Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] סיאט לאון במבצע חדש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר בלאון 1.8 הוא DSG 6 ולא DSG7 , הבעיות המוכרות הם בגירסת 7 הילוכים, לא ידוע לי על בעיות בגירסת 6 הילוכים

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במקרה הזה אני לא בא בטענות לצ'מפיון מוטורס.

בסך הכל, הם עושים מה שנהוג בעולם וזה מכירות חיסול בסוף חיי הדגם, ספיציפית כאן מדובר ברכב שהוא עדיין רלוונטי לדעתי בעיקר בזכות יחידת הכוח המאוד יוצאת דופן בקטגוריה הזאת.

העניין הוא שבישראל לא נהוג לחסל מלאי דגם לפני הצגת הדגם החדש או לפחות למכור אותו בהנחה כי הו כבר מיושן והדגם החדש מעבר לפינה, להיפך בסוכנויות לא יגלו לכם שהדגם עומד להתחלף ואם אתם תשאלו לגביו הם יכחישו וינסו למכור לכם את המלאי במחיר מחירון מלא.

בגלל שזה לא נהוג מגיעות כל הטענות על פגיעה בערך המותג וכדומה. אני חושב שאם היה פה שוק רכב נורמלי אז כל היבואנים היו נוהגים ככה ומגלגלים אל הלקוח את ההנחות שהם מקבלים ברכישות של דגמים כאלה שתוקפם כמעט ופג.

אני חייב לציין שבצ'מפיון נתקלתי במבצעים האלה כבר מספר פעמים למשל בחיסול מלאי הג'טה הישנה, במבצע גולף 1.6 לפני שהגיע ה-TSI ועכשיו בסיאט. הלובינסקי למשל נזכרים מאוחר וחצי שנה אחרי שהגיעה ה-308 המחודשת נזכרו למכור את הישנה ב-10,000 שקלים, גם עם ה-508 עשו את זה וחצי שנה אחרי שהיא הגיעה חיסלו את המלאי של ה-407.

מישהו נתקל פעם במשהו דומה בדלק מוטורס? כלמוביל? יניון?

 

שבת שלום.

אף יבואן לא נתן הנחות שכאלו. מדובר כיום על כ 20% למטה ממחיר המחירון וזו הנחה מסיבית וגם חסרת תקדים. והאמת היא שלמרות שאני לא מתלהב במיוחד מהלאון, עדיין היא מציעה שילוב מנוע וגיר, כמו גם איבזור עשיר, ללא תחרות במחיר הזה. ונכון שמי ששילם עליה בזמנו מחיר מלא, או שקנה אותה במבצעים פחות מרשימים, כנראה יושב עם לב נחמץ, אבל הוא תמיד יוכל להתנחם בכך שמחירוני המשומשות זוכרים משום מה את המחירון הרישמי ומתעלמים ממבצעים וכך יוכל לפרסם אותה בלוחות במחיר גבוה משמעותית ממחירה של חדשה. השאלה אם הוא ימכור אותה במחיר שכזה היא כידוע כבר שאלה אחרת.

פורסם
הגיר בלאון 1.8 הוא DSG 6 ולא DSG7 , הבעיות המוכרות הם בגירסת 7 הילוכים, לא ידוע לי על בעיות בגירסת 6 הילוכים

אורן

 

אתה טועה ומטעה.

הגיר הינו DSG7 ולא DSG6.

דגמים הספורטיבים בלבד בצויידים ב DSG6, שהם ה FR, CUPRA ו CUPRA R.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
והדגם שמוצא למכירה הוא לא ספורטיבי? חשבתי שכל וואגית 1.8 גודשת היא ספורטיבית מבחינתם.

 

אכן היא ספורטיבית, במובן של Golf GT-ספורטיבית.

אבל בכל זאת היא לא בליגת ה-FR, Cupra מבחינת ביצועים. (ולא רק בקו ישר)

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
פורסם

אין ספק שנכון להיום הלאון 1.8TSI ידנית זו הקניה משתלמת ביור בשוק הרכב.

