-
הודעות
579 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מיטל מאלדן
-
בוקר טוב, השברולט קרוז הוא בסופו של דבר רכב טוב, שימושי ומרווח, גם אם לא המוביל בקטגוריה שלו. בין אם היא תבחר בקרוז או בכל רכב אחר בתקציב האמור, היא צריכה לדעתי לא להיצמד לדגם ספציפי אלא למצוא שתיים או שלוש חלופות שונות שמתאימות לה, ולחפש את העסקה הטובה ביותר עבור הרכב השמור ביותר. בהצלחה, מיטל מאלדן
-
שלום יוסי, אשמח לקשר אותך עם נציגים שלנו במגרש קרוב אליך. אם תרצה, שלח לי בה"פ פרטי יצירת קשר ונדאג לך, בברכה, מיטל מאלדן
-
בוקר טוב, לשימושים המשפחתיים התאומות הקוריאניות (קיה סיד ויונדאי i30) הן בהחלט מוצלחות. לשתיהן דגמי סטיישן מוצלחים וטובים שיהיו מצד אחד יותר שימושיים בנסיעות משפחתיות ומאידך טיפה יותר גדולים אם נדרשת חניה במקומות ממש צפופים. ניתן למצוא גם טויוטה אוריס, אבל היא תהיה יקרה יותר. בהצלחה, מיטל מאלדן.
-
שלום לכולם, יצאנו במבצע לרכבי 0 ק"מ - קנה רכב וקבל אפשרות להתחרט בתוך חודש ימים ולהחזיר את הרכב. יש כמה תנאים בסיסיים כמו ששווי הרכב לא יעלה מעל 150.0 אלף שקלים, ושאם מתחרטים יש עלות שימוש 'לפי יום' של 100 שקלים ליום (לרכב שעלה עד 100,000 שקלים) או 150 שקלים ליום (לרכב שעלה מעל 100,000 שקלים), יש גם מגבלת ק"מ, אבל האפשרות ניתנת ללקוח. התנאים מפורטים כאן. מי שמעוניין שנחזור אליו מוזמן להשאיר פרטים בקישור. חג שמח, מיטל מאלדן
-
שי שלום, בשבוע שעבר הושקה האלנטרה החדשה. האם ההשוואה שלך היא מול הדגם היוצא או הדגם הנכנס? בכל מקרה, גם אתה מבין שמדובר בשני קונספטים שונים שרק אתה, אחרי נסיעת מבחן על שתיהן, ואם מעורבת גם רעייה בתמונה אז גם היא חייבת להיות חלק מההחלטה, רק אז תוכל לבחור למה אתה מתחבר יותר. הנהיגה בקיה זקופה, והמבט קצת מעל לגג של המכוניות הרגילות. זה בהחלט משרה תחושת בטחון ורוגע ו'פחות הפתעות'. בהיבט הדינאמי הטהור לא בטוח שהקיה נופלת מהיונדאי בהרבה. שתי המכוניות מצויידות באביזרי נוחות שפעם היו נחלתן של מכוניות יוקרה. בין מערכות הבטיחות, המובילאיי היא כאמור מערכת התרעתית. היא לא תתערב בנהיגה, בעוד שהמערכות בקיה הן אקטיביות. אני לא חושבת שמישהו יוכל לתת לך מענה מוחלט מה עדיף, למעט כאמור התנסות אישית שלך עם שתי המכוניות. שתיהן מכוניות מצויינות ובכל בחירה שלא תענה לא 'תיפול' על רכב גרוע. בהצלחה, מיטל
-
שלום רעות, שתי המכוניות טובות, שתיהן מציגות אמינות גבוהה ולשתיהן לא תהיה בעיה לנסוע את המרחקים שרשמת ואף הרבה מעבר. ההבדלים ביניהן יהיו ברמת התחושה האישית שלך. תעשי נסיעת מבחן על כל אחת מהמכוניות ותראי למה את מתחברת יותר. בהצלחה, מיטל מאלדן
-
