Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע אין(כמעט) תחנות דלק על כביש 1 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש מקומות בהם נתיב ההאצה מתוכנן להגיע למהירות המותרת באותו קטע כביש, נגיד 70 קמ"ש, אבל בפועל כולם נוסעים שם 90-100 קמ"ש ולכן הנתיב לא תמיד מספיק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכל היציאות מתחנות הדלק בכביש 2 מגבעת אולגהעד נתניה,יש נתיבי האצה קצרים.נוסיף לכך את הנהגים שמשתמשים בתחנות ככביש עוקף פקקים,וקיבלנו מתכון להאטה בתנועה.

ונתיבי האצה קצרים בכביש החוף יש לא רק שם,אלא גם ביציאה מתחנות אוטובוס בגבעת אולגה (2 הצדדים),וביציאה ממחלף חבצלת לכיוון צפון.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

כביש 2 הוא הכביש המהיר הראשון שנסלל במדינה, אי שם בשנות ה-50 וה-60. אז עדיין לא היו מודעים לחשיבות של נתיבי האצה ולכן בחלק מהמחלפים הנתיבים קצרים מידי. בשאר הכבישים אין לרוב בעיות כאלו ונתיבי ההאצה באורך מספיק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למען הדיוק ההיסטורי - מבחינת בניה כביש 2 נבנה בשני חלקים:

הקטע הצפוני - מחדרה עד עתלית (וכמה שנים אח"כ עד חיפה - דרום) נבנה בסוף שנות ה-60, ונפתח לתנועה ב-1969-70. אני עדיין זוכר את ההסברים המקיפים בעיתונות כיצד יש לנהוג במחלפים (היו שלושה - קיסריה, זכרון יעקוב ועתלית).

הקטע הדרומי - מחדרה לגלילות שופץ טלאי על טלאי בתהליך שארך, עד כמה שאני זוכר, משהו בסביבות 20 שנה ויותר, ואם נחשב גם את הקמת מחלף גלילות-מערב כחלק משיפוץ זה הרי שמדובר בלמעלה מ-30 שנה.

למרות שהקטע הצפוני הוגדר בתחילה כדרך מהירה הרי שהתמרורים המורים על כך הוסרו כעבור שנים אחדות (והוחלפו בתמרורים המתירים 90 קמ"ש לרכב פרטי), כנראה שהכביש לא עמד בתקן הנדרש מדרך מהירה. למשל - גדרות הרשת שהיו בצידו לא תוחזקו ונעלמו עם הזמן.

נתיבי ההאטה וההאצה במרבית הכניסות והיציאות - הן בקטעים הראשונים והן בחדשים יותר - קצרים מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ל

למרות שהקטע הצפוני הוגדר בתחילה כדרך מהירה הרי שהתמרורים המורים על כך הוסרו כעבור שנים אחדות (והוחלפו בתמרורים המתירים 90 קמ"ש לרכב פרטי), כנראה שהכביש לא עמד בתקן הנדרש מדרך מהירה. למשל - גדרות הרשת שהיו בצידו לא תוחזקו ונעלמו עם הזמן.

 

למכוניות היה מותר לנסוע עליו עד 90 קמ"ש, אבל מה הייתה המהירות המותרת למטוסים?

פורסם

נדמה לי שב-Kfar Galim highway strip נעשה פעם אחת נסיון לתפעל F16. אתה מוזמן לבדוק מה מהירויות הנחיתה וההמראה של הכלי. כיום הקטע מופרד בהפרדה קבועה (על ידי כבלים) והזברות נמחקו.

 

מה עשו בעלי "רשיון טיס" מדרגה ב' (או, לאחרונה, B) זה סיפור אחר. ד"א - לאור מצב האספלט עד לאחרונה היה לא כל כך נוח למהר בקטע זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...