חבל רק שהיבואן בארץ כזה תת רמה וכל קשר בינו לשירות ללקוח הוא מקרי במקרה הטוב...

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
אתה טועה ומטעה.

הגיר הינו DSG7 ולא DSG6.

דגמים הספורטיבים בלבד בצויידים ב DSG6, שהם ה FR, CUPRA ו CUPRA R.

 

גם אתה קצת טועה ובהחלט מטעה.

 

הגיר בדגם ה-1.8 הוא אכן DSG7 ולא DSG6.

 

אבל דגמי הלאון קופרה והקופרה R מגיעים בגיר ידני בלבד בעוד שה-FR מגיעה עם DSG6 כמו גם בגולף GTI.

 

אגב,

האיביזות הספורטיביות מגיעות עם DSG7, כמו גם הפולו GTI.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

המבצעים האלה זו דרך טובה לגרום לרכב איכשהו לשמור על ערך. דווקא צעד חכם. תמיד יש מבצע כלשהו אבל במחירון זה לא משתקף ולכן הלקוחות מרוויחים.

emotion of motion

פורסם
200 כ"ס וגיר ידני בטוח יעשו את העבודה!

צריכת דלק קצת מאכזבת..לא?

הגיר הידני 5 או 6 הילוכים?

 

הגיר הידני הוא 6 הילוכים קדמיים.

 

ב-2008 קניתי 1.8 TSI בפחות מה-FR שקניתי לא מזמן:shock:

 

גם נציגי המכירות צחקו איתי (או עליי).

פורסם
המבצעים האלה זו דרך טובה לגרום לרכב איכשהו לשמור על ערך. דווקא צעד חכם. תמיד יש מבצע כלשהו אבל במחירון זה לא משתקף ולכן הלקוחות מרוויחים.

 

לא לגמרי בטוח, שכן התוצאה המסתברת היא לרוב פירסום מתסכל בלוחות של שבועות רבים עד שנופל האסימון, זה עליו כתוב בצד אחד " תוריד כבר טמבל, אחרת לא יימכר " ובצד השני " אנחנו במחירון שלנו קובעים את המחיר לאחר סקר שוק מקיף ולעולם עדכני " ומה שצריך לנחש הוא רק איזה צד מזויף.

פורסם

אחרי כמה שנים שהמוכר יפרסם את הרכב, אני לא בטוח שהקונה יזכור אילו מבצעים היו.

אלו שקונים כדי למכור אחרי שבוע ולעשות קופה זה נושא אחר.

emotion of motion

פורסם

לגביי כל נושא המבצעים.

 

כולם יורדים על סאט בגלל המבצעים וטוענים שהם דופקים את הלקוחות הוותקים.

 

אנחנו רוצים לרכוש את הסיטרואן C3, הלכנו ביום חמישי לאולם התצוגה לראות את הרכב ולקנות!!

ההורים שלי לקוחות קבועים קנינו מהם הרבה מאוד רכבים במשך השנים.

שאלנו מה המחיר אמרו שיש מחיר מחירון 109 אלף, אמרנו אבל שמענו שיש מבצע ב96 אלף ש"ח אמרו שזה רק ל"חבר".

ללקוחות ותיקים שקנו כבר הרבה מאוד מהם לא מגיע שום הנחה.

אותו סיפור חוזר על עצמו גם בוולבו ( 260 אלף לXC60) ובהונדה (הפחתה של 10 אלף) .

 

מסתבר שלפחות בסאט או בפולקסוואגן הם מספיק הגונים למכור במחיר טוב לכולם ולא רק לקבוצות מסויימות.

 

אז מה עדיף?

מה יש לכם להגיד על אותו אחד שקנה יותר זול ממכם את ההונדה או את המאזדה או את הטיוטה כי הוא מאוגד ואתם שילמתם מחיר מלא, שלא לדבר על כך שהוא מרוויח גם במכירה כי שם לא כולם יודעים על המבצעים!!!


×
×
  • תוכן חדש...