שלום, ראשית האסטרה היא בקבוצה אחת גדולה מבחינת מרחב פנימי מאשר הראפיד. האסטרה שנהנית מהצלחה גדולה באירופה, מתמודדת מול האוקטביה הפוקוס וכד'. המחיר של האסטרה אטרקטיבי ובתמורה אתה מקבל 'יותר אוטו'. אתה יכול להוסיף להתלבטות שלך את ה 308 עם מנוע 1.6 ליטר ואפילו קיה סיד /פורטה שאמנם אין להן טורבו אבל בהחלט יש מספיק כח והן נחשבות לאמינות ושימושיות. למעשה, בקבוצת המשפחתיות אנחנו מתקשים למצוא רכב עצל ממש. בכל מקרה אל תתפשר על בדיקה מקיפה של הרכב, כל רכב, וטיפולים בזמן. בהצלחה, מיטל
-
שלום, שתי המכוניות נחשבות לטובות ומבוקשות, ולכל אחת מהן יתרונות משלה על פני האחרת. שתיהן יגלו אמינות גבוהה וביקוש ער כמשומשות. ההמלצה שלי היא לקחת את רעייתך ולעשות נסיעת מבחן על שתי המכוניות ולראות למה אתם 'מתחברים' יותר. תביאו איתכם גם את כסאות הבטיחות של הילדים ואת העגלה, חברו אותם במכונית, ותראו מה נוח לכם יותר. בהצלחה, מיטל מאלדן
-
שלום, בהתלבטות שלך למשפחתית מרווחת קח בחשבון שני פרמטרים רלוונטים מאוד ליושבים מאחור - בסיס גלגלים ורוחב כולל. עדיין לעניין הרוחב הדברים לפעמים מרגישים אחרת בגלל מבנה מושב או החיפוי הפנימי שעל הדלתות האחוריות שלפעמים מעט בולט פנימה ועלול להפריע בקשירת כסאות בטיחות של ילדים. הקוריאניות שאתה מציין כמו הסיד וה i30 יתנו לך מענה מספק, אנחנו ממליצים לבחון גם את הטויוטה קורולה שנחשבת למרווחת מבין המשפחתיות. אתה גם יכול לרדת בשנתון אחד או שניים ולרכוש משפחתית גדולה דוגמת ה B4 או הטויוטה אוונסיס, שיחד עם מרחב מחייה משופר לנוסעים יתנו גם ערך מוסף בדמות מנועים חזקים יותר. מיטל
-
לתפיסתנו, חיסכון אינו רק חסכון בדלק בנסיעה מסויימת אלא חסכון גם בהוצאות האחזקה הנוספות - טיפולים שוטפים, תיקונים שמגיעים ברגע בלתי צפוי ותמיד לא נוח, זמינות חלקי חילוף, עלויות ביטוח סבירות וכד'. בהיבט הזה משפחתיות מאמצע שנות ה 2000 כמו הניסאן אלמרה, סובארו אימפרזה או טויוטה קורולה יתנו לך מענה נכון יותר לדעתנו, בהצלחה, מיטל
-
שלום מוזיקה, יונדאי i20 היא סופר-מיני שתתאים בצורה מעולה לדרישות שציינת. ראשית כל מדובר במכונית בטיחותית למדי. כל הדגמים של ה-i20 הגיעו כסטנדרט עם 6 כריות אוויר ואף זכו לציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים EuroNCAP. מבחינת אמינות מדובר במכונית שהוכיחה את עצמה כמכונית אמינה ואף זולה יחסית לאחזקה שוטפת (טיפולים וכו'). עוד אפשרות טובה, בטיחותית ואמינה היא שברולט סוניק. הסוניק נחשבת לאחת מהמכוניות הבטיחותיות ביותר בקטגוריה שלה, עם ציון מעולה במבחני הריסוק. למרות תדמיתה מדובר במכונית אמינה למדי ולא יקרה לאחזקה. היא גם מאובזרת למדי וכבונוס מגיעה עם אפשרות לבחירה בין מנוע 1.4 ל-1.6 ליטר. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן.
