Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ושוב ממשלת ישראל דורסת זכויות אזרח בכלל בלי להניד עפעף.

 

מה זה העסק המזורגג שלכם איפה אני נוסע, כמה, מתי ולמה?

אין לי זכות לפרטיות?

 

 

 

אם זה יעבור, זאת נבלה כמעט יותר מטונפת מחוק המאגר הביומטרי.

+7000

תכף יצמידו לנו צ'יפ איתור בניתוח. הניתוח על חשבונינו, רק תינוקות כשנולדים מקבלים את זה בחינם מהמדינה.

 

לכל מי שחושב שזה יפחית את מחירי הדלק והמס על רכב חדש, אתם באמת מאמינים לזה?! שיסכימו לוותר על ההכנסה הזאת?

ידחפו את זה ממקום שרק הם יכולים לחשוב עליו, סמוך עליהם שימצאו פתרון לזה. לא סתם יש להם משרדים מפוארים עם מלא מזכירות ויועצים, A6 עם דלק חופשי ונהג, טיסות במחלקה ראשונה, הם יודעים לעבוד.

 

המדינה לא תתקין לי שום דבר ברכב, לא רוצה שיתעסקו לי ברכב, לא רוצה שידעו לאן אני נוסע. למה שלא יחשבו איך להעלות את איכות החיים פה במקום איך להוריד אותה.

 

למשתמש שאמר שהפרטיות היא נחלת העבר - אתה רציני? רוצה באמת לדעת איך מתנהלים בעולם ללא פרטיות? יורים במציצנים!

ממש גועל נפש.

אני מעדיף לשלם 10 ש"ח על ליטר דלק ושהתכנית הזאת לא תבוצע. פרטיות זה דבר יקר.

מי שרוצה להכניס את המדינה לחיים הפרטיים שלו שישתתף בניסוי. רק שלא יתעורר יום אחד בבוקר ויגלה קעקוע של מגן דויד ושני פסים כחולים בברקוד על הת#ת:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה להתעצבן?

כמו שירכיבו אותו נלמד איך לפרק אותו ,ונתקין אותו פעם בשבוע לנסיעה של 5 ק"מ.לכו תדעו בסוף עוד נקבל החזרים :lol:...

Gn'f'R

פורסם

ממש לא ברור למה זה טוב.

 

מס על מרחק נסיעה (סוג של) כבר יש היום - קרואים לזה מס דלק.

זה אפילו מס יותר הגיוני - אם עברתי 100 ק"מ עם אלטו אני אשלם פחות מס מאותו אחד שעבר את זה עם האמר (וזיהם יותר את הסביבה, ותפס יותר חניה).

 

את ה"GPS" הזה ניתן יהיה לפרק או לחבל בפעולה שלו.

מי ידאג לזה שכולם באמת ישלמו לפי המרחק שנסעו?

 

חוץ מזה, ממש לא בא לי שהמדינה תדע בכל רגע איפה אני ובאיזו מהירות אני נוסע (ובדרך תשחיל איזה קנס).

 

נשמע כמו עוד קומבינה של "ספק תמים" שהמדינה תחייב אותנו לקנות ממנו וגם לשלם לו על "שירותי תחזוקה".

פורסם

יותר דפוק שהם מביאים את זה בהסוואה של "איכות סביבה" כאילו שזה מעניין אותם באמת ,אחרת היו לוקחים את 300 המתנדבים ונותנים להם ג'וב של פקחים שמסתובבים ברחובות ומחלקים דו"חות למשליכי הפסולת על הרצפה ,סתם דוגמא..

 

או תטילו מס על שימוש בשקיות ניילון בסופר -שקל אחד פר שקית,אנשים היו חושבים פעמיים ולא לוקחים שקית אלא באים עם ארגזי קרטון לסופר,סתם דוגמא..

 

טוב זה לא משנה,מה שבטוח שהכלבה שלי תשמח לענוד את הג'י פי אס עלייה ולטייל בשכונה.

