Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם,

כמו שחלק מכם יודעים הרכב כבר 4 חודשים על הכביש,

היום, בבדיקה שגרתית שעשיתי לרכב, גיליתי שיש בורג בגלגל הימני האחורי,,

כשחזרתי הביתה מהעבודה, נסיעה של 45 ק"מ על הצמיג הנ"ל, פניתי לפנצ'ריה בשכונה שלי, שם הבחור הוציא את הבורג וגילה תקר..

לטענתו, באיביזה שלי 1.4 ידנית, אין חיישן לחץ אוויר בצמיג ולכן אני לא גיליתי את הפנצ'ר מוקדם בהשוואה לאיביזה TSI שישי לאבא, שגם שם, אותו מוסכניק תיקן את התקר..

חזרתי הביתה וחיפשתי בניירת שלי, כי כשהזמנתי, הוסבר לי שאני קונה דגם עם חיישנים הנ"ל,,

תסתכלו בהזמנה שלי:

 

dsc0431du.jpg

 

לטענתו, החיישן הוא חלק פיזי שמותקן על החישוק, והוא איננו בגלגל שלי !!!

מצד שני כשאני מדליק ת'אוטו, נדלקת מנורה של לחץ אוויר בצמיג על הדשבורד ונכבית מיד??

אז יש חיישנים או לא?? ולמה הם לא עובדים?

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

זוהי הסיבה שבנוסף למדידת הלחץ, גם על ידי החיישנים וגם בעזרת מדיד אחת בשבוע, יש לבדוק את הצמיגים בעין עבור אותם מסמרים וברגים - לפני כל נסיעה בבוקר ועדיף - לפני כל פעם שנכנסים לרכב.

 

אגב, החיישנים מקומם אכן על החישוק (בחלקו הפנימי) וצורתם כמו קופסה קטנה. אם הם לא שם - אין לך חיישנים. ייתכן והמודול עצמו מותקן בלוח השעונים מבלי שהחיישנים יותקנו ברכב. אני ממליץ להשיג את החיישנים הללו בכל מקרה!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אגב, החיישנים מקומם אכן על החישוק (בחלקו הפנימי) וצורתם כמו קופסה קטנה. אם הם לא שם - אין לך חיישנים. ייתכן והמודול עצמו מותקן בלוח השעונים מבלי שהחיישנים יותקנו ברכב. אני ממליץ להשיג את החיישנים הללו בכל מקרה!

זה מה שאמר המוסכניק בדיוק!

אני יכול לבקש מהיבואן להתקין אותם? הרי בהזמנה הם מופיעים שם במפורש?

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

זה לא עובד ככה,המערכת לוקחת מידע ממערכת הESP ומשווה סיבובי גלגלים,כך אפשר לדעת שינוי משמעותי בלחץ אוויר.

והדרך הכי קלה לבדוק את זה,פשוט תבדוק אם יש לך כפתור איפוס.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
זה לא עובד ככה,המערכת לוקחת מידע ממערכת הESP ומשווה סיבובי גלגלים,כך אפשר לדעת שינוי משמעותי בלחץ אוויר.והדרך הכי קלה לבדוק את זה,פשוט תבדוק אם יש לך כפתור איפוס.

מזה הכפתור הזה? איפה הוא נמצא?.. אגב, במהלך הנסיעה עם "הפנצ'ר- הבורג היה בפנים וכנראה לא היה איבוד אוויר בכלל" לא נדלקה מנורת לחץ בגלגלים, אז אין מה לאפס? לא?

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
הי לכולם,

כמו שחלק מכם יודעים הרכב כבר 4 חודשים על הכביש,

היום, בבדיקה שגרתית שעשיתי לרכב, גיליתי שיש בורג בגלגל הימני האחורי,,

כשחזרתי הביתה מהעבודה, נסיעה של 45 ק"מ על הצמיג הנ"ל, פניתי לפנצ'ריה בשכונה שלי, שם הבחור הוציא את הבורג וגילה תקר..

לטענתו, באיביזה שלי 1.4 ידנית, אין חיישן לחץ אוויר בצמיג ולכן אני לא גיליתי את הפנצ'ר מוקדם בהשוואה לאיביזה TSI שישי לאבא, שגם שם, אותו מוסכניק תיקן את התקר..

