי רכב ולא עזרו לי שם (אולי בגלל שלא רציתי לרכוש מערכת חדשה). פשוט חבל לי להשקיע מאות שקלים שבכמה שקלים אני יכול לקנות כיסוי, ועוד שאלה... למה אי אפשר לשכפל שלט עם קודים משתנים? חשבתי לשכפל עוד אחד לחרום ולא הצליחו לשכפל אותו הנה התמונה
הודעה אחרונה מאת admin2000, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://www.autocar.co.uk/car-news/scoop/hot-mercedes-shooting-brake-spied/262498/pictures/hot-mercedes-shooting-brake-spied.aspx מרצדס נתנו לנו את הCLS החדשה הציגו SHOOTING BREAK נאה. ועכשיו לפי פרסום באוטוקאר כאמור הרסו והיא נראית כמו מכונית הקדילאק שמובילה לוו..ת לא עלינו.
הודעה אחרונה מאת Almog45k, -
-
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היום ראיתי, מה שאני חושב לפחות- M5 F10 חדשה. כמובן, שכמו עם כל ב.מ.וו M שאני נתקל, הייתי מעט סקפטי בהתחלה ( כבר ראיתי כל כך הרבה ב.מ.וו רגילות עם קיטים של M...) אבל האופן הברוטאלי שבו היא זינקה, והרעש, גרמו לי לחשוב שזו אולי M5 אמיתית. אני אעלה מיד כמה תמונות שהספקתי לצלם בכמה שניות שהיו לי כשהיא עברה מולי ברמזור. אני מתנצל מראש על האיכות, התמונות מוגדלות וצולמו במצלמה של טלפון סלולארי. מה אתם חושבים?:
הודעה אחרונה מאת Almog45k, -
- 8 תגובות
- 867 צפיות
כשמודבק על רכב V6. מה זה אומר?
הודעה אחרונה מאת ^Haim^, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הציטוט מאתר FXP. אין צורך להוסיף יותר. מה שמעלה לי את הסברה שהטסטרים שלנו קלים עם היד על החותמת. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 893 צפיות
לפני כמה חודשים כשהשתחררתי מהשירות הצבאי,חשקתי ב205GTI והייתי מאוד קרוב לקנות אחת 1.9 במצב טוב,עם בעלים שמאוד מאוד דאג להחזיר את הרכב למצבו המקורי,השקיע וטיפל בכל,החברים אמרו שלא כדאי,ההורים גם לא התלהבו,וממש ברגע האחרון ״השתפנתי״ וירדתי מהעניין. והאמת?מה הם מבינים? מאז חיפשתי ספורטיבית זולה לסופי שבוע,והחלטתי שלפני צעד כזה אני אנסה למכור את האוונסיס ולקנות ספורטיבית משנתון מתקדם(כבר שלושה חודשים+ ועדיין כלום) משום מה,מצאתי את עצמי נכנס ליד2 בחיפוש אחרי 205 לא מעט בתקופה הזאת,וחושב לעצמי אם עשיתי טעות או לא כשוויתרתי עליה. עלתה עכשיו אופציה מעניינת לרכוש 1.6,במצב לא להיט אבל לפחות במצב מקורי ובלי קשקושים של ילדים. השאלה שנשאלת היא,עד כמה הולך להיות קשה להש…
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ערב טוב לכם חברים.. רציתי לשאול שאלה, מה הגורמים שמשפיעים על תחום הred line ? יענו מנתק ההצתה. למה יש מכוניות שהמנתק ב6, יש כאלה ב7.. מה שהבנתי שזה קשור בגודל המנוע.. אבל ראיתי גם רכבים עם מנועי 1.2 שמגיעים ל6 כמו מנוע 1.6.. אולי דיזל או בנזין משפיע ? למה בחרו נגיד בVAG שהמנתק יהיה ב6 ולא ב7 ? ולמה ה"ספירה" ממשיכה אחרי המנתק, הרי אנחנו לא צריכים להגיע לשם.. תודה למפרטים, *אני רק רוצה לציין שחיפשתי הרבה אבל לא מצאתי תשובות מדויקות ומובנות.