Gn'f'R

פורסם

טוב יש לי הצעה:

 

במידה ויבוא היום שהם באמת ישימו לנו ציפ כזה ברכב ויוכלו כל רגע ליראות איפה אנו נימצאים:

 

נעשה דבר פשוט מאוד:

כולם ביחד כל נהגי מדינת ישראל לכנסת!! כבישים ולא כבישים! - מעניין מה הם יחשבו ויגידו שיראו במערכת שלהם נהירה המונית של כלי רכב ישר אליהם! אני לא מקנא בהם!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני כבר חושב על פתרון שהמדינה תדע מי שמחבל/מנתק את המכשיר בכך שיוצבו מחסומים משטרתיים שיבדקו רכב רכב באמצעות איזשהו מכשיר מחורטט שהם ימציאו ואצל מי שיימצא שאותו המכשיר לא עובד או למשל התחיל לעבוד בזמן המחסום/לפי זמן וכל דבר אחר ייקבל קנס בלתי נתפס.

אין ספק שמדובר במדינה הזויה,מה שכן אני מבטיח לכם ביום שזה קורה המדינה תפסיד יותר ויותר כסף,אני באופן אישי אעבור לאופניים ואני מאמין שיהיה גל עצום שיעבור פשוט לאופניים/קורקינטים חשמליים וכו' כי פשוט לא תהיה ברירה, לשלם ולשלם אנחנו משלמים.. אבל חדירה לפרטיות זה כבר עובר כל גבול אפשרי.

פורסם

לא אהבתם את שלמה, תאהבו את רחבעם.

- המחירים עלו, אתם ממשיכים לצרוך, המכוניות עולות פי2-3 מאירופה, עדיין קונים, מה ציפיתם?

האנשים צורכים בכל מקרה, לא משנה להם שעובדים עליהם בעיניים בחסות החוק, אין כסף למדינה? חה.

חתימה בהשהיה

פורסם

הבעיה בעם הזה היא שאין מחאות אמיתיות, ברגע שמישהו מסכים לעשות משהו זה כבר קשור לקוטג וברגע שהמחיר יורד בשקל חוגגים איזו הצלחה כבירה כאילו מי ישמע מה השגנו. את הבעיה צריך לעקור מהשורש, את הטייקונים להעיף, לא לממן יותר אברכים ומיני עלוקות, לא לאפשר הרבה ח״כים ושרים שלכל אחד לשכה ואוטו משלו כשבם אומרים לנו להשתמש בתחבורה ציבורית... והכי חשוב, לא להפסיק את המחאה עד שלא מקבלים הכל במאה האחוזים בלי פשרות ובלי עסקאות חרטא.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
זה מה שאתה חושב. גם אם אתה תקפיא את הרשיון רכב ובעוד כמה שנים תרצה לחדש את הרשיון רכב או אפילו סתם לגרוס את הרכב (צריך רשיון רכב בתוקף) תצתרך לשלם את כל הטסטים שלא ביצאת. למה? שאלה טובה.

 

תקרא שוב - הבנת אותי הפוך לגמרי.

 

ביזיון!!!

 

ישראל היא מזמן לא מדינה דמוקרטית!!!

דמוקרטיה פירושה שילטון העם! - האם מישהו משלה את עצמו שאנו האזרחים- סליחה- העבדים, מישהו סופר אותנו ושומע את הזעקה שלנו?

 

 

אולי דיי כבר עם הססמאות האלה?

 

מה חשבת - כשמדינה יוצאת למלחמה מי משלם את המחיר אם לא ה'עם'?

כשגובים מיסים הכסף - תתפלא - מגיע רק מה'עם', אם דרך באופן ישיר באמצעות מס הכנסה או דרך מיסי חברות שמוטלים על רווחים שהושגו מה'עם' או מיסים עקיפים שגם אותם משלם ה'עם'.

 

תפנים - אין מישהו אחר שישלם את ההוצאות, רק אנחנו.

