Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] סיאט לאון במבצע חדש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המחשבה שלך שגויה בכל כך הרבה מובנים.

 

אתן את הדעת על סיבה אחת -

 

אני לקוח ממוצע - קניתי רכב חדש מהסוכנות שלא בתק' מבצע כזה או אחר ושילמתי, איך לא - מחיר מלא.

 

חודשיים אחרי זה היבואן החליט לחתוך מחירים במבצע חסר תקדים ולמכור את האוטו שלי ב-30k פחות.

 

המחיר בפועל של הרכב שלי כיד שנייה צונח ואני מפסיד הון...

 

אז מה עדיף?

יבואן ששוחט את מחיר המחירון של הלקוחות הקיימים שלו אבל מדי פעם מביא הנחות ענק

או יבואן ששומר על אחידות מחירים וכולם מרוצים?

 

גיא

השאלה היא כמה לקוחות הוא מייצר בכל תסריט.

כמה לקוחות כמוך הוא איבד? הרי מראש כשהמחיר היה "מחיר מלא" היתה כמות לקוחות מסוימת, לפי נתוני המכירות היא היתה קטנה. עם תחילת שיטת המבצעים הסדרתיים כמות הלקוחות הזו גדלה באופן משמעותי כך שכביכול היה כדאי "להקריב" לקוחות מהסוג שלך.

העניין הוא שלמעשה הצלחת המהלך תמדד רק בעתיד כשלקוחות ה"מבצעים" יגיעו לשלב החלפת הרכב, האם הם ישארו עם סיאט או לא.

גם כאן, חלק מאלו שישארו יעשו זאת מחוסר ברירה ולא מבחירה. נתקלתי בזה עם נסיון של חבר למכור סיאט בת שנתיים. השוק שלה כל כך ירוד, הן בנסיונות למכירה ישירה והן בהצעות טרייד אין מיבואנים אחרים שבסופו של דבר הוא נאלץ לבלוע את הגלולה ולמרות שהוא רצה רכב אחר, קנה שוב סיאט כי הם היחידים שהסכימו לבצע איתו עסקה.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה למבינים. רציתי לבדוק כמה הפלא הטכנולוגי הזה עולה באירופה וגיליתי שהמנוע 1.8 כלל לא משווק בלאון, למעט מפולין, ושם הרכב זול להפליא. האים מדובר במתקן מיושן שמגיע רק לשווקים מפגרים?

פורסם

בטווח הקצר ואולי הבינוני זה בהחלט מעולה ליבואן. בארוך זה לדעתי יתנקם בהם, אבל אז זה שיזם את השיטה כבר יעבוד אצל יבואן אחר אחרי שהתקבל לשם כשברזומה שלו יש שיפור נתוני מכירות של מותג מת.

פורסם
השאלה היא כמה לקוחות הוא מייצר בכל תסריט.

כמה לקוחות כמוך הוא איבד? הרי מראש כשהמחיר היה "מחיר מלא" היתה כמות לקוחות מסוימת, לפי נתוני המכירות היא היתה קטנה. עם תחילת שיטת המבצעים הסדרתיים כמות הלקוחות הזו גדלה באופן משמעותי כך שכביכול היה כדאי "להקריב" לקוחות מהסוג שלך.

העניין הוא שלמעשה הצלחת המהלך תמדד רק בעתיד כשלקוחות ה"מבצעים" יגיעו לשלב החלפת הרכב, האם הם ישארו עם סיאט או לא.

גם כאן, חלק מאלו שישארו יעשו זאת מחוסר ברירה ולא מבחירה. נתקלתי בזה עם נסיון של חבר למכור סיאט בת שנתיים. השוק שלה כל כך ירוד, הן בנסיונות למכירה ישירה והן בהצעות טרייד אין מיבואנים אחרים שבסופו של דבר הוא נאלץ לבלוע את הגלולה ולמרות שהוא רצה רכב אחר, קנה שוב סיאט כי הם היחידים שהסכימו לבצע איתו עסקה.

 

רק אל תכתוב שטויות ("השוק שלה כל כך ירוד") כי השוק של סיאט נמצא בין שלושת הכי מבוקשות בשוק המשומשות יחד עם פיז'ו 107 ונדמה לי שהשלישית זאת המיקרה (אבל על זה אני לא סגור) וזה לפי כתבה שהיתה בידיעות אחרונות לפני כמה ימים של בני ברק. כל יבואן עושה מבצעים מתי שהוא מוצא לנכון, אם בגלל דגם שמתחלף, אם בגלל צורך להחליף מלאי במזומנים ואם בגלל שהוא קיבל הצעה מפתה של היצרן לגבי כמות מסוימת או דגם ספציפי. כל אחד קונה רכב מתי שהוא מוצא לנכון ואף אחד לא יכול לצפות מתי תהיה הוזלה או מבצע. בדיוק כמו אלא ש"נדפקו" יש כאלה ש"הרוויחו" שקונים בזול ויוכלו תאורטית למכור כמשומש במחיר גבוה ממה שהם קנו.

פורסם
שאלה למבינים. רציתי לבדוק כמה הפלא הטכנולוגי הזה עולה באירופה וגיליתי שהמנוע 1.8 כלל לא משווק בלאון, למעט מפולין, ושם הרכב זול להפליא. האים מדובר במתקן מיושן שמגיע רק לשווקים מפגרים?

 

ממש לא מתקן (?) מיושן, מדובר במנועי ה-TSI המוכרים והידועים של הקונצרן.

פורסם
שאלה למבינים. רציתי לבדוק כמה הפלא הטכנולוגי הזה עולה באירופה וגיליתי שהמנוע 1.8 כלל לא משווק בלאון, למעט מפולין, ושם הרכב זול להפליא. האים מדובר במתקן מיושן שמגיע רק לשווקים מפגרים?

 

במדינות מסויימות משווקים את הלאון עם מנוע 1.2, 1.4 ואת גרסאות הספורט FR,CUPRA R

בארץ משווקים גם את גרסאת ה-1.8

 

המנוע הזה משודך כמעט לכל דגמי אודי.


×
×
  • תוכן חדש...