Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא זה ולא זה מהווים התנהלות תקינה, אבל זה קורה.

זה קורה שמבקשים שירות שנותן השירות לא יודע לתת.

זה שהרגילו אותנו לקבלת שירות בצורה הזאת ("זה קורה - כולה הפסדת יום") לא אומר שכך שירות צריך להיראות. או שמלכתחילה התשובה צריכה להיות שלילית או שהשירות יסופק.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

faluo, טעויות קורות ויקרו. זה לא האישיו.

האישיו הוא שמשתמע מדברייך שיש "לקחת את זה בקלות", ואני לא מסכים. כי אף אחד לא לוקח את זה בקלות שלקוח הגיע

למרכז שירות ספציפי על חשבון זמנו. ושים לב שלדבריו חזר באזני שני נציגים על הדרישה. האם שניהם טעו? אם כן אז המצב שם גרוע מאד. שניים הבטיחו לו שאין בעיה. לא אחד.

 

וזה שאין (לא בדקתי), אפשרות להתקשר בצורה מהירה ונורמלית במייל עם פניות ציבור? זה מעיד על רמת החשיבות של לקוחות פרטיים בחברה שכנראה עיקר קהלה הוא חברות או לקוחות עסקיים, והם תאמין לי, לא צריכים פניות ציבור....

 

ובסביבה תחרותית בכל תחום היום, נותן השרות יודע כי אם יזלזל בלקוח, הוא יחטוף את זה מהר מאד באיזה פורום /טוקבק/ קיר בפייסבוק וכו', ולכן מוטב לו לתת שירות סופר יעיל.

 

ועוד פעם, יש דברים יותר גרועים בחיים, שאלו יהיו הצרות שלנו כמו שאומרים. אבל מעצבן ומוציא משיוויון נפש זה כן.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
בטופס צור קשר באתר שלכם יש מגבלת תווים,

ואין לכם פרטי התקשרות בסיסיים כמו מייל שירות לקוחות באתר.

אז קיבלתם את זה כהודעה פרטית בפייסבוק,

וגם פירסמתי מכתב זה בפורום CarsForum בהשמטת פרטים מזהים.

========================================================================

 

שלום gofreshbabetz,

 

בחרת להעלות כאן את סיפורך וזה מבורך כי לשם כך, בין היתר אנחנו נוכחים כאן אבל לידיעתך, בצור קשר באתר אלדן יש 800 תווים למלל חופשי ואני חושבת שלפנייה ראשונית זה די מספק.

אנחנו משתדלים להיות נגישים ללקוחותינו בכל עת ולתת שירות בכל הערוצים המקובלים: באתר, במוקדי השירות, בסניפים בעמוד הפייסבוק ובפורמים השונים.

 

כפי שציינו כאן כמה מהחברים, חברות השכרה בכלל ואלדן בפרט אינן מתחייבות על שריון רכב ספציפי ללקוח בעת ההזמנה, בעיקר עקב העבודה הדינמית בסניפים.

אנו מתחייבים על רכב מקבוצה מסוימת ולא רכב או דגם ספציפי.

מפנייתך עולה כי ייתכן והייתה אי הבנה בינך לבין הנציגה במוקד. אלו דברים שיכולים לקרות, שהרי בכל זאת, כולנו בני אדם, ואנחנו תמיד מנסים לצמצם את הישנותם.

כמו כן, שביעות רצון לקוחותינו הינה בראש סדר העדיפויות באלדן ואנו פועלים תמיד על מנת לשפר ולייעל את עבודתנו מול לקוחות החברה ולכן תועבר הנחייה לרענון לכלל הנציגים הן בסניפים והן במוקד ההזמנות להדגיש עניין זה ללקוחות בעת הזמנת הרכב.

 

בכל מקרה, אשמח להעביר את פרטיך למחלקת שירות לקוחות כדי שנוכל לבדוק את הנושא לעומק – אתה מוזמן לשלוח אותם בהודעה פרטית.

 

 

בברכה,

מיטל מאלדן

פורסם

סליחה, אבל פניות (ובעיקר תגובות) בכתב זה אלמנטרי, ומונע התנהלות של לספר סיפור מהתחלה \ X אמר לי Y, ולך תוכיח שאין לך אחות. אז עברתי 800 תווים. האם גם מנהל יצטרך להגיע למרכז שירות\להתקשר\יתקשרו אליו בזמן לא מתאים?

