Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר על דמוקרטיה! העם בוחר מנהיג שמקשיב לו ועושה מה שטוב לעם!

מה ממה שאתה רואה עושה לך טוב? ואתה בחרת בו?

 

לך תשתה כוס מים קרים שיצננו אותך קצת.

 

פעם בארבע שנים יש במדינה בחירות, זו מהותה של דמוקרטיה, גם העובדה שאתה שאתה יכול לכתוב את ההודעה הזו ללא חשש מהשלטונות מראה שהמדינה דמוקרטית.

 

לא טוב לך כאן? לך למדינה אחרת שתסכים לפתוח בפניך את שעריה, שערי נתב"ג פתוחים לכל.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם היו כאלה מדינות,בשמחה.

שלא עונות לשם קירגיסטן,אוזבקיסטן ושאר המדינות שקופצות לך לראש ביחד איתן.

 

המדינה דמוקרטית,אבל אוכלת לנו את הכיס ללא רחמנות.

פורסם

כמה מצחיק שפתאום כולם פה רושמים שצריך לצאת ולהפגין, אני זוכר לפני שנתיים בערך (אתם מוזמנים לחפש אצלי בהודעות קודמות ותראו שאני דובר אמת) הייתי פותח המון שרשורים בנוגע לזה שצריך לעשות באמת מחאות רציניות מכיוון שהעתיד לא יהיה ורוד בשביל האזרחים במדינת א"י ובמיוחד יצאתי נגד הצבת המצלמות ורשמתי בכל חור אפשרי שצריך לרצוי לצאת למחאה,לגרום לפקקים באיילון,לנסוע איזה 20 קמ"ש כל בוקר,לעבור לאופניים ככלי תחבורה משני בתוך העיר(הרי מחוץ לתל אביב אנחנו ניראה מגוכחים אם ניסע באופניים) ולגרום לכך שהממשלה תתחיל להפסיד ולהרגיש שאנשים מתחילים לשלם פחות על דלק,מה שאומר פחות בלאי,פחות מוסך,ואני יכול לפרט עוד ועוד ועוד.

בכל אופן כשאני הייתי רושם את זה מכיוון שצפיתי מה יקרה היו מגיבים הזויים שביקרו אותי ושאמרו לי שאני לא יודע על מה אני מדבר,והנה פתאום כולכם מרגישים על בשרכם את מה שאמרתי שיקרה.

אגב יש לנו ממשלה מעולה,זה שחבורת שמאלנים יוצאים להפגין ברחובות תל אביב על המחיר של הקוטג' או על מחירי הדיור שכל ההפגנה ממוממנת ע"י שמאלנים קיצוניים זה אומר הכל.

בכל מקרה אין לי כח לפרט יותר מדי את דעותיי,אבל כולם פה טובים להפגין רק מול המסך.

ואגב אף אחד גם לא ייצא להפגין בזמן הקרוב מסיבה אחת פשוטה,שעדיין לא מספיק רע לנו פה,למען האמת אפילו ממש טוב לנו לחיות פה,אבל חכו חכו זה עניין זמני.

כשהסודנים,הערבים והחרדים גדלים בצורה דמוגרפית כה קיצונית מול הציבור הנורמלי, העתיד לא צופה להיות ורוד.

פורסם

זו כבר חוצפה של ממש. אני א: לא מעוניין שהמדינה תעקוב אחרי ו-ב: וואללה יופי, עכשיו אני צריך לדפוק חשבון למדינה למה נסעתי לאן נסעתי וכמה נסעתי? :evil: :evil: :evil:

כבר אמרו פה וצדקו: צריך לתפוס את הסתומים שהתנדבו לזה ולחבר להם משאבת דלק לתחת (יחד עם השרים שחשבו על זה).

מאחר ואנחנו גרים במדינה הכי סתומה בעולם: מי מרים את הכפפה ומוציא פריצה זמינה לתחילת המיסוי?

 

רבותי: נא להפציץ את תיבת מייל של שר התחבורה: [email protected]

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
לך תשתה כוס מים קרים שיצננו אותך קצת.

