רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 707 צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות פיאט פונטו שנת 2004-2005 דגם דינאמיק אוטומט, ראיתי שבאותו דגם יש רכב עם דשבורד בצבע קרם, ודשבורד אחר בצבע שחוק רגיל, האם יש הבדלים ברכבים? אולי יש תת דגם? או שזה רק צבע הדשבורד?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
אופל ישראל החלה בשיווקה של האסטרה GTC, המתחרה לפולקסווגן שירוקו, במחיר של 149,990 שקל. באופל בחרו להביא רק את גרסת ה-1.4 טורבו 140 כ"ס עם תיבת הילוכים אוטו', לא בדיוק המתכון למשהו ספורטיבי עם התיבה האיטית הזו. חבל שוויתרו כבר מראש על הגרסאת הידניות כולל ה-1.6 ליטר 180 כ"ס. מה שכן, היא פשוט נראית מצוין!
הודעה אחרונה מאת vop, -
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי לכולם, אני מחפשת לבעלי מתנה ליום ההולדת קורס נהיגה או יותר נכון חווית נהיגה. אני רוצה איזה חווית אקסטרים כייפית ומיוחדת. אני מתלבטת בין חווית נהיגה פורמולה 2 לבין חווית מרוצים ספורטיבית על רכב ספורט מסוג MX5 (כשעתיים) אופציה שלישית היא לקחת את חווית הנהיגה פורמולה 2 ולתת לו עוד קורס נהיגה מתקדמת.(זה קורס שהוא רוצה גם לעבור) תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- 2 תגובות
- 593 צפיות
מישהו יודע איפה אפשר לקנות רשת צל לחלון האחורי של הרכב עם לוגו של סוזוקי בתל אביב?
הודעה אחרונה מאת Yotam1131, -
היום הייתי במוסך ואני בחור צעיר אז אמרתי למוסכניק(בחור ישר באמת ) שאין לי הרבה כסף והוא בא לקראתי ושאל האם אני רוצה לעשות את העבודה בלי מע״מ וזה יחסוך לי 300 שקל. באמת התלבטתי אבל החלטתי שאני לא ירשה לעצמי את זה כי אני בן אדם ישר ואמרתי לו שאני רוצה אם מע״מ. כשסיפרתי את זה לחבר הוא שאל אותי בפליאה למה בחרתי לשלם מע״מ. אני חושב שרוב האנשים שאני מכיר לא היו משלמים מע״מ. אבל מה שבאמת מפריע לי זה איך הדרדרנו למצב כזה שזה בסדר לגנוב ולא לשלם מע״מ
הודעה אחרונה מאת dny, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שבת שלום חבר'ה. רציתי לדעת עם יש כמה סוגי בקליות להונדה סיוויק שנתון 96-00 או ת'דגם הרגיל שרואים על כל הרכב. גם עם כן וגם עם לא....מישהו מכיר מקומות טובים ואמינים עם תו תקן? נ.ב: בד"כ מעבירים את האוטו טסט עם בקליות?
הודעה אחרונה מאת tema2006, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קבלו את מספר 7...חלום! http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3570170,00.html
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 740 צפיות
הגיעה שעתו של ידיד להחליף רכב ליסינג. הבחור הוא מה שאני מכנה "נהג חזק" : כלומר יודע ללחוץ חזק על שתי דוושות – תאוצה ועצירה – וזהו. שימוש בהילוכים, צריכת דלק, היגוי נכון – בשביל מה? זה אוטו אוטומטי. ומליסינג. לשמחתי היה מוכן לתת את דעתו בזמן הבחירה על שיקול אבזור הבטיחות . בכל זאת, יש לו כבר כמה ילדים. חברת הליסינג תתן כל רכב סביר שיתבקש, והיא לא צד בסיפור. הבחור השקיע 'המון' בבחירה... כלומר פעמיים ראיתי אותו יושב רבע שעה עם האינטרנט כדי לראות חוות דעת על מכוניות, כמה הליכות משותפות לארוחת צהריים נוצלו לסקירה בת דקותיים של המכוניות ברחוב ובחניה. יום אחד הלכנו אצל איש הרכב בחברה, יש שם יותר מ-100 מכוניות בליסינג. לא נהלתי תרשומת של השיחה, א…
הודעה אחרונה מאת mayor, -
-
עלות שיעור נהיגה. 1 2
מאת יוסיסופר- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
כמה אני אמור לשלם עבור שעת לימוד נהיגה ברכב אוטומט עבור ביתי?. 160 ש'ח לשעה שלמה הגיוני?.