-
שלום, ניסאן אקו-מיקרה תוכל להתאים בדיוק למה שאתה מחפש. מדובר במכונית קטנה וקומפקטית שקל מאוד לחנות אותה בעיר. היא מגיעה עם מנוע 1,200 סמ"ק וגיר ידני או אוטומטי-רציף. בשני המקרים מדובר במכונית מאוד מאוד חסכונית בדלק, זריזה וקלה לנהיגה. המיקרה נחשבת למכונית אמינה והיא גם מגיעה ברמת אבזור גבוהה יחסית – רדיו מקורי עם שליטה מההגה, בלוטות', חימום מושבים ועוד. עוד אפשרות טובה היא יונדאי i10. כאן יש בעצם שתי גרסאות, אחת עם מנוע 1.1 ליטר שלפי מה שאני מבינה אתה רוצה ושנייה עם מנוע 1.25 ליטר שהיא החזקה יותר. ה-i10 קצת יותר קטנה מהמיקרה ולכן גם קלה יותר לחניה בעיר. היא מגיעה עם גיר אוטומטי רגיל, לא רציף כמו במיקרה, כך שלמרות שהיא קטנה יותר צריכת הדלק שלהן די דומה. היתרון של ה-i10 הוא בעלויות אחזקה נמוכות יחסית וכמובן ברמת האמינות הגבוהה. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן.
-
שלום אבי, פיג'ו 107 היא אופציה מצוינת. ה-107 היא מכונית חסכונית מאוד בדלק, נוחה, לא יקרה לאחזקה ואמינה מאוד. היא מגיע עם מנוע בנפח ליטר אחד ועם גיר ידני או אוטומטי-רובוטי. השילוב הזה מאוד חסכוני בדלק, גם בתוך העיר וגם מחוצה לה. בסך הכל מדובר ברכב מאוד חסכוני, סחיר ומבוקש בשוק. הגיר הרובוטי זה באמת משהו שצריך להתרגל אליו אבל מהניסיון שלנו אין עם זה בעיה וברוב המקרים מתרגלים צ'יק צ'ק. ה-107 היא למעשה פיתוח משותף של פיג'ו, סיטרואן וטויוטה כך שמבחינה מכאנית כל שלושת המכוניות זהות. אתם יכולים לחפש כל אחת מהשלוש הללו וההמלצה זהה לכולן. עוד אפשרות טובה היא יונדאי i10. ה-i10 מגיעה עם גיר אוטומטי רגיל, לא רובוטי, ולכן יש הבדל בצריכת הדלק של שני הרכבים וה-i10 קצת פחות חסכונית בדלק וקצת פחות זריזה. בנוסף ה-i10 קצת יותר מאובזרת וקצת יותר מרווחת מהפיג'ו 107, כך שהיא גם שימושית יותר. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן.
-
שלום, אם אתה מחפש לחסוך כמה שיותר בהוצאות הדלק אז יש עדיפות לרכב ידני, שלרוב יהיה חסכוני יותר מרכב אוטומטי מקביל. בתקציב שציינת תוכל למצוא למשל את הפיאט פנדה משני הדורות, החדשה או הישנה. הן נמכרו במקביל למשך תקופה מסוימת. בשני המקרים מדובר במכונית מאוד מאוד חסכונית בדלק, אמינה ולא יקרה לאחזקה. למרות שהיא קטנה מבחוץ היא די מרווחת מבפנים ובהחלט מתאימה לשימוש של סטודנטים. אפשרות נוספת שתוכל לשקול היא הסוזוקי אלטו. כאן יש לך בחירה בין דגם ידני לבין דגם אוטומטי, כשכמובן שהידני זול יותר לרכישה וחסכוני יותר בדלק. האלטו כמו כל המכוניות של סוזוקי היא מכונית אמינה מאוד וזולה לאחזקה שוטפת. בתקציב שלך תוכל לרכוש אחת ממודל 2012 או 2013 עם קילומטראז' נמוך ומצב מכאני טוב. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן.