 

אי הבנה?

כשהתקשרתי לסניפים שונים להשכרה מהיום להיום לא טענו שלא ניתן לשריין. מהיום למחר כן אמרו זאת.

דיברתי עם נציג על להשכיר 107 בלבד, הוא אפילו הזכיר שאין הרבה באופן כללי, הוא בדק לי מול סניפים ספיציפים אם זמין.

אח"כ כשמישהי לקחה ממני את הפרטים חזרתי על הנושא של 107 בלבד, ליתר בטחון.

 

אם הייתי מגיע רגלית, ומבקש להשכיר לעוד שעתיים, היו טוענים שלא ניתן לשריין?

 

אין בעיה עם טעויות אנוש ונהלים, אבל אי אפשר לטאטא הכל מתחת לזה.

 

או שזו טעות אנוש, או שזה נהלים.

או שהייתה טעות אנוש בלבצע את ההזמנה כראוי,

או שנהלים לא מאפשרים הזמנה כזו ואז זו טעות אנוש בלקיחת הזמנות\מענה טלפוני של 3+ נציגים,

אבל אי אפשר לטעון גם וגם.

פורסם
אי הבנה?

כשהתקשרתי לסניפים שונים להשכרה מהיום להיום לא טענו שלא ניתן לשריין. מהיום למחר כן אמרו זאת.

דיברתי עם נציג על להשכיר 107 בלבד, הוא אפילו הזכיר שאין הרבה באופן כללי, הוא בדק לי מול סניפים ספיציפים אם זמין.

אח"כ כשמישהי לקחה ממני את הפרטים חזרתי על הנושא של 107 בלבד, ליתר בטחון.

 

אה, פה כבר הוספת פירוט שמאיר את ההתרחשות באור קצת אחר.

זה כבר סיפור אחר וזה באמת לא תקין (ומרגיז) שהובטח דבר ולא קויים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הוא כתב את זה בהודעה המקורית, שים לב.

 

נחכה לשמוע האם מיטל מאלדן הצליחה לפתור לו את הבעיה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הוא כתב את זה בהודעה המקורית, שים לב.

 

כמו שכבר כתבתי, לא היה ברור בהודעה המקורית אם מדובר ב-107 או מכונית בקלאס הזה. לרב חברות ההשכרה פשוט משדרגות קבוצה אחת למעלה אם חסר מכונית מהקבוצה הנדרשת, ולא רואים בכך בעיה.

 

דרך אגב, תמיד ינסו לדחוף לכם בדלפק קודם את הדגם המשודרג, בתוספת תשלום, ורק לאחר שתענו בשלילה יספרו לכם שבעצם אתם מקבלים אותו גם כך, כי אין את הקלאס שהזמנתם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

אין בעיה עם טעויות אנוש ונהלים, אבל אי אפשר לטאטא הכל מתחת לזה.

 

.

 

כפי שכתבתי, אנחנו פה כדי להקשיב וגם כדי לשפר את השירות. במקרה שלך- לא רק שקיבלנו את המשוב אנחנו גם מעבירים את העניין הלאה לנציגים על מנת לשפר וליעל את השירות ועושים הכל כדי שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם.

בנוסף, קיבלתי את פרטי ההתקשרות שלך ואצור איתך קשר על מנת לבדוק כיצד אפשר לעזור בשלב הזה.

 

מיטל מאלדן

פורסם
אמרתי לו שיבטל, התחלתי לצאת מהסניף והמנהל התעורר.

כמובן שהציע לשדרג, שאל מדוע ספיציפית הרכב הנ"ל וכשהסברתי לו הסכים שזה לא יועיל לי.

השכרתי 107, לא מזדה2\3, לא פנדה, לא מטוס סילון ולא משאבת דלק.

הייתי צריך לנהוג ברכב כחלק מתכנון היום הקבוע שלי מהרצליה עד איזור חיפה ולהחזירו למחרת בחיפה

(הרצליה - איזור חיפה - חיפה => 150 ק"מ).

 

אז כמובן שגם נאלצתי להשתרך באוטובוסים.

לתדלק ספינת חלל תמיד אפשר, וזה יותר נחמד מלתדלק את המזדה במסלול הזה.

 

לקינוח המנהל שאל אם אני רוצה שריון ליום אחר.