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום האם קיימת מצלמת אבטחה לאוטו שמצלמת מתוך האוטו בזמן שהאוטו חונה? אבטחה נגד שריטות וונדליזם באוטו. תודה
הודעה אחרונה מאת moranme, -
הפסקת שימוש ברכב 1 2
מאת magal101-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי רכב מהמאה הקודמת ואני לא מעוניין להמשיך לנסוע איתו (יש לנו עוד רכב במשפחה). שלחו לי לשלם אגרה ממשרד הרישוי כשהרישיון פג ב-12 ליולי (עוד קצת פחות מחודשיים)- האם כדאי לי לבטל את הביטוחים, לא לשלם את האגרה ואז פשוט להשאיר את הרכב ליד הבית עד שאמכור אותו (יש לו בעיה במערכת הקירור שתקשה עליי למכור אותו ואני ממש לא רוצה להתחיל להסתבך איתה במוסכים וכ"ו)- מה אתם מציעים?
הודעה אחרונה מאת MiKa_P, -
-
ראיתי עכשיו את הכתבה הזאת בווינט: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4228777,00.html זה רעיון רציני, או סתם התנסות חסרת משמעות שהעיתונות מנצלת לכותרת מרשימה?
הודעה אחרונה מאת Shezif, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז אחרי 11 שנה ביחד, הגיע הזמן להיפרד מהפיאט פונטו S75 שנת 1995 שלי. הרכב כרגע לא מניע וזקוק להחלפת אטם ראש והחלטתי שאני ממשיך הלאה לרכב חדש. הוא יכול לשמש מקור מצויין לחלקים - במרוצת השנים החלפתי חלקים שהם הרבה יותר צעירים מהרכב. רק לפני שלושה חודשים משאבת מים ורצועת טיימינג. אפשר גם לתקן את אטם הראש ולדעתי הרכב יכול לתת עוד לא מעט שנים טובות. השאלה שלי היא איזה סכום הגיוני לבקש ולקבל על הרכב? אני לא מחפש לעשות קופה אבל אשמח לקבל סכום שלא מבייש אותי ואת הרכב. תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת morpheus999, -
רכב ב-1912
מאת sperial- 0 תגובות
- 639 צפיות
משהו על תעשית הרכב לפני 100 שנה.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במקום הראשון מהפך טויוטה פריוס. במקום השני טויוטה קורלה. במקום השלישי פורד פוקוס. בלינק הבא כל המספרים ושאר העשריה הראשונה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229954,00.html מה דעתכם , האם העולם באמת הופך את עצמו היברדי , כמו שהכתבה כותבת למרות שאין אף רכב אחר נוסף שם ברשימה מסוג זה? ההפתעה שלי היא המקום הששי שברולט קרוז , האכזבה , עם כל הרעש והתקדמות של יונדאי וקיה , אף מכונית ב10 הגדולים. עוד נקודה ראויה לציון פולקסווגן מכניסה כמות מכובדת של מכוניות לרשימה למרות כל הסיפורים על האמינות. לפני מספר שבועות קראתי שהאלנטרה מכרה מעל מליון ומאה אלף יחידות הכי הרבה בשנה שעברה ועקפה את טויוטה קורלה , אז איפה היא ברשימה של הרבעון הראשו…
הודעה אחרונה מאת tomdagon, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קרסו ניסו להביא לנו דגמים של דצ'יה נראה אותם מביאים לנו מכונית ממרוקו. http://carscoop.blogspot.com/2012/05/dacia-expands-range-with-new-dokker-van.html
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
רכב שטח שהוא בעצם לא שטח , הופך לשיגעון של השנה , כל יצרן חייב לייצר במהירות אחד , וכמובן חיקוי לניסאן ג'וק כבר מתחילים לצוץ. ואני ממש לא מבין את העניין. הרי כולם בוכים על מחירי הדלק , הסאבים לא חסכוניים , כולם בוכים על מחירי המכוניות והנה אני רואה פרסומות של ניסאן למשל , לשכנע אנשים שהsuv הוא המשפחתית החדשה , אבל גם בתור משומשת וגם בתור משפחתית חדשה הם יותר יקרים משמעותית ממכונית משפחתית , אז כל מה שנשאר זה בעצם פוזה , וזה כבר תואם את הפרסומת של קיה אגב כמובן זה לא אוטו שטח , ואני לא ראיתי סאבים כאלה בכלל באיזור השטח. אז בקיצור קונים את הסאבים האלה בשביל פוזה , לא בשביל הצרכים האמיתים , בקיצור מי אמר צדק חברתי? .