-
סופר מיני אוטו' חסכונית, תקציב 40-50 אלף
מיטל מאלדן פרסם הודעה בנושא של frenkel86 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום אבי, יש מגוון רחב מאוד של מכוניות סופר-מיני קומפקטיות שיוכלו להתאים לך אבל מבין כולן אני חושבת בעיקר על שתיים. הראשונה היא יונדאי i20. מדובר במכונית אמינה מאוד מבית יונדאי שנחשבת גם למכונית זולה יחסית לאחזקה, בכל מה שקשור לעלויות של הטיפולים השוטפים או ביטוחים. היא בטיחותית מאוד, מגיעה עם מנוע 1,400 סמ"ק ולא תהיה לה שום בעיה לעשות נסיעות מחיפה לבאר-שבע. האפשרות השנייה היא ניסאן מיקרה. זאת מכונית שהיא קצת יותר קטנה מה-i20, גם מבחינת נפח המנוע (1200 לעומת 1400 סמ"ק) וגם מבחינת הגודל הפיזי. היתרון שלה לעומת ה-i20 הוא בצריכת הדלק, המיקרה קצת יותר חסכונית בדלק. גם המיקרה מכונית אמינה מאוד ולא יקרה לאחזקה, מאובזרת מאוד ביחס למחיר. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן. -
שלום, אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר בהודעה פרטית ולהעביר לי פרטי התקשרות כדי שאבדוק כיצד אפשר לעזור. מיטל מאלדן.
-
יונדאי I30CW או קיה פורטה - שנה 2011
מיטל מאלדן פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום, ההבדל העיקרי בין הקיה פורטה ליונדאי i30cw, מלבד תצורת המרכב כמובן (הפורטה סדאן והיונדאי סטיישן) הוא בגיר. ליונדאי בכל השנתונים יש גיר אוטומטי רגיל 4 הילוכים, לקיה פורטה בכל הדגמים החל מתחילת 2011 ועד היום יש גיר אוטומטי עם 6 הילוכים. גיר השישה הילוכים בא לידי ביטוי גם בשיפור צריכת הדלק וגם יוצר פחות רעש בנסיעה בין עירונית כיוון שהמנוע עובד על סל"ד נמוך יותר. מבחינת אמינות שני הרכבים נחשבים לרכבים אמינים ולא סובלים מבעיות מיוחדות. לגבי מחיר הרכבים, אני חושבת שאתה טועה. ברוב המקרים מחיר השוק של הפורטה מעט נמוך משל ה-i30cw. האם בדקת גם את המאזדה 3 ואת הפולקסווגן ג'טה? מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן. -
מחפש רכב משפחתי עם תקציב של 50,000-60,000
מיטל מאלדן פרסם הודעה בנושא של tommico בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום תומר, מאזדה 3 וטויוטה קורולה הן המשפחתיות המובילות בתקציב שלך, ביחד עם הפורד פוקוס. לקורולה יש תא מטען מעט גדול משל ה-3 (430 ליטר במאזדה, 450 ליטר בטויוטה) וצריכת דלק מעט טובה יותר (אם כי ההבדל די קטן). מבחינת בטיחות או אמינות שני הרכבים די טובים. שניהם נחשבים לאמינים מאוד ובעלי רמת בטיחות דומה (5 כוכבי בטיחות, 6 כריות אוויר ובקרת יציבות). היתרון של המאזדה הוא שניתן להשיג אותה בשוק במחירים אטרקטיביים יותר (ולכן במסגרת התקציב שלך לעלות בשנתון או לרכוש רכב עם קילומטראז' נמוך יותר) ומבחינת ביצועים היא מרגישה חזקה יותר. אפשרות נוספת שלא ציינת היא פורד פוקוס בגרסת הסטיישן. לפוקוס סטיישן יש תא מטען ענק בנפח של כ-480 ליטר, שימושי מאוד למשפחה. היא בטיחותית מאוד (5 כוכבי בטיחות, 6 כריות אוויר ובקרת יציבות) והגיר האוטומטי המתקדם שלה מסייע לחיסכון בדלק. מבחינת אמינות, הרכב מגיע כיום עם אחריות מורחבת מצד היבואן, כך שתוכל להיות שקט גם מהבחינה הזאת. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן. -
שלום עומר, בתקציב שלכם ולאור הדרישה לאמינות וכוח זמין הייתי ממליצה על קיה פורטה. הפורטה משתמשת במכלולים שמקורם ביונדאי i30 (קיה היא חברת בת של יונדאי), אבל בניגוד ל-i30 שיש לה גיר אוטומטי עם 4 הילוכים לקיה יש גיר אוטומטי עם 6 הילוכים. זה אומר שיש לרכב יותר כוח זמין וצריכת דלק טיפה יותר טובה. אפשרות נוספת היא ללכת על הפורד פוקוס. זאת אופציה קצת טריוואלית אבל אם אתה מחפש ביצועים והנאה מנהיגה אז הפוקוס היא אופציה טובה מאוד. לפוקוס יש דגם 4 דלתות סדאן או דגם 5 דלתות האצ'בק או דגם 5 דלתות סטיישן, ה-5 דלתות קצת פחות נפוצה. בתקציב שלכם תוכלו למצוא רכבים כאלו ממודל 2011 בערך מליסינג, עם היסטוריית טיפולים מלאה ותיקון של כל הדרוש לפני המכירה. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן.
