Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה GTC בישראל


ch2856
שימו לב! השרשור הזה בן 4369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ואולי רק בגלל הסיבה הזאת מגיע לו שאפו ענק!

 

אם ניקח יבואנים אחרים שמרבית עסקיהם זה ליסינג, אנחנו לא רואים שום דבר חוץ מאשר מגרסאות הליסינג ממזדה, פורד (עד ממש לאחרונה), טויוטה ועוד רבים אחרים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

אבל למה בלי גיר ידני, למה?!

Well, f*ck you too, society :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי רק בגלל הסיבה הזאת מגיע לו שאפו ענק!

אם ניקח יבואנים אחרים שמרבית עסקיהם זה ליסינג, אנחנו לא רואים שום דבר חוץ מאשר מגרסאות הליסינג ממזדה, פורד (עד ממש לאחרונה), טויוטה ועוד רבים אחרים.

 

אין ספק שעצם זה שלקח על עצמו את החייאת אופל זו כבר ברכה, והתמחור (לאחר הנחה) של האסטרה ה"רגילה" נראה לי גם הגיוני.

לגבי יבואן פורד - לדעתי הוא אחת הרעות החולות של השוק ואני מעדיף לא להתייחס לזה בכלל... הרי גם בפורד 99% מהמכירות (פחות או יותר) זה ליסינג. את הלקוחות הפרטיים להערכתי הוא סופר עוד פחות משלמה. בעצם, הרבה פחות משלמה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיגיון אומר, מי שממש חם על ה-GTC, שימתין קצת עד למבצע הבא או לימי המכירות הבאים.

 

150 אלף ש"ח - מחיר 'חדירה' לא אטרקטיבי בעליל.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיגיון אומר, מי שממש חם על ה-GTC, שימתין קצת עד למבצע הבא או לימי המכירות הבאים.

 

150 אלף ש"ח - מחיר 'חדירה' לא אטרקטיבי בעליל.

 

+1

ראה ערך אינסיגה OPC...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן של אופל,מנסה קודם כל למצב את הדגמים המשפחתיים שלו בשוק ורק לאחר מכן להכניס את הפן הספורטיבי.

 

השיווק של הקורסה הספורטיבית החל רק לאחר שנמכרו מספיק קורסות רגילות לשוק.

 

אתה חייב קודם כל למתג את עצמך,אז אתה מתחיל עם אסטרה,ממשיך עם אסטרה טורבו,לאחר מכן מתחיל למתג גם דגם "סמי-ספורטיבי".

ולקינוח אתה מציג גרסאת ספורט,גיר ידני,ביצועים,אחיזה,התנהגות וכל שאר הצ'ופרים.

 

גילוי נאות,אני עובד פשוט אך עם זאת עדיין עובד בשלמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן של אופל,מנסה קודם כל למצב את הדגמים המשפחתיים שלו בשוק ורק לאחר מכן להכניס את הפן הספורטיבי.

 

השיווק של הקורסה הספורטיבית החל רק לאחר שנמכרו מספיק קורסות רגילות לשוק.

 

אתה חייב קודם כל למתג את עצמך,אז אתה מתחיל עם אסטרה,ממשיך עם אסטרה טורבו,לאחר מכן מתחיל למתג גם דגם "סמי-ספורטיבי".

ולקינוח אתה מציג גרסאת ספורט,גיר ידני,ביצועים,אחיזה,התנהגות וכל שאר הצ'ופרים.

 

גילוי נאות,אני עובד פשוט אך עם זאת עדיין עובד בשלמה.

 

אולי אני לא מבין בזה כלום, אבל כדי למצב את עצמך, אני דווקא הייתי מתחיל ביבוא הספורטיביות במקביל.

"תראו איזה מותג מגניב זה אופל, יש אסטרה עם 248 כ"ס. אדוני יסתפק ב 140 כ"ס, אבל ידמיין בראשו שהוא נוהג ב OPC".

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז? אז יש לה תוספת של דלת. ביג-פאקינג-דיל. באיזה סרט אנשים חיים כשהם מנסים להשוות אותה לשירוקו? :| זו סה"כ משפחתית עם עיצוב מוחצן. לא יותר מזה.

 

בכלל, אין דבר יותר מצחיק לראות ערסוואתים על איילון, עם וולוסטר מנסים "להיות בלי ולהרגיש עם" כשאתה שומע את המנוע של הרכב צורח לרחמים ולשחרור הדוושה הימנית.

{אין באמור להכליל על כל נהגי הוולוסטר וכו' וכד' וגו')

 

הוולסוטר היא אכן משפחתית בבסיסה, מכויילת ספורטיבית עם אבזור רב ועיצוב מוחצן.

