רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
שלום לכולם , אני מתכוון להשכיר רכב בזמן הקרוב ואני כרגע בעיצומו של סקר שוק . המחירים שקיבלתי סבירים אבל דבר שמטריד אותי הוא עניין ההשתתפות העצמית בנזקים וכ'ו. הרכבים שמקבלים הם לא חדשים ועברו לא מעט , והחשש שלי שיפילו עלי איזה תיקון/שריטה/שפשוף של הרכב שלא אני גרמתי לו. אני ממש לא מבין ברכבים ואין לי מושג לגבי סדרי גודל של מחירים של נזקים או דברים שהם לא באמת באשמתי . הבנתי שעושים בדיקה לפני שיוצאים , אבל אני מדמיין שאני מגיע והרכב מלא שריטוות ושפשופים , לך תרשום את כולם כדי לדעת בסוף שאתה לא עשית את זה ?? נניח יצאתי מהגרש , תוך חצי שעה עולה לי עשן ממנוע ... בקיצור אני רוצה לשמוע מנסיונכם לגבי חברות שאולי ינצלו תחורים האלו , ויעשו תיקונים על חשב…
הודעה אחרונה מאת A_lex, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, אני מחפש גגון לאורך הרכב קבוע עבור פורד פוקוס סטיישן 2009. בסוכנות- לא נטפלים בזה. ראיתי רכב דומה עם גגון כזה והבנתי שבעבר הביאו כזה, או שזו תצורה לליסינג. האם מישהו יודע היכן ניתן לרכוש גגון כזה ? האם ניתן לייצר ? או אולי לייבא ? האם יש שם מקצועי לגוון קבוע לאורך הרכב מעבר ל roof werck ? תודה, שרון
הודעה אחרונה מאת s_lapid, -
-
לאחר ישור הקו בנושא הבטיחות , מתעורר היבואן יוניון מוטורס ומשווה קו גם בנושא מערכת השמע והמולטמדיה הכוללת מסך מגע , דיבורית בולטות' מובנית וכו' והופך את האוטו לגירסאת SUN PLATINUM ללקוחות הליסניג וגירסאת COROLLA PLATINUM לפרטיים בלי שינוי במחיר לדעתי ללקוח הפרטי הקורלה ביישור קו זה הופכת אותה לאחד הבדיקות הכדאיות בשוק , אם עד עתה נושא הבטיחות והאביזור היה עקב האיכלס של המכונית במבחני דרכים , מעניין אותי לדעת מה יהיה במבחן הבא , אולי מגזין אוטו ירים את הכפפה . הנה קישור http://www.toyota.co.il/toyota-own/PLATINUM.htm אני למשל למרות ישור קו זה קשה לי לבחור בטויוטה בגלל התדמית המשעממת שלה , ואהבתי למותגים אחרים ( בעיקר לפורד פוקוס…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אז ככה, אני עובד במשלוחים, אני תמיד מתמיד להחנות כחוק בכל משלוח, לא לחסום את הכביש ולא לגרום לעיקובים מיותרים. היום במהלך משלוח באחד מרחובות רעננה חיפשתי כהרגלי חניה כחוק, מצאתי אחת, תוך כדי שאני מחפש את המשלוח הנכון לכתובת, אני רואה שממול ג'יפ חדש ונוצץ בצבע כתום מזעזע מבית קיה מסתבך ביציאה, שלא כהרגלי לא יחסתי חשיבות רבה. שחזרתי לרכב גיליתי שפשוף קטן ומעצבן בצד של הרכב, מזיכרוני הטוב אני זוכר את המספר של הרכב, רשמתי אותו בצד והמשכתי הלאה. ועכשיו לשאלה, בשורה תחתונה לאחר שהעברתי סמרטוט בקושי ומבחינים בשפשוף, מה שמעצבן זה הקלות הבלתי נסבלת לרכוש אחרים, לגרום נזק לאדם אחר ולהמשיך כאילו לא קרה כלום, פשוט מרתיח אותי, הייתי בסך הכל רוצה להעמיד את האדם שנהג ברכב…
הודעה אחרונה מאת Aino, -
-
- 3 תגובות
- 827 צפיות
לאור הת׳רד שהיה פה בנושא מצלמות הרמזור שמצלמות גם מהירות, והמצלמות החדשות והישנות ושאר הירקות.... האם מישהו יודע באיזו תוכנת ניווט כל המצלמות האלה מעודכנות? האם בוויז?
