Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הם יצטרכו לשלם פעם שניה. המדינה נורא תצטער במקרה כזה, אבל תתגבר.

זה כבר יהיה תעוות בצע ברמות מטורפות. :-(

 

אם תוכנית הזאת תצא אל הפועל, מדובר על תוכנית מעקב אחרי האזרחים, כאשר האזרחים בעצמם ממנים אותה. כלומר אתה משלם על זה שיעקבו אחריך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וזה גם כמובן פתח למאות תסריטי האח הגדול ועל זה גם נסובה ההתנגדות העיקרית שלי.

 

אם אני קופץ לבקר חבר פעם בשבוע ופתאום אחרי שנה יסתבר שקומה מעליו יש מעבדת סמים, הרי ברור לחלוטין שיזמנו אותי להבין למה אני מגיע לשם פעם בשבוע.

 

כנ"ל לגבי כל מקרה שנחקר ע"י המשטרה, בשביל מה לעשות עבודות שיטור ובילוש?

הולכים למאגר, אוספים את כל מי ששם ומתחילים להרביץ לו עד שהוא מודה שהוא שועל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם יתקינו מערכות כאלה גם לנכים, זה קריטריון לכך שמטרת המערכת הזאת היא מעקב (אני מאמין שלנכים יהיה פטור).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מצחיק שאנשים פה כל-כך מתרעמים על משהו שבבירור לא יצא לפועל בשנים הקרובות. הכי מצחיק אנשים כאלה:

 

אתם מדינת חראות כל הזמן אתם גונבים כסף מאזרחים,

לא מספיק לכם על צדק חברתית? בואו נגיד שישראל הכי יקרה בעולם ומה ייצא לכם?

שתקנו מערכת טילים משוכללים להגן מדינת ישראל?

למה לגבות את הכסף מאזרחים לשלם מסים? למה לא היה לכם בכלל כסף מהתחלה לתכנן ?

לא מספיק לכם להרוויח שאנו משלמים מס הכנסה שכל אזרח מרוויח ממשכורתו ,

וגם כן כל מוצרים שאנו קונים לא מספיק לכם להרוויח מע"מ!?

 

מספיק עם הסיפורים האלה נמאסתם !

מדינת ישראל מופקרת !

 

שאשכרה חושבים שמדינה יכולה להתקיים בלי שאזרחים משלמים מסים...

 

בנוגע לתשלום פר ק"מ, מעבר לעניין הפרטיות, כפי שנאמר כאן הוא מטופש בעליל שכן כל מכונית מזהמת ברמה אחרת וכמובן שאין דין 10000 ק"מ עירוניים כדין 10000 ק"מ בינעירוניים.

 

הפתרון הכי פשוט והגיוני הוא בדיוק מה שמיושם היום - מס על הדלק (וכן, גם זה נאמר כבר בשרשור). אם רוצים למסות בצורה הנכונה שגם תוביל לירידה בכמות המכוניות על הכביש וכתוצאה גם בזיהום האוויר, צריך פשוט להגדיל את המס על הדלק ובמקביל להוריד את המס על רכישת מכונית חדשה. מי שנוסע מעט ירוויח, ומי שנוסע הרבה יפסיד.

 

השינוי הזה צריך להיעשות באופן רציף ואיטי - נניח כל שנה להוריד X אחוז מהמס על רכישת רכב, כמו שנעשה בשנים האחרונות, ובמקביל העלאה במס על הדלק באופן שיאזן את ההכנסות הכוללות ממסים. רק כך ניתן לשמר באופן סביר יחסית את שווין של המכוניות המשומשות.

צריך גם לדאוג להבדלי מיסוי לפי זיהום, כמו שיטת המיסוי הירוק (רק טוב יותר). רכב לא מזהם לא ישלם בכלל מס, רכב מאוד מזהם ישלם מקסימום מסוים (שגם יהיה נמוך משמעותית ממה שמשלמים כיום). המס חייב כמובן להיות באחוזים משווי הרכב, ולא כיום שהטבת המס על חוסר זיהום היא בשקלים - מה שיוצר עיוותים מכאן ועד הודעה חדשה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמו שנאמר מקודם המדינה לא תוותר על הכנסות על דעת עצמה. ומאחר וכל שינוי מבוסס על תחזיות וספקולציות המדינה תדאג לעצמה למרווח ביטחון, מה שאומר שכל שינוי יהיה תמיד לרעתנו.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני לא מאמין שדבר כזה באמת הולך לצאת מפי אבל זאת המציאות שלי:

אם הדבר אכן ייצא לפועל,אני מפסיק לקנות רכבים מעניינים,זוללי דלק,יקרים לאחזקה אם זה בטסט השנתי,בביטוח ובכל פרמטר אפשרי.

אני פשוט אקנה לי אופניים איכותיות ואתחיל לנסוע באופניים ברחבי העיר ובנוסף אקנה איזה רכב קטן וקומפקטי שאני אסע בו באמת אחת ל..אולי בסופשים וכו'.

הסיבה היא לא כי אין לי אלא מטעמי עיקרון,אני מקווה שרוב האנשים יתחילו לנהוג כמוני כי כשאני חושב כמה אני בערך נוסע בחודש שזה משהו בממוצע כמו 1500 ק"מ ברכב שאני אוהב זה יוצא בשקלים בערך 1800 שקל כל חודש רק הדלק,כולל ביטוח יקר של 8 וחצי אלף למקיף שנתי,טיפולים יקרים יותר וכו' וכו'.

בחישוב מהיר אם אני אקנה רכב קטן כמו I30,גולף TSI או איזו איביזה,כמובן שכולן עד נפח 1600 אני אשלם ככל הנראה שליש ממה שאני משלם בהוצאה השנתית על הרכב ואפילו הרבה פחות מכיוון שאני אעבור לאופניים.