הודעה אחרונה מאת ערן המסוקס, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש פרסומת של אור ירוק שמדברת על חינוך ילדים בבית הספר. אני חושב שהבעיה בהורים! ילד שילמד בבית ספר שחוצים כביש רק במעבר חצייה אבל בסוף היום יחזיק לאימו את היד והשניים יעברו באמצע הכביש יגדל וימשיך לסכן את עצמו. אני חושב שזה טוב אבל לא מצויין.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
תמיד יעדיף לחסום את הצומת כדי לתפוס את הרמזור, מקלל את האמ אמא שלך, נותן לך להיכנס וחוסם אותך ברמזור הבא, מעניש אותך על כל טעות עם אור גבוה... ועכשיו אתם! בואו לשתף אותנו מהי ההתנהגות הכי ישראלית על הכביש לדעתכם, כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו והגיבו!
הודעה אחרונה מאת Alevy, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 62 תגובות
- 6 אלף צפיות
היום בבוקר השכמתי קום להנות קצת מהרכב בשעה 9 בבוקר התחלתי את הדרך מצומת אשתאול, לאחר הקטע הראשון הטכני, בקטע השני נדהמתי לראות רוכבי אופניים אשר רוכבים בתוך הנתיב (לא בשוליים ויש שוליים) ועוד עם כיוון התנועה שלי, כמעט לכל אחד צפרתי בידיעה שאולי (?) הם ישימו לב ויזוזו לצד, כי הכביש הוא עם קו הפרדה רצוף ויש להם שוליים, אך אני הייתי צריך לבצע עבירות ולעבור את הפס לבן כדי לא לדרוס אותם. העניין הוא שזה קרה לאורך שני הצדדים ושמתי לב שבמזל לא היו תאונות עם אופנוענים בבוקר, כי הם דיי נוסעים מהר ומקצרים את זמן התגובה שלהם, מה גם שבסיבובים אין להם שדה ראייה. מעבר לסכנה של דריסת רוכב אופניים או תאונה עם רכב ממול, איך אתם מתנהגים במקרים אלו?
הודעה אחרונה מאת eph1983, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 623 צפיות
האם זו עבירה להתפס ע"י המשטרה ללא רשיון רכב? כי אני לא מוצא אותו אבל חבל לי לבזבז כסף על השחזור שלו (עוד כ - 5 חודשים לטסט ואז אקבל כבר רשיון חדש).
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אז ההורים חיפשו רכב חדש שיחליף את המאזדהליסינג 2 שהגיע הזמן להחזיר. סופרמיני לא יקרה רצו, ניסיתי בכל כוחי לשכנע לבדוק את הפיאסטה או הריו החדשה, האב פשוט לא מוכן לשמוע שום דבר על תוצרת קוריאה ו"החור שכוח-האל שממנו הפיאסטה הגיעה". (גזען, מה לעשות) אז קנו את הפולו יאנג במבצע, 84K "על הכביש" בשישי קיבלנו אותה, היום עשיתי עליה נסיעה. כבר מהרגע שנכנסתי לרכב שמתי לב להמון דברים חסרים בהשוואה לפאביה שלי. אין מחשב רכב, אין AUX, אין תאורה בתא כפפות (והוא לא מפוצל כמו בפאביה), אין תאורה עילית בסלון, ויש בלמי תוף מאחורה אבל יש הגה+ידית הילוכים+ידית בלם יד מצופים בעור, יש דוושות אלומיניום, יש וינקרים במראות הצד, יש ג'אנטים 15" די פשוטים, אין סיכוי שזה VW מקורי. נו שוי…
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
האתר WHEEL ממשיך בכתבה שניה על השוק,לא מאט דברים מפתעים אפשר לגלות: http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9&id=3570¤t_lang=1&machine_news=1 *מזדה 626 יותר יקרה מב.מ.וו
הודעה אחרונה מאת AlexN, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 682 צפיות
זקוק דחוף למאמרים בנושא Automated Manual Transmission באנגלית לעבודה שאני עושה... אשמח לעזרה וקישורים. ערן.
הודעה אחרונה מאת dewq, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היות ומנועי ECOBOOST של פורד הם עם טורבו - האם יש צורך להמתין X דקות לפני כיבוי (כמו שהיינו עושים פעם)? בספר הרכב לא ראיתי שופ הזכור לזה...
הודעה אחרונה מאת שבלול, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
עד לא מזמן הייתי רוחץ ב-קאר-ספא מול הלונה-פארק, אבל החלפתי מקום עבודה ועכשיו זה רחוק לי (ונראה לי גם שהם הידרדרו ברמה. מישהו שרט לי את הפלסטיק השקוף של השעונים עם פוליש, ונראה לי שזה קרה שם. הם משתמשים שם בפוליש חופשי על האוטו). אח"כ ניסיתי את קאר-ספא בז'בוטינסקי בר"ג, אבל הם הכניסו אותי למכונה, ואז העמידו לי את האוטו בשמש שעה (ואני לא מגזים) עד שהייתי חייב ללכת בלי שהם עבדו עליו מבפנים בכלל (למרות ששילמתי). בקיצור - צריך מקום טוב באיזורים שציינתי... תודה!