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שבוע טוב אחותי מעוניינת לקנות רכב שעומד כ 6 חודשים והטסט עליו נגמר לפני 5 חודשים רציתי לדעת מהוא התהליך של קניית רכב כזה ? כחלק מהעיינין שינוע הרכב לטסט? , ביטוח ? העברת בעלות ? וכו' אם יש מישהו שיכול להסביר על התהליך הודה מאוד בתודה גנאדי
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 21 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מנצל נסיעת עבודה בחודש הבא וקופץ לרינג (לבד) ליום או יומיים. לאחר חיפושים בפורום יש לי כמה שאלות: האם מומלץ לשכור רכב דרך חברת השכרה, ולהשתמש איתו ברינג? או לשכור מחברות ייעודיות המשכירות רכבים במיוחד עבור המסלול? מה מבחינת ביטוח? ואם עדיף דרך חברות כאלה, יש המלצות? הראשונות בגוגל הן: http://www.rsrnurburg.com/bookings-and-prices/rental-car-prices http://rentracecar.de/english/prices/index.html אני כעקרון מעדיף לשכור רכב בשדה (פרנקפורט) כדי שיהיה איתי לשאר הימים שאני לא ברינג. אשמח לקבל קצת מידע מניסיון שלכם. תודה!
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
טוב מאוד... http://cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2646-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i25-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%91-96,000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C.html מקס.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 30 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
נותנים את הנשמה? כדאי קודם לתת את הרכב שהושכר. רציתי להשכיר ספיציפית פיג'ו 107 לשם בחינת הרכב, שכן שוקל לרוכשו. הסיפור התחיל בראשיתו כאשר דיברתי מס' פעמים עם סניפי xyz והרצליה ונאמר לי שהרכב אינו נמצא כעת או שלא ניתן לשריין לי למחרת. ולפעמים כשטילפנתי, מסיבה שאינה ידועה הגעתי למרכז הראשי, וגם קיבלתי מידע תמוה מנציגה שלכם שבכלל טענה שאין לכם את הרכב בצי הרכב, וביקשה לדעת מאיפה המידע (הלקוח תמיד...?). לבסוף בחמישי בבוקר ה-19.4 התקשרתי שוב, נציג אדיב ענה לי במרכז הראשי, הסברתי לו במפורש את רצוני והעומד מאחוריו, הוא בדק לי מול סניפי הרצליה ותל אביב זמינות 107 להשכרה באותו היום. לשמחתי היה בהרצליה, את ההזמנה סיימתי במתן פרטיי לבחורה שאיני זוכר את שמה אבל …
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- 0 תגובות
- 411 צפיות
יש לי אזעקה של גארד והמנורה האדומה לא ניכבת לי אחרי שאני מניעה תאוטו מישהוא יודע מה התקלה אולי ? V
הודעה אחרונה מאת Wowkas, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הדגם אמנם חדש- אך קיים מספיק זמן על כבישי אירופה כדי לתפוס נתח שוק גם כאן. באתר של סיאט הEXEO מופיע, אך אין עליו פרטים, ואין עליו אפילו דף ייעודי. המכונית הזאת נראית מרווחת, מאובזרת, והנתונים שלה לא רעים בסך הכל- אז למה לא ראיתי אפילו מכונית אחת כזאת בכבישי הארץ?
הודעה אחרונה מאת georgesh, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי הונדה אקורד שנת 2008 (מהצורה של 2007), מהדגם הפשוט. כשאני מסתכל על הלוח מכוונים של הרכב אני רואה שקיימת נורה של מצב בקרת שיוט, כמו כן ברכב קיימת אפשרות להגביל את המהירות נסיעה ממחשב הרכב על ידי צפצוף והתראה שתופיע בעט שתעבור את המהירות שנקבעה. מכל הדברים האיילה אני מבין שאולי יש מצב להתקין את הבקרת שיוט לרכב. מישהו יודע האם אפשר להתקין את הבקרת שיוט על הרכב שלי? האם זה תקני? למישהו יש אקורד עם בקרת שיוט מאותם שנים שאראה איך הידית נראת? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 3 תגובות
- 855 צפיות
שלום! במידה וברכב מותקנים תוספות למינהן שלא הגיעו עם הרכב מהחברה כגון מערכת סטראו סאב ומגבר שלעיתים עולים כמו ערך הרכב, או ג'אנטים שלא הגיעו עם הרכב וכדומה, יש צורך לדווח לביטוח? כאשר הרכב נגנב מקבלים מהביטוח גם את שווי התוספות? צריך להוסיף למחיר הביטוח תשלום משמעותי או סמלי? תודה!
