Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

היום ביצעתי נסיעת מבחן ביאריס החדשה. ברשותי יאריס רובוטית 2009 ורציתי לבדוק איך הדור הנכנס של היאריס בהשוואה ליוצא, איך הגיר הרציף מתנהג והאם הרכב בכלל שווה את מחירו (100 אלף ש"ח).

 

את נסיעת המבחן ביצעתי בסוכנות "בכור כהן מוטורס" באור יהודה, בדגם המאובזר ביותר (מסך מגע, bluetooth וחיבור USB+AUX בתא הכפפות, 7 כריות אוויר).

 

מבחינת העיצוב הפנימי-הרכב מרווח כמו היאריס בדור היוצא. אין תאי אחסון בצידי הנהג, תא הכפפות קטן. החיסרון הגדול ביותר-הפלסטיקה הפנימית שמשווה לרכב מראה מאוד זול. ביאריס שלי דיפוני הדלתות עם בד, וסה"כ הפלסטיקה נראית לא רע בשילוב עם הבד. הרכב קודר מבפנים עם פלסטיק שחור, ממש לא לטעמי. את העיצוב ניתן לסכם לדעתי כספרטני ומשעמם.

 

יצאנו לדרך בכביש בין עירוני. לרכב יש 7 הילוכים. כמו בדור היוצא, יש מתגים ליד ההגה להחלפה נוחה ע"י הנהג. בדור היוצא יש 6 הילוכים. כאן מגיע ההבדל הגדול בין הגיר הרובוטי לרציף, שהיה אפילו די מצחיק. בגיר הרובוטי התרגלתי להרים רגל מדוושת הגז בכל החלפת הילוך, דבר שלא נחוץ עם הגיר הרציף. ההרגשה די מוזרה-המהירות עולה אך הסל"ד נשאר אותו הדבר. אחרי כמה הרמות רגליים מהגז תפסתי את העניין :lol: . מבחינת נוחות הנהיגה-המושב מתכוונן לגובה ולאורך, ודי נוח. הרכב מאיץ בצורה טובה, וההגה מתוגבר חשמלית (ולטעמי קצת חסר תחושה, כמו ביאריס שלי). הרכב מגיב טוב אך מרגישים כל בור בכביש. מבחינת צריכת הדלק בנסיעה בין עירונית-על פי מחשב הרכב היתה 7 ל' ל100 ק"מ, יותר מהגיר הרובוטי.

 

אחסוך מכם את ההצעה של הטרייד-אין בסוכנות שגרמה לי לגחך. עוד סיבה להמשיך להישאר ולהנות עם היאריס הנוכחית :-D

 

לסיכום, האם הרכב שווה את 100 אלף השקלים? לדעתי התשובה הנחרצת-ממש לא. המחיר מאוד מוגזם, ואם הייתי בא לרכוש את הרכב כרכב ראשון הייתי מדלג עליו. יש מכוניות יותר טובות ממנה שעולות קצת פחות.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכיוון שאין לי את האפשרות לערוך, אציין עוד כמה דברים ששכחתי להוסיף:

אציין כי אינני מעוניין בשום אופן להחליף את היאריס שלי ונסיעת המבחן הייתה עקב סקרנות בלבד, תנוחו :twisted:

לשלילה ייאמר כי רכב המבחן לא היה נקי כשקיבלתי אותו-הציפורים טיווחו אותו לא רע, וגם מבפנים לא נרשם ניקיון כפי שמצופה מרכב מבחן שמשמש להדגמה. אחת הבנות בסוכנות אמרה לנו שהרכב חזר לא כל כך נקי כי "חגגו עליו" והיא מתנצלת על העניין. מה שלי נותר לשאול את עצמי כלקוח הוא איך מוסרים רכב לנסיעת מבחן כשהוא לא נקי ואיך זה מקרין על חווית הקנייה (רמז-לא טובה).

 

מה שעוד הפתיע אותי הוא שהם לא ידעו שאני מגיע למרות שסיכמתי עמם על התאריך הנ"ל בטלפון והפתעתי אותם כשהגעתי, אך הם לא שאלו יותר מדי שאלות ופשוט יצאו לדרך.

 

עוד דבר שאציין הוא שאיש המכירות לא נראה נלהב מדי והעדיף להתעסק כמעט כל הנסיעה בפלאפון שלו במקום להסביר על מאפיינים נוספים של הרכב (כגון הקונסולה עם מסך המגע) ועל היתרונות שלו לעומת רכבים של יצרנים אחרים. רוב הנסיעה נהגתי לבד תוך כדי רעשי רקע מצד האייפון שלו ובאמת לא הרגשתי אותו, רק כאשר היינו צריכים לחזור לסוכנות הוא כיוון אותי.:lol:

הסיבה היחידה ששווה לעבור מהיאריס היוצאת לדגם החדש הוא האבזור הבטיחותי-7 כריות אוויר, ומי שממש מתעקש-הגיר הרציף.

