רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
השבוע עלתה לי ולאבי שאלה בנוגע לגיר הרציף שקיים באחת ממכוניתינו. מה קורה ברגע עצירה מוחלטת בגיר? איפה הניתוק מהמנוע? אודה אם תוכלו לענות על השאלה . רון
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
קיבלתי במייל. הספסל לא קשור. הנהג מחזיק אותו ביד...
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מעטות הפעמים ב30 ומשהו שנות חיי כזכר מן המניין שבהם יכולת לתפוס מבט מתרגש על פרצופי. אומרים שזאת בעיה מולדת,מעין פגם בלידה של בן האנוש הזכרי,שמונע ממנו להביע רגשות,שלא נותן לו לשחרר דמעת אושר,גם אם לפעמים הוא ממש רוצה. והנה אני עומד מולה,והמבט בעיניים מסגיר אותי.מבט של התרגשות,התפעלות,הבלבול הזה של האם באמת אני בחרתי בה או שבעצם זה הפוך. קשה להוריד לכתב סיכום חווית נהיגה באלפא רומיאו בלי להיסחף לקלישאות. גדולים ומנוסים ממני ניסו זאת ללא הצלחה, הנסיון להסביר מה בעצם כל כך מיוחד ביצרן האיטלקי הזה,שכל מכונה שיוצאת משעריו כאילו מצוידת בתכונה האנושית כל כך הזאת שנקראת נשמה. אבל הנה אנחנו,חצי שנה שעברה לה מהר מהצפוי,והגיע הזמן לסיכום קצר. אמנם היא לא האלפא הראשונ…
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני הולך לצבוע את הרכב לצבע לבן.. אני לא מחפש להשתמש בצבעים יקרים כמו לבן פנינה.. רציתי לדעת איזה סוג של צבע לבן ושחור מופיע בתמונה?
הודעה אחרונה מאת romer-, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, בחברה הקטנה בה אני עובד יש רכבי ליסינג תפעולי משלמה סיקסט, אלדן ולובינסקי. ההתרשמות היא בציון כולל שלאחר כבוד - מקום אחרון הולך לסיקסט בקלות יתרה, שני לאלדן וראשון ללובינסקי בנקודות בלבד. רגע לפני שבפריים ליס מתחילים לצנן את השמפניות אציין כי המקום הראשון התקבל בבחינת הרע במיעוטו ורק כי להם הייתה את העסקה הכי טובה ל PSA . יתכן ולנהגים אחרים יש ניסיון הפוך ולכן אשמח לקרוא גם ממנו. אנו שוקלים לבצע מעבר הדרגתי לחברה בודדת והדגש הוא על שרות כל עוד ההבדל במחיר הוא לא יותר מ 10% שזה הרבה לדעתי. אני מבקש אם אפשר רק תגובות מאנשים בעלי ניסיון אישי ישיר בליסינג תפעולי, לחוות דעה בעיקר על השרות בכל רמות התפעול וכמובן למחיר וגמישות החברה בעסקאות. אשמח לשמוע על…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
שלום חברים,משהו יודע מה שם המונח המקצועי של קורת A באנגלית? אשמח לעזרה תודה
הודעה אחרונה מאת gds, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שני שרשורים רצים כעת בפורום על ליאון. אחד מהם עוסק במיבצע מכירות, שני בהגיון למיבצע זה. עשרות תגובות, מהן אחת שלי בה ניסיתי ללמוד על הרכב, בעקר התנהגותו-שילדתו ו-ניהוגו.[אמור לעניין חובב רכב?] עשרות תגובות ומהן למדתי שלרכב יש גיר 6 הילוכים. לא, 7 הילוכים. אולי בכל זאת 6. והיבואן צודק. וגם טועה. רק על הרכב כמעט לא למדתי, אז הנה פתחתי עוד שירשור. פעם שלישית גלידה?
הודעה אחרונה מאת rubycoupe, -
-
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אחרי שיטוטים ברשת ובאיביי בפרט, אני מחפש לקנות מפצל למצת ברכב. יצא לי לראות המון מפצלים סיניים פשוטים, אך איני רוצה להתקרב אליהם עקב ניסיון קודם עם ה"זבל הסיני" כאשר חוויתי פיצוץ של מטען חשמל שהזמנתי פעם מ DX לאייפון. אני מחפש משהו קצת יותר איכותי (ומן הסתם שגם יותר יקר), אך שאני אדע שאין חשש שיגרם נזק כלשהו למערכת החשמל ברכב, ושהמפצל גם יחזיק יותר מיומיים עבודה. בנוסף חשוב לי גם שהמפצל יהיה גוף אחד, זאת אומרת שהחיבור בין המפצל לשקע המצת לא יהיה ע"י כבל אלא מחובר ישירות למפצל (מטעמי נוחות ברכבי). אשמח להמלצות וחוות דעת.