========================================================================

 

כפי שכתבתי, אנחנו פה כדי להקשיב וגם כדי לשפר את השירות. במקרה שלך- לא רק שקיבלנו את המשוב אנחנו גם מעבירים את העניין הלאה לנציגים על מנת לשפר וליעל את השירות ועושים הכל כדי שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם.

בנוסף, קיבלתי את פרטי ההתקשרות שלך ואצור איתך קשר על מנת לבדוק כיצד אפשר לעזור בשלב הזה.

 

מיטל מאלדן

 

 

סיפור על שירות 30+ שנה אחורה .

 

חייב להיות בהמבורג בפגישה סופר חשובה ביום X בשעה 0900

הכרטיס מוזמן ליום לפני , אחה"צ תל אביב פרנקפורט , ומיד טיסת המשך פרנקפורט המבורג.

 

בבוקר הטיסה מסתבר כי אוכל להגיע לטיסה רק שעה לפני. מקבל אישור מהחברה בטלקס , הכל בסדר.

 

מגיע שעה וחמש דקות לפני.

הפקידים משועממים בדלפקים

 

שלום אני כאן .מצטערים המטוס מלא תבוא מחר . הנה הטלקס תבוא מחר.

מנהל הכי גבוה שיש כאן בבקשה

מתייצב , מצטער , אומר לו תוריד דיילת תוריד נוסע כנגד תשלום חייב לטוס . אומר אין מצב אבל...

תן לי לבדוק

 

מברר אומר יש חברת שכר טסים לדיסלדורף בעוד שעתיים שלוש. ואני כאמור צריך להגיע להמבורג.

 

נו אני שואל

עונה המנהל , כרטיס עלינו , בשדה התעופה בדיסלדורף יחכה לך נהג יקח אותך להמבורג . אמרתי יאללה נישן כמה שעות פחות .

 

אחרי יומיים חוזר .בטיסה חזרה משודרג למחלקה ראשונה ומכרכרים סביבי כאילו רק אני על הטיסה.

יום למחרת מגיע למשרד מקבל טלפון מנהל סניף ישראל על הקו , מתנצל אלף וחמש מאות פעם ומוסיף פיצוי הלוך וחזור הבא עליהם במחלקה ראשונה.

 

טוב זו חברה קטנה בשם לופטהנזה שמאז הייתה החברה שלי.

 

זה מנהל וזה מנהל זו חברה וזו חברה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לא מבין אותך. קיבלת כאן ממיטל יופי של תגובה, אפילו שתיים.

אני השתכנעתי מדבריה בדבר הרצון הטוב והנכונות לסייע.

"אלדן נותנים את הנשמה", למה לך להיות קטנוני ולרצות עוד אוטו קטן בנוסף לנשמה גדולה?

כולה אוטו. למה להפוך את זה לעיקר?

פורסם
סיפור על שירות 30+ שנה אחורה .

ישה, לפני 30 שנה אנשים דיברו עם אנשים והיתה תרבות אחרת.

היום אנשים מדברים עם מחשבים, מחשבים עם מחשבים, אנחנו יותר ויותר נכנסים לעידן שבו החיברות של בני אדם נעשית ממוחשבת. כשאתה בסיטואציה שכזאת, נוצרת קהות חושים לניואנסים אנושיים. נכון שמדבר איתך מוקדן, אבל הוא כבר עובד על אוטומט. החיברות שלו מונחית מחשב ולא אדם.

פורסם

מסכים חלקית

 

גם כאן דיבר עם מנהל , רק כנראה מנהל מזן אחר מדור אחר.

 

אני מאמין כי אם הרכב הזה 107 קיים אצלם בצי בכלל, ניתן היה למצוא אחד כזה במרחב גוש דן ולהביא לו אותו .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא מבין אותך. קיבלת כאן ממיטל יופי של תגובה, אפילו שתיים.

אני השתכנעתי מדבריה בדבר הרצון הטוב והנכונות לסייע.

"אלדן נותנים את הנשמה", למה לך להיות קטנוני ולרצות עוד אוטו קטן בנוסף לנשמה גדולה?

כולה אוטו. למה להפוך את זה לעיקר?

 

שלום לך נשמה טובה, אשמח אם תעביר לי את הבעלות על הרכב שלך, כולה אוטו - מה זה חשוב... העיקר הנשמה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...