לסיכום-בהחלט יצאתי מאוכזב מהנסיעה.

פורסם

אני ישבתי בה באוטומוטור והבנתי למה כולם מתלוננים,הפלסטיק למשל של הדלתות בערך כמו בפנדה שלי,מאוד מאכזב לרכב בעלות כזאת,לא רואה שום סיבה לקנות אותו ולא למשל את הריו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי איכות תא הנוסעים - הוא יפני-משפחתי-טיפוסי, שום דבר מבריק אבל הפלסטיק מהסוג שישרוד שואה גרעינית ולא יזוז לשום מקום(.. בערך).

 

עוד דבר שאציין הוא שאיש המכירות לא נראה נלהב מדי והעדיף להתעסק כמעט כל הנסיעה בפלאפון שלו במקום להסביר על מאפיינים נוספים של הרכב (כגון הקונסולה עם מסך המגע) ועל היתרונות שלו לעומת רכבים של יצרנים אחרים. רוב הנסיעה נהגתי לבד תוך כדי רעשי רקע מצד האייפון שלו ובאמת לא הרגשתי אותו, רק כאשר היינו צריכים לחזור לסוכנות הוא כיוון אותי.:lol:

 

יפרו וירבו נציגי נסיעות מבחן כמו הבחור שאתה כל כך ממהר לזלזל בו!

הרבה יותר מפריע אחד כאלו שמציקים לך כל שניה עם מפרטים וכפתורים ושטויות על הרכב

תן לנהוג בשקט! אם יהיו שאלות - נשאל בסוף.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הפלסטיק על הדלתות היה הראשון שתפס את תשומת ליבי. לא ציפיתי שתהיה ברכב כמות פלסטיקה שכזו, הם נתקעו עם עודפים של כתר פלסטיק? :lol:

הרכב נראה ממש זול :?

פורסם
לגבי איכות תא הנוסעים - הוא יפני-משפחתי-טיפוסי, שום דבר מבריק אבל הפלסטיק מהסוג שישרוד שואה גרעינית ולא יזוז לשום מקום(.. בערך).

 

יפרו וירבו נציגי נסיעות מבחן כמו הבחור שאתה כל כך ממהר לזלזל בו!

הרבה יותר מפריע אחד כאלו שמציקים לך כל שניה עם מפרטים וכפתורים ושטויות על הרכב

תן לנהוג בשקט! אם יהיו שאלות - נשאל בסוף.

 

ראשית כל, אינני מתכוון לזלזל בו וחבל אם התקבל הרושם הנ"ל ואדגיש כי זו לא הייתה כוונתי חס וחלילה.

לא ציפיתי שיציקו לי, והייתי מרגיש לא נעים אם לא היו נותנים לי לנהוג ולבדוק את הרכב. חוסר ההתערבות שלו היה לא רע, אבל יש הבדל בין חוסר התערבות לבין חוסר עניין, כי הוא בכלל לא נראה נלהב ואפילו משועמם ובא בגישה של להעביר את הזמן.

פורסם
ראשית כל, אינני מתכוון לזלזל בו וחבל אם התקבל הרושם הנ"ל ואדגיש כי זו לא הייתה כוונתי חס וחלילה.

לא ציפיתי שיציקו לי, והייתי מרגיש לא נעים אם לא היו נותנים לי לנהוג ולבדוק את הרכב. חוסר ההתערבות שלו היה לא רע, אבל יש הבדל בין חוסר התערבות לבין חוסר עניין, כי הוא בכלל לא נראה נלהב ואפילו משועמם ובא בגישה של להעביר את הזמן.

 

כנראה משלמים לו לפי שעה :lol:

פורסם

כאחד שרכש יאריס חדשה זה עתה, אני לא מסכים עם כל מה שנאמר פה. אני רכשתי בסוכנות אחים פרטוש בעכו, והיחס שלהם היה מעולה. גם כשביקשתי נסיעת מבחן נוספת לפני החלטה סופית, הם הסכימו. כל מי שרואה את הרכב מתלהב מהעיצוב הפנימי שלו. זה עניין של טעם אישי ואין פה הכללות. אצלי הרכב עושה 6 ליטר למאה ואני אוהב את הגיר הרציף. ד"א, אני יכול להבין מי שנרתע ומבטל הזמנה עקב יחס מזלזל בסוכנות. אני גם מכיר אחד שביטל הזמנת טויוטה יאריס בשל כך ורכש בסוף סוזוקי פלאש.