 

פעם בארבע שנים יש במדינה בחירות, זו מהותה של דמוקרטיה, גם העובדה שאתה שאתה יכול לכתוב את ההודעה הזו ללא חשש מהשלטונות מראה שהמדינה דמוקרטית.

 

לא טוב לך כאן? לך למדינה אחרת שתסכים לפתוח בפניך את שעריה, שערי נתב"ג פתוחים לכל.

 

אני מבין שאתה עשיר ואין לך בעיה עם זה אבל חכה שיום אחד אתה תאבד את כלכלה שלך... אל תבוא לבכות לנו על מה שגרמו לנו שהכל נהיה יקר בסדר?!

פורסם

הערה קטנה לגבי פרטיות/צנעת הפרט - טענה לא כ״כ רלוונטית, הואיל וכבר היום מותקנים עשרות ואולי מאות אלפי מכשירי איתוראן/פוינטר במכוניות חדשות ששוות פלוס מינוס 110 אלף ויותר, ואין שום בעיה לעקוב אחריהן. אני גם די בטוח שיש סוג כלשהו של מעקב אחרי מי שצריך, למרות שאולי זה לא חוקי ללא צו של בית משפט (האמת - מקסימום ישיגו כזה צו בדיעבד) ואף אחד לא כ״כ מוחה על התקנת איתוראנים הללו - הרי שזאת ״דרישת הביטוח״. גם ברכב שלי יש, דרך אגב.

פורסם

יחי ההבדל הקטן בין משהו שאתה מתקין מרצונך (נניח, כן?) לבין משהו שהמדינה דוחפת לך בגרון

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

צנעת הפרט מאוד רלוונטית. מכשירי האיתוראן לא מופעלים עד שמבקשים להפעילם, כלומר אם לא מקישים את הקוד בלוח/בשלט של הרכב וכו'.

מרגע שהרכב מונע באופן תדיר, איתוראן לא עוקבים אחריך. מה שגם אין להם מוקד שעוקב 24 שעות ביממה אחרי כל אחד ואחד מכלי הרכב.

 

בנוגע לרעיון הזה של משרד התחבורה, הוא בחיים לא יעבור בג"צ, זו חדירה בוטה לפרטיות. מה עניינם של משרד התחבורה איפה הייתי ומה עשיתי בכל שעה ביום?

פורסם

אני מבין שהשתמע מדברי שאני בעד אבדן פרטיות, ובכן אני ממש לא. מה שאני כן זה מספיק ריאלי כדי להסתכל למציאות בפנים.

אין לנו פרטיות כבר זמן לא קצר. בין אם באופן חוקי או לא המידע על כל אחד ואחת מאיתנו כבר מזמן בידיים מסחריות/פליליות כאלה ואחרות. מרשם האוכלוסין דלף, כל מי שמחזיק כרטיס אשראי, טלפון סלולארי, עשה קניות ברשת וכו' וכו'. כל מי שרוצה מספיק ידע בדיוק איפה אתה, מה אכלת אתמול, מה מידת הבגדים שלך, אם אתה בוגד באישתך ועם מי, במה אתה חולה ובמה אתה כנראה עומד לחלות, שיתוף מאגרי מידע בין גורמים שונים, חוקיים, שתאפשר יצירת תמונה כמעט מלאה על כל אחד ואחת מאיתנו בכלי איסוף מודיעין פשוטים ביותר. כשניסע ברכב עם או בלי המכשיר, מי שירצה, ידע איפה אנחנו בכל מקרה. ככל שנביט מהר יותר למציאות הזו בפנים נדע להתאים את ההתנהגות שלנו בהתאם.

לענין המכשיר ברכב. יש כמובן את הפן השלילי של חדירה לפרטיות אבל יש גם צדדים חיוביים. למשל, ניתוב תנועה לפי יעד ועומסים, שיתוף משאבים על ידי חלוקת נסיעות בין אנשים הנוסעים לאותו היעד. תגמול חיובי או שלילי לנסיעה ביעדים שונים כמו הנחות שימוש לתושבי פריפריה וכו' וכו'.