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://it.themarker.com/tmit/article/19479
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם , רציתי לקבל ממכם קצת טיפים לנהיגה ברכב פורד פוקוס האצב'ק 2012 דגם טיטניום ידני מנוע EcoBoost 1.6 180 כ"ח. כבר עברתי את 300 הק"מ הראשונים ואני די מבסוט בככל מהגיר ומהתנהגות הרכב על הכביש. 1. אילו טיפים אתם יכולים לתת לי לק"מ הראשונים ובכלל לשמירת על אורך חיי הרכב? 2. הגיר הוא 6 הילוכים אז מהי החלוקה הטובה ביותר לקמ"ש? 3. אני משתדל להעלות הילוך כשהמנוע מגיע כבר ל 1600-2000 סל"ד ולהוריד הילוך כשהוא יורד אל מתחת ל 1250 סל"ד(בכדי לחסוך דלק כמובן ולא להעמיס יותר מדי על המנוע בהתחלה.) , האם אני נוהג ביעילות? 4. שמתי לב שהרכב "מייעץ" לי בצג שעל לוח המכוונים להעביר הילוך כשהמנוע מגיע בדרך כלל בין 1600-1800 סל"ד, האם להתרגל לזה או למשוך קצת יותר את ההילוכ…
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מקרה הזוי שנגמר בנזק רכוש בלבד. זה מאוד נגע בי אישית כי היתי בסיטואצייה דומה ונשארתי עם חור בכיס וטעם רע של חוסר אונים. המקרה המדובר קרה אתמול אחרי העבודה. לאחר שסיימתי עבודה והתחלתי לצאת מחנייה, שמעתי רעש שריקות/חריקות חזק. עבר מולי רכב שהרעשים נבעו ממנו. בהתחלה חשבתי שזאת איזו רצועה שורקת במנוע. כשיצאתי אחריו לכביש והתחלתי לעקוף אותו משמאל (כביש חד סיטרי עם שני נתיבים) האחורה שלו נזרק לכיווני וכמעט פגע בי. בלמתי וראיתי שלמעשה הגלגל הימני שלו עומד ב40 מעלות ימינה. הבנתי כבר שהוא פגע במשהו. חשבתי לתומי במדרכה ושהוא מנסה להגיע לעצירה בטוחה. לאחר נסיעה של כמה עשרות מטרים הוא עצר וראיתי שני "חברים" ברכב, כמו כן ראיתי שכל צד ימין שלו מפוצץ. הבנתי שהוא פגע במשהו שהוא לא רק מ…
הודעה אחרונה מאת ozwrx, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
יש לי רכב שנת 2002 שירד מהכביש עקב תאונה, הירידה התבצעה ע״י שמאי רכב, אני מחפש למכור אותו שלם, יש לי מפסיק טלפונים הבעיה היא שכולם מחפשים לעלות אותו חזרה לכביש , האם אפשרי דבר שכזה? שאלה נוספת, נגיד ומכרתי, איך עושים עברת בעלות כדי שהקונה יקבל את כל הזכויות לרכב , ומחר לא יעלה אותו לא חוקי על הכביש ויעשה פשעים , דוחות, וכ׳ו. האם אתם יכולים לתת לי עוד טיפים שאני צריך לדעת על עסקה שכזאת? תודה רבה ושהוע טוב
הודעה אחרונה מאת eyal177, -
- 3 תגובות
- 741 צפיות
מישהו יודע מה הדגם של הג'אנט שנמצא בסירטון? תודה http://www.youtube.com/watch?v=8VPG5C5P9wI&feature=results_main&playnext=1&list=PLB3B5D026EC5BD9E1 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 25.6 אלף צפיות
יש לי רכב שנת 2001 טויוטה קורולה דגם GLI הרכב עבר 137,000 עד עתה מה הממוצע של הרכב שהוא צריך לעבור מידי שנה מבחינת ק"מ ? שאלה קצת חצופה אם אבקש מחירון או טיפה מעל המחירון זה יהיה חצוף מידי ? הרכב שמור יד שניה ללא תאונות עם הק"מ שציינתי למעלה פעם ראשונה אני מוכר רכב ומעוניין לדעת מהי דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת MiKa_P, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
יש מישהו שיכול לשתף את הקובץ של המצלמות מבירות של igo עם כל המצלמות הקיימות בארץ?
הודעה אחרונה מאת free wheely, -
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
האם האמינות של הידני גדולה בהפרש משמעותי מהאוטומט? והאם הפסדי הכוח של הגיר האוטומט משמעותי לעומת הידני ? (זה שיש הפסדי כוח ברור לי השאלה עד כמה? והאם האוטומט עושה את הקולט עגלה?)
