Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] סיאט לאון במבצע חדש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לגביי כל נושא המבצעים.

 

כולם יורדים על סאט בגלל המבצעים וטוענים שהם דופקים את הלקוחות הוותקים.

 

אנחנו רוצים לרכוש את הסיטרואן C3, הלכנו ביום חמישי לאולם התצוגה לראות את הרכב ולקנות!!

ההורים שלי לקוחות קבועים קנינו מהם הרבה מאוד רכבים במשך השנים.

שאלנו מה המחיר אמרו שיש מחיר מחירון 109 אלף, אמרנו אבל שמענו שיש מבצע ב96 אלף ש"ח אמרו שזה רק ל"חבר".

ללקוחות ותיקים שקנו כבר הרבה מאוד מהם לא מגיע שום הנחה.

אותו סיפור חוזר על עצמו גם בוולבו ( 260 אלף לXC60) ובהונדה (הפחתה של 10 אלף) .

 

מסתבר שלפחות בסאט או בפולקסוואגן הם מספיק הגונים למכור במחיר טוב לכולם ולא רק לקבוצות מסויימות.

 

אז מה עדיף?

מה יש לכם להגיד על אותו אחד שקנה יותר זול ממכם את ההונדה או את המאזדה או את הטיוטה כי הוא מאוגד ואתם שילמתם מחיר מלא, שלא לדבר על כך שהוא מרוויח גם במכירה כי שם לא כולם יודעים על המבצעים!!!

 

זה ממש נכון. הכי מעצבן לבוא לסוכנות כשיש מבצע חבר כדי לגלות

שהם קונים את הרכב נניח ב105K, אבל לך הוא יעלה 120K.

פסיכולוגית במצב כזה אתה כבר לא מסוגל לקנות.

 

אם היא באמת מגיעה רק DSG7 אז עדיף לחסוך 5000 ש"ח ולקחת את הגרסה הידנית..

 

 

115 אלף לגרסה הידנית זה מחיר מעולה.

 

נכון, אבל לפעמים אוטומט זה הכרח.

חוץ מזה דווקא עכשיו הפער ביניהם יחסית קטן.

פורסם

אני מאד אוהב ידני, אבל לא עדיף כבר אוטומט ברכב כזה שהוא כמעט חסכוני באותה מידה כמו ידני , ויש האומרים שהאצה לא פחות טובה מידני ? ( או שעדיף ידני בגלל הבעיות הידועות שיש באוטומט )

אוטו-מאניה :-)

פורסם

בגלל זה החלטנו לא לרכוש ולחכות .

אפילו את הרכב הישן 307 מודל 2002 שקיבלנו עליה מחירון, ביטלנו את המכירה.

 

יש מקומות כמו פולקסוואגן ולובינסקי ששם מדברים איתך כאילו אתה חייב להם והם לא רוצים בכלל למכור.

הם עושים בכלל טובה שמוכנים למכור לך במחיר מחירון.

 

לפחות בסאט יש איזהו מסחר ויש תחרות לא איזה שהוא מקום לשים כסף ואתה מקווה שיסכימו לקבל אותו.

 

בכל תחום יש תחרות לפעמים קונים יקר ולפעמים זול וכך זה בכל העולם.

פורסם
אני מאד אוהב ידני, אבל לא עדיף כבר אוטומט ברכב כזה שהוא כמעט חסכוני באותה מידה כמו ידני , ויש האומרים שהאצה לא פחות טובה מידני ? ( או שעדיף ידני בגלל הבעיות הידועות שיש באוטומט )

 

ידני עדיין עדיף בכל הנוגע לאמינות וגם תמיד יהיה, זאת טכנולוגיה הרבה יותר פשוטה משמע פחות דברים שיכולים להתקלקל. למרות שברכב חדש יש לך אחריות על הגיר(במקרה הזה ל-5 שנים).

 

ידני לעולם יהיה עדיף מבחינת חווית הנהיגה והפאן:-D

 

DSG או לא עדיין מרגיש לי מנותק.

פורסם
לגביי כל נושא המבצעים.

 

כולם יורדים על סאט בגלל המבצעים וטוענים שהם דופקים את הלקוחות הוותקים.

 

אנחנו רוצים לרכוש את הסיטרואן C3, הלכנו ביום חמישי לאולם התצוגה לראות את הרכב ולקנות!!

ההורים שלי לקוחות קבועים קנינו מהם הרבה מאוד רכבים במשך השנים.

שאלנו מה המחיר אמרו שיש מחיר מחירון 109 אלף, אמרנו אבל שמענו שיש מבצע ב96 אלף ש"ח אמרו שזה רק ל"חבר".

ללקוחות ותיקים שקנו כבר הרבה מאוד מהם לא מגיע שום הנחה.

אותו סיפור חוזר על עצמו גם בוולבו ( 260 אלף לXC60) ובהונדה (הפחתה של 10 אלף) .

 

מסתבר שלפחות בסאט או בפולקסוואגן הם מספיק הגונים למכור במחיר טוב לכולם ולא רק לקבוצות מסויימות.

 

אז מה עדיף?