מה אתם רוצים מהברקסים האומללים ??

פורסם

במקרה גם אני הייתי בסוכנות אתמול ולהלן הרשמים שלי:

* אכן הפלסטיקים לא איכותיים והאינטריור בצבע שחור קודר אבל אהבתי את העיצוב המרווח של הדשבורד מקדימה, הסידור יעיל משמעותית לעומת הספייס ורסו.

* אני חייב לציין לחיוב את המרווח בספסל האחורי, לקחתי את הכסא נהג עד הסוף ועדיין היה מרחק דיי גדול בין הברכיים שלי למושב הקדמי כך שאני מעריך שגם לאנשים הרבה יותר מגודלים ממני יהיה מספיק מקום.

* הרכב מגיע עם גלגל ספייר בגודל מלא (ועדיין התא מטען בגודל מספק), בעידן בו רוב יצרי הרכב מספקים גלגל ספייר בייגלה במקרה הטוב או ערכה לתיקון תקרים במקרה הרע.

* המחיר של הרכב נמוך משמעותית מהדגם היוצא אבל עדיין יחסית יקר למתחרות.

 

לצערי לא עשיתי עדיין נסיעת מבחן אז אין לי עדיין חוות דעת על שאר הפרמטרים (נוחות, ביצועים וכו').

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
במקרה גם אני הייתי בסוכנות אתמול ולהלן הרשמים שלי:

* אכן הפלסטיקים לא איכותיים והאינטריור בצבע שחור קודר אבל אהבתי את העיצוב המרווח של הדשבורד מקדימה, הסידור יעיל משמעותית לעומת הספייס ורסו.

* אני חייב לציין לחיוב את המרווח בספסל האחורי, לקחתי את הכסא נהג עד הסוף ועדיין היה מרחק דיי גדול בין הברכיים שלי למושב הקדמי כך שאני מעריך שגם לאנשים הרבה יותר מגודלים ממני יהיה מספיק מקום.

* הרכב מגיע עם גלגל ספייר בגודל מלא (ועדיין התא מטען בגודל מספק), בעידן בו רוב יצרי הרכב מספקים גלגל ספייר בייגלה במקרה הטוב או ערכה לתיקון תקרים במקרה הרע.

* המחיר של הרכב נמוך משמעותית מהדגם היוצא אבל עדיין יחסית יקר למתחרות.

 

לצערי לא עשיתי עדיין נסיעת מבחן אז אין לי עדיין חוות דעת על שאר הפרמטרים (נוחות, ביצועים וכו').

 

הפלסטיקים לא איכותיים ? מה, עשית להם בדיקה במעבדה ??? "אינטריור" ? או, מיי גוד !!!

מה אתם רוצים מהברקסים האומללים ??

פורסם

כנס לפוולסגון פולו,פאביה,ריו ותרגיש מה ההבדלים ביניהם,פלסטיק איכותי לא פלסטיק קשיח שמרגיש זול אלא פלסטיק רק ונעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני בכלל לא רואה שום סיבה להתלהבות ולמחיר המופרז של היאריס,

במחיר של יאריס משומשת בת 10 אתה יכול לקנות סיריון או גטס בנות 6-7 במצב מצוין.

היאריס נמכרת במחיר מופרז ולא ריאלי בתור יד שניה ובתור חדשה. אחד הרכבים שממש לא מצדיקים את המחיר שלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תסלחו לי, אבל גיר רובוטי עם קלצ' אחד כמו שיש בטויוטה, לא נוח!

שימו את הגיר הזה בסיטרואן C5 ועדיין תהיה לכם בחילה!

היה לי רובוטי בקורולה, שנה שלמה קיללתי את הגיר.

אין מה להשוות בין כל גיר לגיר רציף. הרציף הוא הגיר האולטימטיבי!

פורסם

פלסטיקים ששורדים שואה גרענית הפסיקו לייצר כבר לפני כ 10 שנים. היום כמעט ולא ניתן למצוא דברים כאלה, זה כמו פנסים שעשויים זכוכית.. וחבל שאין יותר חומר איכותי ברכבים של היום.

לגבי התיבה הרציפה לא כל כך הבנתי מה אופן הפעולה שלה, אם מישהו יוכל להסביר קצת יותר אני אשמח.

Without disappointment, you can't appreciate victory


×
×
  • תוכן חדש...