פורסם

ההבדל המהותי הוא שנתוני המיקום במקרה של איתורן נמצאים אצל חברה מסחרית שחשוב לה לא לעצבן את הלקוחות שלה ולכן זה אינטרס שלה לשמור על המידע הזה, בניגוד ל"מדינה" שממש לא אכפת לה ממך.

 

ההבדל פה הוא כמו בין זה שחברות התקשורת שומרות נתוני תקשורת (יעד, תאריך ושעה, משך, תוכן [במקרה של סמס] וכדומה) לבין שהמדינה שומרת נתוני שיחות.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
הקביעה הנחרצת שלך כאילו מה שאתה אומר היא האמת מוחלטת שאין עליה עוררין לא מקובלת עלי.

 

יש פרטיות ואני אלחם עליה בחירוף נפש.

 

תפאדאל, שיתקינו לי כזה ברכב, אני תולש וזורק אותו לפח 5 שניות אחרי זה (וגם זה יותר מידי זמן על הרכב).

 

פשוט מאוד תנתקו את המערכת וושתזדיין המדינה

 

למיטב ידעתי ניסו להוציא לפועל פרוייקטים דומים במספר מדינות באירופה,

הפרוייקטים לא יצאו לאור משתי סיבות,

1.היא כמובן חדירה לפרטיות הפרט.

2.שיטת הגבייה תהיה יקרה,ומסובכת ומסורבלת,הרבה יותר נוח פשוט לתת עוד קצת במס על הדלק או אגרה שנתית.

שמע, פה זה לא אירופה. פה, חדירה לפרטיות היא סתם עוד פוביה של התושבים (במילים אחרות, הם "מ-פ-ח-ד-י-ם").

למה להתעצבן?

כמו שירכיבו אותו נלמד איך לפרק אותו ,ונתקין אותו פעם בשבוע לנסיעה של 5 ק"מ.לכו תדעו בסוף עוד נקבל החזרים :lol:...

 

ממש לא ברור למה זה טוב.

 

מס על מרחק נסיעה (סוג של) כבר יש היום - קרואים לזה מס דלק.

זה אפילו מס יותר הגיוני - אם עברתי 100 ק"מ עם אלטו אני אשלם פחות מס מאותו אחד שעבר את זה עם האמר (וזיהם יותר את הסביבה, ותפס יותר חניה).

 

את ה"GPS" הזה ניתן יהיה לפרק או לחבל בפעולה שלו.

מי ידאג לזה שכולם באמת ישלמו לפי המרחק שנסעו?

 

חוץ מזה, ממש לא בא לי שהמדינה תדע בכל רגע איפה אני ובאיזו מהירות אני נוסע (ובדרך תשחיל איזה קנס).

 

נשמע כמו עוד קומבינה של "ספק תמים" שהמדינה תחייב אותנו לקנות ממנו וגם לשלם לו על "שירותי תחזוקה".

 

באופן תאורטי, לא יהיה צורך להסיר את המכשיר או לחבל בו. פשוט אפשר יהיה להפעיל משבש GPS מוסתר ברכב או משהו דומה:

http://www.ebay.com/itm/Vehicle-Car-Anti-Tracker-Mini-GPS-Jammer-Blocker-/221007113975?pt=Car_Audio_Video&hash=item33750ceef7&vxp=mtr

 

הבעיה האמיתית היא שאף אחד לא יצא למחות נגד מהלך כזה. המדינה תדע בקלות איך לשווק את זה להמונים כאילו זה מהלך לטובתם. סתם דוגמה: המדינה תצא בהצהרה שמתוך התחשבות במעמד הביניים היא הולכת להפוך את ה"חלום" של רכישת מכונית חדשה לקרוב יותר מתמיד: הנחה של 25,000 שקלים במס על מכונית משפחתית. אנשים ירוצו בהמוניהם לקנות מכוניות חדשות ועוד יגידו תודה למדינה שבאה לקראתם. עד שחלק מהם יבינו שהשיטה הזו עולה להם הרבה יותר מהמיסוי הקודם כי בכל סוף שנה הם ישלמו 10,000 ש"ח מס נסועה כבר כולם יתרגלו למצב החדש ואף אחד לא יצא למחות...

