Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלון שלום,

 

בלי להעליב כרגע אנא תנסה להבין את מה שכותבים פה:

 

לא יודע למה, אבל האיכות חומרים של טויוטה בשנים האחרונות נמצאת בירידה - כך לדוגמא את הקורולה משנת 2003-2007 ותשווה ל מודל 2008 והלאה.

הקפיצה שעשו בשנת 2003 מבחינת איכות חומרים פשוט נעלמה כלא הייתה. הפלסטיק מרגיש זול וחלול.

ישבתי לפני כמה ימים בדגם ורסו דנדש (לוחית 79) הדיפון על הדלתות פשוט מרגיש זול.

 

כרכב מדובר על רכב טוב, אמין אבל איכות החומרים היא לא במיטבה

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפרופו חלול,לקחנו ליום קורולה 2012,לא האמנתי איך הפלסטיק בין השמשה לההגה שוקע :shock: ברכב שעולה באזור ה 115K.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרמן היקר.

אני מבין טוב מאוד. בשום מקום לא טענתי שהאיכות של הפלסטיקים טובה. אין לי מושג. יכול להיות שהיא לא טובה. אבל אתה שוב, כותב שהפלסטיק "מרגיש זול" . גם אני בעצמי, כתבתי פה ביעוץ לקניית מכונית שזאת היתה התרשמותי הראשונית לפני שקניתי את הרכב. פשוט בסדר העדיפויות שהצבתי לעצמי הנושא הזה היה במקום די אחרון. חשוב לי שהוא יהיה איכותי מבחינת חוזק חומרים והשרדות ולא רגשית.

ושוב, אני לא בא להגן פה על שום רכב. כל אחד קונה מה שמתאים לסדר העדיפות שלו. כשהייתי צעיר בראש סדר העדיפות שלי היה רק עניין הביצועים, ואכן דהרתי על רכב חדש שנחשב בזמנו ל "טיל בליסטי". מה שאנו צריכים לתת פה זה עובדות בדוקות כדי לעזור אחד לשני בהחלטות, וכל אחד בסופו של דבר יעשה את החשבון לפי סולם העדפות שלו. ד"א, דוגמא להטעיה: פותח השרשור כתב שאין תאי החסנה לצד הנהג, אם אני זוכר נכון. אם הכוונה לדלת, אז דווקא בכל דלת יש מקום לשים בקבוק. וזה שימושי מאוד.

מה אתם רוצים מהברקסים האומללים ??

פורסם
דוגמא להטעיה: פותח השרשור כתב שאין תאי החסנה לצד הנהג, אם אני זוכר נכון. אם הכוונה לדלת, אז דווקא בכל דלת יש מקום לשים בקבוק. וזה שימושי מאוד.

 

אתה קצת מגזים, לא? הטעיה? אני לא כותב למסע בחירות של פוליטיקאים, תודה :| . אכן הייתי צריך לפרט קצת יותר. גם ביאריס שלי וגם ביאריס החדשה יש בכל דלת מקום לשים בקבוק, אך לא לזה התכוונתי. ביאריס שלי יש ליד הנהג והנוסע שלצידו (מול פתח המזגן) מחזיק כוסות (או בקבוקים קטנים) נפתח-הדבר הזה מאוד שימושי לשים בו משקה קר/חם ולהשאיר אותו כך :-D. למיטב זכרוני יש עוד דבר שחסר ביאריס החדשה-חוסר של תא נפתח ליד ברך הנהג השמאלית שנמצא ביאריס היוצאת, וגם תא אחסון נוסף מעל ההגה שגם לא הצלחתי להבחין בקיומו. אלו הדברים הקטנים אך השימושיים :wink: .


×
×
  • תוכן חדש...