פורסם

טוב בצירוף לריבים של "אתה תעשה מילואים לפני שעברה שנה מהשיחרור שלך" - כך אמרה לי קצינת קישור אתמול בטלפון, זאת לאחר שאיימתי עליה שלא עברה שנה ויש חוקים במדינת ישראל, היא בשלה שהחוקים יכולים להתכופף בשביל הצבא.

בצירוף מה שנאמר, אין לי מה לעשות מילואים ואם אני אשלם על כל ק"מ שאני נוסע - לא יהיה אכפת לי לנצל את זה ולגור בארץ רחוקה, ויעלה כמה שיעלה.

 

גועל נפש של ממשלה וכבר לא היה אפשר להבין איפה עוד יכולים לגבות מס, רכב חדש - דלק - ועכשיו על כל ק"מ, שאפו.

 

CEREBAL_CORTEX, אני מחכה לתגובה שלך - תמכתי במה שאתה אומר הרבה פעמים - מחיר הדלק וכל מיני אחרים, אבל כאן כבר יש גבול, מחכה לתגובה שלך :-)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
אני כבר חושב על פתרון שהמדינה תדע מי שמחבל/מנתק את המכשיר בכך שיוצבו מחסומים משטרתיים שיבדקו רכב רכב באמצעות איזשהו מכשיר מחורטט שהם ימציאו ואצל מי שיימצא שאותו המכשיר לא עובד או למשל התחיל לעבוד בזמן המחסום/לפי זמן וכל דבר אחר ייקבל קנס בלתי נתפס.

אין ספק שמדובר במדינה הזויה,מה שכן אני מבטיח לכם ביום שזה קורה המדינה תפסיד יותר ויותר כסף,אני באופן אישי אעבור לאופניים ואני מאמין שיהיה גל עצום שיעבור פשוט לאופניים/קורקינטים חשמליים וכו' כי פשוט לא תהיה ברירה, לשלם ולשלם אנחנו משלמים.. אבל חדירה לפרטיות זה כבר עובר כל גבול אפשרי.

 

באופן תאורטי, לא יהיה צורך להסיר את המכשיר או לחבל בו. פשוט אפשר יהיה להפעיל משבש GPS מוסתר ברכב או משהו דומה:

http://www.ebay.com/itm/Vehicle-Car-Anti-Tracker-Mini-GPS-Jammer-Blocker-/221007113975?pt=Car_Audio_Video&hash=item33750ceef7&vxp=mtr

 

הבעיה האמיתית היא שאף אחד לא יצא למחות נגד מהלך כזה. המדינה תדע בקלות איך לשווק את זה להמונים כאילו זה מהלך לטובתם. סתם דוגמה: המדינה תצא בהצהרה שמתוך התחשבות במעמד הביניים היא הולכת להפוך את ה"חלום" של רכישת מכונית חדשה לקרוב יותר מתמיד: הנחה של 25,000 שקלים במס על מכונית משפחתית. אנשים ירוצו בהמוניהם לקנות מכוניות חדשות ועוד יגידו תודה למדינה שבאה לקראתם. עד שחלק מהם יבינו שהשיטה הזו עולה להם הרבה יותר מהמיסוי הקודם כי בכל סוף שנה הם ישלמו 10,000 ש"ח מס נסועה כבר כולם יתרגלו למצב החדש ואף אחד לא יצא למחות...

פורסם

מעבר לזה, המס על רכב חדש מורגש על ידי מי שקונה רכב חדש, מעכשיו ירגיש אותו אפילו מי שקנה רכב ב20, 15 ואפילו 5 אלף.

למה שאדם שאין לו כוונה להשקיע ברכב סכומים גבוהים יסבסד את המס של מי שמעוניין לקנות חדש מיבואן?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
תקרא שוב - הבנת אותי הפוך לגמרי.

 

 

 

אולי דיי כבר עם הססמאות האלה?

