Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה GTC בישראל


ch2856
שימו לב! השרשור הזה בן 4369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל הולוסטר היא לא תחפושת של ה I 30 אתה מדבר שטויות. הולוסטר לא ספורטיבית אולי כמו שהיא ניראת אבל היא זריזה בטח שיותר ממשפחתיות רגילות.

דבר שני אף אחד פה לא השוואה את הולוסטר לשירוקו כמו שאמרתי מקודם לשירוקו כרגע אין מתחרים אמיתיים גם לא הולוסטר ובטח לא האסטרה שיוצאת.

הולוסטר לא ספורטיבית אולי כמו שהיא ניראת אבל היא זריזה בטח שיותר ממשפחתיות רגילות.

הרבה פה מעריצים VW אם הולוסטר הייתה מיוצרת תחת הכנף של VW אני בטוח שהייתם מעריכים אותה אחר וקצת יותר בערכה, למרות שזה לא משנה את העיקרון שהשירוקו מכונית שיש בה הכל גם ספורט גם יופי וגם כוח.

VELOSTER WHITE DCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נו באמת. מעניין ת'סבתא שלי מי ייצר איזו מכונית. וולוסטר יכולה להיות המשפחתית הטובה ביותר בקטגוריה, אבל למרות הניסיון הנואש לתאר אותה כ'ספורטיבית', היא פשוט לא כזאת. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שגם אם VAG/מרצדס/במו/לאדה היו מייצרים את הרכב הזה, גם אז הייתי מגחך על היומרה שלו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני חוזר ואומר, הולוסטר, האסטרה קופה, השירוקו - כולן ברות השוואה.

מדוע? מכיוון שכולן מתחרות באותה קטגוריה. קופה 3 דלתות ספורטיבית לקהל צעיר (יחסית). חלקן חמות יותר מהאחרות, אבל אף אחת מהן לא חורכת אספלט בגרסאות שאנחנו מדברים עליהן.

מה גם כלל המכוניות הללו חולקות מכלולים עם דגמים אחרים של הקונצרן.

השירוקו כוללת מכלולים מהגולף והפאסאט, האסטרה (גם OPC וגם GTC) מבוססת על הפלטפורמה של השברולט קרוז והוולוסטר מהפלטפורמה המודולרית של יונדאי למשפחתית קומפקטית.

 

אז לפי דעתך גם השירוקו היא משפחתית "בתחפושת". כנ"ל האסטרה. לאף אחד לא צריכה להיות בעייה עם זה.

 

רוצה דוגמא קיצונית? האם גולף GTI זו גולף 1.2TSI בתחפושת? ולא, אני לא משווה וולוסטר 1.6 לגולף GTI, אני מדבר על העיקרון שאין דבר רע בכך שיצרן לוקח מכונית משפחתית ומבסס עליה דגם ספורטיבי יותר. לפעמים קצת ולפעמים הרבה. לפעמים זה מוצלח מאוד ולפעמים פחות.

 

וחוץ מזה - מה ההגדרה שלך למכונית ספורטיבית? התנהגות? מראה? תחושה? כוח? כל אחד מהמכוניות הללו עונות על כל אחת מהקריטריונים האלו ברמות כאלו ואחרות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגדרה שלי למכונית ספורטיבית זה כל מה שאמרת , כוח , מראה , התנהגות , תחושה.

על כל אלה עונה השירוקו אפילו בגרסה הבסיסית (1.4 TSI המאובזר ב 122 כ"ס) ושלא נדבר על ה 2.0 TSI.

יש לה הכל מראה , כוח , התנהגות ותחושה.

 

אני גם לא מסכים איתך שהולוסטר היא נחשבת באותה קטגורייה אף אחד לא הגדיר אותה כספורטיבית אבל גם לא כמשפחתית.