כנ"ל השירוקו. כמובן שבמקרה של השירוקו העיצוב "מוחצן" יחסית לזמנו - המכונית ותיקה וליצרן (השמרני).

אתה יכול להגיד שאחת הצליחה יותר מהשניה בכל מה שקשור לכיול הספורטיבי (שירוקו) בעוד השנייה מאובזרת ומעוצבת יותר (ולוסטר), אבל הן בהחלט באותה קטגוריה.

 

בכל מקרה, בנוגע לאסטרה הנ"ל, ייתכן והיא אופציה מעניינת במידה והאבזור עשיר, היא מכויילת על הצד הספורטיבי יותר ובמידה והיא מהנה לנהיגה. באמת חבל על התיבה האוטומטית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והיא מאובזרת בכל טוב, למה ולוסטר כן ב-150K והיא לא?

 

אגב, השמועות על הולוסטר טורבו מדברות על 180K ש"ח (כנראה לגרסא מאובזרת), ככה שהיא ממש לא בטווח המחיר הזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוולסוטר היא אכן משפחתית בבסיסה, מכויילת ספורטיבית עם אבזור רב ועיצוב מוחצן.

כנ"ל השירוקו. כמובן שבמקרה של השירוקו העיצוב "מוחצן" יחסית לזמנו - המכונית ותיקה וליצרן (השמרני).

אתה יכול להגיד שאחת הצליחה יותר מהשניה בכל מה שקשור לכיול הספורטיבי (שירוקו) בעוד השנייה מאובזרת ומעוצבת יותר (ולוסטר), אבל הן בהחלט באותה קטגוריה.

 

בכל מקרה, בנוגע לאסטרה הנ"ל, ייתכן והיא אופציה מעניינת במידה והאבזור עשיר, היא מכויילת על הצד הספורטיבי יותר ובמידה והיא מהנה לנהיגה. באמת חבל על התיבה האוטומטית...

 

וואט? הוולוסטר עומדת עם השירוקו באותה קטגוריה רק אם ממש, אבל ממש מתאמצים לדחוס את שתיהן שם. אני חוזר ואומר: הוולוסטר היא שום דבר מעבר למשפחתית מעוצבת. השירוקו, מנגד, לא מתיימרת להיות משפחתית. אפשר לדון על מנוע חלש משהו בדגמי הבסיס, אך משהו אומר לי שאם ניקח וולוסטר ונעמיד אותה ליד שירוקו, השירוקו תעלם לפני שהבחורצי'ק עם הוולוסטר יבין איזה טמבל הוא יצא...

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ונניח וזה נכון (בדגם ה-122 זה לא), אז? כוח = ספורטיביות? אוקיי. הבנו את השקפתך בנידון.

וצודק, ולוסטר = I30 בתחפושת. אתה מהנדס של יונדאי במקרה כשאתה אומר לנו את זה? :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חה חה. אבל לא.

ת'יודע, ספורטיביות זה קצת יותר ממראה מוחצן (למרות שעשרות אשכולות ברכישת רכב חולקים עלי). בנוסף, לא טענתי שהוולוסטר היא I30 בתחפושת (יכול להיות שכן) אלא בסה"כ אמרתי שהיא עוד משפחתית בליין של היונדאי - עם עיצוב מוחצן, א-לה 'ספורטיבי'.

אתה יכול להמשיך לחיות בסרט ולספר לעצמך שהוולוסטר שלך ספורטיבית, אבל זה כמו שאני אקח סובארו DL, אחבר לה כונס ענק ואומר 'וואי תראו איזה מראה ספורטיבי פצצתי!!!!11111 אני הולך לתת בראש לכולם!!!!111'.

 

אבל מ'כפת לי. תמשיך ללכת בלי ולהרגיש עם (מי אמר סקר כבש בעור זאב שהיה פה לא מזמן ולא קיבל?). רק אל תשכח את זה בפעם הבאה שתאנוס את המנוע מול איזו שירוקו :roll:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומכל מה שכתבת, הרי ברור שלא נהגת על אחת. אז אתה יכול להמשיך לדבר לקירות שלך בבית :wave2:

לא יודע מאיפה לקחת את ה"לתת בראש לכולם". מהרבה בעלי ולוסטר שאני מכיר, הם לא בראש הזה שנראלך. תמיד יהיה את הנער שמתלהב. אז גם עם מאזדה 3 2 ליטר לפעמים מתלהבים ו"פותחים" עם שירוקו, ו?

 

טוב הקיצר, תרשום מה שאתה רוצה, אני לא הולך לכתוב יותר על זה, כי זה מסיט את נושא השרשור.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...