 

הפסקתי לצטט כאן, בגלל שכמו שאני רואה את זה:

"העונש על חבלה, עקיפה או ביטול של המשדר ברכב הינו 20 שנות מאסר בפועל וחמיליון שקלים קנס".

אני לחלוטין מאמין שההתקנה של השרץ תהיה כך שבלעדיו לא יהיה ניתן להתניע.

כל מדינת ישראל תהפוך בן לילה למדינה של גנבי-רכב המנטרלים את אמצעי המיגון בשלל אמצעים משוכללים.

כבר אמרתי בעבר, ואני אומר זאת שוב:

אם זה יתגשם, אני עף מפה. על הברווזין שלי הכל. אני יכול להבין הרבה שטויות, ואני מוכן להתמודד עם הרבה שטויות (אם כי לא תמיד יכול), אבל זה הגזמה טוטאלית. וכמו שאני מכיר את התושבים של המדינה ההזוייה הזו, לא יקרה כלום- אנשים לא יצאו מהבית להפגנות, קולות מחאה ייבלמו ע"י התססה שזה "משהו פוליטי כדי להפיל את איכס (או שאומרים איקס? לא יודע) וכולי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני מבין שהשתמע מדברי שאני בעד אבדן פרטיות, ובכן אני ממש לא. מה שאני כן זה מספיק ריאלי כדי להסתכל למציאות בפנים.

אין לנו פרטיות כבר זמן לא קצר. בין אם באופן חוקי או לא המידע על כל אחד ואחת מאיתנו כבר מזמן בידיים מסחריות/פליליות כאלה ואחרות. מרשם האוכלוסין דלף, כל מי שמחזיק כרטיס אשראי, טלפון סלולארי, עשה קניות ברשת וכו' וכו'. כל מי שרוצה מספיק ידע בדיוק איפה אתה, מה אכלת אתמול, מה מידת הבגדים שלך, אם אתה בוגד באישתך ועם מי, במה אתה חולה ובמה אתה כנראה עומד לחלות, שיתוף מאגרי מידע בין גורמים שונים, חוקיים, שתאפשר יצירת תמונה כמעט מלאה על כל אחד ואחת מאיתנו בכלי איסוף מודיעין פשוטים ביותר. כשניסע ברכב עם או בלי המכשיר, מי שירצה, ידע איפה אנחנו בכל מקרה. ככל שנביט מהר יותר למציאות הזו בפנים נדע להתאים את ההתנהגות שלנו בהתאם.

לענין המכשיר ברכב. יש כמובן את הפן השלילי של חדירה לפרטיות אבל יש גם צדדים חיוביים. למשל, ניתוב תנועה לפי יעד ועומסים, שיתוף משאבים על ידי חלוקת נסיעות בין אנשים הנוסעים לאותו היעד. תגמול חיובי או שלילי לנסיעה ביעדים שונים כמו הנחות שימוש לתושבי פריפריה וכו' וכו'.

 

 

אתה עוד לא מסתכל למציאות מספיק בעיניים אם אתה חושב שלממשלה אכפת מניתוב העומסים (ראה ערך נתיב מהיר שלוקח לך ולמשתמשי החינם ונותן למשלמים)

מדובר פה בשיטת מיסוי ולא יותר. כאן זה מתחיל ונגמר, דרך חדשה לקחת כסף מהציבור, כפי שנאמר ״הציבור מטומטם אז הציבור משלם״ והציבור ישלם.

ועם ההתקדמות והצורך בעד כסף בממשלה זה יהפוך ממיסוי שמחליף למיסוי תוספת. את מעמד הביניים המצב יאכל יותר, העניים שקנו כלי תחבורה זול בקושי כבר לא יקנו אותו יותר. חברות התחבורה הציבורית יגבו עוד כסף, גם שאר המוצרים כנראה יעלו וכו וכו׳ והרי אתה שוכח שהמיסוי הזה אמור להחליף את המס בקניית רכב חדש, לכן אתה כבעל רכב קיים שכבר אצלך נניח שלוש שנים, תשלם את המס של רכב חדש, שוב.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

1. השיטה נועדה להיות במקום מס קנייה על הרכב. מה יקרה עם כל אותם נהגים שקנו רכב לפני שהתחילה הרפורמה ושילמו את המס הגבוה?