-
סופר מיני/מיני עד 50k, אוטומט/רובוטי. דגש על חסכון בעלויות
מיטל מאלדן פרסם הודעה בנושא של מיצובישי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום מיצובישי, הספייס סטאר היא בהחלט אופציה טובה במסגרת הדרישות שציינת. מלבד הספייס סטאר תוכל לבדוק גם את שתי המתחרות הישירות שלה – ניסאן מיקרה או סוזוקי ספלאש. שתיהן דומות מאוד לספייס סטאר מבחינת ממדים, נפח מנוע או סוג הגיר, כאשר הספלאש היא היוצאת דופן כי היא היחידה שיש לה גיר אוטומטי רגיל ולא גיר אוטומטי רציף כמו בספייס סטאר או במיקרה. שלושתן נחשבות למכוניות אמינות, לא יקרות לאחזקה וחסכוניות מאוד בדלק. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מעוצב וגיר רובוטי הוא אופציה שאתם לא חוששים מפניה, למה שלא תבדקו גם את הפיאט 500? המכונית הקטנה והחמודה הזאת של פיאט חסכונית מאוד בדלק, לא יקרה לאחזקה ומתאימה מאוד לנהגת צעירה גם מבחינת העיצוב וגם מבחינה בטיחותית. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן. -
מחפש רכב משפחתי, יפני, גבוה, בגז' מרווח, מקום מאחורה
מיטל מאלדן פרסם הודעה בנושא של dimonk85 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום, טויוטה ספייס ורסו זאת למעשה גרסת מיניוואן קטנה של טויוטה יאריס. בעצם מדובר ביאריס שטיפה הגביהו והאריכו אותה, ככה שהיא קצת יותר מרווחת ותא המטען שלה קצת יותר גדול. מבחינה מכאנית היא זהה ליאריס, כלומר מנוע 1.3 ליטר וגיר אוטומטי רציף. מכונית מאוד חסכונית בדלק ומאוד אמינה, אבל לא הכי מאובזרת. בתקציב שלך אפשר למצוא גם ניסאן נוט. זה רכב משפחתי יפאני גבוה, עם בגאז' גדול יחסית (437 ליטר) ומנוע 1,600 סמ"ק. מבחינת צריכת דלק הוא טיפה פחות חסכוני מהספייס ורסו אבל עדיין חסכוני יחסית למשפחתיות 1,600 סמ"ק אחרות. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן. -
רכב שני / שלישי במשפחה - בגדול חושב על קאיה ריו
מיטל מאלדן פרסם הודעה בנושא של axgt בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום, כיוון המחשבה שלך נכון בסך הכל, הקיה ריו מתאימה בסך הכל בצורה טובה לכל הדרישות שציינת. היא בטיחותית (לדגמים החדשים יש 5 כוכבי ריסוק), לא יקרה, אמינה מאוד (המכלולים העיקריים הם מבית יונדאי) וקטנה ממכוניות משפחתיות "בגודל מלא". החיסרון היחיד שאולי תמצא ברכב הזה הוא מבחינת זריזות, הרכב מרגיש קצת איטי ולא זריז כמו המאזדה 2 למשל. אגב, עוד מכונית בסגנון הזה שתוכל להתאים לכם היא שברולט סוניק. הסוניק נחשבת למכונית בטיחותית במיוחד שמעבר לעובדה שזכתה ל-5 כוכבי בטיחות (כמו הריו) גם קיבלה ציון מיוחד לשבח מה-EuroNCAP כשהייתה אחת מהמכוניות הבטוחות ביותר שנבחנו באותה שנה. בנוסף לסוניק יש מחיר אטרקטיבי מאוד בשוק המשומשות, היא הרבה יותר אמינה ממה שאולי נדמה לך והיא דומה בגודלה לריו. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן. -
שלום אלירן, בתקציב שלכם תוכלו למצוא לא מעט מכוניות משפחתיות או סופר-מיני שיתאימו לדרישות שציינתם. קיה פורטה למשל היא דוגמא מצוינת. בתקציב שלכם תוכלו למצוא פורטה מהדגם המשודרג, שהגיע כבר עם גיר אוטומטי 6 הילוכים. הגיר המשודרג משפר את צריכת הדלק ואת הביצועים לעומת הגיר הקודם שהיה עם 4 הילוכים. הרכב בטיחותי מאוד (6 כריות אוויר), מאובזר, מרווח ונחשב לאמין מאוד. אפשרות נוספת למכונית קצת יותר קטנה היא יונדאי i25. זאת למעשה המחליפה של האקסנט המוכרת, אבל היא הרבה יותר מאובזרת ומרווחת. ל-i25 יש מנוע 1,400 סמ"ק כך שהיא חסכונית יותר בעיר מהמשפחתיות שמגיעות עם מנועי 1,600 סמ"ק, היא בטיחותית מאוד וזולה לאחזקה. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן.