אל תשכחו שמדובר בהפרש של 30-50 אלף שקל בין הולוסטר לשירוקו. אני אף פעם לא השוואתי בין השניים. אני מאוהב בוולוסטר ברור שהעיצוב שלה משך אותי בהתחלה אבל היא נותנת אחלה תמורה למחיר שהיא מציעה, ויודע מה גם מבחינת כוח היא נותנת תמורה נחמדה. הגזמתם עם הכוח של הולוסטר היא לא כל כך חלשה ואתם מדברים על נתונים שעל הנייר, נתונים יבשים.

 

ושומאכר אני יכול להגיד לך שהוא לא נהג באמת על אחת.

VELOSTER WHITE DCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים איתך. המכוניות שהזכרת הן מה שנקרא הוט-האץ' (ואל תנסה למכור לי שהוולוסטר קופה), והוולוסטר לא נכנסת במיוחד לקטגוריה הזו (אלא אתה רוצה לאלץ את ההגדרות). מעבר לכך, אמנם המכוניות בגרסאות האמורות לא יצאו מצומת עם צמיגים מעלי עשן, אבל עדיין הן מתנהגות בהתאם לקטגוריה בה הן נמצאות - בניגוד לוולוסטר. אז כן, לוולוסטר יש שילדה לא רעה בעליל - אבל פה זה נגמר, בערך. ומכונית ספורטיבית לא נמדדת רק ב"שילדה טובה" כן? יש עוד כמה פרמטרים שיש להכניס פה.

 

שלא תבין אותי לא נכון: אני הכי בעד לקחת מכונית A, להפוך אותה למטורפת ולשווק אותה בצורה שונה. אין לי בעיה עם ה-GTI, וגם אין לי - להבדיל אלף הבדלות - C class AMG. ברמת העיקרון (איכשהו) גם כאן מדובר במשפחתיות, שעברו שינוי כדי להיות "מעניינות יותר" (כן, אני יודע שהמרצדס בליגה אחרת).

 

ההגדרה שלי לרכב ספורטיבי (לא ספורט :p ) זה מורכבת מהתנהגות + כוח + מראה. אתה לא יכול לוותר על כל אחד מהמרכיבים האלו. סתם בשביל הדוגמא, אתה לא יכול לקחת מרכב שמתנהג מעולה, עם המון כוח, אבל לתקוע לו בסוף עיצוב של קרפיון כמו מיצובישי לנסר. התלונה שלי כלפי היונדאי לא מגיעה כי אני רוצה לקטול את הרכב, או כי יש לי משהו נגד קוראנים. פשוט הם עשו פה שליש עבודה: השקיעו ים של כסף בעיצוב, את מה שנשאר בשלדה ו... זהו. פה 'כאילו' נגמר להם הכסף, ויצא מוצר חצי מוגמר. כשתצא הוולוסטר טורבו, ותגיע לארץ - או אז נוכל לדעת האם היא מתחרה להוט-האץ' שיש כאן. כרגע, זו בסה"כ עוד משפחתית בשוק הישראלי. היא יכולה להיות משפחתית מעולה; משפחתית בינונית או אפילו משפחתית גרועה. זה עדיין לא ישנה את העובדה שהיא עוד משפחתית

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אף אחת מהן היא לא קופה. כולן האץ' 3 דלתות, כולל השירוקו.

ב. הן בפירוש ברות השוואה. הנה, עובדה שטופ גיר השוו.

ג. הוולוסטר היא לא משפחתית מעוצבת. אם היא כן אז גם האסטרה והשירוקו.

ד. עדיין לא ענית אם נהגת על ולוסטר.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א: מסכים.

ב: הא, ותראה מה קלארקסון אומר עליה:

However, I can't see anyone buying Hyundai's newest car - the Veloster. Because, if you are not interested in cars, you will wonder why it has two doors on one side and only one on the other. And why it has scoops on the bonnet, and why it costs £17,995 when for two-thirds of that you can buy a Hyundai i10, which is easier to park and uses less fuel. And if you are interested in cars, you will hate it on a cellular level, because this is a car that's trying to be something it isn't - interesting. The brochure talks about ‘sporty acceleration' and a ‘true racing driver experience', but that's like calling me slim and handsome. It's b*ll*cks. This is one of the dreariest cars I've ever driven.

