Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבארט 500, אלפא GT

 

וכאלה שאני לא יכול לקנות: M3, 911, F430, גלארדו והכי חיוך קיטרהם לוטוס 7

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רכבים ספציפיים שאני מאוד אוהב:

2001-2006 - BMW E46 M3

Mustang Shelby Cobra GT500 "Eleanor" - 1967

Dodge Viper RT10 - 1992-1995

Suzuki Swift GTI - 1991-1995

Lamborghini Countach - 1974-1988

 

מה שעלה לי בראש ישר.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

נושא כואב פתחתה, אני לא יסים עכשיו.

צרפת- רנו ספרן ידנית v6 450 סוסים בארץ.

קליאו בי ספורט. מגאן ר אס החדשה. 5 טורבו שהוסבה למנוע של קליאו ספורט אמצעי בארץ.

סיטרואן- BX GTI19 , CX GTI25 , SM , AX NFX TRO.

פגיו 205mi16 , 306 GTI6 , 505 GTI.

איטליה, למעשה אפשרי למצוא חיוך מרוב התוצרת האיטלקית, אצלי בולטת התמא טורבו, הפיאט קופה טורבו הרוטמו 130 והפיאט 131 אבארט ודלתא אינטגרלה, אלפא 75 מנוע 3 ליטר והGTV למיניהם,אני גם חולה על הגוליאטה והאלפטא של שנות השמונים המוקדמות.

בגרמניה אודי s4 וrs4 הקווטרו הראשונה הS2 80.

וולקסוגן גולף ראשון GTI הקוראדו.

ב BMW כמובן הM5 M3 דור ראשון וה850.

באופל אסטרה כנפי שחף.

שוודי זה סאאב 900 טורבו ווולוו 850 T5R.

אני מאד אוהב אירופי ולכן בארה"ב רוב המאסקל קאר למיניהם וההוט רודים, כי איני מבדיל טוב בשמות.

ביפן כמובן כל האיוולושנים והסקיילינים.

אולי קצת נסחפתי.

פורסם

הרכב שגורם לי ריגוש יותר מכל בחורה שהייתה לי בחיים היא סובארו אימפרזה gt טורבו.

הצלילים שהיא השמיעה המראה הקרבי המבטים שהיא מקבלת ולמרות שהייתה לי כזו והעפתי דיי מהר היא עדיין גורמת לי לחייך.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

פונטיאק טמפסט כמו שלי שמורה שכבר כמעט ולא רואים יעלה בי חיוך.:-)

פורשה קאררה 911 ובמוו E30 M3

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מבחינת נהיגה,

לא היו הרבה כאלו,

רכב שהעלה לי חיוך די רחב על הפנים היה גולף GTI דור 6 שנהגתי עליו.

הקליאו לפעמים עם ההתנהגות שלה גם מעלה לפעמים חיוך על הפנים.

 

מי שלא מעלה לי חיוך על הפנים וגורמת לי להיות זועם ועצבני היא מכונית כמו מיקרה, אלטו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

למה הן גורמות לך לזעם? במיוחד מאחד שלא זרות לו (לפי החתימה) מכוניות מהסוג?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
למה הן גורמות לך לזעם? במיוחד מאחד שלא זרות לו (לפי החתימה) מכוניות מהסוג?

אני באמת לא מאמין שאתה מבצע השוואה בין זוועה מוטורית כמו האלטו,

אני חושב שזה הרכב הכי פחות טוב שנהגתי עליו אי פעם,

מריח זול, מרגיש זול, לא נוח, לא משכך, אין תנוחת ישיבה נורמלית, לא סוחב, מכוער, לא בטיחותי, מקרקש, לא נעים, קמצנות מורגשת בכל מקום, לא אהבתי בכלל.

 

אז מיקרה קצת יותר טובה, ומציעה בטיחות עדיפה, נוחות נסיעה עדיפה, סחיבה עדיפה, פחות קמצנית ויותר מאובזרת,

אבל עדיין לא אהבתי את הרכב, התחושה של מנוע 3 צילנדרים, רק 4 כוכבי בטיחות, תופים מאחורה (הלו אנחנו ב2012!) ולא דיסקים, מכוער ברמות שיכולות להטריף אותי.