2. אני בטוח ששלב הראשון מערב ותשלום עבור נסיעה. שלב שני יהיה שליחת דו"חות אוטומטית ולאחר שרישיון נשלל השבתת תנועה של הרכב.

 

נניח רוצים להכניס את עינין של מס נסועה. במקום להרוס רכב על ידי מתקינים מוכשרים שיחתכו לכם את כל החוטים עד שיחברו את המערכת, למה לא להשתמש בטסט שנתי עם רישום ק"מ?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תכף יצמידו לנו צ'יפ איתור בניתוח. הניתוח על חשבונינו, רק תינוקות כשנולדים מקבלים את זה בחינם מהמדינה.

באנגליה כבר יש. קוראים לזה "guardian angel". ממש מלאך.

 

לכל מי שחושב שזה יפחית את מחירי הדלק והמס על רכב חדש, אתם באמת מאמינים לזה?! שיסכימו לוותר על ההכנסה הזאת?

הרעיון שהמדינה תקטין לעצמה את ההכנסות מרצונה הוא מופרך.

 

מדובר פה בשיטת מיסוי ולא יותר. כאן זה מתחיל ונגמר, דרך חדשה לקחת כסף מהציבור, כפי שנאמר ״הציבור מטומטם אז הציבור משלם״ והציבור ישלם.

אכן.

 

השיטה נועדה להיות במקום מס קנייה על הרכב. מה יקרה עם כל אותם נהגים שקנו רכב לפני שהתחילה הרפורמה ושילמו את המס הגבוה?

הם יצטרכו לשלם פעם שניה. המדינה נורא תצטער במקרה כזה, אבל תתגבר.

 

דני

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממש מלאך- זה טוב לעקוב אחרי פדופילים ששוחררו על תנאי.

אני מבין שהשתמע מדברי שאני בעד אבדן פרטיות, ובכן אני ממש לא. מה שאני כן זה מספיק ריאלי כדי להסתכל למציאות בפנים.

אין לנו פרטיות כבר זמן לא קצר. בין אם באופן חוקי או לא המידע על כל אחד ואחת מאיתנו כבר מזמן בידיים מסחריות/פליליות כאלה ואחרות. מרשם האוכלוסין דלף, כל מי שמחזיק כרטיס אשראי, טלפון סלולארי, עשה קניות ברשת וכו' וכו'. כל מי שרוצה מספיק ידע בדיוק איפה אתה, מה אכלת אתמול, מה מידת הבגדים שלך, אם אתה בוגד באישתך ועם מי, במה אתה חולה ובמה אתה כנראה עומד לחלות, שיתוף מאגרי מידע בין גורמים שונים, חוקיים, שתאפשר יצירת תמונה כמעט מלאה על כל אחד ואחת מאיתנו בכלי איסוף מודיעין פשוטים ביותר. כשניסע ברכב עם או בלי המכשיר, מי שירצה, ידע איפה אנחנו בכל מקרה. ככל שנביט מהר יותר למציאות הזו בפנים נדע להתאים את ההתנהגות שלנו בהתאם.

לענין המכשיר ברכב. יש כמובן את הפן השלילי של חדירה לפרטיות אבל יש גם צדדים חיוביים. למשל, ניתוב תנועה לפי יעד ועומסים, שיתוף משאבים על ידי חלוקת נסיעות בין אנשים הנוסעים לאותו היעד. תגמול חיובי או שלילי לנסיעה ביעדים שונים כמו הנחות שימוש לתושבי פריפריה וכו' וכו'.

זה שיכולים לדעת איפה אתה נמצא זה מבחירתך. אתה לא מחוייב להחזיק סלולרי ואשראי אם אתה עד כדי כך פרנואיד ומאמין שזה באמת מעניין מישהו מה אכלת וכמה חרבנת:-)

פה המצב שונה, כופים עליך את המעקב כדי שתשלם על כל נסיעה. אתה מחויב להתקין את המכשיר ברכב (כנראה על חשבונך). לנתב את התנועה לפי עומסים - לא קיימות כבר כל מיני אפליקציות לסמארטפונים שעושות את זה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...