מה יש לכם להגיד על אותו אחד שקנה יותר זול ממכם את ההונדה או את המאזדה או את הטיוטה כי הוא מאוגד ואתם שילמתם מחיר מלא, שלא לדבר על כך שהוא מרוויח גם במכירה כי שם לא כולם יודעים על המבצעים!!!

 

המחשבה שלך שגויה בכל כך הרבה מובנים.

 

אתן את הדעת על סיבה אחת -

 

אני לקוח ממוצע - קניתי רכב חדש מהסוכנות שלא בתק' מבצע כזה או אחר ושילמתי, איך לא - מחיר מלא.

 

חודשיים אחרי זה היבואן החליט לחתוך מחירים במבצע חסר תקדים ולמכור את האוטו שלי ב-30k פחות.

 

המחיר בפועל של הרכב שלי כיד שנייה צונח ואני מפסיד הון...

 

אז מה עדיף?

יבואן ששוחט את מחיר המחירון של הלקוחות הקיימים שלו אבל מדי פעם מביא הנחות ענק

או יבואן ששומר על אחידות מחירים וכולם מרוצים?

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
המחשבה שלך שגויה בכל כך הרבה מובנים.

 

אתן את הדעת על סיבה אחת -

 

אני לקוח ממוצע - קניתי רכב חדש מהסוכנות שלא בתק' מבצע כזה או אחר ושילמתי, איך לא - מחיר מלא.

 

חודשיים אחרי זה היבואן החליט לחתוך מחירים במבצע חסר תקדים ולמכור את האוטו שלי ב-30k פחות.

 

המחיר בפועל של הרכב שלי כיד שנייה צונח ואני מפסיד הון...

 

אז מה עדיף?

יבואן ששוחט את מחיר המחירון של הלקוחות הקיימים שלו אבל מדי פעם מביא הנחות ענק

או יבואן ששומר על אחידות מחירים וכולם מרוצים?

 

גיא

 

danielharati#

תודה רבה על התשובה.

 

ולגבי ההוא שם מעלי . אנשים צריכים ללמוד שלא קונים סיאט( פולוקסווגן, סקודה ... ) בלי מבצע.

הרי תמיד יש הנחות. בוא ניצא מנקודת הנחה, שהלקוח הממוצע הוא ההישראלי הממוצע, ובד"כ הישראלי לא פראייר ( תנו לפראיירים לקנות מחיר מחירון ). פשוט לא קונים בלי מבצע, זה הכל. ניתן להם להיכנס ללחץ , שימכרו 10 רכבים בחודש ואז נראה איך המחירים האטרקטיביים יצאו ...

אוטו-מאניה :-)

פורסם

עם כל השנאה ליבואן הזה, אין סיבה אמיתית לפסול את הרכב.

במיוחד לאור המחיר הזה. אני כבר הבנתי שסיאט קונים אך ורק שיש מבצע.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
המחשבה שלך שגויה בכל כך הרבה מובנים.

 

אתן את הדעת על סיבה אחת -

 

אני לקוח ממוצע - קניתי רכב חדש מהסוכנות שלא בתק' מבצע כזה או אחר ושילמתי, איך לא - מחיר מלא.

 

חודשיים אחרי זה היבואן החליט לחתוך מחירים במבצע חסר תקדים ולמכור את האוטו שלי ב-30k פחות.

 

המחיר בפועל של הרכב שלי כיד שנייה צונח ואני מפסיד הון...

 

אז מה עדיף?

יבואן ששוחט את מחיר המחירון של הלקוחות הקיימים שלו אבל מדי פעם מביא הנחות ענק

או יבואן ששומר על אחידות מחירים וכולם מרוצים?

 

גיא

אתה צודק אבל הלאון כבר מ2010 נמכרת סביב המחיר הזה.

אני חושב שרוב האנשים כבר הבינו שרכב קונים או בליסינג או במבצע.

עדיין אני מעדיף שאם יש הנחה כולם יקבלו ולא רק חלק מיוחס.

הנחות היו תמיד רק שלא ידענו עלהם, ראה: חברות הליסינג או עובדי ומשרתי המדינה בקבע המפונקים.

פורסם
danielharati#

תודה רבה על התשובה.

 

ולגבי ההוא שם מעלי . אנשים צריכים ללמוד שלא קונים סיאט( פולוקסווגן, סקודה ... ) בלי מבצע.

הרי תמיד יש הנחות. בוא ניצא מנקודת הנחה, שהלקוח הממוצע הוא ההישראלי הממוצע, ובד"כ הישראלי לא פראייר ( תנו לפראיירים לקנות מחיר מחירון ). פשוט לא קונים בלי מבצע, זה הכל. ניתן להם להיכנס ללחץ , שימכרו 10 רכבים בחודש ואז נראה איך המחירים האטרקטיביים יצאו ...

לא רק סאט אלה כל רכב, ניסאן וולבו הונדה .... בכולם היו מבצעים.

רק בטיוטה ובמאזדה אין מבצעים, פשוט הרכב תמיד נמכר במחיר שחיטה לחברות הליסינג ואין אף אדם שפוי שבאמת רוכש רכב כזה בצורה רגילה.


×
×
  • תוכן חדש...