Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמא שלי כל פעם שאני שומע על בזיון כזה אני מת למצוא את האנשים שאומרים שאין להם בעיה עם זה ולהרוג אותם, לא לפני שאני מודיע להם שאחד מהזכויות האלו שהם ויתרו עליהם זה הזכות לחיות.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פרטיות היא נחלת העבר, face it, השאלה איך מתנהלים בעולם ללא פרטיות.

.

 

 

הקביעה הנחרצת שלך כאילו מה שאתה אומר היא האמת מוחלטת שאין עליה עוררין לא מקובלת עלי.

 

יש פרטיות ואני אלחם עליה בחירוף נפש.

 

תפאדאל, שיתקינו לי כזה ברכב, אני תולש וזורק אותו לפח 5 שניות אחרי זה (וגם זה יותר מידי זמן על הרכב).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
פרטיות היא נחלת העבר, face it, השאלה איך מתנהלים בעולם ללא פרטיות.

לי אישית זה נשמע רעיון מצוין שיגרום לבעל הרכב לחשוב לפני כל נסיעה.

אחרי שנסעתי ברכב של ההורים שנתיים וחשבתי לפני כל נסיעה רכשתי רכב לעצמי על מנת להפסיק עם המנהג הזה. אדם שמוציא ממיטב כספו על רכב מצפה להשתמש בו ולמצות את הרכישה, אחרת אין בה טעם מראש.

 

מעבר לזה, אם אני אדם שהכסף לא מצוי בכיסו באופן קבוע ובסכומים שהמדינה מעת לעת תשנה לפי גחמותיה, ויש לי כסף לדלק ולטיפולים בזמן וכו׳ מדוע מוסיפים לי תשלום חודשי כבעל מנוי על הנסועה שלי, שגם ככה יהיה לי קשה לעמוד בו? ומי מבטיח לי שכל המיסים האחרים יתבטלו? או שמא המדינה תראה ״כי טוב״ ולאחר כמה חודשים תעלה מחדש את המס בעזרת תירוץ זה או אחר של עליית מחירי הנפט והצורך ברכבי אאודי/לשכות חדשות לנבחרי הציבור.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

ואחר כך בוכים באוף-טופיק על איראן, חרדים וערבים...

wake up and smell the humus.

 

בבקשה, נא לא להעביר לכאן את הדיון הפוליטי, שיישאר שם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

למיטב ידעתי ניסו להוציא לפועל פרוייקטים דומים במספר מדינות באירופה,

הפרוייקטים לא יצאו לאור משתי סיבות,

1.היא כמובן חדירה לפרטיות הפרט.

2.שיטת הגבייה תהיה יקרה,ומסובכת ומסורבלת,הרבה יותר נוח פשוט לתת עוד קצת במס על הדלק או אגרה שנתית.

Porsche 944 turbo

פורסם
למה שאני כתושב המרכז אשלם יותר מתושב פריפריה על הנסיעה? בכלל זה רעיון טיפשי ומקומם, אני אישית מקווה שהמחאה תתחיל מעכשיו, נעקור את הצמח הזה מהשורש לפני שיצמיח עלים ארסיים...

+1,ניקח מצב שאני ואתה נוסעים בבוקר לעבודה,אני גר בצפון באזור שאין הרבה תנועה בבוקר,למעשה כמעט ואין אם נוסעים דרך כפרים,לך יש הרבה תנועה,כי אתה גר במרכז,איך המערכת תהיה הוגנת בצורה הזאת?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חברים, אולי זה עדיין לא נתפס במוחכם אבל באם התוכנית השטנית הזו תצא לפועל תישלל מכל

אחד מאיתנו זכותו לפרטיות! איפה נשמע דבר כזה שהממשלה אשכרה עוקבת בגלוי וכפוף לחוק

אחרי כלל אזרחי מדינתה?!

אין לשלול את האופציה הזו, על הרבה דברים בהיסטוריה העולם זעק "לא אפשרי" והנה, נוכחנו להם.

ערנות, בשעה זו, מצד הציבור הכרחית לכישלון המהלך המביש.

כמו אחד מהמגיבים כאן, אם התוכנית יוצאת לפועל - אני מיד עוזב את המדינה הזאת, לא תראו לא

מילואים ולא מיסים (מזל שאני לא חותם בלשכה כמו המסכנים באוהלי רוטשילד שנה שעברה).

מקווה שלא ייצא לפועל - צופה את הרע מכל.

עצוב שכך הידרדרנו.

פורסם
לי אישית זה נשמע רעיון מצוין שיגרום לבעל הרכב לחשוב לפני כל נסיעה.

עם מחירי הדלק של היום כל מעמד הביניים חושב לפני כל נסיעה. מה שהם רוצים זה לעקוב אחרי האזרחים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תראו, יש דרך פשוטה ביותר לגבות את מס הדרך או את ביטוח חובה, קוראים לזה תוספת מיסוי על דלק שתממן את ביטוח החובה (כולם מבוטחים) את האגרה השנתית - טסט (נסעת שילמת - לא נסעת לא שילמת) וגם את המס ההזוי הזה.

 

אז למה לא עושים את זה? - צריך משרות לחברי המרכז או שלא צריך?

פורסם
טסט (נסעת שילמת - לא נסעת לא שילמת)

 

זה מה שאתה חושב. גם אם אתה תקפיא את הרשיון רכב ובעוד כמה שנים תרצה לחדש את הרשיון רכב או אפילו סתם לגרוס את הרכב (צריך רשיון רכב בתוקף) תצתרך לשלם את כל הטסטים שלא ביצאת. למה? שאלה טובה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

ביזיון!!!

 

ישראל היא מזמן לא מדינה דמוקרטית!!!

דמוקרטיה פירושה שילטון העם! - האם מישהו משלה את עצמו שאנו האזרחים- סליחה- העבדים, מישהו סופר אותנו ושומע את הזעקה שלנו?

 

המדינה הזו היא של אותם 120 ח"כים + כ6 משפחות הטייקונים- הם העם במדינה ה"דמוקרטית" שלנו!

 

והינה קישור להודעה שלי מתקופת מחאת הדלק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3300606&postcount=91

 

כבר אז אמרתי שישנה שיטה חדשה בדרך- והאמת צר לי לומר שאפילו השיטה שלי טובה יותר מהגזרה הנוראה שמכינים לנו!

 

"מדינת עבדי ישראל- כי אין לנו לאן ליברוח"

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...