הודעה אחרונה מאת Uno Turbo, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 50 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
יצא לי כמה ימים לראות פיג'ו 406 קופה ועלה לי חיוך גדול על הפנים. אני זוכר כשהרכב הזה יצא, זה היה פשוט אחד הדברים הכי מעוצבים שהיו על הכביש. שנים שלא ראיתי אותה, מעולם לא נהגתי בה. היא עדיין נראית מדהים למרות שהיא לא בדיוק הייתה מלוקקת וחבל. בין ים המאזדות והיונדאים ישבה לה פנינה אמיתית שגרמה לי לחייך. וזה כ"כ עצוב שמעטים הרכבים שמעלים חיוך על הפנים במדינת הליסינג שלנו. כשגרתי בארה"ב החיוך לא ירד מהפנים, אבל כאן זה פשוט לא קורה. הייתי חייב לשתף, אבל רוב ההדיוטות לא יבינו בכלל על מה אני מדבר. כל מה שמעניין אותם זה ירידת ערך, צריכת דלק ולשים כיסויים של 200 ש"ח על הריפוד החדש שהם קנו מהחברה... היה נחמד אם היינו פותחים כאן שרשור של סוטים. אנשים שבאמת אוהבים רכבי…
הודעה אחרונה מאת E-man, -
-
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם אבי מוכר רכב (סיטרואן קסארה 1.6 מילניום,משפחה מוזרה עם קטע לקסארות). לפני מספר דקות,התקשר לאבי קונה פוטנציאלי,אשר טוען שהוא מעוניין לבוא ולקנות את הרכב והוא ואבי סיכמו על סכום הרכישה. מפני שהיום יום שישי,והוא יכול לבוא רק לאחר סיום עבודתו,בסביבות 3 בצהריים,הדואר כמובן יהיה סגור ולא תהייה אפשרות לבצע העברת בעלות.הקונה הפוטנציאלי הציע שהוא ישלם היום,יקח את הרכב ונעשה את העברת הבעלות ביום ראשון. אני מודע לעובדה שכל עבירה שהוא יבצע,תירשם על שמו של אבי.ולכן אני פונה אליכם לעזרה. השאלות שלי עכשיו הן האם בתנאי שהוא מביא לי את הכסף היום ונכתב זכרון דברים.האם לבצע את המכירה?או שבכל מצב ובכל תנאי לא למכור את הרכב מבלי לבצע את העברת הבעלות? האם ישנם דברים אשר …
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 7 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
אתמול יצא לי לעבור בצומת חולון ,שהיא כיכר עם 3 נתיבים ולא היה ברור לי איך נוסעים בכיכר כזו . אני מניח שאם אני יוצא ביציאה הראשונה אז אני לוקח את הנתיב הימני. מה קורה אם אני יוצא ביציאה שניה? ומתי כדאי להשתמש בנתיב השלישי (פנימי) של הכיכר?
הודעה אחרונה מאת URSH, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אתמול לאחר שחבר רכש אבארט 500. עומר התפנה לעשות איתי נסיעת התרשמות על האבארט 500C. בקצרה רכב בטעם כמו של פעם, צליל מדהים, הגה ישיר, עיצוב שאני מת עליו בקיצור סיבוב קטן השאיר לי חיוך ענק והזכיר לי שוב שאני לא רווק ויש לי ילד אז לצערי הרכב לא רלוונטי כבר השבילי. רועי מזל טוב על הרכב החדש...אני מחכה שהוא יגיע שאני יוכל לטעום ממנו כמה סיבובים. עומר- כיף לראות שמי שאחראי על מותג כזה מלהיב אוהב את עבודתו ומבין עניין באבארט ומכוניות ספורטיביות בכלל, אתה עושה חן למותג ואני מאחל לך בהצלחה בהמשך הרמת התודעה של המותג המגניב הזה.
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
- 2 תגובות
- 764 צפיות
שלום יש לי סוברו B3, עוד חודשיים לאחריות! רצועת גומי בדלת הנוסע הקדמי נקרעה בפעם השניה, באותו מקום,(יש סיכוי גדול לבעיית כיוון של הדלת) שניגשתי למרכז שרות מורשה יבואן לצורך תיקון של פגם יצור זה.אמרו לי שיפנאוטו לא מתקן בגלל שזה פעם שניה ??? לבקשתי לבדוק את כיוון הדלת, אמרו שאין צורך זה שזה פעם שניה ובאותו מקום בדיוק רק מוכיח שכן יש בעיה באוטו עצמו!(עובדה ששאר הדלתות ש"שומשו" באותם תנאים שלמים לחלותין) ובמקום לקחת אחריות רק מתנערים ממנה?! וחוץ מזה מראה אמצעית שמתקלפת כבר בשנה השניה והיא לא באחריות =תעודת עניות לסוברו וליפנאוטו! או שיפנאוטו חושבת שאם נשאר חודשיים אז לא צריך לתקן, ללקוח לא ישאר מה לעשות. תאירו את עיני, האם אני טועה? דניאל
הודעה אחרונה מאת danib3,