הודעה אחרונה מאת עזרה, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
המיניוואן הקומפקטי של אופל, הזפירה, יושק במהלך החודש הקרוב בישראל כשנה לאחר השקתו באירופה. הדור השלישי של אופל זפירה יגיע לישראל עם מנוע בנזין אחד (1.4 ליטר, טורבו) ורמת אבזור אחת (Enjoy) ומחירו יעמוד על כ-168 אלף ש"ח. כל שאר הפרטים בקישור - אופל זפירה הגיע לישראל
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
אני ירושלמי, ואיך אני יגיד את זה במילים עדינות? יש לנו כבישים על הפנים! ברור לי במאאתיים אחוז שזה ככה בכל הארץ וכו' וכו'. אבל למה יש בורות או אזורים שהם כאילו מתוקנים פעם ב10 שנים? למה רק בשביל שיתקנו משהו צריך לפנות לעירייה ואז אולי זה יתבצע? בשביל אנחנו משלמים ארנונה? בשביל ללכת לשלם על צמיג וג'אנט חדשים? אין איזה חוק שהכביש שאני נוסע עליו אמור להיות בטיחותי? זה מצטרף לשרשורים קודמים שלי על למה אין תקן לפסי האטה ולמה מכוניות עוברות טסטים ועדיין האורות שלהם מסנוורות אותנו. בקיצור, מדינה ח**
הודעה אחרונה מאת SP33DS73R, -
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אומרים אללה הוא אכבר,אבל נראה שאין להם אלוהים...
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
הכוונה לפרמטרים של הנאה מנהיגה, זמינות הכוח, התאוצה, ותאוצות הביניים. מבחינת אמינות אני יודע שהמנוע הגדול עדיף. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
Opel Astra OPC 1 2
מאת eph1983-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
האם משהו יודע מתי, אם בכלל, מגיעה אופל אסטרה OPC לארץ? איך היא בהשוואה למתחרות: גולף GTI, שירוקו, מגאן RS, לאון CUPRA...וכו... תודה, ערן.
הודעה אחרונה מאת SP33DS73R, -
-
שלום לכם, היום ביצעתי נסיעת מבחן ביאריס החדשה. ברשותי יאריס רובוטית 2009 ורציתי לבדוק איך הדור הנכנס של היאריס בהשוואה ליוצא, איך הגיר הרציף מתנהג והאם הרכב בכלל שווה את מחירו (100 אלף ש"ח). את נסיעת המבחן ביצעתי בסוכנות "בכור כהן מוטורס" באור יהודה, בדגם המאובזר ביותר (מסך מגע, bluetooth וחיבור USB+AUX בתא הכפפות, 7 כריות אוויר). מבחינת העיצוב הפנימי-הרכב מרווח כמו היאריס בדור היוצא. אין תאי אחסון בצידי הנהג, תא הכפפות קטן. החיסרון הגדול ביותר-הפלסטיקה הפנימית שמשווה לרכב מראה מאוד זול. ביאריס שלי דיפוני הדלתות עם בד, וסה"כ הפלסטיקה נראית לא רע בשילוב עם הבד. הרכב קודר מבפנים עם פלסטיק שחור, ממש לא לטעמי. את העיצוב ניתן לסכם לדעתי כספרטני ומשעמם. יצאנו…
הודעה אחרונה מאת matanfr, -
שלום, סתם עניין אותי לדעת מה בידיוק עושה במכוניות-על את הרעש הכל כך יפה שמפיק המנוע..... תודה.
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
שלום, אני נוסע הרבה על ציר גבעתיים ירושלים,וכבר הרבה זמן אני תוהה מדוע יש רק תחנה אחת על כביש תל אביב ירושלים (מחלף שורש), ובכיוון הנגדי ירושלים תל אביב גם אחת(שער הגיא). המצב עוד יותר גרוע עבור מי שמגיע מכיוון הרצליה ונוסע דרך איילון-כביש 1. זה לא שחסר שטח לבנות אחת בין מחלף בן שמן לשער הגיא יש עשרות קילומטרים של כלום.
הודעה אחרונה מאת romer-,