הודעה אחרונה מאת שגיא ישראל, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סרטון עם נקודה ישראלית מעניינת הדובר בסרטון, הוא הבעלים של סוכנות למבורגיני מיאמי. האוונטדור השחורה שבסרטון, היא שלו אני יודע שמועדון STI עשו משהו דומה לפני כמה שנים.. מקווה שיהיו עוד ארועים יפים כאלה גם בארץ
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 996 צפיות
שלום, בסיטרואן פיקאסו, ישנו משטח צמוד לריצפה: כל מה שאני שם שם - פשוט נזרק בעת סיבובים (סלולרי / ארנק / נייר טואלט וכו') אפילו פח אשפה כמו פעם, אם גומי בצדדים - אינו מחזיק מעמד ומאבד אחיזה. חיפשתי באייס / אוטו דיפו - ולא מצאתי. מהי המלצתכם לקופסה קטנה / ארונית המקובעת למשטח זה? תודה.
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
- 36 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מה האינטרס של סיאט למכור לאון עם מנוע חדש, וגיר חדש במחיר כזה? זה לא מנוע/גיר ישן שצריך לחסל את המלאי הרי
הודעה אחרונה מאת dkny2, -
- 0 תגובות
- 979 צפיות
שלום מחפש תוכניות לבנית קרוואן בתוך טרנזיט 125-T-350 אודה לכל מידע
הודעה אחרונה מאת cadcav, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
הי לכולם, כמו שחלק מכם יודעים הרכב כבר 4 חודשים על הכביש, היום, בבדיקה שגרתית שעשיתי לרכב, גיליתי שיש בורג בגלגל הימני האחורי,, כשחזרתי הביתה מהעבודה, נסיעה של 45 ק"מ על הצמיג הנ"ל, פניתי לפנצ'ריה בשכונה שלי, שם הבחור הוציא את הבורג וגילה תקר.. לטענתו, באיביזה שלי 1.4 ידנית, אין חיישן לחץ אוויר בצמיג ולכן אני לא גיליתי את הפנצ'ר מוקדם בהשוואה לאיביזה TSI שישי לאבא, שגם שם, אותו מוסכניק תיקן את התקר.. חזרתי הביתה וחיפשתי בניירת שלי, כי כשהזמנתי, הוסבר לי שאני קונה דגם עם חיישנים הנ"ל,, תסתכלו בהזמנה שלי: לטענתו, החיישן הוא חלק פיזי שמותקן על החישוק, והוא איננו בגלגל שלי !!! מצד שני כשאני מדליק ת'אוטו, נדלקת מנורה של לחץ אוויר בצמיג על הדשבורד ונכב…
הודעה אחרונה מאת almogas, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 651 צפיות
אני מחפש פריימר חומצי, פריימר אפור רגיל, וצבע ולקה מיוחד לגלגלים. איפה יש בעיר ?
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
המיאטה החדשה? 1 2
מאת MAGEN200- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום האם מישהו יודע לשפוך מעט אור על הנושא? מפרסומים קצרים ברשת ניתן להבין כי בסוף 2012 היא תוצג ,ותשווק בתחילת 2013. מנוע טורבו.? משקל? אולי שווה להמתין ולא לרכוש רכב עכשיו?
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מישהו יודע מה הסוג מנורה שיש בקיה פיקנטו 2012? H4 או H7?
הודעה אחרונה מאת E-man, -
גנבו לי את הרכב
מאת mlur- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום גנבו לי היום את הרכב . יונדאי 25 I שנת 2011 צבע לבן אם גנט לנזו שחור . עכשיו נשאלת השאלה העיקרית : מה אני אמור לעשות אחרי שהגשתי תלונה במשטרה , דיברתי אם הסוכן . תוך כמה זמן אני יקבל רכב חלופי ? מה יהיה גודל הפיצוי שלי יש לי ביטוח במנורה ?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
מפגש פורד מחר
מאת mont- 0 תגובות
- 688 צפיות
אז מי שלא נכנס לרכבי אספנות אז מחר ב16:00 יש מפגש של בעלי פורד מכל הזמנים ומכל הסוגים גם מועדון המוסטנגים יהיה. המפגש הפעם יתקיים בחניית איקאה נתניה הנה הלינק להודעה המקורית. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=424181
הודעה אחרונה מאת mont, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
התחדשתי בלנד קרוזר ישנה, מההתלהבות אני לא מפסיק לשפצר אותה, לאחרונה הזמנתי מגן יתושים ומגני רוח דרך בחור מהאינטרנט שהצהיר שהכל מקורי אממה לא רק שזה לא מקורי אלי שזה חיקוי כלכך זול עד שהוא עלול להנפיק שריטה למלטפו, שלא נדבר על הצורה העקומה שלו. בכל אופן הזמנתי מאיבי מגני רוח מקוריים העניין שאינני יודע איך רושמים מגן יתושים באנגלית, רשמתי Mosquito Shield וזה לא מוצא לי כלום, מישהו מכיר את ההכנוי של זה באנגלית?? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Niki P, -
- 6 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום. יש לי פורד פוקוס שנת 2006 5דל', השאלה שלי היא איזה סוג מנורות יש לי בפנס הקדמי ? למשל "H4,H1"? כי ברצוני או להחליף את הנורות לבהירות או להזמין קסנון. ומה אתם אומרי על להזמין קסנון מ"EBAY" האם משהוא נישא? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת shayBB, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 12.9 אלף צפיות
מצאתי עבודה על מיקסר בטון התקשרתי לאחראי אמרתי לו שאני מעוניין לעבוד על זה הוא שאל אותי מה עשיתי בחיים אמרתי לו שסיימתי קבע כנהג משאית הוא שאל האם יש לי ניסיון על מיקסר עניתי לו שלא שאלתי אותו האם תיהיה לי בעיה להשתלב בעבודה הזאת אז הוא אמר שכן כי העבודה קשה מאוד מי שמכיר את העבודה על מיקסר בטון למה העבודה היא קשה?