-
שלום גבי, נראה לי שיונדאי i25 שהזכרת כאן היא באמת אופציה טובה עבורכם. זאת מכונית משפחתית קטנה עם תא מטען גדול (465 ליטר) ומושב אחורי שיאכלס בקלות שני ילדים במושבי בטיחות. כמו רוב הרכבים של יונדאי גם ה-i25 נחשבת למכונית מאוד אמינה ומאוד זולה לאחזקה, כך שגם מהבחינה הזאת היא תתאים לכם מאוד. שים לב שיש שני דגמים של ה-i25 בשוק, אחד עם מנוע 1,400 סמ"ק ושני עם מנוע 1,600 סמ"ק. ה-1,400 סמ"ק תתאים מאוד למשפחות שנוסעות בעיקר בתוך העיר ובאזורים לא הררים, ה-1,600 סמ"ק תתאים יותר למשפחות שגרות בצפון וצריכות מנוע קצת יותר חזק. אפשרות מעניינת נוספת היא קיה ריו. הקיה היא האחות הקטנה של ה-i25 והיא משתמשת בחלק מהמכלולים של היונדאי (קיה היא חברת בת של יונדאי). למשל מנוע ה-1,400 סמ"ק של הריו זהה למנוע ה-1,400 סמ"ק של היונדאי. בקיה אין אפשרות למנוע 1,600 סמ"ק אבל כן יש אפשרות בחירה בין ריו 4 דלתות (סדאן, עם תא מטען גדול יותר כמו ב-i25) או ריו 5 דלתות (האצ'בק, עם תא מטען קטן יותר כמו ב-i20). גם הריו היא מכונית אמינה מאוד, זולה לאחזקה והמושב האחורי שלה די מרווח. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן.
-
שלום אלירן, ההשוואה בין המאזדה 3 לבין היונדאי i30cw היא באמת קצת קשה כי בסך הכל, שני הרכבים מאוד דומים זה לזה. שניהם נחשבים לרכבים אמינים למדי עם עלויות אחזקה סבירות וצריכת דלק די דומה. ליונדאי i30cw יש תא מטען גדול יותר ומושב אחורי מרווח יותר. למאזדה יש התנהגות קצת יותר ספורטיבית וביצועים זריזים יותר. שתיהן מכוניות משפחתיות מעולות, אני ממליצה לך לעשות סיבוב על שתיהן ולראות לאיזו אתה מתחבר יותר. לגבי הבחירה בין שנתון לקילומטראז', זאת תמיד דילמה שיש ללקוחות. אני בדרך כלל ממליצה ללקוח לבדוק כמה קילומטרים הוא נוסע בשנה. ללקוח שנוסע מעט עדיף לקחת רכב חדש יותר עם קצת יותר קילומטרים וללקוח שנוסע הרבה עדיף לקחת רכב ישן יותר עם קצת פחות קילומטרים, כשהמחשבה היא לאזן את הקילומטראז' הממוצע בתקופה שהרכב אצלו. מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות, מיטל מאלדן.
