Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב שנת 2002 שירד מהכביש עקב תאונה, הירידה התבצעה ע״י שמאי רכב, אני מחפש למכור אותו שלם, יש לי מפסיק טלפונים

הבעיה היא שכולם מחפשים לעלות אותו חזרה לכביש , האם אפשרי דבר שכזה?

 שאלה נוספת,

נגיד ומכרתי, איך עושים עברת בעלות כדי שהקונה יקבל את כל הזכויות לרכב , ומחר לא יעלה אותו לא חוקי על הכביש ויעשה פשעים , דוחות, וכ׳ו.

 

האם אתם יכולים לתת לי עוד טיפים שאני צריך לדעת על עסקה שכזאת?

תודה רבה ושהוע טוב

פורסם
יש לי רכב שנת 2002 שירד מהכביש עקב תאונה, הירידה התבצעה ע״י שמאי רכב, אני מחפש למכור אותו שלם, יש לי מפסיק טלפונים

הבעיה היא שכולם מחפשים לעלות אותו חזרה לכביש , האם אפשרי דבר שכזה?

שאלה נוספת,

נגיד ומכרתי, איך עושים עברת בעלות כדי שהקונה יקבל את כל הזכויות לרכב , ומחר לא יעלה אותו לא חוקי על הכביש ויעשה פשעים , דוחות, וכ׳ו.

 

האם אתם יכולים לתת לי עוד טיפים שאני צריך לדעת על עסקה שכזאת?

תודה רבה ושהוע טוב

בשביל למכור אותו חוקי אתה צריך לעשות טסט לרכב, רק אחרי שיהיה לו טסט תוכל להעביר בעלות

תהיה צריך לתקן את הרכב וכמובן לשלם על כל שנה שלא עשיתה לו טסט משנת 2002

אתה גם יכול למכור אותו למגרש לחלקי רכב

אתה לוקח את מספרי הרכב והרישיון הישן והולך למשרד הרישוי כדי להוריד לגמרי את הרכב מהכביש

פורסם

לרכב יש טסט, מישהו ניכנס בי ב4 בבוקר שהאוטו בחנייה ליפני שבועיים רק בבוקר ראיתי את הפגיעה, וזה גם ביגלל שהוא ישאיר פתק

אז לרכב יש טסט

פורסם

גם אני בבעיה דומה לסיפור שלך

למי שירד מהכביש הטסט שלו אוטומטית מבוטל,

 

השאלה אפשר להחזיר את הרכב שירד מהכביש לאחר שנה וחצי ?

פורסם

שלי ירד ליפנע כמה ימיים עד עכשיו היה לו טסט, בכל מיקרה תיקון של מכה כמו שלו לא צריך לעלות יותר מ3000 שקל , השאלה היא כזאת, בואו נילך אחרת

לרכב יש מערכת גז , האוטו היה מתוחזק, באמת אחלה אוטו, נגיד ועכשיו אני רוצה לסדר אותו, איזה תהליך אני אמור לעשות? 

פורסם

הרבה אנשים פה חוזרים על אותו מישפט ש ״אין טסט״ ברור שלא יהיה טסט הרי ברגע שמשרד התחבורה מןריד את הרכב מהכביש הטסט הופך להיות מבוטל( במיקרה שלי אני מקבל החזר כי נישאר לי מעל חצי שנה של טסט)

פורסם

אם הרכב מבוטל (כלומר אתה מקבל החזר על החלק היחסי של האגרה) אז אין שום אפשרות להעלות אותו חזרה לכביש.

רק למכור לחלפים (אתה כן מקבל שטר מכר למנוע כך שתוכל למכור גם את המנוע והוא יוכל להיות מושתל ברכב אחר ומאושר כחוק)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ויש אפשרות לוותר על החלק היחסי הזה ולהשאיר טסט ברכב

ונגיד והם כבר החזירו לי( מה שאין לע עוד בפועל, חלק יחסי)

×
×
  • תוכן חדש...