הודעה אחרונה מאת hsa100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28616-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-S60-XC60-%D7%95%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%A6.aspx תמחור הזוי. מדהים שיש אנשים שקונים את הרכב הזה.
הודעה אחרונה מאת dts2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
25/4/2012, השעה 14:30. המקום: סניף מגה בול בקריית גת. השוטר החביב שכנראה היה בקניות, חוץ ממגה בול אין שם עוד שום דבר וגם בתוך הסופרמרקט לא נראה שהיה אירוע כלשהו. אגב, מעניין מה היה קורה אם היה עובר פקח ורואה גם את ההונדה אקורד שחונה לא כחוק, האם שניהם היו מקבלים דו"ח או רק ההונדה. שלחתי גם עותק למייל האדום של ynet.
הודעה אחרונה מאת ran, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
פיאט חושפת את המשפחתית הבאה שלהאחות הדודג' דארט) לדאתי ניראית מצויין וממלא את החוסר שיש לפיאט בהיצא הדגמם, הלוואי שיגיע לארץ הקודש במחיר ואיבזור שפוי וירענן את מגוון המשפחתיות המשעממות בכבישים. kqHXLINJdNk דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. דקה 3 מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Fangio, -
-
תאונות דרכים בצפירה! 1 2
מאת רועי.א-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4218153,00.html עם כל הרצון הטוב לכבד שמרו על עצמכם!
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
יחסי העברה
מאת Alon_A- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר לי באופן מדוייק מהם יחסי העברה, מה ההבדל בין יחסי העברה ארוכים לקצרים ומדועה יחסי העברה ארוכים גורמים "לחורים" בין ההילוכים ופוגעים ביכולת התאוצה. תודה.
הודעה אחרונה מאת erez669, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מחפש בארץ/דרך לייבא משענת יד של Armster. מי שלא מכיר http://www.Armster.co.uk לפי התרשמות ראשונית נראות משענות יד מאוד איכותיות שנכנסות בול היכן שהן צריכות להיות ולא סתם האלה שמוכרים ב50 שקל. יש מישהו שיודע כיצד ניתן לייבא כאלה לארץ? או לחילופין מישהו שמוכר כאלה?
הודעה אחרונה מאת evgest, -
נהג בן 60 נכנס במעקה בטיחות ב300 קמ"ש התגלגל כמה מטרים עד שנעצר, הנהג והנוסע הנוסף יצאו בחיים. אכן תמונות קשות.
הודעה אחרונה מאת nahum123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברי פורום יקרים שלום רב, לצילומי סדרה אמריקאית עטורת פרסים אשר תצולם בארץ בחודש מאי ותשודר בארה"ב אני מחפש 3 סוגי ג'יפים. 1. ג'יפ מרצדס G CLASS מכול השנים ( ה - G CLASS הינו רק דוגמא, ג'יפים דומים יתקבלו בברכה) קריטריונים: חלונות שחורים, לא תוצרת אמריקאית, צבע שחור. 2. ג'יפ קאדילק אסקלייד ( ה - קאדילק אסקלייד הינו דוגמא בלבד, ג'יפים דומים יתקבלו בברכה) קריטריונים : צבע שחור, חלונות שחורים, 7 מקומות, תוצרת אמריקנית. 3. טנדרים משופרים ומפחידים על מנת לדמות טנדר טררוריסטים. אשמח לעזרתכם. דוד כתובת מייל : [email protected] טלפון : 0502286060
הודעה אחרונה מאת RollLow, -
-
הייתי בטוח שמישהו כבר העלה את זה... באמת שמבאס למי ששילם יותר. http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2551-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-1-8-DSG-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-119,000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93.html מקס.
הודעה אחרונה מאת danielharati,
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 16 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Yuvalino
- shahar188
- גולדן191
- GTI33
- Moshe c
- natco
- makatuvkan
- פאר האורה
- borsood
- srool
- אבי ים
- david3692
- yoav911gt2
- mikyl
- elibaba
- ANUTKK
- yosi554
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- mcshmupi
- Fraysa
- Ido12
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- gadik6