 

מה חשבת - כשמדינה יוצאת למלחמה מי משלם את המחיר אם לא ה'עם'?

כשגובים מיסים הכסף - תתפלא - מגיע רק מה'עם', אם דרך באופן ישיר באמצעות מס הכנסה או דרך מיסי חברות שמוטלים על רווחים שהושגו מה'עם' או מיסים עקיפים שגם אותם משלם ה'עם'.

 

תפנים - אין מישהו אחר שישלם את ההוצאות, רק אנחנו.

 

מה הקשר למה שאמרתי למי משלם המחיר??

 

אני מדבר על דמוקרטיה! העם בוחר מנהיג שמקשיב לו ועושה מה שטוב לעם!

מה ממה שאתה רואה עושה לך טוב? ואתה בחרת בו?

 

הם מיתנהלים כאנשים עצמאים עם רצונות משלהם וסידור גובים למקורבים שלהם! ונהנים מהסמכות שניתנה להם לנהל את כל הכספים של האזרחים בכיף לשהם! נותנים לחתול לישמור השמנת!

העם רוצה דיור מוזל לזוגות צעירים- זובי הם יקבלו, מאיפה ישלימו את החוסר מהתיספורות לטייקונים?

העם נירמס מהמיסים הכבדים על הדלק- זובי- להציב מצלמות מהירות שיסחטו עוד כסף

העם מאס מאוכלי חינם- זובי לא מתאים להם

העם רוצה צדק חברתי ושיוויון בנטל- פחחח מה שיוויון- אנחנו במיזרח התיכון הפרוע- כל אחד שיש לו כוח עושה מה רוצה ומה הבעיה- עם ישראל הם עם של עבדים במקור, אז אפשר בכיף להמשיך לעביד אותם ולהצליף בהם עם הפחדות של איראן גרעינים עוד משנות השבעים ועד ועוד!

 

 

תיקלטו- אנחנו עבדים פה!!! אין לנו שום רכוש- הכל בועה של האשראי של הבנקים! בין 36 עד 300 תשלומים על כל פריט "שיש" לנו! אנחנו הכי עניים שיש

והמצב לא הולך להישתנות, אנחנו היינו עבדים ונישאר עבדים עד שיקום האדם ויגיד שנימאס ויעורר את כולם וניצא למחאה אמיתית!!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אתם מדינת חראות כל הזמן אתם גונבים כסף מאזרחים,

לא מספיק לכם על צדק חברתית? בואו נגיד שישראל הכי יקרה בעולם ומה ייצא לכם?

שתקנו מערכת טילים משוכללים להגן מדינת ישראל?

למה לגבות את הכסף מאזרחים לשלם מסים? למה לא היה לכם בכלל כסף מהתחלה לתכנן ?

לא מספיק לכם להרוויח שאנו משלמים מס הכנסה שכל אזרח מרוויח ממשכורתו ,

וגם כן כל מוצרים שאנו קונים לא מספיק לכם להרוויח מע"מ!?

 

מספיק עם הסיפורים האלה נמאסתם !

מדינת ישראל מופקרת !

פורסם

מפליא אותי בכל פעם שצץ דיון כזה,לראות כמה אנשים כועסים וממורמרים על המצב פה,לא רק בפורום,אלא בכל מקום שמתעורר דיון כזה,אצלי בעבודה(מאבטח בקרית הממשלה)יש הרבה חבר׳ה צעירים,שהשתחררו מהצבא בשנים האחרונות,חלקם עלו לארץ כדי להתגייס והיום הדבר היחיד שהם רוצים לעשות זה לטוס מפה לקיבינימאט(חלקם כבר עשו את זה וחזרו לחו״ל),אין להם הורים שיתמכו בהם כלכלית,והם פשוט לא עומדים בעומס הזה למרות המשכורות הלא רעות בכלל שהם מקבלים.

לאיזה מצב עגום צריך להגיע כדי לגרום לשינוי?


×
×
  • תוכן חדש...