 

http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarkson/jeremy-clarkson-top-gear-column-march-2012-03-22

אבל הי, מה כבר הוא מבין במכוניות? :roll:

ג: נסה לסובב את זה כמה שתרצה, האסטרה והשירוקו הן הוט האצ', כאשר ספק גדול אם השירוקו יכולה לשמש משפחה (גם האסטרה, לדעתי בשל חוסר דלתות אחוריות). הוולוסטר היא משפחתית נ-ק-ו-ד-ה.

ד: כן. לא נפלתי מהרגליים. מה שנקרא במחוזותינו 'סערה בכוס תה' או לחילופין 'ללכת בלי ולהרגיש עם'

 

ולסיכום, ציטוט מסוף הכתבה בלינק:

Veloster. An accountant in a clown suit.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד. למרות שענית כן, אני בטוח בודאות שלא. איך? לפי התגובות שלך.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אם אתה יודע, למה טרחת לשאול? :roll:

לא משנה לי אם אתה מאמין או לא, האמת הבסיסית עדיין נשארת (לא משנה מה תספר לעצמך). וואלק על הגרסא החלשה של המיטו יותר נהנתי מהוולוסטר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה יש כאן מישהו שהייתה לה מיטו 155, והוא חולק עליך. וזה לא מנסיעת מבחן, זה מבעלות על שתיהן. יחי ההבדל הקט :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אם אתה יודע, למה טרחת לשאול? :roll:

לא משנה לי אם אתה מאמין או לא, האמת הבסיסית עדיין נשארת (לא משנה מה תספר לעצמך). וואלק על הגרסא החלשה של המיטו יותר נהנתי מהוולוסטר.

 

נהגתי על מיטו 155 כ"ס ידנית ואז אחד הרכבים המאכזבים והאנמיים שיצא לי לנהוג עליהם, אולי בגלל שגם היו לי ציפיות גבוהות.

 

לדעתי לא הוגן להשוות את הולוסטר לשירוקו. היונדאי רכב "זול" יחסית, גם אם שני הרכבים הם באותה הקטגוריה הם לא באותה סקאלה של מחירים, וכן אני יודע שיש ולוסטר עם מושבי עור ב-150K(דבר מיותר לחלוטין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א: מסכים.

ב: הא, ותראה מה קלארקסון אומר עליה:

 

http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarkson/jeremy-clarkson-top-gear-column-march-2012-03-22

אבל הי, מה כבר הוא מבין במכוניות? :roll:

ג: נסה לסובב את זה כמה שתרצה, האסטרה והשירוקו הן הוט האצ', כאשר ספק גדול אם השירוקו יכולה לשמש משפחה (גם האסטרה, לדעתי בשל חוסר דלתות אחוריות). הוולוסטר היא משפחתית נ-ק-ו-ד-ה.

ד: כן. לא נפלתי מהרגליים. מה שנקרא במחוזותינו 'סערה בכוס תה' או לחילופין 'ללכת בלי ולהרגיש עם'

 

ולסיכום, ציטוט מסוף הכתבה בלינק:

 

תסתכל על הפוסט של מבחן ההשוואה שפרסמתי. קלרקסון כותב יפה ונהניתי לקרוא את מה שהוא כתב כאן, אבל הקשר למציאות רופף.

למה חשבת שתיפול מהרגליים? גם אני לא נפלתי ממנה, אבל יותר נהניתי ממנה מאשר במשפחתיות רגילות.

 

לגבי ההשוואה עם המיטו 155, תעשו לי טובה. אז היה מישהו שמעדיף את הולוסטר. אמא שלי מעדיפה את המיטו על בוקסטר.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה חשבת שתיפול מהרגליים? גם אני לא נפלתי ממנה, אבל יותר נהניתי ממנה מאשר במשפחתיות רגילות.

 

ופה רבותי, אני יכול לומר Q.E.D.

כלומר שהיא מהנה יותר ממשפחתיות רגילות (מסכים) - כך שהיא עדיין יושבת בקטגוריה של משפחתיות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...