חזרתי הביתה וחיפשתי בניירת שלי, כי כשהזמנתי, הוסבר לי שאני קונה דגם עם חיישנים הנ"ל,,

תסתכלו בהזמנה שלי:

 

dsc0431du.jpg

 

לטענתו, החיישן הוא חלק פיזי שמותקן על החישוק, והוא איננו בגלגל שלי !!!

מצד שני כשאני מדליק ת'אוטו, נדלקת מנורה של לחץ אוויר בצמיג על הדשבורד ונכבית מיד??

אז יש חיישנים או לא?? ולמה הם לא עובדים?

פתח את ספר הרכב ותתחיל לקרוא מעמוד א' עד ת'.

איזה כייף לי :)

פורסם

PAPIKIAN תודה רבה אחי, מחר אני אנסה! מעניין למה לא רשמת פה, זה יכול לעזור גם לעוד אנשים :)

 

פתח את ספר הרכב ותתחיל לקרוא מעמוד א' עד ת'.

מרק, האמת קראתי את ספר הרכב מא' עד ת' ובסוף ראיתי שיש צורך בלשאול, לדעתי גם זה בסדר :)

 

מה שהבנתי בסוף, שבדגם הזה אין חיישן שמורכב על החישוק אלא מע' אשר משתמשת במע' אחרות ברכב (כגון ESP) לחישוב שינויים בלחץ האוויר.

תודה לכולם :-)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

בכיף...לא רשמתי כי אני זוכר שדיברנו על זה בפורום כבר מספר פעמים, פשוט לא היה לי את הכוח לחפש את השרשור המדוייק או לחילופין לקבל נזיפה מהמנהלים על חפירה חוזרת באותו הנושא :wink:

זמין 8)

פורסם
PAPIKIAN תודה רבה אחי, מחר אני אנסה! מעניין למה לא רשמת פה, זה יכול לעזור גם לעוד אנשים :)

 

 

מרק, האמת קראתי את ספר הרכב מא' עד ת' ובסוף ראיתי שיש צורך בלשאול, לדעתי גם זה בסדר :)

 

מה שהבנתי בסוף, שבדגם הזה אין חיישן שמורכב על החישוק אלא מע' אשר משתמשת במע' אחרות ברכב (כגון ESP) לחישוב שינויים בלחץ האוויר.

תודה לכולם :-)

אחל'ה, לפי דעתי ייצרן הרכבים VAG יירד מהשיטה של ניטור לחץ אוויר בגלגלים בעזרת חיישנים המותקנים בחישוקי הגלגלים שהינה יחסית היא דיי מסורבלת ויקרה.

איזה כייף לי :)

פורסם
מזה הכפתור הזה? איפה הוא נמצא?.. אגב, במהלך הנסיעה עם "הפנצ'ר- הבורג היה בפנים וכנראה לא היה איבוד אוויר בכלל" לא נדלקה מנורת לחץ בגלגלים, אז אין מה לאפס? לא?

 

ממליץ לפתוח ספר רכב והתחיל לקרוא בעיון רב כל פרק ופרק שם.

מסוכן לנסוע ברכב שבו הנהג לא בקיא בתפעולו ולא מכיר את הרכב לעומקו על שלל מערכותיו

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
אני מעוניין לראות את ההודעה הפרטית הזאת

 

גם אני מעוניין לראות את ההודעה הפרטית הזאת, יש לי איביזה SC ובחיים לא ידעתי איך להשתמש בכפתור הזה :roll:

אוטו-מאניה :-)

פורסם
גם אני מעוניין לראות את ההודעה הפרטית הזאת, יש לי איביזה SC ובחיים לא ידעתי איך להשתמש בכפתור הזה :roll:

 

ברשותך PAPIKIAN,

"

אצלך באיביזה הכפתור נמצא מעל חיבור AUX מצד ימין של ידית ההילוכים.

על הכפתור כתוב SET.

אופן שימוש בכפתור:

1. ממלאים אוויר בצמיגים ע"פ הוראות יצרן.

2. לוחצים על הכפתור 2 שניות עד ששומעים צליל איפוס.

3. נוסעים לשלום.

חשוב- יש לאפס את חיישן לחץ האוויר כל פעם אחרי שממלאים אוויר בצמיגים.

בהצלחה ! "

 

אגב אני שמתי 30 PSI בגלגל האחורי כמו שכתוב במדבקה על מכסה הדלק (רוב הזמן נוסע אחד ברכב, או מקסמום 3 אנשים)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...