מקווה שהתוכנית הזאת אכן תצא לפועל בשביל שהמדינה אכן תגרום לי לחסוך 20 א' ש"ח בשנה ולא לממן את הבזיון הזה.

מה שאני בא לומר,כל מה שיכול להצטמצם ולא דווקא מטעמים כלכליים שיצטמצם ושהמדינה תזד..ן!

יש גבול לכמה אפשר למצוץ לנו את הדם.

מה שעוד יותר אוכל אותי זה שלא מפתחים איזו רכבת תחתית/קלה, או שבילי אופניים בשביל להקל על התושבים.

ביום שיעשו את זה מצדי שיעלו את הדלק ל15 שקל לליטר.

שלא לדבר על מה שקורה עם הארתיראים האלה שצריך לזרוק אותם לים או פשוט לעשות מה שהמצרים עושים,חלאס לשחק אותה הומנים כל הזמן.

מישהו פותח פה על מה שקורה בסוריה?

למה המצרים יכולים לירות עליהם ואנחנו לא?

בואו נהיה רחמנים ונביא לכולם להיכנס לפה.

הרי אם הם היו יודעים שאם הם מגיעים לגבול ישראל/מצרים ואין להם לאן לברוח כי יפתחו עליהם באש אז לא היה פה מסתנן אחד(פליטים עלק).

פשוט בזיון לאומי מה שקורה פה.

כל יום סיפור על אונס,שוד וכו'.

לכו תראו מה קורה בדרום תל אביב למי שלא ביקר שם לאחרונה,אתם תהיו בהלם טוטאלי.

צריך להטיל קנסות כבדים למי שמשכיר להם דירות.

בכל מקרה אני גולש לפוליטיקה .. מדינה מפגרת !

פורסם
מצחיק שאנשים פה כל-כך מתרעמים על משהו שבבירור לא יצא לפועל בשנים הקרובות. הכי מצחיק אנשים כאלה:

 

 

 

שאשכרה חושבים שמדינה יכולה להתקיים בלי שאזרחים משלמים מסים...

 

בנוגע לתשלום פר ק"מ, מעבר לעניין הפרטיות, כפי שנאמר כאן הוא מטופש בעליל שכן כל מכונית מזהמת ברמה אחרת וכמובן שאין דין 10000 ק"מ עירוניים כדין 10000 ק"מ בינעירוניים.

 

הפתרון הכי פשוט והגיוני הוא בדיוק מה שמיושם היום - מס על הדלק (וכן, גם זה נאמר כבר בשרשור). אם רוצים למסות בצורה הנכונה שגם תוביל לירידה בכמות המכוניות על הכביש וכתוצאה גם בזיהום האוויר, צריך פשוט להגדיל את המס על הדלק ובמקביל להוריד את המס על רכישת מכונית חדשה. מי שנוסע מעט ירוויח, ומי שנוסע הרבה יפסיד.

 

השינוי הזה צריך להיעשות באופן רציף ואיטי - נניח כל שנה להוריד X אחוז מהמס על רכישת רכב, כמו שנעשה בשנים האחרונות, ובמקביל העלאה במס על הדלק באופן שיאזן את ההכנסות הכוללות ממסים. רק כך ניתן לשמר באופן סביר יחסית את שווין של המכוניות המשומשות.

צריך גם לדאוג להבדלי מיסוי לפי זיהום, כמו שיטת המיסוי הירוק (רק טוב יותר). רכב לא מזהם לא ישלם בכלל מס, רכב מאוד מזהם ישלם מקסימום מסוים (שגם יהיה נמוך משמעותית ממה שמשלמים כיום). המס חייב כמובן להיות באחוזים משווי הרכב, ולא כיום שהטבת המס על חוסר זיהום היא בשקלים - מה שיוצר עיוותים מכאן ועד הודעה חדשה.

 

רוני

 

 

נכון מאוד,

 

לכן הפיתרון שהעליתי הכי מתאים והכי צודק.

 

כבר שנים שרושמים לכולנו את מס' הק"מ שעברנו בטסט השנתי.

וכל שנה לפני הטסט מגיעה לנו טופס התשלום לפי סוג הרכב שלנו והשנה.

 

כעת מה שנחוץ לנו הוא:

מס' הק"מ שעבר הרכב בשנה

סוג הרכב(קבוצת רישוי + הגודל-מיני/משפחתי)

מדד זיהום אוויר (1-14) כמו שנהוג היום

יעוד הרכב(פרטי/רכב עבודה)

 

ועם הנתונים הנ"ל להרכיב נוסחא שתיקבע את גובה התשלום לטסט הבא, רכב קטן וחסכוני שבקושי נסע ולא זיהם ישלם ממש קצת לעומת רכב מזהם שהרעיל לנו הריאות ישלם יותר.

 

עכשיו כולם יקפצו שמי שנוסע הרבה לצורך העבודה לא יעמוד בתשלומים וזה לא צודק- אז חכו ליראות את גובה התשלום, הכל צריך ליהיות ברמה נורמלית וצודקת שיעשה טוב לכולם, גם לנהגים וגם למדינה ויעודד לעבור לתחבורה חסכונית ובריאה כי גובה מס הרכישה יירד מאוד

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
תחשבו מה דבר כזה יעשה לשוק הרכב במדינה? לטובה ולרעה!

מה זה יעשה לפרטיות?

אני מאמין שהתוצאה הראשונה שנראה מזה היא גידול דראסטי במספר האופנועים על הכביש.

אנשים יזנחו את הרכב הפרטי לטובת דו"ג.

 

זה לפחות מה שאני אעשה.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי


×
×
  • תוכן חדש...