הודעה אחרונה מאת killer885, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום שילמתי לעיריית ת"א את כל דוחות החניה שלי הסכום 6500 ש"ח הדוחות הם משנת 2002 ועד היום. למרות תחנוניי לא היו מוכנים להוריד לי שקל אפילו כאשר כתבתי מכתב לתובע שלהם הוא לא היה מוכן. שילמתי כי הייתי חייב. ביקשתי שאת הסרוב של התובע ישלחו לי כי אני רוצה לדעת את השם שלו. הסיבה היא (מנסיון אישי) אנחנו חיים במדינה קטנה מאד ותמיד בסוף נפגשים. אז אם זה יקרה אני רוצה להיות מוכן שאוכל להחזיר לו מנה אחת אפיים כמובן שהכל באופן חוקי. המסקנה היא: תתרחקו מתל אביב היא עיר חרא.
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, רכשתי רכב חדש לפני קצת יותר מחצי שנה (סקודה ייטי) רציתי לשאול האם האחריות על הרכב תקפה גם עבור צמיג שמתפוצץ? תודה.
הודעה אחרונה מאת leon1482, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
ברכב הקודם היה לי גגון אוניברסלי בסיסי והרעש היה מציק וחזק אבל נסבל אחרי תקופה (מתרגלים...). לאחרונה, רכשתי רכב חדש ואף והתקנתי גגון אוניברסלי מפירמה יותר נחשבת ויותר יקר מתוך מחשבה שאני אזכה לרעש מופחת. לצערי, גם הגגון החדש מרעיש יחסית ואפילו בלתי נסבל במהירות 110-120. יש המלצה לגגון אוניברסלי (מוטות לרוחב) שלא מרעיש כ"כ?
הודעה אחרונה מאת ssc, -
-
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מקווה שלא תתעצבנו ותזרמו עם השאלה למרות שזה וויכוח של ילדים. אז ככה, הוויכוח הוא ביני לבין חבר לגבי איזה רכב יותר חזק? לשנינו יש פאסאט האחת שנת 2006 והשנייה 2008. ההבדל שממנו התחיל כל הבלגן הוא ששלי בעלת מנוע בנזין fsi ושלו דיזל TDIיידליי הרכבים מוצהרים ברישיונות 150 כ״ס. האם יש הבדל בין הדיזל לבנזין מבחינת הכוח למרות שההספק אותו הדבר? ואם כן האם הדיזל יותר חזקה ביגלל שהיא בעלת טורבו? או אולי הבנזין ביגלל שמנועי דיזל חלשים יותר מבנזין? מקווה שמביניי עניין ברכבים האלה יוכלו לעזור בדעות מי לדעתכם יותר חזק? אגב שניינו נסענו על שתיי הרכבים ולדעתי הדיזל של החבר יותר חזקה אך אחרי שהוא נסע על שלי הוא כבר לא בטוח ששלו יותר חזקה ולכן אתם קוראים כאן. תו…
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב לכולם. אני בתהליך איסוף מידע ובו כמות האנשים שנצטרכו להחליף את המנוע הנ"ל באחד מרכבי הקונצרן עקב תקלה. לי אישית ידוע על מקרים (לא מספר סביר) אך אני מעוניין לקבל מספר יותר מדויק בנושא. זה לא משנה אם מדובר במנוע ששודך לגיר ידני או dsg, הפרט החשוב הוא שמדובר על הגרסה בעלת 160 כ"ס ולא 140/122 כ"ס. אשמח אם כל מי שקרה לו או לחילופין מכיר אישית מישהו שקרה לו המקרה הנ"ל אשמח אם יגיב בשירשור. תודה, בן.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
- 0 תגובות
- 543 צפיות
שלום לכולם, יש לי רכב דייהטסו אפלאוז 93 שעבר תאונה די משביתה ולא היה לי שווה לתקן אז החלטתי להוריד אותו מהכביש. ביטלתי את הרישיון במשרד הרישוי ועכשיו אני רוצה למכור אותו לפירוק. השאלה שלי איך זה בדיוק מתבצע? אני פשוט מתקשר לאנשים שקונים רכבים לפירוק והם באים ולוקחים את האוטו? הם צריכים לתת לי איזה אישור או שאני צריך להחתים אותם על משהו?(דרך אגב הורדתי כבר את לוחיות הרישוי) תודה למגיבים.