 

גטס לא העלתה לי חיוך על הפנים אולי, אבל לא העלתה בי פרצוף נזעם בכל פעם שהייתי צריך להאיץ. מה שהמיקרה והאלטו כן עשו.

והרנו? ממש לא. סוחבת בסדר גמור, אפילו שלא סיימה הרצה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שברולט מליבו של סוף שנות ה70 תחילת 80.

סובארו לאונה GLF עם רביעית הפנסים מקדימה (היתה לאבא שלי אחת אז אולי זו הסיבה).

אלפא ג'ולייטה 116, האלפא היפה ביותר לדעתי.

אלפא 164 סופר 94 וצפונה.

קמארו, עד סוף שנות ה70 והנוכחית.

אלפא 159.

פורסם

רכב שגורם לי לחיוך - מזראטי גראן טוריסמו, אם זה העיצוב המדהים או הרעש המטורף.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

מכוניות בבעלותי או בבעלות משפחתי

סובארו DL שנת 83 ידנית- הרכב הראשון בו נהגתי (חוקית), הילוך שני חורק ועצמאות בלתי נגמרת

205GTI- רכב ראשון שנרכש מכספי+קיץ+סאן רוף פתוח

קליאו B ספורט

סיטרואן C3 חדשה- הגג הפנורמי נותן הרגשה של נהיגה בחללית, חיוך ענק!

ניסן טראנו טורבו דיזל ידני- הנעה אחורית+מומנט+אחיזה נמוכה+אני בן 18...תעשו אתם את המתמתיקה

 

מכוניות של אחרים בתור נהג או נוסע

הונדה S2000 בסיבוב התחרעות במנחת בתור נוסע

איבו 10- 250 ק"מ על ההגה בהרי ספרד- מדהים!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

איזה שרשור כייף ! אני כבר רואה אותו בדביק ועם 48972398723 עמודים :lol:

 

טוב, אני בוחר שלא לספר על כל אותם רכבים ספורטיבים עליהם נהגתי והעלו לי חיוך.

אני דווקא בוחר בחוויה המוטורית המדהימה ביותר שקרתה לי, וזה תהליך השיפוץ בן השנתיים שביצעתי לפני שנה וחצי בערך.

 

פורד אסקורט, 1971, שאין חלק שלא עבר דרך הידיים שלי וטופל באהבה או הוחלף בחדש.

התחושה היום כשאני נכנס לרכב ונוהג בו, היא כאילו שאני חיי כל בורג, כל תנוע, כל חלק באוטו כאילו הוא חלק ממני, ואני לא מגזים.

 

ואיך אפשר בלי תמונה ?

202130_10150159123544253_800199252_6520676_5171655_o.jpg

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
2 רכבים שהעלו בי חיוך זו M3 ורכבי פרארי- בשני המקרים מדובר פשוט בחלומות ילדות שלי ופתאום עליתי מאחורי ההגה של המפלצות האלה ונראה לי שנשארתי עם חיוך לאיזה שבוע אחרי הנהיגה בהן.

 

C63 הותירה בי חיוך כי אוקיי, הרכב חזק, זה מרצדס והכל, אבל ההתנהגות השובבה של הרכב פשוט הותירה אותי עם חיוך שרק התגבר בכל עיקול עם הפסיעה הקלה של הזנב החוצה.

306GTI, אף פעם לא היתה לי אבל יש לי פטיש לרכב הזה ואני לא פוסל את זה שפעם אקנה אחת כזאת, אפשיט אותה ואבנה אותה מחדש.

 

פגאני (כחברה) מצליחה להעלות לי חיוך, כנראה שילוב של חברה מאוד מיוחדת עם הרגשה משפחתית, מפעל קטן שייצר עד כה קצת פחות מ-200 מכוניות ועדיין הצליחו להכנס למשבצת של מכוניות היפר.

 

עולה לי חיוך כשאני רואה GTI חדשה, ידנית, איזו שירוקו נחמדה, או איזו הונדה S2000

אבל כשאני רואה מרצדס AMG, זה דבר פשוט מדהים, מושלם ה C63 פשוט עושה לי את זה.

הייתי מלקק לה את הצמיג נשבע לכם

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.


×
×
  • תוכן חדש...