הודעה אחרונה מאת asafvak, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 627 צפיות
פרפקט ליס הגישה לבית המשפט בקשה להקפאת הליכים. תחילתה של מגמת שינוי בענף, או מעידה של חברת ליסינג קטנה? http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3570339,00.html
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
עוד שטיק לחסכון בדלק 1 2
מאת scoob-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3 אלף צפיות
בימים האחרונים קיבלתי למייל כרגיל דיווחים על מבצעים חדשים לאתרי קופונים וביניהם המודעה הבאה: http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/neosocket/5452372?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_127&a=2022 אחרי שראיתי את מכסחי המיתוסים מנפצים כל שטות אחרת שמצאו ברשת בנושא חיסכון בדלק ועוד דברים הרבה יותר הגיוניים מאשר מכשיר פלא שרק מחברים למצת הסקפטיות שלי בשיאה, אבל אני בטוח שיהיו גם ישראלים שייפלו בפח. מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 5 תגובות
- 666 צפיות
ברשותי רכב ללא טסט במצב נסיעה מה הנוהל שאני מוכר את הרכב לפירוק \ אדם פרטי
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הוצאתי טאבו, וגיליתי שהשטח שאנחנו וכל מי שבא לו מחנים בו, שייך ונמצא בגבול הבניין שלנו, זאת אומרת זה שטח שהוא חלק מהבניין והוא שייך רק לדיירי הבניין, בחור די פלילי מהבלוק ליד בא והחנה את האוטו שלו במקביל, ולקח לנו 3 מקומות חניה. אמרתי לו שזה בטאבו והוא לא יכול לחנות כאן , ואז קיבלתי מטר איומים שהוא ידקור אותי ,יפרק אותי , ואם אני קורא למשטרה הוא יחתוך לי את הצמיגים של האוטו. לא התרגשתי ומולו התקשרתי למשטרה. בא שוטר ושוטרת צעירים ממש במהירות,ופתאום הפלילי הזה מדבר כל כך יפה איתם ,שהוא מבין שאין לנו חניות ואם אני אוכיח שזה בטאבו אין לו שום בעיה לצאת. הראיתי לשוטר את התוכנית , הוא הסתכל ואמר שהוא לא מבין בזה, ושלא רשום בתוכנית ספציפית שהשטח הזה מיועד לחניות, ולמ…
הודעה אחרונה מאת GaT, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום! קניתי לא מזמן רכב לאחר תאונה לחלקי חילוף, העברת בעלות לא עשיתי מה שכן עשיתי זה טופס זכרון דברים! השאלה שלי היא כזאת: לשם הורדת רכב מהכביש וזיכוי על הפרש יחסי של האגרת רישוי צריך אך ורק את בעל האוטו, האם טופס זכרון דברים מקנה לי בעלות חוקית על האוטו לגבי הורדת הרכב או שאני צריך לעשות העברת בעלות בשביל שזה יתפוס? תודה מראש לעונים!
הודעה אחרונה מאת killer885, -
-
לצחוק או לבכות? ניתן לסרטון לדבר. נלקח מנענע
הודעה אחרונה מאת killer885, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום ראיתי שרנו מגאן דגם PR עם מנוע 2.0 ( הדגם המפואר ביותר ) עולה בכ 2000 ש"ח פחות רנו מגן 1.6 business ( הדגם הכי מעפן ) לפני שנה כשקניתי את הרנו שלי דגם PR המחיר היה יותר יקר מהדגם הבסיסי. מה קורה פה ???
הודעה אחרונה מאת killer885, -
- 0 תגובות
- 571 צפיות
שלום לכם גולשים, אני מאוד מצטער להעיר לכם בקשר לנושא שמאוד חשוב לי לדעת , יש לי נכות באופן אישית...... השאלה איפה משיגים מסמכים רפואיים כדי לקבל תג נכות ואגרת טסט 25 שקל במקום אלפים שקלים ? זה קצת טיפשי לשאול אבל עניין מסמכים רפואיים ניתן מקופת חולים או במקום אחר?
הודעה אחרונה מאת Civic_Coupe, -
- 1 תגובות
- 659 צפיות
החלטתי בכל זאת לרכוש צ'יטה, למרות שאני נוסע די רגוע בשנים האחרונות. בקשר לכך יש לי כמה שאלות על המכשיר. יש את ה50 ואת ה100. מה הבדל בינהם והאם שווה את הכסף? האם ניתן לכוון אותו להתרעת צפמוף בלבד? בלי דיבורים. מינימום נוכחות. האם מישהו התקין אותו עם אנטנה חיצונית? איך זה? בהנחה שאני רוצה התקנה נסתרת מתחת לדשבורד איזה חלקים אני צריך להזמין? האם שווה לקנות בארץ? תודה.
הודעה אחרונה מאת adarbaratz, -
- 7 תגובות
- 913 צפיות
האם למישהו יש ניסיון בהשכרת רכב בהולנד ?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 2 תגובות
- 678 צפיות
שאלת היום בפייסבוק מצריכה מכם מעט דמיון ותעוזה, או סתם להתפרע... אם הייתם יכולים לקחת את הרכב שלכם למסע בכל מקום בעולם, לאן הייתם נוסעים? כנסו לעמוד הפייסבוק וספרו לנו!
הודעה אחרונה מאת iAmital,
